Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 03:10:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5]   Le
 
Szerző Téma: Diesel motor  (Megtekintve 60959 alkalommal)
Taxis 674
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #60 Dátum: 2014. Március 16. - 08:41:58 »

sziasztok  ,most olvastam a tavalyi írásotokat ,hát nekem sikerült ebbe a dízel lacettibe bele raknom 1,5 millió forintot szervizelés címen ,borzalmas egy kocsi a lendkerékkel kezdődött amit 2 év alatt már a második amit cseréltem utána a fojtószelep  a jobb oldali féltengely ami nincs az országba de van egy ember a 17. kerületbe aki tud hozzá csinálni ez a team work kft utána dpf miatt teljes vezérmű tengely szelephimbák és komplett motor tömítés szett ,(dpf-et ki kell venni )ezek után nekem a KOCSI VÁROSBA KLÍMA NÉLKÜL OLYAN 5 LITERT FOGYASZTOTT) azt hittem itta vége a pénznyelőnek de most a legutóbbi a a magasnyomású pumpa és a porlasztok úgy hogy bele szaladtam megint egy komolyabb összegbe ,borzalmas egy kocsi és az a legszebb hogy még a márka szervízbe sem tudják megmondani hogy a copjuter miért rakja a motort vész üzemmódba amikor minden érték tökéletes ,de eremélem azért valakinek bejött ez a típus Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #61 Dátum: 2014. Március 16. - 08:59:22 »

sziasztok  ,most olvastam a tavalyi írásotokat ,hát nekem sikerült ebbe a dízel lacettibe bele raknom 1,5 millió forintot szervizelés címen ,borzalmas egy kocsi a lendkerékkel kezdődött amit 2 év alatt már a második amit cseréltem utána a fojtószelep  a jobb oldali féltengely ami nincs az országba de van egy ember a 17. kerületbe aki tud hozzá csinálni ez a team work kft utána dpf miatt teljes vezérmű tengely szelephimbák és komplett motor tömítés szett ,(dpf-et ki kell venni )ezek után nekem a KOCSI VÁROSBA KLÍMA NÉLKÜL OLYAN 5 LITERT FOGYASZTOTT) azt hittem itta vége a pénznyelőnek de most a legutóbbi a a magasnyomású pumpa és a porlasztok úgy hogy bele szaladtam megint egy komolyabb összegbe ,borzalmas egy kocsi és az a legszebb hogy még a márka szervízbe sem tudják megmondani hogy a copjuter miért rakja a motort vész üzemmódba amikor minden érték tökéletes ,de eremélem azért valakinek bejött ez a típus Mosolyog

a nagynyomású diesel technika kényes az üzemanyag/szűrők minőségére,a motor a megfelelő olajra az pedig nem igaz,hogy nincs féltengely az országba.
Kettőstömegű lendkerék több dologtól tönkre tud menni akár egy nem megfelelően működő porlasztó is előtudja idézni.
Amire kényes az a megfelelő karbantartás ha ez nincs akkor a többszörösét bele lehet burítani.
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #62 Dátum: 2014. Március 16. - 10:48:29 »

sziasztok  ,most olvastam a tavalyi írásotokat ,hát nekem sikerült ebbe a dízel lacettibe bele raknom 1,5 millió forintot szervizelés címen ,borzalmas egy kocsi a lendkerékkel kezdődött amit 2 év alatt már a második amit cseréltem utána a fojtószelep  a jobb oldali féltengely ami nincs az országba de van egy ember a 17. kerületbe aki tud hozzá csinálni ez a team work kft utána dpf miatt teljes vezérmű tengely szelephimbák és komplett motor tömítés szett ,(dpf-et ki kell venni )ezek után nekem a KOCSI VÁROSBA KLÍMA NÉLKÜL OLYAN 5 LITERT FOGYASZTOTT) azt hittem itta vége a pénznyelőnek de most a legutóbbi a a magasnyomású pumpa és a porlasztok úgy hogy bele szaladtam megint egy komolyabb összegbe ,borzalmas egy kocsi és az a legszebb hogy még a márka szervízbe sem tudják megmondani hogy a copjuter miért rakja a motort vész üzemmódba amikor minden érték tökéletes ,de eremélem azért valakinek bejött ez a típus Mosolyog

a nagynyomású diesel technika kényes az üzemanyag/szűrők minőségére,a motor a megfelelő olajra az pedig nem igaz,hogy nincs féltengely az országba.
Kettőstömegű lendkerék több dologtól tönkre tud menni akár egy nem megfelelően működő porlasztó is előtudja idézni.
Amire kényes az a megfelelő karbantartás ha ez nincs akkor a többszörösét bele lehet burítani.
Karbantartásra valóban nagyon kényes, ahogy Sebike is írta. Szűrök, olaj csere nem a könyve szerint, hanem korábban.  Alkatrész van hozzá, csak jó helyen kell keresni, ahogy a szakembert is. Csak városi használatra ez a típus szerintem nem való, ahogy esetleg taxinak sem. Mérete miatt a motor nehezen melegszik be, a dpf-nek sem tesz jót a városi forgalom. 
Naplózva
Takarító
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #63 Dátum: 2016. Március 15. - 06:59:00 »

Én most értem el a 120e km:) Eddig minden rendeben csupán a kopó alkatrészek voltak cserélve.
Motor: pár nagyképű gyerecske szokott sírni miután összefutunk és játszani akar ugyanis ilyenkor gyorsan kiderül nem is "megy" az autója és egy "****" Lacetti/Nubira Vigyorog füst nélkül lenyomja Vigyorog Vigyorog
Összegezve:
1) olajfogyasztás nulla
2) hibák száma nulla
3) DPF max 3% hamutartalmom

Én továbbra is csak kedvező és jó dolgokat tudok írni ide Mosolyog

Remélem 300e km-nél is ez így lesz:)

Mindenkinek költségmentes autózást kívánok! Sok örömet:)
Naplózva

üdv
Takarító
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #64 Dátum: 2016. Március 15. - 16:41:28 »

Jó is az, amikor örül az "ember fia" az autójának!  Maradjon is így sokáig!
Csak néhány észrevétel, minden kötözködési szándék nélkül. Nekem is elég "büdös" a jobbik lábam időnként. Azonban arra igyekszem ügyelni, hogy csak az azonos "kaliberű" vasakat "próbáljam fel". Benzines 1,8-as Nubira tulajként nem állok oda emberkedni egy turbós diesel autó mellé. Alapvetően felesleges, mivel ezek nyomatéka minimum duplája a hasonló benzineséhez képest. Mint tudvalevő, a gyorsulás leginkább nyomaték kérdése.
Azt is csak igen csendesen jelezném, hogy 0 motorolaj fogyasztású motor nincs.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 [5]   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!