Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #45 Dátum: 2014. November 12. - 12:22:12 » |
|
Lefestettem a hámló kilincseimet, majd a tél eldönti, mennyire volt sikeres a művelet. Ami fontos, színazonos, de műanyagra való, a lakkot magában foglaló festéket kaptam. A kezemről 3 nap alatt sem tudtam lemosni, még nitrohígitóval sem. Én is megejtettem, még tavaly. Lepucoltam teljesen a gyári festést, majd kapott műanyag alapozót (ami az eredeti festésen egyáltalán nem tapad, csupasz műanyagon szépen). Majd kapott kb. 3 réteg, színkód alapján kevert sprayt. Hát öhm, maradjunk annyiban, hogy köszönőviszonyban sincs a gyári színnel, de szürkénél, kilincsen elmegy. 2 nyáron és 1 télen túl még nem hámlik A szivacsos mosást bírta, amitől viszont elkezdett egyenletesen, de látványosan kopni, az a magasnyomásús mosás. Én nem lettem festékes, viszont 4 napig szédelegtem, meg fájt a fejem, mert egy szűk garázsban csináltam. De mégsem a szellőzéssel volt a gond, hanem igyekeztem felállni, és irgalmatlanul befejeltem a garázsajtó zárját belülről ><
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 12. - 12:24:27 írta Krupcheck »
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #46 Dátum: 2014. November 12. - 12:25:11 » |
|
Lefestettem a hámló kilincseimet, majd a tél eldönti, mennyire volt sikeres a művelet. Ami fontos, színazonos, de műanyagra való, a lakkot magában foglaló festéket kaptam. A kezemről 3 nap alatt sem tudtam lemosni, még nitrohígitóval sem. Én is megejtettem, még tavaly. Lepucoltam teljesen a gyári festést, majd kapott műanyag alapozót (ami az eredeti festésen egyáltalán nem tapad, csupasz műanyagon szépen). Majd kapott kb. 3 réteg, színkód alapján kevert sprayt. Hát öhm, maradjunk annyiban, hogy köszönőviszonyban sincs a gyári színnel, de szürkénél, kilincsen elmegy. Meg került még rá 2 réteg lakk. 2 nyáron és 1 télen túl még nem hámlik A szivacsos mosást bírta, amitől viszont elkezdett egyenletesen, de látványosan kopni, az a magasnyomásús mosás. Én nem lettem festékes, viszont 4 napig szédelegtem, meg fájt a fejem, mert egy szűk garázsban csináltam. De mégsem a szellőzéssel volt a gond, hanem igyekeztem felállni, és irgalmatlanul befejeltem a garázsajtó zárját belülről ><
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hooti
|
|
« Hozzászólás #47 Dátum: 2014. November 12. - 18:29:36 » |
|
Most lehet sok embert megbotránkoztatok, de nekem ugye fekete a gép, mikor vettem (3éve) messziről virított a kilincs kopás sárga szine. Na mondom, ez nem gyerekjáték, ocsmány, kell valami gyors megoldás. Fényező cimbi kint németbe, fél év mulva ér haza, másra meg nem bízom. 800-as papít elő, vízbe a kopás becsiszol, majd egyszerűen fekete ecsetes javítóval (made is Tesco autós részleg) bekentem. Mondom a sárga virítónál jobb lesz, amúgy meg haverral ujra fújjuk ha hazaér. Lőn meglepetés, a mai napig bírja Nem egy gyári fény, de a közönséges és az én szemem is becsapja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #48 Dátum: 2014. November 13. - 10:55:28 » |
|
Most lehet sok embert megbotránkoztatok, de nekem ugye fekete a gép, mikor vettem (3éve) messziről virított a kilincs kopás sárga szine. Na mondom, ez nem gyerekjáték, ocsmány, kell valami gyors megoldás. Fényező cimbi kint németbe, fél év mulva ér haza, másra meg nem bízom. 800-as papít elő, vízbe a kopás becsiszol, majd egyszerűen fekete ecsetes javítóval (made is Tesco autós részleg) bekentem. Mondom a sárga virítónál jobb lesz, amúgy meg haverral ujra fújjuk ha hazaér. Lőn meglepetés, a mai napig bírja Nem egy gyári fény, de a közönséges és az én szemem is becsapja Az ecsetelős megoldás sokkal vastagabb réteget képez mint a gyári fényezett!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #49 Dátum: 2014. November 13. - 11:15:24 » |
|
Most lehet sok embert megbotránkoztatok, de nekem ugye fekete a gép, mikor vettem (3éve) messziről virított a kilincs kopás sárga szine. Na mondom, ez nem gyerekjáték, ocsmány, kell valami gyors megoldás. Fényező cimbi kint németbe, fél év mulva ér haza, másra meg nem bízom. 800-as papít elő, vízbe a kopás becsiszol, majd egyszerűen fekete ecsetes javítóval (made is Tesco autós részleg) bekentem. Mondom a sárga virítónál jobb lesz, amúgy meg haverral ujra fújjuk ha hazaér. Lőn meglepetés, a mai napig bírja Nem egy gyári fény, de a közönséges és az én szemem is becsapja Lényeg az hogy nem válik le, aztán majd át lesz fényezve normálisan. Tuti elfogadhatóbb megoldás, mint a levált foltokat nézni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #50 Dátum: 2015. Február 18. - 19:11:46 » |
|
A III Nubira-nak fekete árnyalata, csak egy létezik? Bontott ajtó, vagy az új ajtó (bal hátsó) mennyibe kerül kb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #51 Dátum: 2015. Február 19. - 17:41:04 » |
|
azt tudom, hogy nekem a lacetti pár elemét más feketével fújták javítás után pár éve, mint a 2004es gyári szín....
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #52 Dátum: 2015. Február 19. - 18:19:12 » |
|
azt tudom, hogy nekem a lacetti pár elemét más feketével fújták javítás után pár éve, mint a 2004es gyári szín....
sok mindentől függ a szín,ugyanaz a festék más árnyalatú tud lenni más pisztolyból való festés esetén de a levegőnyomás hatására is más a távolság is kihat a színre nem beszélve az aláfújó színről és ez a jéghegy csúcsa,a szín neked azért lett más mert valamit elcsesztek,nekem már 3x kellett javítani( őz,belém jöttek,parkolóba elvitték az elejét..) és stimmel a szín úgy,hogy nem lett melléfújva. de sok esetben nem jó a receptúra.
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #53 Dátum: 2015. Február 19. - 19:23:03 » |
|
Most a fényező mellé tette a mintát (kód alapján) egy lámpával megvilágítva, azonos volt a szín... Mennyi egy új vagy egy bontotta (fekete) ajtó (bal hátsó)?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #54 Dátum: 2015. Február 20. - 14:22:35 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #55 Dátum: 2015. Február 20. - 14:40:16 » |
|
Most a fényező mellé tette a mintát (kód alapján) egy lámpával megvilágítva, azonos volt a szín... Mennyi egy új vagy egy bontotta (fekete) ajtó (bal hátsó)?
gyárilag fényezett ajtó NEM létezik,bontottba annak kell örülni ha kapsz nem,hogy színben a hivatalos GM kisker ára 175180FT, bontott az 30-60.000 közt van üresen 1 db bézs ajtót tudok 45.000
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #56 Dátum: 2015. Február 21. - 00:51:17 » |
|
Most a fényező mellé tette a mintát (kód alapján) egy lámpával megvilágítva, azonos volt a szín... Mennyi egy új vagy egy bontotta (fekete) ajtó (bal hátsó)?
gyárilag fényezett ajtó NEM létezik,bontottba annak kell örülni ha kapsz nem,hogy színben a hivatalos GM kisker ára 175180FT, bontott az 30-60.000 közt van üresen 1 db bézs ajtót tudok 45.000 Azt tudom, hogy az új nem fényezett, max alapozott. Valószínűleg marad az ajtó lakatolás, kihúzzák és lefényezik, remélhetőleg ez sem lesz kevésbé tartós, mint pl egy bontott (ami lehet szintén javított). Viszont tuti nem kerül annyiba így mint, ha még ajtót is kell venni és fényezni, átcserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #57 Dátum: 2015. Február 21. - 07:24:12 » |
|
Most a fényező mellé tette a mintát (kód alapján) egy lámpával megvilágítva, azonos volt a szín... Mennyi egy új vagy egy bontotta (fekete) ajtó (bal hátsó)?
gyárilag fényezett ajtó NEM létezik,bontottba annak kell örülni ha kapsz nem,hogy színben a hivatalos GM kisker ára 175180FT, bontott az 30-60.000 közt van üresen 1 db bézs ajtót tudok 45.000 Azt tudom, hogy az új nem fényezett, max alapozott. Valószínűleg marad az ajtó lakatolás, kihúzzák és lefényezik, remélhetőleg ez sem lesz kevésbé tartós, mint pl egy bontott (ami lehet szintén javított). Viszont tuti nem kerül annyiba így mint, ha még ajtót is kell venni és fényezni, átcserélni. van ami javítható s van ami nem,ha javítható az ajtód akkor meg kell csinálni
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #58 Dátum: 2015. Február 21. - 08:53:42 » |
|
A karosszérialakatos szerint megfelelő technikával javítható csak normálisan, és fényezni kell legalább a felét, de ha frankót akarok akkor telibe kell fújni... (ő látta a kocsit, 4-ből 4 aki látta azt mondta javítható, a horpadás javító, nem ígérte a 100-os eredményt, inkább karosszériáshoz küldött) Volt chevy kereskedés (igaz csak kép alapján) cserét javasolt... (gyanítom abból több a hasznuk is)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Szeptember 13. - 16:20:36 írta sx2004 »
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #59 Dátum: 2015. Szeptember 27. - 20:21:48 » |
|
Sziasztok! 2005-ös lacettira hány év az átrozsdásodási garancia? Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|