Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 19:31:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 291033 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #180 Dátum: 2010. Május 05. - 09:02:29 »


Nem értelmezted rosszul.
A kopott tárcsa vállasodik. Az Epica-é mondjuk nem, mert ott már volt annyi eszük, hogy a fékbetét kiér a széléig. Egyébként nagyon kocsinál az a megoldás van mint a mienken, és ezeknél bizony válla lesz a tárcsának.
Akár már egy betét alatt is.
Szabályozni ezeket a tárcsákat már nem igen lehet (szabad). Nincs bennük annyi anyag, hamar a minimum méreten vannak. Szabályozás után a vékonyabb anyag miatt vetemedhet (ütni fog a fék), vagy akár törhet is a tárcsa. Nem éri meg.
Állapottól függően (nálam úgy néz ki max. 2 betétenként) csere.
Ha nem cserélem, akkor a tárcsa széléről le szoktam kaparni a rozsdát egy csavarhúzóval (csavarhúzó befeszít, tárcsa kézzel forgat).
köszi, megnyugodtam  Kacsint Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #181 Dátum: 2010. Május 05. - 14:24:24 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #182 Dátum: 2010. Május 05. - 14:28:39 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Nem kell, szóba se jöhet! Amúgy meg a jó megoldást úgy hívják, hogy trailer. Azt hadd ne írjam le, ide pláne, hogy mit érdemel az a bűnös, aki leállított motorral megy lejtőn. A jó neveltségem tiltja. Amúgy meg minek kell leállítani, motorfék üzemben nem fogyaszt benzint, és, ha kell rögtön lehet gázt adni. Remélem csak vicceltél!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #183 Dátum: 2010. Május 05. - 14:34:11 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Nem kell, szóba se jöhet! Amúgy meg a jó megoldást úgy hívják, hogy trailer. Azt hadd ne írjam le, ide pláne, hogy mit érdemel az a bűnös, aki leállított motorral megy lejtőn. A jó neveltségem tiltja. Amúgy meg minek kell leállítani, motorfék üzemben nem fogyaszt benzint, és, ha kell rögtön lehet gázt adni. Remélem csak vicceltél!
Gidy,ez a Petőfi híd lábánál volt és 3 méter /5 percenkénti haladásnál.Nem nagyon kellett motorfékezgetni,meg gázt adni.Amúgy én sem szoktam leállítani a motort.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #184 Dátum: 2010. Május 05. - 15:00:02 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Nem műkszik ilyenkor a vákumos fékrásegítő - vagy hogyafrancba hívják... Ha bazisokkal erősebben taposod a pedált, akkor fog a fék, de nem vagyunk akkora erőkifejtéshez hozzászokva. Egyébként hasonló szitukban én is szoktam leállított motorral kicsi sebességgel gurulgatni és csak a kéziféket használva.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #185 Dátum: 2010. Május 05. - 15:05:08 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Nem kell, szóba se jöhet! Amúgy meg a jó megoldást úgy hívják, hogy trailer. Azt hadd ne írjam le, ide pláne, hogy mit érdemel az a bűnös, aki leállított motorral megy lejtőn. A jó neveltségem tiltja. Amúgy meg minek kell leállítani, motorfék üzemben nem fogyaszt benzint, és, ha kell rögtön lehet gázt adni. Remélem csak vicceltél!

(Mint írta, dugóban araszolt. Alapjáraton óránként 1 litert elpötyög a járgány, szerintem ezt akarta megspórolni Barátunk.)
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #186 Dátum: 2010. Május 06. - 07:16:02 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Nem kell, szóba se jöhet! Amúgy meg a jó megoldást úgy hívják, hogy trailer. Azt hadd ne írjam le, ide pláne, hogy mit érdemel az a bűnös, aki leállított motorral megy lejtőn. A jó neveltségem tiltja. Amúgy meg minek kell leállítani, motorfék üzemben nem fogyaszt benzint, és, ha kell rögtön lehet gázt adni. Remélem csak vicceltél!

(Mint írta, dugóban araszolt. Alapjáraton óránként 1 litert elpötyög a járgány, szerintem ezt akarta megspórolni Barátunk.)
Emlékeim szerint a kezelésiben is benne van, hogy álló motornál nem müxik a fékrásegítés, de ez már a 1991-es Corsánakban is így volt, ha nincs motor, nincs vákuum.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #187 Dátum: 2010. Május 06. - 13:22:50 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Nem kell, szóba se jöhet! Amúgy meg a jó megoldást úgy hívják, hogy trailer. Azt hadd ne írjam le, ide pláne, hogy mit érdemel az a bűnös, aki leállított motorral megy lejtőn. A jó neveltségem tiltja. Amúgy meg minek kell leállítani, motorfék üzemben nem fogyaszt benzint, és, ha kell rögtön lehet gázt adni. Remélem csak vicceltél!

(Mint írta, dugóban araszolt. Alapjáraton óránként 1 litert elpötyög a járgány, szerintem ezt akarta megspórolni Barátunk.)
Emlékeim szerint a kezelésiben is benne van, hogy álló motornál nem müxik a fékrásegítés, de ez már a 1991-es Corsánakban is így volt, ha nincs motor, nincs vákuum.
Ez mindegyik szervós autóban így van!
És persze nem csak a fék rásegítés szűnik meg, hanem a kormányé is. Vontatáskor ezzel is számolni kell.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #188 Dátum: 2010. Május 06. - 13:25:20 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Nem kell, szóba se jöhet! Amúgy meg a jó megoldást úgy hívják, hogy trailer. Azt hadd ne írjam le, ide pláne, hogy mit érdemel az a bűnös, aki leállított motorral megy lejtőn. A jó neveltségem tiltja. Amúgy meg minek kell leállítani, motorfék üzemben nem fogyaszt benzint, és, ha kell rögtön lehet gázt adni. Remélem csak vicceltél!

(Mint írta, dugóban araszolt. Alapjáraton óránként 1 litert elpötyög a járgány, szerintem ezt akarta megspórolni Barátunk.)
Emlékeim szerint a kezelésiben is benne van, hogy álló motornál nem müxik a fékrásegítés, de ez már a 1991-es Corsánakban is így volt, ha nincs motor, nincs vákuum.
Ez mindegyik szervós autóban így van!
És persze nem csak a fék rásegítés szűnik meg, hanem a kormányé is. Vontatáskor ezzel is számolni kell.
Milyen vontatáskor? Ezek jó autók, nem kell vontatni! Amúgy meg az előbbi dolgokat azért ám illik tudni, ami a fék, és kormányszervót illeti. Vizsgakérdés a "B"-ért! Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #189 Dátum: 2010. Május 06. - 13:38:12 »

A minap araszolgattam a dugóban egy enyhén lejtős részen.Gondoltam,hogy spórolok egy kicsit és leállított motorral gurulgatok előre.Az első két fékezésnél nem volt gond,de utána úgy felkeményedett,hogy gyakorlatilag benyomhatatlan lett a pedál.Majdnem sikerült 5 km/h-val belemennem az előttem lévőbe,még jó hogy jól fog a kézifék.Volt már egy néhányfajta autóm,de hogy ennyire ne legyen fék ha le van állítva a motor,még nem tapasztaltam.Nem is tudom,hogy egy esetleges motorhibás lacsit hogy lehetne vontatni  He.
Nem kell, szóba se jöhet! Amúgy meg a jó megoldást úgy hívják, hogy trailer. Azt hadd ne írjam le, ide pláne, hogy mit érdemel az a bűnös, aki leállított motorral megy lejtőn. A jó neveltségem tiltja. Amúgy meg minek kell leállítani, motorfék üzemben nem fogyaszt benzint, és, ha kell rögtön lehet gázt adni. Remélem csak vicceltél!

(Mint írta, dugóban araszolt. Alapjáraton óránként 1 litert elpötyög a járgány, szerintem ezt akarta megspórolni Barátunk.)
Emlékeim szerint a kezelésiben is benne van, hogy álló motornál nem müxik a fékrásegítés, de ez már a 1991-es Corsánakban is így volt, ha nincs motor, nincs vákuum.
Ez mindegyik szervós autóban így van!
És persze nem csak a fék rásegítés szűnik meg, hanem a kormányé is. Vontatáskor ezzel is számolni kell.
Milyen vontatáskor? Ezek jó autók, nem kell vontatni! Amúgy meg az előbbi dolgokat azért ám illik tudni, ami a fék, és kormányszervót illeti. Vizsgakérdés a "B"-ért! Kacsint

Szerintem mindenki tudja/tudta. Csak kicsit vakvágányra szaladt a téma...  Kacsint
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #190 Dátum: 2010. Május 19. - 17:46:57 »

Hy!
Egy kis segítséget kérnék HBbe melyik méretű fék betét való ezek közül 2006-os 1,4 16v 45000 km van a kocsiba.

104,4 Magasság: 38,9 Vastagság: 14,6 kopásjelző érintkező nélkül
142,9 Magasság: 51,3 Vastagság: 16,9 akusztikus kopásjelzéssel

Előre is köszönöm
Balázs
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #191 Dátum: 2010. Május 19. - 18:28:21 »

Hy!
Egy kis segítséget kérnék HBbe melyik méretű fék betét való ezek közül 2006-os 1,4 16v 45000 km van a kocsiba.

104,4 Magasság: 38,9 Vastagság: 14,6 kopásjelző érintkező nélkül
142,9 Magasság: 51,3 Vastagság: 16,9 akusztikus kopásjelzéssel

Előre is köszönöm
Balázs
Mind a kettő HB-be való, meg Sedan-ba és SW-be. Vigyorog
A kisebb hátra, a nagyobb előre. Kacsint
Naplózva


LPG
Viper
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


Nexia1.5 16V(96')by H&H & Lanos1.6 16V(00')Bp


« Hozzászólás #192 Dátum: 2010. Május 19. - 20:07:05 »

Hy!
Egy kis segítséget kérnék HBbe melyik méretű fék betét való ezek közül 2006-os 1,4 16v 45000 km van a kocsiba.

104,4 Magasság: 38,9 Vastagság: 14,6 kopásjelző érintkező nélkül
142,9 Magasság: 51,3 Vastagság: 16,9 akusztikus kopásjelzéssel

Előre is köszönöm
Balázs
A kisebb hátra, a nagyobb előre. Kacsint
bocsi kami, ezt nem is néztem
Naplózva

kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #193 Dátum: 2010. Május 20. - 05:08:26 »

Hy!
Egy kis segítséget kérnék HBbe melyik méretű fék betét való ezek közül 2006-os 1,4 16v 45000 km van a kocsiba.

104,4 Magasság: 38,9 Vastagság: 14,6 kopásjelző érintkező nélkül
142,9 Magasság: 51,3 Vastagság: 16,9 akusztikus kopásjelzéssel

Előre is köszönöm
Balázs
Mind a kettő HB-be való, meg Sedan-ba és SW-be. Vigyorog
A kisebb hátra, a nagyobb előre. Kacsint
Köszi Jani Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #194 Dátum: 2010. Május 20. - 05:09:30 »

Hy!
Egy kis segítséget kérnék HBbe melyik méretű fék betét való ezek közül 2006-os 1,4 16v 45000 km van a kocsiba.

104,4 Magasság: 38,9 Vastagság: 14,6 kopásjelző érintkező nélkül
142,9 Magasság: 51,3 Vastagság: 16,9 akusztikus kopásjelzéssel

Előre is köszönöm
Balázs
A kisebb hátra, a nagyobb előre. Kacsint
bocsi kami, ezt nem is néztem
Semmi gond megoldjuk Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!