Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #15 Dátum: 2013. Január 31. - 23:19:42 » |
|
Izzítással kapcsolatban van kérdésem: az a tapasztalatom, hogy 0 fok alatt simán beindítva néha csak röffen egyet, de le is áll. Újra indításnál az izzítás lámpa tovább világít és rendesen indul. Kipróbáltam azt, hogy a gyújtás ráadásánál először csak kb. 2 mp-ig világít az izzítás, utána ha indítás nélkül újra ráadom a gyújtást, akkor kb. 4mp-ig izzít és utána szebben indul. (gondolom először nem is izzít, csak a visszajelző teszt miatt világít) Nektek is ilyen?
nyáron nem szoktam megvárni simán indítom télen kivárom az izzítást 3-5sec ha hideg van-10 és felette duplán izzítok simán indul de érzi az üzemanyag különbséget adalékolva könnyebben indul Akkor ezek szerint ez nem hiba, csak ilyen. Spóroltak a mérnökök az izzítással.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #16 Dátum: 2013. Február 01. - 14:46:02 » |
|
Izzítással kapcsolatban van kérdésem: az a tapasztalatom, hogy 0 fok alatt simán beindítva néha csak röffen egyet, de le is áll. Újra indításnál az izzítás lámpa tovább világít és rendesen indul. Kipróbáltam azt, hogy a gyújtás ráadásánál először csak kb. 2 mp-ig világít az izzítás, utána ha indítás nélkül újra ráadom a gyújtást, akkor kb. 4mp-ig izzít és utána szebben indul. (gondolom először nem is izzít, csak a visszajelző teszt miatt világít) Nektek is ilyen?
nyáron nem szoktam megvárni simán indítom télen kivárom az izzítást 3-5sec ha hideg van-10 és felette duplán izzítok simán indul de érzi az üzemanyag különbséget adalékolva könnyebben indul Akkor ezek szerint ez nem hiba, csak ilyen. Spóroltak a mérnökök az izzítással. Nem spóroltak csak szeretek biztosra menni és szerintem az enyémben van a legtöbb kilométer közülünk..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #17 Dátum: 2013. Február 01. - 19:13:34 » |
|
Izzítással kapcsolatban van kérdésem: az a tapasztalatom, hogy 0 fok alatt simán beindítva néha csak röffen egyet, de le is áll. Újra indításnál az izzítás lámpa tovább világít és rendesen indul. Kipróbáltam azt, hogy a gyújtás ráadásánál először csak kb. 2 mp-ig világít az izzítás, utána ha indítás nélkül újra ráadom a gyújtást, akkor kb. 4mp-ig izzít és utána szebben indul. (gondolom először nem is izzít, csak a visszajelző teszt miatt világít) Nektek is ilyen?
nyáron nem szoktam megvárni simán indítom télen kivárom az izzítást 3-5sec ha hideg van-10 és felette duplán izzítok simán indul de érzi az üzemanyag különbséget adalékolva könnyebben indul Akkor ezek szerint ez nem hiba, csak ilyen. Spóroltak a mérnökök az izzítással. Nem spóroltak csak szeretek biztosra menni és szerintem az enyémben van a legtöbb kilométer közülünk.. Én mindig megvárom amíg kialszik télen-nyáron egyaránt, 3-5 sec az enyémben is. Addig legalább az üzemanyagot is kap. Indításnál az üzemanyag szivattyúm viszonylag hangos, egy pár másodpercig. Másik jelenség, ami remélem nem hiba. Megyek kb 50-60 km/ha-val ötödikben, kis gázt adok neki, motorfék, ismét kis gáz, de nem padló, és mintha a turbónak hallanám egy kis visító jellegű hangját, nem hangos de hallható. Magasabb sebességnél, gyorsításnál nem hallatszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #18 Dátum: 2013. Február 01. - 20:22:14 » |
|
Izzítással kapcsolatban van kérdésem: az a tapasztalatom, hogy 0 fok alatt simán beindítva néha csak röffen egyet, de le is áll. Újra indításnál az izzítás lámpa tovább világít és rendesen indul. Kipróbáltam azt, hogy a gyújtás ráadásánál először csak kb. 2 mp-ig világít az izzítás, utána ha indítás nélkül újra ráadom a gyújtást, akkor kb. 4mp-ig izzít és utána szebben indul. (gondolom először nem is izzít, csak a visszajelző teszt miatt világít) Nektek is ilyen?
nyáron nem szoktam megvárni simán indítom télen kivárom az izzítást 3-5sec ha hideg van-10 és felette duplán izzítok simán indul de érzi az üzemanyag különbséget adalékolva könnyebben indul Akkor ezek szerint ez nem hiba, csak ilyen. Spóroltak a mérnökök az izzítással. Nem spóroltak csak szeretek biztosra menni és szerintem az enyémben van a legtöbb kilométer közülünk.. Én mindig megvárom amíg kialszik télen-nyáron egyaránt, 3-5 sec az enyémben is. Addig legalább az üzemanyagot is kap. Indításnál az üzemanyag szivattyúm viszonylag hangos, egy pár másodpercig. Másik jelenség, ami remélem nem hiba. Megyek kb 50-60 km/ha-val ötödikben, kis gázt adok neki, motorfék, ismét kis gáz, de nem padló, és mintha a turbónak hallanám egy kis visító jellegű hangját, nem hangos de hallható. Magasabb sebességnél, gyorsításnál nem hallatszik. Egy kis apróság az izzítással kapcsolatban. Az izzítás "kontroll lámpa" a gyártó által tervezett és szükséges izzítási időt jelzi a legtöbb diesel autónál. A valóságban viszont az izzítás még jelentősen hosszabb ideig tart, nem csak addig, ameddig a kontroll lámpa világít. Érdemes erről meggyőződni, akár egy próbalámpa segítségével. Mi több, a már beindult és alapjáraton járó motornak is ad utóizzítást, meglepően sokáig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takarító
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #19 Dátum: 2013. Február 09. - 09:51:08 » |
|
Sziasztok! Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban. Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát...
|
|
|
Naplózva
|
üdv Takarító
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #20 Dátum: 2013. Február 09. - 12:28:26 » |
|
Sziasztok! Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban. Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... Egy ekkora motortól ilyen környezetvédelmi besorolás mellet mit vársz?! Tedd össze a két kezed és örülj!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #21 Dátum: 2013. Február 09. - 12:58:45 » |
|
Sziasztok! Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban. Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... Egy ekkora motortól ilyen környezetvédelmi besorolás mellet mit vársz?! Tedd össze a két kezed és örülj!!! Ezzel maximálisan egyet kell, hogy értsek. Volt késztetésem, hogy reagáljak, csak már kedvem nincs.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #22 Dátum: 2013. Február 09. - 13:06:21 » |
|
Sziasztok! Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban. Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... 5 litert sose fog fogyasztani de még a 6 is csodaszám tőle viszont a vezetési morál nagymértékben befolyásolja az étvágyát saját példa az "alacsonyan repülős " közlekedési morállal nekem 10-12Liter!!! volt a fogyasztásom/2,0D automata kombi piszkálva/ változtattam a vezetési szokásomon finoman gyorsítok a kresz szabályait betartva közlekedem így 7,8 ra jött ki a mostani időjárásban ha a spórolás miatt vettél dizelt akkor el kell ,hogy keserítselek nem eszik kevesebbet mint egy benzines és a fenntartása is közel 3szoros mint a benzines modelleké! ha pedig tönkremegy rajt valami akár a nagynyomású üzemanyagrendszerben akár a hajtásláncban akkor kell igazán a zsebbe nyúlni! és még egy adalék állandó városi használatra gyakorlatilag alkalmatlan nem azért mert rossz lenne hanem mert a korszerű dizelmotorokat ne városri rövidtávokra találták ki. Akkor miért a dizel ? mert mosolyt csal az arcodra ahogyan megy
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #23 Dátum: 2013. Február 09. - 13:32:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Takarító
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #24 Dátum: 2013. Február 09. - 14:14:10 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
üdv Takarító
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #25 Dátum: 2013. Február 09. - 14:22:16 » |
|
akkor vegyél egy AX 1,5D az kevesebbet is eszik vagy számolj 50km enként
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #26 Dátum: 2013. Február 09. - 14:23:42 » |
|
különben is, a dízel traktorba való tudom a benzin meg fűnyíróba
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #27 Dátum: 2013. Február 09. - 17:43:20 » |
|
Sziasztok! Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban. Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... Egy ekkora motortól ilyen környezetvédelmi besorolás mellet mit vársz?! Tedd össze a két kezed és örülj!!! Azért van sok motor ilyen adatokkal és kisebb fogyasztással. De az is fontos, hogy ne a katalógus adatokról beszéljünk, hanem a valóságról! Mert az plusz egy-két liter sajnos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #28 Dátum: 2013. Február 09. - 17:45:09 » |
|
Lájk, egyetértek! És mindegy neki, hogy esetleg 5 személy + csomag, akkor is megy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #29 Dátum: 2013. Február 09. - 17:47:21 » |
|
Lájk, egyetértek! És mindegy neki, hogy esetleg 5 személy + csomag, akkor is megy. Valahol írtam arról a bizonyos "katalógus szerinti fogyasztás vs. tényleges fogyasztás" összefüggésről.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|