Lacetti klub fórum
2025. Március 04. - 17:53:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 33   Le
 
Szerző Téma: WTCC  (Megtekintve 104188 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #345 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 19:22:01 »

Az a baj, hogy Norbi körül hirtelen nagy lett a nyüzsi. TV, újság, riportok. Bizonyítási kényszer alatt van. Ez kb a hungaroringi futam óta figyelhető meg. Aki nincs benne az autósportban, tavalyig azt sem tudta ki Ő. Most meg elég sok helyen látni. Kiss Norbinak a neve meg konkrétan csak azoknak mond valamit, akik szeretik az autósportot. De lehet még azoknak sem.
Pedig a két Norbi már a szimulátoros világ óta együtt versenyeztek. A valós életben viszont Kiss Norbit nem tudta megverni Michelisz.
Kb ugyanaz a szitu, mint Talmánál. Hirtelen berobbant, aztán el is tűnt 3 után. Remélem Norbival nem ez lesz, csak egy átmeneti hullámvölgyben van.
Ezzel teljesen egyetértek.
Eurosporton is folyton hangoztatják, hogy ö a legjobb BMW-s pilóta, neki van a legnagyobb tehetsége, csak az eredmények nem ezt mutatják. Ami valahol érhető, kell még neki 1-2 év tapasztalat és akkor már nem fog ilyen hibákat elkövetni.
Hajrá Michelisz és hajrá Kis Norbi!
Naplózva


LPG
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #346 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 15:31:05 »

A valenciai verseny után...

Michelisz Norbert nyilatkozata:

"Bármennyire is nehéz elhinni, de én nagyon boldog és elégedett vagyok ezzel az eredménnyel. Jó volt érezni, hogy az autó megy alattam, hogy ott tudok maradni a Chevrolet-k nyomában. Az, hogy jól sikerült a rajtom, és hogy a verseny legnagyobb részében a második, illetve harmadik helyen autóztam, engem teljesen feltöltött, visszanyertem az önbizalmamat. A csapat számára viszont a lehető legrosszabbkor jött ez a hiba, nagyon megérdemlik már a sikert, erre pont az oscherslebeni kudarc után úszott el a dobogó. Sajnálom, hogy elrontottam, de az ilyen hibák sajnos később is előfordulhatnak. Elnézést kértem a szerelőimtől és Zengő Zolitól is."
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #347 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 15:31:36 »

A valenciai verseny után...

Michelisz Norbert nyilatkozata:

"Bármennyire is nehéz elhinni, de én nagyon boldog és elégedett vagyok ezzel az eredménnyel. Jó volt érezni, hogy az autó megy alattam, hogy ott tudok maradni a Chevrolet-k nyomában. Az, hogy jól sikerült a rajtom, és hogy a verseny legnagyobb részében a második, illetve harmadik helyen autóztam, engem teljesen feltöltött, visszanyertem az önbizalmamat. A csapat számára viszont a lehető legrosszabbkor jött ez a hiba, nagyon megérdemlik már a sikert, erre pont az oscherslebeni kudarc után úszott el a dobogó. Sajnálom, hogy elrontottam, de az ilyen hibák sajnos később is előfordulhatnak. Elnézést kértem a szerelőimtől és Zengő Zolitól is."

Ezután is felveszem a Micheliszes pólómat.  Mosolyog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #348 Dátum: 2011. Szeptember 17. - 20:39:51 »

http://wtcchirek.blog.hu/
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #349 Dátum: 2011. Szeptember 24. - 07:39:38 »

http://www.irace.hu/turaauto/world-touring-car-championship/24651-wtcc--valtozik-az-idmer-rendszere
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #350 Dátum: 2011. November 17. - 15:35:09 »

rendhagyó módon holnap reggel 8:30kor lesz az időmérő Macauban!!!!
és lesz megint lacetti Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #351 Dátum: 2011. November 20. - 09:25:44 »

Ez a futam sem jött össze Norbinak. Hungaroring óta nem is tudom, hogy volt e igazán jó eredménye Na mindegy, ez az év a tapasztalatszerzés éve, jövőre majd jobban megy.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #352 Dátum: 2011. December 08. - 14:26:18 »

http://wtcchirek.blog.hu/2011/12/08/negy_fordulos_lesz_jovore_az_etcc
2 magyar indulóval és 4 ladával
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #353 Dátum: 2011. December 08. - 14:26:51 »

http://www.fiawtcc.com/Read_News.asp?idnews=1120
kész a jövő évi naptár  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
nzozo21
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #354 Dátum: 2012. Február 10. - 19:43:55 »

Sziasztok.épp most léptem be a lacetti klub-ba ,és máris egy óriási kéréssel fordulnék hozzátok!nekem egy wtcc van és eddig semmi bajom nem volt vele,de most elkezdett ****akodni az alapjáratom 120000km-ert elmentem vele úgy hogy az ég világon semmi baja nem volt.valakinek esetleg ötlete hogy mi baja lehet???pillangó szelepet már cseréltem benne,ugye az egyben van az alapjárat állitó motorral,de a hiba nem szünt meg.tanácstalan vagyok hogy mit csináljak.ha tudtok légyszives segítsetek.előre is köszi Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #355 Dátum: 2012. Február 10. - 21:44:13 »

Sziasztok.épp most léptem be a lacetti klub-ba ,és máris egy óriási kéréssel fordulnék hozzátok!nekem egy wtcc van és eddig semmi bajom nem volt vele,de most elkezdett ****akodni az alapjáratom 120000km-ert elmentem vele úgy hogy az ég világon semmi baja nem volt.valakinek esetleg ötlete hogy mi baja lehet???pillangó szelepet már cseréltem benne,ugye az egyben van az alapjárat állitó motorral,de a hiba nem szünt meg.tanácstalan vagyok hogy mit csináljak.ha tudtok légyszives segítsetek.előre is köszi Mosolyog

lehet motorvezérlő is,de a találgatások helyett ki kellene olvasni
Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #356 Dátum: 2012. Február 10. - 22:13:15 »

Sziasztok.épp most léptem be a lacetti klub-ba ,és máris egy óriási kéréssel fordulnék hozzátok!nekem egy wtcc van és eddig semmi bajom nem volt vele,de most elkezdett ****akodni az alapjáratom 120000km-ert elmentem vele úgy hogy az ég világon semmi baja nem volt.valakinek esetleg ötlete hogy mi baja lehet???pillangó szelepet már cseréltem benne,ugye az egyben van az alapjárat állitó motorral,de a hiba nem szünt meg.tanácstalan vagyok hogy mit csináljak.ha tudtok légyszives segítsetek.előre is köszi Mosolyog
Szia!
Ez a topik a wtcc versenyeknek és az azzal kapcsolatos hozzászólásoknak van.
Műszaki problémánál ide írjál: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=48.0
Az alapjárati csere után visszaállítatad a gyári értékre scan-100-al?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 10. - 22:32:32 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #357 Dátum: 2012. Február 11. - 13:19:07 »

Sziasztok.épp most léptem be a lacetti klub-ba ,és máris egy óriási kéréssel fordulnék hozzátok!nekem egy wtcc van és eddig semmi bajom nem volt vele,de most elkezdett ****akodni az alapjáratom 120000km-ert elmentem vele úgy hogy az ég világon semmi baja nem volt.valakinek esetleg ötlete hogy mi baja lehet???pillangó szelepet már cseréltem benne,ugye az egyben van az alapjárat állitó motorral,de a hiba nem szünt meg.tanácstalan vagyok hogy mit csináljak.ha tudtok légyszives segítsetek.előre is köszi Mosolyog
Szia!
Ez a topik a wtcc versenyeknek és az azzal kapcsolatos hozzászólásoknak van.
Műszaki problémánál ide írjál: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=48.0
Az alapjárati csere után visszaállítatad a gyári értékre scan-100-al?
Minden esetre elgondolkodtató, hogy ezt egy több, mint 20 évvel ezelőtti autó vezérlő egysége automatikusan megtette, a mostaniak pedig tehetetlenek ezzel az egyszerű dologgal. Főleg annak fényében, hogy sokkal, de sokkal többet tudnak, adatfeldolgozás mennyiségileg, sebességileg, stb. A bemenő információk meg vannak hozzá. Egyszerű "lehúzás"!
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #358 Dátum: 2012. Március 02. - 10:19:44 »

Csak emlékeztetőül: 2012.03.10-11 Autodromo di Monza  Vigyorog
És talán egy kis újdonság a Zengő házatályáról:

Michelisszel és Wéberrel támadunk!
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #359 Dátum: 2012. Március 02. - 10:53:03 »

és arról sem feledkezzünk meg, hogy az etc cup-ban is 2 magyar indulónk lesz, ami a wtcc betét bajnoksága 4 fordulóban. 407es pözsóval a tavalyi swift kupa győztes Tim Gabi és a tavaly előtti swift kupa győztes Ifj Ficza alfa 156ossal
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 33   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!