hawer
|
|
« Hozzászólás #60 Dátum: 2015. Szeptember 27. - 20:33:02 » |
|
Sziasztok! 2005-ös lacettira hány év az átrozsdásodási garancia? Üdv
Talán 8??? De annak feltételei vannak: rendszeresen márkaszervíz ellenőrizze és ez benne is legyen a szervízkönyben
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #61 Dátum: 2015. Szeptember 27. - 22:41:11 » |
|
Sziasztok! 2005-ös lacettira hány év az átrozsdásodási garancia? Üdv
8 év a belűről kifelé hatoló rozsda esetén és a kötelező évenkénti átvizsgálás meglétekor érvényesíthető tehát olyan autó nincs sok amelyik megfelel ennek a kitételnek mert már sokan már a 3-ik ra sem hozták el
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #62 Dátum: 2015. Szeptember 28. - 19:48:40 » |
|
Nekem 1 év alatt kivirágzott a küszöb alsó, vízszintes része elejétől a végéig...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #63 Dátum: 2015. Szeptember 28. - 20:26:04 » |
|
Nekem 1 év alatt kivirágzott a küszöb alsó, vízszintes része elejétől a végéig...
A kutya ott van elásva, hogy belülről kifelé rohadásra van gari, az említett feltételekkel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #64 Dátum: 2015. Október 06. - 14:16:37 » |
|
Tegnap átnézettem az autót egy karosszériással. Tájékoztatásul, hátha más is gondolkodik ilyenben:
~58eFt - Ami benne van: alvázvédelem (takarítás, minimális kezdődő rozsdák drótkorongozása, passziválás, majd festés) + teljes üregvédelem (ajtók, padló, oszlopok, küszöbök + a küszöbök kiöblítése valami könnyen pároló hígítóval, mert tele vannak retekkel, emiatt kezdenek is rozsdálni)
Gondolom a hasonló korú hazai autók alja is hasonló állapotú, tehát e körül lehet kalkulálni egy Nubira/Laccettinél.
Ami ellen nem véd, az egyes visszahajtott lemezek mögötti részek, tank mögötti rész, stb. meglévő rozsdásodása. Tisztítás meg fújás nekik is kijut, de rozsdátlanítani nem lehet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #65 Dátum: 2015. Október 13. - 12:55:00 » |
|
Nem tudom ez hová tartozik, legyen fényezés topik. Rövid kérdés: A Lacetti "markolós" kilincsei teljesen csereszabatosak a Nubira "alányúlós" kilincseivel? Tehát ha veszek egy komplett kilincset, be tudom szerelni egyéb közdarabok, zárszerkezet, stb. csere nélkül? http://www.jofogas.hu/budapest/Chevrolet_Lacetti_2007__kulso_kilincs_34870154.htm?first=1A fenti kilincsek ugyanis jóval olcsóbbak, mintha újrafényeztetném a Nubirám hámló kilincseit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #66 Dátum: 2015. Október 13. - 15:35:21 » |
|
Másik bosszantó dolog amit az ablakmosó motoron kívűl produkált ma a kocsi az az volt,hogy a jobb oldali küszöb ben állt a víz. Nem értem hogy a fenébe kerül oda? Mit lehet tenni ellene?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #67 Dátum: 2015. Október 13. - 16:18:11 » |
|
Nem tudom ez hová tartozik, legyen fényezés topik. Rövid kérdés: A Lacetti "markolós" kilincsei teljesen csereszabatosak a Nubira "alányúlós" kilincseivel? Tehát ha veszek egy komplett kilincset, be tudom szerelni egyéb közdarabok, zárszerkezet, stb. csere nélkül? http://www.jofogas.hu/budapest/Chevrolet_Lacetti_2007__kulso_kilincs_34870154.htm?first=1A fenti kilincsek ugyanis jóval olcsóbbak, mintha újrafényeztetném a Nubirám hámló kilincseit. Csereszabatos ha cserélsz vele ajtót is
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #68 Dátum: 2015. Október 13. - 20:34:29 » |
|
@sebike Húba! Ezt sosem gondoltam volna, hogy a présszerszámot is kicserélték, azt hittem ennél lustábbak voltak, és csak a kilincs meg a kerete változott. Köszönöm az infót!
@guszesz Nekem is tele van porral, mind a két küszöb. A gond vszeg az, hogy a gumidugók nem zárnak túl jól, így a kerékdobból bekerül a por. Esetedben meg gondolom az odavert víz, meg a csuda tudja hogy, de beszivárgó pára gyűlt össze. Az alul lévő dugók viszont zártak annyira jól, hogy ne folyjon ki mind... De azokon át ki is tudod folyatni, és hagyni kiszáradni.
Ajánlom az üregvédelmet... Illetve én amikor a hátsó dobokat alvázvédőztem meg festettem (kezdett rozsdálni, de akkor még nem gondoltam, hogy egyszer rászánom magam a profi megoldásra), akkor azt csináltam, hogy gumidugók ki, festék, frissibe vissza a dugó, festék rá, aztán hátha így "tömítve" van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #69 Dátum: 2016. Március 17. - 14:55:00 » |
|
Sajnos 12 éves korára elérte az autót a rozsdásodás, méghozzá nem is akárhogy, elég alattomos módon: a küszöb belülről átrozsdásodott annyira, hogy csupa lyuk lett mindkét oldalon az alja. Műszakin februárban jelezte a szerelő, és nehezen engedték át, de ami a legutóbbi autómosás után kiderült, az több, mint elszomorító. Mivel egész télen koszos volt, így nem is tűnt fel, de így már oldalnézetből is látszik a felkúszó rozsdafolt mindkét oldalon, elől és hátul, sőt, az egyik ajtó alja is elkezdett elszíneződni. Egy volt chevis lakatos szerint (akinek mellesleg Nubira II-je van) a hátsó dobban, a kerék előtt van egy tömítetlen rész, ami az autó új korától fogva beengedi a vizet, és ennyi idő kellett, hogy átrozsdásodjon. Hétvégén műtik szegény autót, majd beszámolok az eredményről...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #70 Dátum: 2016. Március 17. - 15:24:35 » |
|
Sajnos 12 éves korára elérte az autót a rozsdásodás, méghozzá nem is akárhogy, elég alattomos módon: a küszöb belülről átrozsdásodott annyira, hogy csupa lyuk lett mindkét oldalon az alja. Műszakin februárban jelezte a szerelő, és nehezen engedték át, de ami a legutóbbi autómosás után kiderült, az több, mint elszomorító. Mivel egész télen koszos volt, így nem is tűnt fel, de így már oldalnézetből is látszik a felkúszó rozsdafolt mindkét oldalon, elől és hátul, sőt, az egyik ajtó alja is elkezdett elszíneződni. Egy volt chevis lakatos szerint (akinek mellesleg Nubira II-je van) a hátsó dobban, a kerék előtt van egy tömítetlen rész, ami az autó új korától fogva beengedi a vizet, és ennyi idő kellett, hogy átrozsdásodjon. Hétvégén műtik szegény autót, majd beszámolok az eredményről...
sajnos a küszöb jellemző,de még annyira nem rossz egy 12 éves autótol szeruntem
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #71 Dátum: 2016. Március 17. - 19:50:18 » |
|
sajnos a küszöb jellemző,de még annyira nem rossz egy 12 éves autótol szeruntem
Épp mikor megvettem a saját autómat, akkor gondolkodtam rajta, hogy alig fiatalabb (8,5 éves volt), mint szüleim első autója anno (11 éves). Az enyém is most múlt 11 december végén, és 1-2 felületi rozsda van csak, az is hanyagság miatt (a küszöbömben volt kezdődő rozsda, le lett ápolva+üregvédő). A szüleim ilyenkorú autóját megvétel után rögtön lakatoltattuk, és akkor már volt egyszer lakatolva (más kérdés hogy rosszul, mert lehegesztették a vízkifolyókat az ajtón). Az mondjuk egy legendásan rohadós korszakbeli Lancia volt, de az istenített 2-es Golfok is csipádzottak már 12 évesen... Azért korrózióvédelemben egészen biztosan sokat fejlődött az autógyártási tudomány...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #72 Dátum: 2016. április 05. - 08:15:06 » |
|
Jelentem, a küszöböm kijavításra került. A szerelőm, Csarankó Robi ajánlott egy volt kollégáját, aki egyébként a Chevi klubban fent van a fórumon is, mert egy Nubira II-ese van. Dobrovsi László 70 386 9035 XVII. ker. Rákoskert sugárút 17. A gyári küszöb (mivel nincs utángyártott) akciósan 36 000 Ft/db Robinál. DE! Emberünk (a lakatos) profi a szakmájában, nem az én Nubirám volt az első a keze alatt, így tudja, hogy az Astra F küszöbét be lehet faragni az autónk alá. Így az anyagköltség volt 9 000 Ft, a munkadíja pedig 50 000. Még így sem olcsó ez a beavatkozás az autó értékéhez képest. Idén lassan ráköltöm a gépjármű értékének megfelelő összeget a verdára.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #73 Dátum: 2016. április 05. - 09:20:12 » |
|
Jelentem, a küszöböm kijavításra került. A szerelőm, Csarankó Robi ajánlott egy volt kollégáját, aki egyébként a Chevi klubban fent van a fórumon is, mert egy Nubira II-ese van. Dobrovsi László 70 386 9035 XVII. ker. Rákoskert sugárút 17. A gyári küszöb (mivel nincs utángyártott) akciósan 36 000 Ft/db Robinál. DE! Emberünk (a lakatos) profi a szakmájában, nem az én Nubirám volt az első a keze alatt, így tudja, hogy az Astra F küszöbét be lehet faragni az autónk alá. Így az anyagköltség volt 9 000 Ft, a munkadíja pedig 50 000. Még így sem olcsó ez a beavatkozás az autó értékéhez képest. Idén lassan ráköltöm a gépjármű értékének megfelelő összeget a verdára. van utángyártott küszöb hozzá,igaz nem F astra árban,ez 1 vagy 2 küszöb javítás ára volt?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #74 Dátum: 2016. április 05. - 14:36:33 » |
|
Jelentem, a küszöböm kijavításra került. A szerelőm, Csarankó Robi ajánlott egy volt kollégáját, aki egyébként a Chevi klubban fent van a fórumon is, mert egy Nubira II-ese van. Dobrovsi László 70 386 9035 XVII. ker. Rákoskert sugárút 17. A gyári küszöb (mivel nincs utángyártott) akciósan 36 000 Ft/db Robinál. DE! Emberünk (a lakatos) profi a szakmájában, nem az én Nubirám volt az első a keze alatt, így tudja, hogy az Astra F küszöbét be lehet faragni az autónk alá. Így az anyagköltség volt 9 000 Ft, a munkadíja pedig 50 000. Még így sem olcsó ez a beavatkozás az autó értékéhez képest. Idén lassan ráköltöm a gépjármű értékének megfelelő összeget a verdára. van utángyártott küszöb hozzá,igaz nem F astra árban,ez 1 vagy 2 küszöb javítás ára volt? 1-nek drága, 2-nek olcsó? A két oldal összesen került ennyibe. Mennyiért tudsz utángyártott küszöböt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|