Lacetti klub fórum
2024. November 05. - 20:13:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 288696 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #570 Dátum: 2013. Március 24. - 14:57:58 »

nem az egész rendszert csak egy fékcső cserekor mint ami nálam is volt azt az egy részt nem sok idő. igen nálam is az idén muszáj lesz lecserélni az egész fékolajat mert már balesetveszélyesen régi (eredeti) Azt viszont szerintem szervizben fogom mert ott van speckó vákuumos berendezés azzal hamar megy. bár a hagyományos pedállal pumpálás is ugyan az csak lassabb.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #571 Dátum: 2013. Március 24. - 15:57:16 »

nem az egész rendszert csak egy fékcső cserekor mint ami nálam is volt azt az egy részt nem sok idő. igen nálam is az idén muszáj lesz lecserélni az egész fékolajat mert már balesetveszélyesen régi (eredeti) Azt viszont szerintem szervizben fogom mert ott van speckó vákuumos berendezés azzal hamar megy. bár a hagyományos pedállal pumpálás is ugyan az csak lassabb.
Na látod! Megint nem tudod, hogy a Lacettin nem vákuumos "spéci" berendezéssel kell légteleníteni, a teljes rendszer légtelenítéséhez a gyári diagnosztikai műszer kell (SCAN 100), mivel az ABS vezérlést meg kell működtetni! Ha nem így van légtelenítve akkor az ABS szivattyún rajt marad a régi elhasznált fékfolyadék! Kapitánynak is ezért tartott tovább a légtelenítés, tehát ismét bebizonyosodott, hogy miért nem barkácsoljuk otthon a féket!
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 24. - 16:00:10 írta sebijoe » Naplózva

szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #572 Dátum: 2013. Március 24. - 16:51:33 »

ja szoval az egyszerű fékolaj cserét csak márkaszervizben lehet megcsinálni egy talicska pénzért. mert scan100 csak azoknak van. akkor ha minden kocsihoz spéci kütyü kell miből él a maszek szerelő
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #573 Dátum: 2013. Március 24. - 17:26:43 »

ja szoval az egyszerű fékolaj cserét csak márkaszervizben lehet megcsinálni egy talicska pénzért. mert scan100 csak azoknak van. akkor ha minden kocsihoz spéci kütyü kell miből él a maszek szerelő

a maszek szerelő ha megveszi a speckó műszereket több százezer ft ért akkor sem biztos,hogy tudja használni  amit írtál vákumos légtelenítőt az a sima ABS nélküli autókhoz jó  viszont ami ABS es ott csak abban az esetben tudja lecserélni teljesen a fékfolyadékot ha működtetik az ABS hidralikát épp ezért vannak olyan szerelők akik a márkaszervizekben dolgoztak és ráálltak annak a tipusnak a javítására amit ismernek és ehhez megvették a gyári műszert többszázezer ft-ért!
Nálam is sokszor előfordul,hogy Daewoo/Chevrolet több típusával megkeres más szerelő mivel az általános diagnosztikai műszerrel rendelkezik és nem kezeli a mi autóinkat/van akinek csak pár tizezer ft-os  de van akinek több Milliós műszerparkja van!/És még egy dolog miből él a maszek szerelő abból,hogy képezi magát és a műszerparkját fejleszti!
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #574 Dátum: 2013. Március 24. - 18:06:37 »

Mindegy megkérdezem a nálunk lévő bosch szervízt. A régi autómat is javították már és nekik tényleg több milliós gépparkjuk van és megfordul náluk nap mint nap több tíz milliós autó is. És azokat is javítják sikerrel. Ha azokkal tud  kommunikálni a diag műszerük meg tudnak rajta mindent javitani akkor nem hiszem hogy a "mezei" lacettivel gondjuk lenne. Majd kiderül.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #575 Dátum: 2013. Március 25. - 09:14:18 »

Mindegy megkérdezem a nálunk lévő bosch szervízt. A régi autómat is javították már és nekik tényleg több milliós gépparkjuk van és megfordul náluk nap mint nap több tíz milliós autó is. És azokat is javítják sikerrel. Ha azokkal tud  kommunikálni a diag műszerük meg tudnak rajta mindent javitani akkor nem hiszem hogy a "mezei" lacettivel gondjuk lenne. Majd kiderül.

Pont a mezei autók mint a lacetti nem kezelik általában mert a koreai/japán modellek nem erősségei a BOSCHnak
Naplózva

70/4334431
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #576 Dátum: 2013. Március 25. - 12:29:48 »

a teljes rendszer légtelenítéséhez a gyári diagnosztikai műszer kell (SCAN 100), mivel az ABS vezérlést meg kell működtetni! Ha nem így van légtelenítve akkor az ABS szivattyún rajt marad a régi elhasznált fékfolyadék!
Szóval ezek szerint engem a Chevrolet Gyulai-nál átvertek? A 60 ezres szerviznél fékolajat is cseréltettem, de műszer nélkül csinálták ketten. Az egyik nyomkodta a pedált, a másik engedte kifelé a munkahengereknél az olajat. Az új olajat rátöltötték a régire. Még csodálkoztam is, hogy honnan tudják, hogy a régi olaj már kiment a csőből, de gondoltam, ők a szakemberek, biztos így kell csinálni.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #577 Dátum: 2013. Március 25. - 13:15:08 »

Hát szerintem 100 szervízből egyben ha becsületesen műszerrel csinálják ahogy elő van írva. főleg a maszek szerelők. ők is úgy csinálják ahogy neked csinálták.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #578 Dátum: 2013. Március 25. - 13:22:08 »

Hát szerintem 100 szervízből egyben ha becsületesen műszerrel csinálják ahogy elő van írva. főleg a maszek szerelők. ők is úgy csinálják ahogy neked csinálták.
Volt tavaly egy visszahívás a "szakszervizekben", ahol olajcserét végeztek a féken és fékolaj tartály kupakot cserét a hitelesség kedvéért (sárgára). Ott sem igazán került elő a Scan 100... 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #579 Dátum: 2013. Március 25. - 13:33:11 »

Erről beszéltem. A "szak" műhelyben ugyan ezt csinálják meg az egyik pumpál a másik engedi ki az olajat. Ezt itthon is meg lehet csinálni és még a 10 ezres melódíjat sem kell kicsókolni rá. Ha meg szóvá tenném hol a scan az abs miatt elküldenének a náthába. Erröl ennyit
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #580 Dátum: 2013. Március 25. - 15:52:14 »

Nyíregyházán a Csősznél műszerrel csinálták és minden kocsira rászánták az időt, ami kellett a rendes cseréhez és vizsgálathoz. Utána egy ideig jobb is volt a fékem, de azóta sajnos megint olyan, mint új korában.  Mosolyog Mármint olyan gyengécske.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #581 Dátum: 2013. Március 25. - 17:15:33 »

Erről beszéltem. A "szak" műhelyben ugyan ezt csinálják meg az egyik pumpál a másik engedi ki az olajat. Ezt itthon is meg lehet csinálni és még a 10 ezres melódíjat sem kell kicsókolni rá. Ha meg szóvá tenném hol a scan az abs miatt elküldenének a náthába. Erröl ennyit

Sajnos nem ez szakszerű eljárás, van ahol így végzik el, viszont nem szabad általánosítani!
Naplózva

szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #582 Dátum: 2013. Március 25. - 17:38:08 »

hát sajnos volt nem egy szervízhez szerencsém már és ezért is szoktam rá arra hogy amit csak lehet megoldok itthon mert az legalább biztos ki is van cserélve a horror rezsi árakról nem is beszélve.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #583 Dátum: 2013. Március 25. - 19:13:35 »

hát sajnos volt nem egy szervízhez szerencsém már és ezért is szoktam rá arra hogy amit csak lehet megoldok itthon mert az legalább biztos ki is van cserélve a horror rezsi árakról nem is beszélve.

Rólunk meg úgy alkottál véleményt, hogy 1pillantásnyit is ismernéd a munkánk! A fiamnak /sebike/ meg van otthon a gyári diag /SCAN 100/ műszer és mindig azzal légtelenítünk, a javításhoz meg a műszer használatáért nincs felszámolva külön díj! A talikon meg díjtalanul van hibakód kiolvasás és törlés! A diagnosztika neked is fel lett ajánlva egyeztetve is lett amikor BP-n járt sebike te pedig arra sem vetted a fáradságot, hogy lemondjad!
Naplózva

gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #584 Dátum: 2013. Március 25. - 22:04:41 »

Hát szerintem 100 szervízből egyben ha becsületesen műszerrel csinálják ahogy elő van írva. főleg a maszek szerelők. ők is úgy csinálják ahogy neked csinálták.
Ezt az egy szervízt én is ismerem. Sebikénél van. ;)Mind a kettő autómat ő javítja.(ez nem reklám volt!)Nem vagyok egyszerű eset,de nála ez nem akadály.   
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!