Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 12:41:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Le
 
Szerző Téma: Libegő motorháztető  (Megtekintve 76438 alkalommal)
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #75 Dátum: 2008. Március 14. - 17:19:58 »

A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen...

Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy
1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn.
2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét.
Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok...

Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Vigyorog

Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség...
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #76 Dátum: 2008. Március 14. - 21:04:38 »

A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen...

Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy
1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn.
2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét.
Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok...

Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Vigyorog

Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség...
Csak óvatosan.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #77 Dátum: 2008. Március 14. - 21:07:09 »

A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen...

Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy
1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn.
2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét.
Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok...

Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Vigyorog

Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség...
Már azt hittem, leszedted a kazántetőt  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #78 Dátum: 2008. Március 14. - 22:28:38 »

A régin nekem is lebegett, de valamit csinálhattak vele, mert az újon meg se mozdul.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #79 Dátum: 2008. Március 14. - 22:30:04 »

A régin nekem is lebegett, de valamit csinálhattak vele, mert az újon meg se mozdul.
Talán oda heggesztették nem is vetted észre? Vigyorog
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #80 Dátum: 2008. Március 14. - 22:31:47 »

A régin nekem is lebegett, de valamit csinálhattak vele, mert az újon meg se mozdul.
Talán oda heggesztették nem is vetted észre? Vigyorog
Tudod az ok sokkal prózaibb! Autót cseréltem!!!!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #81 Dátum: 2008. Március 14. - 22:32:35 »

A régin nekem is lebegett, de valamit csinálhattak vele, mert az újon meg se mozdul.
Talán oda heggesztették nem is vetted észre? Vigyorog
Tudod az ok sokkal prózaibb! Autót cseréltem!!!!
Ez is 1 megoldás Vigyorog
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #82 Dátum: 2008. Március 16. - 16:55:18 »

A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen...

Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy
1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn.
2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét.
Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok...

Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Vigyorog

Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség...

Azon a rugós valamin hogyan lehet állítani?
Mert nekem meg sem moccant.
Naplózva


LPG
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #83 Dátum: 2008. Március 16. - 17:21:04 »

A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen...

Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy
1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn.
2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét.
Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok...

Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Vigyorog

Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség...

Azon a rugós valamin hogyan lehet állítani?
Mert nekem meg sem moccant.

Nem ám csak úgy nekiugrasz.. Vigyorog Vigyorog!
Van a tövében egy méretes hatlapfejű csavar - ez kontraanyaként szolgál. Megfelelő méretű kulccsal - én pl. méretes franciakulccsal - kilazítod, azután már egy nagyobb csavarhúzóval tekergetheted azt a menetes szárat (a rugó így - nincs össznyomva - nem túl nagy ellenállást tanusít... Vigyorog Vigyorog Vigyorog)
Ha betekerted a kívánt mélységig, visszaszorítod a kontraanyát és kész.
Sok sikert... Vigyorog Vigyorog
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #84 Dátum: 2008. Március 16. - 17:26:01 »

A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen...

Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy
1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn.
2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét.
Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok...

Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Vigyorog

Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség...

Azon a rugós valamin hogyan lehet állítani?
Mert nekem meg sem moccant.

Nem ám csak úgy nekiugrasz.. Vigyorog Vigyorog!
Van a tövében egy méretes hatlapfejű csavar - ez kontraanyaként szolgál. Megfelelő méretű kulccsal - én pl. méretes franciakulccsal - kilazítod, azután már egy nagyobb csavarhúzóval tekergetheted azt a menetes szárat (a rugó így - nincs össznyomva - nem túl nagy ellenállást tanusít... Vigyorog Vigyorog Vigyorog)
Ha betekerted a kívánt mélységig, visszaszorítod a kontraanyát és kész.
Sok sikert... Vigyorog Vigyorog
[/quot
A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen...

Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy
1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn.
2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét.
Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok...

Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Vigyorog

Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség...

Azon a rugós valamin hogyan lehet állítani?
Mert nekem meg sem moccant.

Nem ám csak úgy nekiugrasz.. Vigyorog Vigyorog!
Van a tövében egy méretes hatlapfejű csavar - ez kontraanyaként szolgál. Megfelelő méretű kulccsal - én pl. méretes franciakulccsal - kilazítod, azután már egy nagyobb csavarhúzóval tekergetheted azt a menetes szárat (a rugó így - nincs össznyomva - nem túl nagy ellenállást tanusít... Vigyorog Vigyorog Vigyorog)
Ha betekerted a kívánt mélységig, visszaszorítod a kontraanyát és kész.
Sok sikert... Vigyorog Vigyorog
Képeket kérünk!!!!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #85 Dátum: 2008. Március 16. - 17:36:23 »

Nem ám csak úgy nekiugrasz.. Vigyorog Vigyorog!
Van a tövében egy méretes hatlapfejű csavar - ez kontraanyaként szolgál. Megfelelő méretű kulccsal - én pl. méretes franciakulccsal - kilazítod, azután már egy nagyobb csavarhúzóval tekergetheted azt a menetes szárat (a rugó így - nincs össznyomva - nem túl nagy ellenállást tanusít... Vigyorog Vigyorog Vigyorog)
Ha betekerted a kívánt mélységig, visszaszorítod a kontraanyát és kész.
Sok sikert... Vigyorog Vigyorog

Hát én nekiugrottam, de erősebb volt mint én. Vigyorog
Gondoltam, hogy van valami, csak ne volt kedvem kísérletezni. Mosolyog
Majd holnap megnézem.
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #86 Dátum: 2008. Március 17. - 18:48:16 »

Másodjára már sikerült állítani rajta. Mosolyog
Centiben nem tudom, mert nem mértem, de 2 és 1/2 kört tekertem azon a tengelyen.
Naplózva


LPG
fankyboy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Hozzászólás #87 Dátum: 2008. április 22. - 20:25:19 »

szia! most akkor minden oké a motorháztetőddel.mert én ma vettem észre először igaz siettem és 160 körül már olyan érzésem volt felcsapódik.
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #88 Dátum: 2008. április 22. - 20:53:50 »

szia! most akkor minden oké a motorháztetőddel.mert én ma vettem észre először igaz siettem és 160 körül már olyan érzésem volt felcsapódik.
A tanulság az alatt nem tünik úgy Vigyorog
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #89 Dátum: 2008. április 22. - 21:14:21 »

szia! most akkor minden oké a motorháztetőddel.mert én ma vettem észre először igaz siettem és 160 körül már olyan érzésem volt felcsapódik.
Nem néztem azóta, de most lejjebb van kb.0,5-1cmrel. Vagyis ennyivel kisebb a rés a hűtőrács és a motorháztető között.
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!