Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 18:25:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 291322 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #210 Dátum: 2010. Május 31. - 10:10:32 »

Egyébként, fogalmam sincs milyen márkájú. He
Várna utcában vettem 4500Ft-ért az elsőt 2 éve.
Talán Ladlac vagy Kripick meg tudja mondani, ők is vettek.
Kripic egy gyors röppályaszámítás után jobbkézzel bal váll fölött el is hagyintotta... (Na jó, ez így nem teljesen igaz... vettem gyárit - mert a noname-nek olyan hangja volt, mintha kavics szorult volna a betét meg a tárcsa közé -, és Krisztián igen korrekt volt, a nála vásárolt trágyát - amin virított a GM felirat... - visszavette és az árát (a'sszem 5ezer pénz volt...) beszámította egyéb apróságokba. Rajtam kívül egyébként áll. senkinek nem volt vele problémája... csak ilyen a formám Kacsint)
De volt.
Én azért elhasználtam őket.
De soha többet.
(Ja, a hátsó sem jobb)
Nekem  egyenlőre jónak tünik a betét amiket vettem.Hangja sincs, nem nyifog és fog ha fékezem egész jól.De hozzáteszem a hátsókat én megflexeztem ahogy a gyáriakat csinálták meg a garis szervizen a nyifogás miatt.
Naplózva

06 70/22 11 222
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #211 Dátum: 2010. Május 31. - 13:25:58 »

Sziasztok!
Ma felmerült bennem egy kérdés.
Abban a hitben éltem eddig, hogy van ESP az autómban. A chevrolet magyar honlapján a Platinum felszereltséghez írták régebben. Most meg akartam újra nézni, hát már megváltozott az oldal és csak a star és elite változatokat árulják.
És a használtautó hirdetéseknél is a platinumok 90%-ánál ott az ESP a leírásban.


nem gyártottak ESP-s lacettit!csak SPS est ami a sebességfüggő szervokormányt jelenti
Szerintem keverte az EBD-vel.. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #212 Dátum: 2010. Június 06. - 11:38:02 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #213 Dátum: 2010. Június 06. - 16:22:07 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Egy hátsó dob tisztítás szerintem segíthet... Lehet, hogy macerás lesz levenni a dobot (két istenes csavart kellene kicsavarintani, aztán lepofozni a dobot), de ha sikerül, kis smirglzés a dob belső felületén, meg a betéteken, fékpuccer-spéjjel megszórni, oszt' összerakás után bizakodás...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #214 Dátum: 2010. Június 06. - 18:30:23 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Egy hátsó dob tisztítás szerintem segíthet... Lehet, hogy macerás lesz levenni a dobot (két istenes csavart kellene kicsavarintani, aztán lepofozni a dobot), de ha sikerül, kis smirglzés a dob belső felületén, meg a betéteken, fékpuccer-spéjjel megszórni, oszt' összerakás után bizakodás...
Általában a kézifék bowden szokott a hiba oka lenni.
Első körben ezt vizsgáld meg. Nincs-e a gyengébbik oldalon a rögzítés leszakadva, mozog-e a bowden.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #215 Dátum: 2010. Június 06. - 18:39:44 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Egy hátsó dob tisztítás szerintem segíthet... Lehet, hogy macerás lesz levenni a dobot (két istenes csavart kellene kicsavarintani, aztán lepofozni a dobot), de ha sikerül, kis smirglzés a dob belső felületén, meg a betéteken, fékpuccer-spéjjel megszórni, oszt' összerakás után bizakodás...
Én már a pucoláson tul vok de változás nincs ugyanugy a jobbos halott.A dobrögzitő csavart viszont kenény móka megiditani.
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #216 Dátum: 2010. Június 07. - 14:23:49 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Egy hátsó dob tisztítás szerintem segíthet... Lehet, hogy macerás lesz levenni a dobot (két istenes csavart kellene kicsavarintani, aztán lepofozni a dobot), de ha sikerül, kis smirglzés a dob belső felületén, meg a betéteken, fékpuccer-spéjjel megszórni, oszt' összerakás után bizakodás...
Én már a pucoláson tul vok de változás nincs ugyanugy a jobbos halott.A dobrögzitő csavart viszont kenény móka megiditani.
akkor valszeg ez szériahiba, mert nekem is a jobboldali volt elszakadva
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #217 Dátum: 2010. Június 07. - 16:46:25 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Egy hátsó dob tisztítás szerintem segíthet... Lehet, hogy macerás lesz levenni a dobot (két istenes csavart kellene kicsavarintani, aztán lepofozni a dobot), de ha sikerül, kis smirglzés a dob belső felületén, meg a betéteken, fékpuccer-spéjjel megszórni, oszt' összerakás után bizakodás...
Én már a pucoláson tul vok de változás nincs ugyanugy a jobbos halott.A dobrögzitő csavart viszont kenény móka megiditani.
akkor valszeg ez szériahiba, mert nekem is a jobboldali volt elszakadva

A hagyományos "barbár" módszer lazítás jól megkalapálni a rögzítés helyén és egy üthető végű csavarhúzó azzal is 2 ütés aztán már jön is ki a csavar, nekem még nem tört be egy sem!
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #218 Dátum: 2010. Június 07. - 17:14:18 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Egy hátsó dob tisztítás szerintem segíthet... Lehet, hogy macerás lesz levenni a dobot (két istenes csavart kellene kicsavarintani, aztán lepofozni a dobot), de ha sikerül, kis smirglzés a dob belső felületén, meg a betéteken, fékpuccer-spéjjel megszórni, oszt' összerakás után bizakodás...
Én már a pucoláson tul vok de változás nincs ugyanugy a jobbos halott.A dobrögzitő csavart viszont kenény móka megiditani.
akkor valszeg ez szériahiba, mert nekem is a jobboldali volt elszakadva

A hagyományos "barbár" módszer lazítás jól megkalapálni a rögzítés helyén és egy üthető végű csavarhúzó azzal is 2 ütés aztán már jön is ki a csavar, nekem még nem tört be egy sem!
Igy indult el nekem is,de egy párat odakellett neki koppintani. Most viszont véknyan szilikonzsirral van visszatéve.
Naplózva

06 70/22 11 222
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #219 Dátum: 2010. Június 07. - 18:29:50 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Egy hátsó dob tisztítás szerintem segíthet... Lehet, hogy macerás lesz levenni a dobot (két istenes csavart kellene kicsavarintani, aztán lepofozni a dobot), de ha sikerül, kis smirglzés a dob belső felületén, meg a betéteken, fékpuccer-spéjjel megszórni, oszt' összerakás után bizakodás...
Én már a pucoláson tul vok de változás nincs ugyanugy a jobbos halott.A dobrögzitő csavart viszont kenény móka megiditani.
akkor valszeg ez szériahiba, mert nekem is a jobboldali volt elszakadva

A hagyományos "barbár" módszer lazítás jól megkalapálni a rögzítés helyén és egy üthető végű csavarhúzó azzal is 2 ütés aztán már jön is ki a csavar, nekem még nem tört be egy sem!
Ezt én nem nevezném barbár módszernek...:-)) Ez amolyan rutinos szaki-módszer a többet ésszel, mint erővel fejezetből. Rengeteg dolog van, aminek hasonló a módja és különben is....az ütés mindennek használ, kivéve az üveg és a porcelán! :-)))
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #220 Dátum: 2010. Június 07. - 22:28:17 »

Üdv mindenkinek!

Most voltam egy UNIX-os ingyenes futómű és fékmérésen. A gátlók 5 év után 90% felettiek, a fékek eltérései egymáshoz képest 2%, viszont a kézifékkel gond van. A jobb oldali 56%-al kevesebb. Mit javasoltok, mit tudnék házilag leellenőrizni, állítani, hátha megoldható szervíz nélkül is.
Köszi, georgbob
Egy hátsó dob tisztítás szerintem segíthet... Lehet, hogy macerás lesz levenni a dobot (két istenes csavart kellene kicsavarintani, aztán lepofozni a dobot), de ha sikerül, kis smirglzés a dob belső felületén, meg a betéteken, fékpuccer-spéjjel megszórni, oszt' összerakás után bizakodás...
Én már a pucoláson tul vok de változás nincs ugyanugy a jobbos halott.A dobrögzitő csavart viszont kenény móka megiditani.
akkor valszeg ez szériahiba, mert nekem is a jobboldali volt elszakadva

A hagyományos "barbár" módszer lazítás jól megkalapálni a rögzítés helyén és egy üthető végű csavarhúzó azzal is 2 ütés aztán már jön is ki a csavar, nekem még nem tört be egy sem!
Ezt én nem nevezném barbár módszernek...:-)) Ez amolyan rutinos szaki-módszer a többet ésszel, mint erővel fejezetből. Rengeteg dolog van, aminek hasonló a módja és különben is....az ütés mindennek használ, kivéve az üveg és a porcelán! :-)))

Az idézőjel nem volt véletlen! Vigyorog Vigyorog
Naplózva

deby
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Hozzászólás #221 Dátum: 2010. Június 30. - 16:24:06 »

Sziasztok. Engem az érdekelne hogy fébetétet szeretnék cserélni elöl is és hátul is. A közelben van eggy fékbetétes, kimondottan ezzel foglalkozik (rendes kis üzem) Ma délután beszéltem vele azt mondta 7000- ért újra ferodolozza az összes betétet (elöl - hátul) + a bal elsö tárcsának van eggy kis válla azt leszedi ( 3 - nap alatt kész) Az lenne a kérdésem hogy ajánlott-e ujjra húzatni a fékbetéteket vagy vegyem meg újan őket. Mert eggy ismerős azzal riogat hogy nem szabad vele foglalkozni mert ha letörik belőle eggy darab akkor még a tárcsám is szétszáll, aztán ott maradok az úton! Nem tudom mit tegyek , így viszont lényegesen olcsóbb lenne mint ha vennék előre is meg hátra is betéteket.Válaszotokat elöre is köszönöm . Sziasztok.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #222 Dátum: 2010. Június 30. - 20:38:29 »

Sziasztok. Engem az érdekelne hogy fébetétet szeretnék cserélni elöl is és hátul is. A közelben van eggy fékbetétes, kimondottan ezzel foglalkozik (rendes kis üzem) Ma délután beszéltem vele azt mondta 7000- ért újra ferodolozza az összes betétet (elöl - hátul) + a bal elsö tárcsának van eggy kis válla azt leszedi ( 3 - nap alatt kész) Az lenne a kérdésem hogy ajánlott-e ujjra húzatni a fékbetéteket vagy vegyem meg újan őket. Mert eggy ismerős azzal riogat hogy nem szabad vele foglalkozni mert ha letörik belőle eggy darab akkor még a tárcsám is szétszáll, aztán ott maradok az úton! Nem tudom mit tegyek , így viszont lényegesen olcsóbb lenne mint ha vennék előre is meg hátra is betéteket.Válaszotokat elöre is köszönöm . Sziasztok.
Bocs, hogy ezt mondom, de szerintem ha már fékbetétre sincs pénzed, akkor kell letenni az autót és inkább tömegközlekedni vagy biciklizni, mielőtt magadat és/vagy másokat megölsz.

Előre 6-7 ezerért kapsz egy szettet, ami kb. 60 ezret kibír, a hátsókat meg kb. 120 - 150 ezrenként kell cserélni és még olcsóbbak. Ennek a költségnek a sokszorosát fizeted ki lízingrészletre, biztosításra, gépjárműadóra, üzemagyagra vagy bármire, ami autóval kapcsolatos. Ne a féken spórolj meg kísérletezz!
Naplózva

Pittike
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #223 Dátum: 2010. Július 01. - 07:04:06 »

Sziasztok. Engem az érdekelne hogy fébetétet szeretnék cserélni elöl is és hátul is. A közelben van eggy fékbetétes, kimondottan ezzel foglalkozik (rendes kis üzem) Ma délután beszéltem vele azt mondta 7000- ért újra ferodolozza az összes betétet (elöl - hátul) + a bal elsö tárcsának van eggy kis válla azt leszedi ( 3 - nap alatt kész) Az lenne a kérdésem hogy ajánlott-e ujjra húzatni a fékbetéteket vagy vegyem meg újan őket. Mert eggy ismerős azzal riogat hogy nem szabad vele foglalkozni mert ha letörik belőle eggy darab akkor még a tárcsám is szétszáll, aztán ott maradok az úton! Nem tudom mit tegyek , így viszont lényegesen olcsóbb lenne mint ha vennék előre is meg hátra is betéteket.Válaszotokat elöre is köszönöm . Sziasztok.
Bocs, hogy ezt mondom, de szerintem ha már fékbetétre sincs pénzed, akkor kell letenni az autót és inkább tömegközlekedni vagy biciklizni, mielőtt magadat és/vagy másokat megölsz.

Előre 6-7 ezerért kapsz egy szettet, ami kb. 60 ezret kibír, a hátsókat meg kb. 120 - 150 ezrenként kell cserélni és még olcsóbbak. Ennek a költségnek a sokszorosát fizeted ki lízingrészletre, biztosításra, gépjárműadóra, üzemagyagra vagy bármire, ami autóval kapcsolatos. Ne a féken spórolj meg kísérletezz!
Azt nem tudom milyen minőség lehet a 7 EFt-s ujraferrodolozott betét,de régebben sok levállt igy nem tenném be.Bp a várna utcában van 5EFt -ért első és 7,6EFt-ért hátsó betét.(Én ilyet vettem mert akkor épp erre volt keret a sok kiadás miatt.Fogni fog jól csak nyikorog)A gyári 10-9EFt és ne is gondolkodj máson.Itt  http://www.daewooalkatresz.hu/  azt hiszem postáznak is.
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #224 Dátum: 2010. Július 01. - 07:55:06 »

Sziasztok. Engem az érdekelne hogy fébetétet szeretnék cserélni elöl is és hátul is. A közelben van eggy fékbetétes, kimondottan ezzel foglalkozik (rendes kis üzem) Ma délután beszéltem vele azt mondta 7000- ért újra ferodolozza az összes betétet (elöl - hátul) + a bal elsö tárcsának van eggy kis válla azt leszedi ( 3 - nap alatt kész) Az lenne a kérdésem hogy ajánlott-e ujjra húzatni a fékbetéteket vagy vegyem meg újan őket. Mert eggy ismerős azzal riogat hogy nem szabad vele foglalkozni mert ha letörik belőle eggy darab akkor még a tárcsám is szétszáll, aztán ott maradok az úton! Nem tudom mit tegyek , így viszont lényegesen olcsóbb lenne mint ha vennék előre is meg hátra is betéteket.Válaszotokat elöre is köszönöm . Sziasztok.
Bocs, hogy ezt mondom, de szerintem ha már fékbetétre sincs pénzed, akkor kell letenni az autót és inkább tömegközlekedni vagy biciklizni, mielőtt magadat és/vagy másokat megölsz.

Előre 6-7 ezerért kapsz egy szettet, ami kb. 60 ezret kibír, a hátsókat meg kb. 120 - 150 ezrenként kell cserélni és még olcsóbbak. Ennek a költségnek a sokszorosát fizeted ki lízingrészletre, biztosításra, gépjárműadóra, üzemagyagra vagy bármire, ami autóval kapcsolatos. Ne a féken spórolj meg kísérletezz!
Azt nem tudom milyen minőség lehet a 7 EFt-s ujraferrodolozott betét,de régebben sok levállt igy nem tenném be.Bp a várna utcában van 5EFt -ért első és 7,6EFt-ért hátsó betét.(Én ilyet vettem mert akkor épp erre volt keret a sok kiadás miatt.Fogni fog jól csak nyikorog)A gyári 10-9EFt és ne is gondolkodj máson.Itt  http://www.daewooalkatresz.hu/  azt hiszem postáznak is.
Deby! Csatlakozom az előttem szólókhoz. Ne tedd a kocsiddal, Magaddal, és a közlekedőkkel azt, hogy barkácsolt fékalkatrész teszel be a kocsidba! Priviben írtam ajánlatot, szívleld meg!
Vásárlási lehetőségek a weboldalunkon vannak, ahol kedvezményekkel lehet alkatrészhez jutni.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!