Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 20:04:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 291370 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #450 Dátum: 2012. Június 23. - 09:19:31 »

Sziasztok!

Fékezésnél hátulról fémes hangot hallottam. Na biztos a korrózió a tárcsán, mert sokat áll a kocsi..gondoltam, mert már többször volt ilyen! De mentem vele vagy 20km-t és a hang csak nem múlik..sőt ha jobban benyomtam a pedált erős fémes hang...fékerő pedig 0 !! Itt a baj..a bal hátsó fékemnél a munkahenger beállt és folyton súrlódott a betét a tárcsához..Ez látszik is a tárcsán, mert egy részén igencsak belenyírt..
Az autóban 74000km van. Első betétek is gyáriak, mint a hátsók! Kérdésem, mennyi lenne hátulra ez a munkahenger? Plusz ha a betéteket is cserélni kell+tárcsákat? Az első betétek kb. 40 %-ak mondták a szakik..de már sokkal hamarább akartam őket cseréltetni (Sebitől árajánlatot is kértem) DE lebeszéltek, mondván minek cseréltetni, ha még jó! Szerintetek??
csao

nem munkahengert kell cserélni hanem felújítani/porvédőcsere+fékcsőcsere ha belekapott a tárcsába akkor az is cserés,amúgy ne csak a vastagságot nézd előfordulhat,hogy levál a ferodol a vasról Gabka autóján 45.000km nél 4-5mm es fékbetétvastagságnál már elindult ...
Naplózva

70/4334431
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #451 Dátum: 2012. Június 23. - 10:13:04 »

Az faja ..köszi a gyors infot Sebike! Majd hétfőn megy a szakihoz..
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #452 Dátum: 2012. Június 23. - 16:56:56 »

nekem a hátsó gyári betéteknél volt leválva a ferodol a vasról egy rutinellenőrzés során derült ki, épp a müncheni utam előtt, olyan 90000 km-nél
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #453 Dátum: 2012. Június 23. - 20:48:58 »

Nekem 74000 van benne, de ha cserés a tárcsa akkor cserélni kell..ez van! Csak fura, hogy ilyen gyenge minőségű anyagból rakják össze, hogy egy betétet sem bír ki???!!! Ez azért számomra nagyon furcsa..de ez legyen a legnagyobb bajom a kocsival  Mosolyog
Amúgy érdemes komolyabb tárcsát +betétet belerakni? (Brembo+társai)
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #454 Dátum: 2012. Június 24. - 06:27:41 »

Nekem 74000 van benne, de ha cserés a tárcsa akkor cserélni kell..ez van! Csak fura, hogy ilyen gyenge minőségű anyagból rakják össze, hogy egy betétet sem bír ki???!!! Ez azért számomra nagyon furcsa..de ez legyen a legnagyobb bajom a kocsival  Mosolyog
Amúgy érdemes komolyabb tárcsát +betétet belerakni? (Brembo+társai)

Brembo-t felejtsed el drága és voltak velük gondok a Textar esetén a betétek minősége mostanában elég gyenge  az új szériák ráadásul nyikorognak.
Ha a betétedről lekopott a ferodol akkor a vas a vason való surlódás megtette kellő hatását,tudok elég szélsőséges példával is szolgálni.
Legkevesebb kilométer 45.000Km komplett fék csere/elöl hátul nem kopott szépen a tárcsa/ eddigi maximum 225.000Km ,még elment volna de nem volt jó a fékhatás gyengébb minőségű volt a betét és inkább kompletten lecseréltük az elejét
Naplózva

70/4334431
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #455 Dátum: 2012. Június 24. - 19:05:26 »

ahm..értem.
Akkor már a márkásabb termékek sem az igaziak..ezek szerint csak a mennyiség számít, a minőség pedig másodlagos?! Rohadt egy világot élünk sajnos 
De azért nem dőlök mindjárt a kardomba!  Mosolyog
Ha 74 ezret a következő is kibír akkor tuti  Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #456 Dátum: 2012. Június 24. - 19:18:06 »

ahm..értem.
Akkor már a márkásabb termékek sem az igaziak..ezek szerint csak a mennyiség számít, a minőség pedig másodlagos?! Rohadt egy világot élünk sajnos 
De azért nem dőlök mindjárt a kardomba!  Mosolyog
Ha 74 ezret a következő is kibír akkor tuti  Mosolyog

mikori a tiedé??
2007 előtti v utáni mert más a hátsó fék
Naplózva

70/4334431
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #457 Dátum: 2012. Június 25. - 10:04:11 »

Enyém 2005.03.-i HB ! Elsők között voltam akinek ilyenje volt...akkor még ritkaság számba ment ez a kocsi  Mosolyog
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #458 Dátum: 2012. Június 25. - 12:13:48 »

Enyém 2005.03.-i HB ! Elsők között voltam akinek ilyenje volt...akkor még ritkaság számba ment ez a kocsi  Mosolyog

Off
2004.11 hó. Vigyorog

On
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #459 Dátum: 2012. Június 25. - 13:50:48 »

Enyém 2005.03.-i HB ! Elsők között voltam akinek ilyenje volt...akkor még ritkaság számba ment ez a kocsi  Mosolyog

jellemző rá a fékcső+féknyereg hiba
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #460 Dátum: 2012. Június 25. - 14:01:46 »

Enyém 2005.03.-i HB ! Elsők között voltam akinek ilyenje volt...akkor még ritkaság számba ment ez a kocsi  Mosolyog

Off
2004.11 hó. Vigyorog

On
Off
2004.10

On
Nekem fékolaj, és betét volt cserélve 65E-nél. Textar betét, néha csikorog, fékhatásban nem vettem észre, hogy rosszabb lenne.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #461 Dátum: 2012. Június 26. - 18:53:16 »

Na megtörtént a féktárcsa+betét csere hátul..Elöl csak betét lett cserélve!
Ár 44 ezer. Az élmény ,hogy fog a fékem felbecsülhetetlen!  Vigyorog
Előre puhább betét került, mert a gyári az szinte zabálja a tárcsát...így hátha kibír még egy betétet..
Márkát nem kérdeztem, de állítólag nem a legolcsóbb, de nem is a legdrágább került bele! A Brembo-ról a szerelőm is lebeszélt, mondván, hogy nem éri meg a pénzét egyáltalán!!
csao
Naplózva
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #462 Dátum: 2012. Július 06. - 23:59:50 »

Az egyik kedves fórumtársnak most cseréltem elsőféket/csütörtök/ hátsó hétfőn lesz biztonsági megfontolásból !
TRW/így legalább egyforma típus a betét és a tárcsa/ mellett döntöttünk mivel meg kell fogni a Diesel kombit használati tapasztalatait talán megosztja velünk.
Na,ez én lennék...Most a csere òta 3800km került bele.Azért szörnyű,hogy 45ezer km-et bírtak ki.A betétek elemeire hullottak,a tárcsák meg hullámosra koptak.A csere előtt egy héttel voltunk kirándulni a Grossglockneren,hegyek fel-le,szerpentinek.Már akkor éreztem,hogy baj van.Még jó,hogy nem ott estek szét a betétek.Javaslom minden dieselesnek a fékek komoly átnézését,nem csak szemrevételezéssel hanem szétszedéssel.De a benzineseknek sem ártana (dieselt csak azért emeltem ki,mert nagyobb a teljesítmény amit valamivel fogni kell).Amúgy óriási a különbség,mert most már meg tudok állni ha kell!
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #463 Dátum: 2012. Július 07. - 22:18:06 »

Az egyik kedves fórumtársnak most cseréltem elsőféket/csütörtök/ hátsó hétfőn lesz biztonsági megfontolásból !
TRW/így legalább egyforma típus a betét és a tárcsa/ mellett döntöttünk mivel meg kell fogni a Diesel kombit használati tapasztalatait talán megosztja velünk.
Na,ez én lennék...Most a csere òta 3800km került bele.Azért szörnyű,hogy 45ezer km-et bírtak ki.A betétek elemeire hullottak,a tárcsák meg hullámosra koptak.A csere előtt egy héttel voltunk kirándulni a Grossglockneren,hegyek fel-le,szerpentinek.Már akkor éreztem,hogy baj van.Még jó,hogy nem ott estek szét a betétek.Javaslom minden dieselesnek a fékek komoly átnézését,nem csak szemrevételezéssel hanem szétszedéssel.De a benzineseknek sem ártana (dieselt csak azért emeltem ki,mert nagyobb a teljesítmény amit valamivel fogni kell).Amúgy óriási a különbség,mert most már meg tudok állni ha kell!
Az biztos, hogy a kombi dieselnek nagyon kevés ez a gyári fék. (Mondjuk  itt a környékemen a Tokaji hegy a legnagyobb kihívás a féknek  Vigyorog.) Az mit jelent, hogy szétestek a betétek? Mit kell nézni rajta? Nekem még vastag a betét, de a tárcsát eszi rendesen, mert már kicsit vállas (46e km van benne). Nálam egy furcsaság van, hogy a jobb első tárcsa külső oldalának nagyobb a válla, meg barázdásan kopott. Ez mitől lehet?
Naplózva
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #464 Dátum: 2012. Július 08. - 00:23:20 »

Szerintem vedd ki a betéteket és utánna meglátod miről irtam.Az enyémek is elég vastagok voltak,aztán ki lehetett dobni tárcsákkal együtt 45ezer km után.Nálam is teljesen bordásak voltak a tárcsák.Kár,hogy nem fényképeztem le.Bele gondolva,hogy korábban micsoda száguldozásban voltam ilyen fékekkel (ha haza utazok Mo.-ra az kb. 6 óra út,nagyobb része autópálya ott azért nem vagyok egyszerű eset)ijesztő!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!