ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #240 Dátum: 2010. Szeptember 29. - 19:06:29 » |
|
A napokban nekem is előjött az ominózus fékberagadós történet, bal hátul. Alattomos volt, mert nem izzott a tárcsa, nem füstölt a betét, nem fogta meg az autót, csak annyira maradt rajta, hogy egyszer csak vasra futott a 3 hónapja kicserélt fékbetét és brutál módon elkezdte karmolni a tárcsát. Először azt hittem rosszul emlékeztem és nem volt kicserélve a betét csak terveztem, de mivel a jobb oldalon teljesen zsír volt a Remsa betét így egyértelmű volt a szituáció, pláne mert megforgattuk a kereket és egyértelműen "szorult"... Mivel a szerelőm még nem hallott a fékcsöves sztoriról és nem is volt kéznél ilyesmi összerakta a féket új betéttel, hogy majd figyeljük. Hát nem kellett nagyon figyelni, mert az első fékezés óta folyamatosan visít a fék és egy 10km-es laza út után még fél óra múlva is forró volt a felni (15 fokban, esőben), hogy az égett szagról ne is beszéljek. Viszont jó hír, hogy ha minden igaz sikerült egy jó forrást találnom fékcső ügyben, másnapra megszerezték és nem volt drága sem (csak még nem volt időm elmenni érte), ha rendben lesz megadom a paramétereket, hogy máskor ne kelljen keresgélni Kísértetiesen hasonló történt velem is tegnapelőtt, a jobb hátsó keréknél! Először majd' megevett a méreg, hogy nem cserélték ki a betétet februárban, de valószínűleg beragadhatott. Ma tudom meg az eredményt! Most szervízben van a járgány. Kicserélték a betéteket és a tárcsát, és azt mondta a szerelő, semmi rendelleneset nem talált. Olyen ez, mint az orvostudomány: tüneteket megszüntetik, de az okokat nem látják. Még mindig forrósodik a jobb hátsó kerekem, így biztos, hogy kopik a betétem! Valakinek ötlet a megoldásra??? Holnap megyek reklamálni!! Gumifékcső csere!!! Pittike is utalt rá... Ha itt visszakeresel április közepéig, akkor ott valahol megtalálod az én esetemet... Plusz Baroti cartársét is, tehát nem egyedi esetről van szó- sajnos.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #241 Dátum: 2010. Szeptember 30. - 04:23:57 » |
|
A napokban nekem is előjött az ominózus fékberagadós történet, bal hátul. Alattomos volt, mert nem izzott a tárcsa, nem füstölt a betét, nem fogta meg az autót, csak annyira maradt rajta, hogy egyszer csak vasra futott a 3 hónapja kicserélt fékbetét és brutál módon elkezdte karmolni a tárcsát. Először azt hittem rosszul emlékeztem és nem volt kicserélve a betét csak terveztem, de mivel a jobb oldalon teljesen zsír volt a Remsa betét így egyértelmű volt a szituáció, pláne mert megforgattuk a kereket és egyértelműen "szorult"... Mivel a szerelőm még nem hallott a fékcsöves sztoriról és nem is volt kéznél ilyesmi összerakta a féket új betéttel, hogy majd figyeljük. Hát nem kellett nagyon figyelni, mert az első fékezés óta folyamatosan visít a fék és egy 10km-es laza út után még fél óra múlva is forró volt a felni (15 fokban, esőben), hogy az égett szagról ne is beszéljek. Viszont jó hír, hogy ha minden igaz sikerült egy jó forrást találnom fékcső ügyben, másnapra megszerezték és nem volt drága sem (csak még nem volt időm elmenni érte), ha rendben lesz megadom a paramétereket, hogy máskor ne kelljen keresgélni Kísértetiesen hasonló történt velem is tegnapelőtt, a jobb hátsó keréknél! Először majd' megevett a méreg, hogy nem cserélték ki a betétet februárban, de valószínűleg beragadhatott. Ma tudom meg az eredményt! Most szervízben van a járgány. Kicserélték a betéteket és a tárcsát, és azt mondta a szerelő, semmi rendelleneset nem talált. Olyen ez, mint az orvostudomány: tüneteket megszüntetik, de az okokat nem látják. Még mindig forrósodik a jobb hátsó kerekem, így biztos, hogy kopik a betétem! Valakinek ötlet a megoldásra??? Holnap megyek reklamálni!! Gumifékcső csere!!! Pittike is utalt rá... Ha itt visszakeresel április közepéig, akkor ott valahol megtalálod az én esetemet... Plusz Baroti cartársét is, tehát nem egyedi esetről van szó- sajnos. A mi sajátunkon a menta sedanon is volt ez a gond, és javítottunk több autót amin előfordult, a 2006-ig gyártott autóknál jelentkezett inkább.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #242 Dátum: 2010. Október 03. - 10:23:02 » |
|
Na hát elég komplikált volt az eset, mert nem csak a gumifékcső volt a hibás, de a kézifék-pofa is be volt ragadva ugyanazon a keréken... Gondolom, hogy a két hiba összefügg egymással, szerintem a melegedő tárcsafék miatt a kézifék-pofa összeégett a benne lévő fékporral és beragadt az is. A túloldali dobfék hibátlan volt. Szóval 3x szétszedés után a vége fékcső, fékbetét és kézifék-pofa csere lett. :S Az összekaristolt tárcsát úgy hagytuk, az "úgy rohadjon meg"-elv alapján. Elvileg (véres verejtékkel) sikerült felkutatni azt a vonalat, ahonnan tudok 1-2 napon belül fékcsövet szerezni, de remélem, hogy nem fog kelleni, mert ezt a sz.pást nem kívánom senkinek...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #243 Dátum: 2010. Október 04. - 06:57:08 » |
|
Elvileg (véres verejtékkel) sikerült felkutatni azt a vonalat, ahonnan tudok 1-2 napon belül fékcsövet szerezni, de remélem, hogy nem fog kelleni, mert ezt a sz.pást nem kívánom senkinek... Tessék? A fékcső beszerzése ennyire problémás? Miért?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #244 Dátum: 2010. Október 04. - 08:28:49 » |
|
A napokban nekem is előjött az ominózus fékberagadós történet, bal hátul. Alattomos volt, mert nem izzott a tárcsa, nem füstölt a betét, nem fogta meg az autót, csak annyira maradt rajta, hogy egyszer csak vasra futott a 3 hónapja kicserélt fékbetét és brutál módon elkezdte karmolni a tárcsát. Először azt hittem rosszul emlékeztem és nem volt kicserélve a betét csak terveztem, de mivel a jobb oldalon teljesen zsír volt a Remsa betét így egyértelmű volt a szituáció, pláne mert megforgattuk a kereket és egyértelműen "szorult"... Mivel a szerelőm még nem hallott a fékcsöves sztoriról és nem is volt kéznél ilyesmi összerakta a féket új betéttel, hogy majd figyeljük. Hát nem kellett nagyon figyelni, mert az első fékezés óta folyamatosan visít a fék és egy 10km-es laza út után még fél óra múlva is forró volt a felni (15 fokban, esőben), hogy az égett szagról ne is beszéljek. Viszont jó hír, hogy ha minden igaz sikerült egy jó forrást találnom fékcső ügyben, másnapra megszerezték és nem volt drága sem (csak még nem volt időm elmenni érte), ha rendben lesz megadom a paramétereket, hogy máskor ne kelljen keresgélni Kísértetiesen hasonló történt velem is tegnapelőtt, a jobb hátsó keréknél! Először majd' megevett a méreg, hogy nem cserélték ki a betétet februárban, de valószínűleg beragadhatott. Ma tudom meg az eredményt! Most szervízben van a járgány. Kicserélték a betéteket és a tárcsát, és azt mondta a szerelő, semmi rendelleneset nem talált. Olyen ez, mint az orvostudomány: tüneteket megszüntetik, de az okokat nem látják. Még mindig forrósodik a jobb hátsó kerekem, így biztos, hogy kopik a betétem! Valakinek ötlet a megoldásra??? Holnap megyek reklamálni!! Gumifékcső csere!!! Pittike is utalt rá... Ha itt visszakeresel április közepéig, akkor ott valahol megtalálod az én esetemet... Végigolvastam múltkor a fórumot... De nekem nem drasztikus a kopás, csak szépen, lassan elfogy... A szerelő azt mondta, mikor mutattam neki a fékcsöves hozzászólásokat, hogy nálam minden rendben volt...(!?) Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik. Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #245 Dátum: 2010. Október 04. - 17:34:44 » |
|
Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik.
Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
És az a fránya prücök mitől hajolhatot meg?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #246 Dátum: 2010. Október 04. - 21:00:43 » |
|
Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik.
Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
És az a fránya prücök mitől hajolhatot meg? A gondos szereléstől?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #247 Dátum: 2010. Október 05. - 08:36:03 » |
|
Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik.
Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
És az a fránya prücök mitől hajolhatot meg? A gondos szereléstől? Pontosan, ferdén húzták össze valószínűleg. Sajnos elég problémás a fékcső beszerzése, általában nincs sehol, a Daewoo/Chevrolet spéci üzletekben is rendelgetik 1-2 hétre, a nagy autóalkatrész láncoknál szintén, ha egyáltalán lehet rendelni és tényleg rávaló amit lehoz a rendszer. Kézifék-pofával ugyanígy jártam, ott sincs, ahol írja a weboldal, hogy 'raktáron' van. Az ezredik helyen, a Csángó utcában sikerült végül kapni (de pl. fékcső ott sem volt...). Az a baj, hogyha ezekre szükség van akkor általában már nem nagyon lehet az autót használni és így különösen fáj az 1-2 rendelési idő. :S
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #248 Dátum: 2010. Október 05. - 08:50:36 » |
|
Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik.
Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
És az a fránya prücök mitől hajolhatot meg? A gondos szereléstől? Ha igen, akkor a gondos szerelő Rudi műhelyében húzta meg, februárban. Azóta fogyott el cirka 10 000 km alatt a betét. 40 000 Ft-om bánta. Érdemes megreklamálnom? Mivel bizonyítanám?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #249 Dátum: 2010. Október 05. - 11:20:49 » |
|
Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik.
Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
És az a fránya prücök mitől hajolhatot meg? A gondos szereléstől? Ha igen, akkor a gondos szerelő Rudi műhelyében húzta meg, februárban. Azóta fogyott el cirka 10 000 km alatt a betét. 40 000 Ft-om bánta. Érdemes megreklamálnom? Mivel bizonyítanám? A legelején kellett volna oda visszavinned vajon mit mondtak volna?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #250 Dátum: 2010. Október 05. - 13:47:09 » |
|
Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik.
Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
És az a fránya prücök mitől hajolhatot meg? A gondos szereléstől? Ha igen, akkor a gondos szerelő Rudi műhelyében húzta meg, februárban. Azóta fogyott el cirka 10 000 km alatt a betét. 40 000 Ft-om bánta. Érdemes megreklamálnom? Mivel bizonyítanám? A legelején kellett volna oda visszavinned vajon mit mondtak volna? Igen, eszembe jutott, csak későn... egyébként nem szívesen járkáltam volna fékbetét nélkül. Reméltem, hogy legalább a tárcsa megmarad...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #251 Dátum: 2010. Október 05. - 14:18:37 » |
|
Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik.
Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
És az a fránya prücök mitől hajolhatot meg? A gondos szereléstől? Ha igen, akkor a gondos szerelő Rudi műhelyében húzta meg, februárban. Azóta fogyott el cirka 10 000 km alatt a betét. 40 000 Ft-om bánta. Érdemes megreklamálnom? Mivel bizonyítanám? A legelején kellett volna oda visszavinned vajon mit mondtak volna? Igen, eszembe jutott, csak későn... egyébként nem szívesen járkáltam volna fékbetét nélkül. Reméltem, hogy legalább a tárcsa megmarad... Döme! Privi ment ez ügyben. Szeretném mindenki érdekében, hogy ez az ügy tisztázásra kerüljön, mert így nem oké a dolog, hogy 8 hónappal később csak feltételezhetőnek mondható szerelői hibát, bizonyítás nélkül elítéljen bárki is. Tisztázni kell!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #252 Dátum: 2010. Október 05. - 15:00:13 » |
|
Csütörtökön visszavittem a járgányt és megreklamáltam a dolgot a még mindig forrósodó tárcsa miatt. Közben már Pittikét is "izzítottam" a fékcső miatt. Napközben aztán felhívtam a szervízt, ahol addigra már kiderítették: a nyeregben valami csúszka melletti csavar egy hajszálnyit meg volt hajolva, és ez kis mrétékben rányomta a tárcsára a betétet. Annyira kis mértékben, hogy a kerék megforgatásakor is majdnem ugyanannyit forgott a szorult jobb hátsó, mint a másik.
Ami a legmegnyugtatóbb a dologban, hogy amikor mentem a kocsimért (persze fizetni nem akartam, fel voltam készülve egy kis vitára), csak elém rakták a kulcsot és nem kértek semmit érte. Szóval korrektek voltak, remélem számíthatok rájuk máskor is. Ez a kerepesi úti Speedy műhely volt.
És az a fránya prücök mitől hajolhatot meg? A gondos szereléstől? Ha igen, akkor a gondos szerelő Rudi műhelyében húzta meg, februárban. Azóta fogyott el cirka 10 000 km alatt a betét. 40 000 Ft-om bánta. Érdemes megreklamálnom? Mivel bizonyítanám? A legelején kellett volna oda visszavinned vajon mit mondtak volna? Igen, eszembe jutott, csak későn... egyébként nem szívesen járkáltam volna fékbetét nélkül. Reméltem, hogy legalább a tárcsa megmarad... Döme! Privi ment ez ügyben. Szeretném mindenki érdekében, hogy ez az ügy tisztázásra kerüljön, mert így nem oké a dolog, hogy 8 hónappal később csak feltételezhetőnek mondható szerelői hibát, bizonyítás nélkül elítéljen bárki is. Tisztázni kell! Gidy, válaszoltam priviben. Egyébként én is csak feltételeztem, nem állítottam, hogy Rudi szerelője volt, de benne van a pakliban. Mindenki hibázhat, aki dolgozik. Itt most csak próbálok puhatolózni, kedves cartársak, hogy mit tehetnék az ügyben szerintetek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #253 Dátum: 2010. Október 05. - 15:26:34 » |
|
Szerintem nyolc hónap után semmit se tehetsz, még ha te állítod is, hogy miután ők hozzányúltak utánna jött elő a hiba és senki más nem nyúlt hozzá. Bár szerintem egy beszélgetést megér, mível elég sok autót javítanak a klubnak, biztosan lehet normális megoldást találni. Persze minden vádaskodás elkerülésével.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #254 Dátum: 2010. Október 06. - 17:39:37 » |
|
Nos, nem idézem fel a Döme féle dolgot végig, mert nem ez most a lényeg, akit érdekel olvassa vissza. Beszéltem Rudival, már hallott a dologról. Egy biztos, hogy a betét csere után, volt műszaki vizsga, ahol tökéletes volt a fékrendszer, tehát nem volt féloldalas, nem fogott az egyik állandóan, ez biztos, az NKH-nál ott a dokumentum. Azóta volt Sebikénél fékolaj cserén, nem jelzett hibát. Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve. Szó, mi szó, ezzel együtt megnéznék a hibás alkatrészeket, és abból talán ki lehet okoskodni a hiba kiváltóját. Nem valószínű, hogy szerelési hiba okozta a csavar elgörbülését.
Rudi üzeni minden klubtársnak! Ha bárminemű vélt, vagy valós hibára gondol valaki, jelezze, mert mind a munkára, mind a beépített alkatrészre természetesen GARANCIÁT vállalnak, és a dolgot orvosolják, természetesen. Csak szólni kell! Nem járhat senki sem pórul náluk, ez elvi kérdés.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
|