Lacetti klub fórum
2025. Január 19. - 11:22:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 292936 alkalommal)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #225 Dátum: 2010. Július 01. - 09:54:04 »

Sziasztok. Engem az érdekelne hogy fébetétet szeretnék cserélni elöl is és hátul is. A közelben van eggy fékbetétes, kimondottan ezzel foglalkozik (rendes kis üzem) Ma délután beszéltem vele azt mondta 7000- ért újra ferodolozza az összes betétet (elöl - hátul) + a bal elsö tárcsának van eggy kis válla azt leszedi ( 3 - nap alatt kész) Az lenne a kérdésem hogy ajánlott-e ujjra húzatni a fékbetéteket vagy vegyem meg újan őket. Mert eggy ismerős azzal riogat hogy nem szabad vele foglalkozni mert ha letörik belőle eggy darab akkor még a tárcsám is szétszáll, aztán ott maradok az úton! Nem tudom mit tegyek , így viszont lényegesen olcsóbb lenne mint ha vennék előre is meg hátra is betéteket.Válaszotokat elöre is köszönöm . Sziasztok.
Bocs, hogy ezt mondom, de szerintem ha már fékbetétre sincs pénzed, akkor kell letenni az autót és inkább tömegközlekedni vagy biciklizni, mielőtt magadat és/vagy másokat megölsz.

Előre 6-7 ezerért kapsz egy szettet, ami kb. 60 ezret kibír, a hátsókat meg kb. 120 - 150 ezrenként kell cserélni és még olcsóbbak. Ennek a költségnek a sokszorosát fizeted ki lízingrészletre, biztosításra, gépjárműadóra, üzemagyagra vagy bármire, ami autóval kapcsolatos. Ne a féken spórolj meg kísérletezz!
Azt nem tudom milyen minőség lehet a 7 EFt-s ujraferrodolozott betét,de régebben sok levállt igy nem tenném be.Bp a várna utcában van 5EFt -ért első és 7,6EFt-ért hátsó betét.(Én ilyet vettem mert akkor épp erre volt keret a sok kiadás miatt.Fogni fog jól csak nyikorog)A gyári 10-9EFt és ne is gondolkodj máson.Itt  http://www.daewooalkatresz.hu/  azt hiszem postáznak is.
Deby! Csatlakozom az előttem szólókhoz. Ne tedd a kocsiddal, Magaddal, és a közlekedőkkel azt, hogy barkácsolt fékalkatrész teszel be a kocsidba! Priviben írtam ajánlatot, szívleld meg!
Vásárlási lehetőségek a weboldalunkon vannak, ahol kedvezményekkel lehet alkatrészhez jutni.
Vagy beszélj a Pittivel. Én is tőle vettem, és bár még nincs beszerelve, de a Remsa elég jóhírű és lekövethető cég www.remsa.com.
Naplózva
deby
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Hozzászólás #226 Dátum: 2010. Július 01. - 14:10:19 »

Köszönöm gyors válaszotokat. Igazatok van. Nem azért írtam ezt mert nincs pénzem a betétekre, hanem mert van ez a fékbetétes. Kíváncsi voltam a véleményetekre. Nem tudok viszonyítani mert még nem csináltattam ilyet. Ezek után meg nem is fogok.Megveszem a gyárit. Nem egy nagy összeg, nem ér annyit az egész hogy valami galiba legyen. Köszi a segítséget . További szép napot.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #227 Dátum: 2010. Július 01. - 17:03:43 »

Sziasztok. Engem az érdekelne hogy fébetétet szeretnék cserélni elöl is és hátul is. A közelben van eggy fékbetétes, kimondottan ezzel foglalkozik (rendes kis üzem) Ma délután beszéltem vele azt mondta 7000- ért újra ferodolozza az összes betétet (elöl - hátul) + a bal elsö tárcsának van eggy kis válla azt leszedi ( 3 - nap alatt kész) Az lenne a kérdésem hogy ajánlott-e ujjra húzatni a fékbetéteket vagy vegyem meg újan őket. Mert eggy ismerős azzal riogat hogy nem szabad vele foglalkozni mert ha letörik belőle eggy darab akkor még a tárcsám is szétszáll, aztán ott maradok az úton! Nem tudom mit tegyek , így viszont lényegesen olcsóbb lenne mint ha vennék előre is meg hátra is betéteket.Válaszotokat elöre is köszönöm . Sziasztok.


Fékbetét felferodoloztatása személyautóknál általában nem szokott elterjedt lenni a kis különbségek miatt főleg teherautóknál jellemzőbb ahol nagyobb az igénybevétel mint a személygépkocsiknál a minőség ami a fontos a munkáé és a felhasznált anyagé!
utángyártottból ne a legolcsóbbat vegyed meg!
Naplózva

70/4334431
ss26
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #228 Dátum: 2010. Július 07. - 18:55:00 »

Sziasztok!
Fék gondom van, csúszik befelé a pedál, amikor erősen megtaposom.
A szerelőm karmantyúzta a főfékhengert, kicsit jobb lett, de nem az igazi, azt mondja az alkatrész kereskedő, hogy 40e az új...
Tud valaki egy normális, megbízható bontottat? Amit vettem egy bontóban az is ****...
ss26
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #229 Dátum: 2010. Július 07. - 19:06:09 »

Sziasztok!
Fék gondom van, csúszik befelé a pedál, amikor erősen megtaposom.
A szerelőm karmantyúzta a főfékhengert, kicsit jobb lett, de nem az igazi, azt mondja az alkatrész kereskedő, hogy 40e az új...
Tud valaki egy normális, megbízható bontottat? Amit vettem egy bontóban az is ****...
ss26
A fékkel nem szabad spórolni, az életveszélyes! Privit írtam, hívj!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #230 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 16:22:24 »

Tudja valaki, milyen márkájú a gyári fékbetét?
Én azt hallottam, hogy ATE.
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #231 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 08:20:45 »

Tudja valaki, milyen márkájú a gyári fékbetét?
Én azt hallottam, hogy ATE.

tipusonként függő
van pl beral ATE nem szállít be
Naplózva

70/4334431
joshka123
Kábelbarát
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



« Hozzászólás #232 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 09:39:33 »

Tegnap óta folyamatosan világít a TCS és az ABS lámpám. Az elmúlt napokban kétszer már előfordult, de rövid idő után megszünt.
Ráadásul, erősebb fékezésnél felvillan a piros kézifék jelző lámpám is. A fékbetéteket, fékolajat, ellenőriztem, jók.
A kézifék beállítása jó. Egyik fékem sem melegszik jobban. Mi lehet a baj?
Köszönet minden ötletért, útmutatásért.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #233 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 13:35:33 »

Tegnap óta folyamatosan világít a TCS és az ABS lámpám. Az elmúlt napokban kétszer már előfordult, de rövid idő után megszünt.
Ráadásul, erősebb fékezésnél felvillan a piros kézifék jelző lámpám is. A fékbetéteket, fékolajat, ellenőriztem, jók.
A kézifék beállítása jó. Egyik fékem sem melegszik jobban. Mi lehet a baj?
Köszönet minden ötletért, útmutatásért.

Valamelyik ABS jeladód kezd meghalni.
Naplózva

joshka123
Kábelbarát
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



« Hozzászólás #234 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 13:54:24 »


Valamelyik ABS jeladód kezd meghalni.
[/quote]

Kösz! El vagyok ragadtatva, jövő héten megnézetem.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #235 Dátum: 2010. Szeptember 18. - 09:43:01 »

A napokban nekem is előjött az ominózus fékberagadós történet, bal hátul. Alattomos volt, mert nem izzott a tárcsa, nem füstölt a betét, nem fogta meg az autót, csak annyira maradt rajta, hogy egyszer csak vasra futott a 3 hónapja kicserélt fékbetét és brutál módon elkezdte karmolni a tárcsát.

Először azt hittem rosszul emlékeztem és nem volt kicserélve a betét csak terveztem, de mivel a jobb oldalon teljesen zsír volt a Remsa betét így egyértelmű volt a szituáció, pláne mert megforgattuk a kereket és egyértelműen "szorult"...

Mivel a szerelőm még nem hallott a fékcsöves sztoriról és nem is volt kéznél ilyesmi összerakta a féket új betéttel, hogy majd figyeljük. Hát nem kellett nagyon figyelni, mert az első fékezés óta folyamatosan visít a fék és egy 10km-es laza út után még fél óra múlva is forró volt a felni (15 fokban, esőben), hogy az égett szagról ne is beszéljek.

Viszont jó hír, hogy ha minden igaz sikerült egy jó forrást találnom fékcső ügyben, másnapra megszerezték és nem volt drága sem (csak még nem volt időm elmenni érte), ha rendben lesz megadom a paramétereket, hogy máskor ne kelljen keresgélni Kacsint
Naplózva

Pittike
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #236 Dátum: 2010. Szeptember 24. - 07:37:53 »

A napokban nekem is előjött az ominózus fékberagadós történet, bal hátul. Alattomos volt, mert nem izzott a tárcsa, nem füstölt a betét, nem fogta meg az autót, csak annyira maradt rajta, hogy egyszer csak vasra futott a 3 hónapja kicserélt fékbetét és brutál módon elkezdte karmolni a tárcsát.

Először azt hittem rosszul emlékeztem és nem volt kicserélve a betét csak terveztem, de mivel a jobb oldalon teljesen zsír volt a Remsa betét így egyértelmű volt a szituáció, pláne mert megforgattuk a kereket és egyértelműen "szorult"...

Mivel a szerelőm még nem hallott a fékcsöves sztoriról és nem is volt kéznél ilyesmi összerakta a féket új betéttel, hogy majd figyeljük. Hát nem kellett nagyon figyelni, mert az első fékezés óta folyamatosan visít a fék és egy 10km-es laza út után még fél óra múlva is forró volt a felni (15 fokban, esőben), hogy az égett szagról ne is beszéljek.

Viszont jó hír, hogy ha minden igaz sikerült egy jó forrást találnom fékcső ügyben, másnapra megszerezték és nem volt drága sem (csak még nem volt időm elmenni érte), ha rendben lesz megadom a paramétereket, hogy máskor ne kelljen keresgélni Kacsint

Kísértetiesen hasonló történt velem is tegnapelőtt, a jobb hátsó keréknél! Először majd' megevett a méreg, hogy nem cserélték ki a betétet februárban, de valószínűleg beragadhatott. Ma tudom meg az eredményt! Most szervízben van a járgány.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #237 Dátum: 2010. Szeptember 29. - 11:55:39 »

A napokban nekem is előjött az ominózus fékberagadós történet, bal hátul. Alattomos volt, mert nem izzott a tárcsa, nem füstölt a betét, nem fogta meg az autót, csak annyira maradt rajta, hogy egyszer csak vasra futott a 3 hónapja kicserélt fékbetét és brutál módon elkezdte karmolni a tárcsát.

Először azt hittem rosszul emlékeztem és nem volt kicserélve a betét csak terveztem, de mivel a jobb oldalon teljesen zsír volt a Remsa betét így egyértelmű volt a szituáció, pláne mert megforgattuk a kereket és egyértelműen "szorult"...

Mivel a szerelőm még nem hallott a fékcsöves sztoriról és nem is volt kéznél ilyesmi összerakta a féket új betéttel, hogy majd figyeljük. Hát nem kellett nagyon figyelni, mert az első fékezés óta folyamatosan visít a fék és egy 10km-es laza út után még fél óra múlva is forró volt a felni (15 fokban, esőben), hogy az égett szagról ne is beszéljek.

Viszont jó hír, hogy ha minden igaz sikerült egy jó forrást találnom fékcső ügyben, másnapra megszerezték és nem volt drága sem (csak még nem volt időm elmenni érte), ha rendben lesz megadom a paramétereket, hogy máskor ne kelljen keresgélni Kacsint

Kísértetiesen hasonló történt velem is tegnapelőtt, a jobb hátsó keréknél! Először majd' megevett a méreg, hogy nem cserélték ki a betétet februárban, de valószínűleg beragadhatott. Ma tudom meg az eredményt! Most szervízben van a járgány.


Kicserélték a betéteket és a tárcsát, és azt mondta  a szerelő, semmi rendelleneset nem talált. Olyen ez, mint az orvostudomány: tüneteket megszüntetik, de az okokat nem látják. Még mindig forrósodik a jobb hátsó kerekem, így biztos, hogy kopik a betétem!

Valakinek ötlet a megoldásra??? Holnap megyek reklamálni!!
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #238 Dátum: 2010. Szeptember 29. - 13:02:49 »

A napokban nekem is előjött az ominózus fékberagadós történet, bal hátul. Alattomos volt, mert nem izzott a tárcsa, nem füstölt a betét, nem fogta meg az autót, csak annyira maradt rajta, hogy egyszer csak vasra futott a 3 hónapja kicserélt fékbetét és brutál módon elkezdte karmolni a tárcsát.

Először azt hittem rosszul emlékeztem és nem volt kicserélve a betét csak terveztem, de mivel a jobb oldalon teljesen zsír volt a Remsa betét így egyértelmű volt a szituáció, pláne mert megforgattuk a kereket és egyértelműen "szorult"...

  Mivel a szerelőm még nem hallott a fékcsöves sztoriról és nem is volt kéznél ilyesmi összerakta a féket új betéttel, hogy majd figyeljük. Hát nem kellett nagyon figyelni, mert az első fékezés óta folyamatosan visít a fék és egy 10km-es laza út után még fél óra múlva is forró volt a felni (15 fokban, esőben), hogy az égett szagról ne is beszéljek.

Viszont jó hír, hogy ha minden igaz sikerült egy jó forrást találnom fékcső ügyben, másnapra megszerezték és nem volt drága sem (csak még nem volt időm elmenni érte), ha rendben lesz megadom a paramétereket, hogy máskor ne kelljen keresgélni Kacsint

Kísértetiesen hasonló történt velem is tegnapelőtt, a jobb hátsó keréknél! Először majd' megevett a méreg, hogy nem cserélték ki a betétet februárban, de valószínűleg beragadhatott. Ma tudom meg az eredményt! Most szervízben van a járgány.


Kicserélték a betéteket és a tárcsát, és azt mondta  a szerelő, semmi rendelleneset nem talált. Olyen ez, mint az orvostudomány: tüneteket megszüntetik, de az okokat nem látják. Még mindig forrósodik a jobb hátsó kerekem, így biztos, hogy kopik a betétem!

Valakinek ötlet a megoldásra??? Holnap megyek reklamálni!!

Gumifékcső csere!!! Pittike is utalt rá... 

Ha itt visszakeresel április közepéig, akkor ott valahol megtalálod az én esetemet...
« Utoljára szerkesztve: 2010. Szeptember 29. - 13:07:10 írta Yanee » Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #239 Dátum: 2010. Szeptember 29. - 13:40:10 »

A napokban nekem is előjött az ominózus fékberagadós történet, bal hátul. Alattomos volt, mert nem izzott a tárcsa, nem füstölt a betét, nem fogta meg az autót, csak annyira maradt rajta, hogy egyszer csak vasra futott a 3 hónapja kicserélt fékbetét és brutál módon elkezdte karmolni a tárcsát.

Először azt hittem rosszul emlékeztem és nem volt kicserélve a betét csak terveztem, de mivel a jobb oldalon teljesen zsír volt a Remsa betét így egyértelmű volt a szituáció, pláne mert megforgattuk a kereket és egyértelműen "szorult"...

  Mivel a szerelőm még nem hallott a fékcsöves sztoriról és nem is volt kéznél ilyesmi összerakta a féket új betéttel, hogy majd figyeljük. Hát nem kellett nagyon figyelni, mert az első fékezés óta folyamatosan visít a fék és egy 10km-es laza út után még fél óra múlva is forró volt a felni (15 fokban, esőben), hogy az égett szagról ne is beszéljek.

Viszont jó hír, hogy ha minden igaz sikerült egy jó forrást találnom fékcső ügyben, másnapra megszerezték és nem volt drága sem (csak még nem volt időm elmenni érte), ha rendben lesz megadom a paramétereket, hogy máskor ne kelljen keresgélni Kacsint

Kísértetiesen hasonló történt velem is tegnapelőtt, a jobb hátsó keréknél! Először majd' megevett a méreg, hogy nem cserélték ki a betétet februárban, de valószínűleg beragadhatott. Ma tudom meg az eredményt! Most szervízben van a járgány.


Kicserélték a betéteket és a tárcsát, és azt mondta  a szerelő, semmi rendelleneset nem talált. Olyen ez, mint az orvostudomány: tüneteket megszüntetik, de az okokat nem látják. Még mindig forrósodik a jobb hátsó kerekem, így biztos, hogy kopik a betétem!

Valakinek ötlet a megoldásra??? Holnap megyek reklamálni!!

Gumifékcső csere!!! Pittike is utalt rá... 

Ha itt visszakeresel április közepéig, akkor ott valahol megtalálod az én esetemet...

Végigolvastam múltkor a fórumot... De nekem nem drasztikus a kopás, csak szépen, lassan elfogy...
A szerelő azt mondta, mikor mutattam neki a fékcsöves hozzászólásokat, hogy nálam minden rendben volt...(!?)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!