sziasztok ,most olvastam a tavalyi írásotokat ,hát nekem sikerült ebbe a dízel lacettibe bele raknom 1,5 millió forintot szervizelés címen ,borzalmas egy kocsi a lendkerékkel kezdődött amit 2 év alatt már a második amit cseréltem utána a fojtószelep a jobb oldali féltengely ami nincs az országba de van egy ember a 17. kerületbe aki tud hozzá csinálni ez a team work kft utána dpf miatt teljes vezérmű tengely szelephimbák és komplett motor tömítés szett ,(dpf-et ki kell venni )ezek után nekem a KOCSI VÁROSBA KLÍMA NÉLKÜL OLYAN 5 LITERT FOGYASZTOTT) azt hittem itta vége a pénznyelőnek de most a legutóbbi a a magasnyomású pumpa és a porlasztok úgy hogy bele szaladtam megint egy komolyabb összegbe ,borzalmas egy kocsi és az a legszebb hogy még a márka szervízbe sem tudják megmondani hogy a copjuter miért rakja a motort vész üzemmódba amikor minden érték tökéletes ,de eremélem azért valakinek bejött ez a típus
a nagynyomású diesel technika kényes az üzemanyag/szűrők minőségére,a motor a megfelelő olajra az pedig nem igaz,hogy nincs féltengely az országba.
Kettőstömegű lendkerék több dologtól tönkre tud menni akár egy nem megfelelően működő porlasztó is előtudja idézni.
Amire kényes az a megfelelő karbantartás ha ez nincs akkor a többszörösét bele lehet burítani.
Karbantartásra valóban nagyon kényes, ahogy Sebike is írta. Szűrök, olaj csere nem a könyve szerint, hanem korábban. Alkatrész van hozzá, csak jó helyen kell keresni, ahogy a szakembert is. Csak városi használatra ez a típus szerintem nem való, ahogy esetleg taxinak sem. Mérete miatt a motor nehezen melegszik be, a dpf-nek sem tesz jót a városi forgalom.