kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #75 Dátum: 2008. Március 14. - 17:19:58 » |
|
A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen... Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy 1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn. 2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét. Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok... Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #76 Dátum: 2008. Március 14. - 21:04:38 » |
|
A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen... Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy 1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn. 2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét. Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok... Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség... Csak óvatosan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #77 Dátum: 2008. Március 14. - 21:07:09 » |
|
A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen... Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy 1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn. 2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét. Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok... Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség... Már azt hittem, leszedted a kazántetőt
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #78 Dátum: 2008. Március 14. - 22:28:38 » |
|
A régin nekem is lebegett, de valamit csinálhattak vele, mert az újon meg se mozdul.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #79 Dátum: 2008. Március 14. - 22:30:04 » |
|
A régin nekem is lebegett, de valamit csinálhattak vele, mert az újon meg se mozdul.
Talán oda heggesztették nem is vetted észre?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #80 Dátum: 2008. Március 14. - 22:31:47 » |
|
A régin nekem is lebegett, de valamit csinálhattak vele, mert az újon meg se mozdul.
Talán oda heggesztették nem is vetted észre? Tudod az ok sokkal prózaibb! Autót cseréltem!!!!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #81 Dátum: 2008. Március 14. - 22:32:35 » |
|
A régin nekem is lebegett, de valamit csinálhattak vele, mert az újon meg se mozdul.
Talán oda heggesztették nem is vetted észre? Tudod az ok sokkal prózaibb! Autót cseréltem!!!! Ez is 1 megoldás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #82 Dátum: 2008. Március 16. - 16:55:18 » |
|
A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen... Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy 1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn. 2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét. Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok... Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség... Azon a rugós valamin hogyan lehet állítani? Mert nekem meg sem moccant.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #83 Dátum: 2008. Március 16. - 17:21:04 » |
|
A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen... Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy 1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn. 2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét. Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok... Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség... Azon a rugós valamin hogyan lehet állítani? Mert nekem meg sem moccant. Nem ám csak úgy nekiugrasz.. ! Van a tövében egy méretes hatlapfejű csavar - ez kontraanyaként szolgál. Megfelelő méretű kulccsal - én pl. méretes franciakulccsal - kilazítod, azután már egy nagyobb csavarhúzóval tekergetheted azt a menetes szárat (a rugó így - nincs össznyomva - nem túl nagy ellenállást tanusít... ) Ha betekerted a kívánt mélységig, visszaszorítod a kontraanyát és kész. Sok sikert...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #84 Dátum: 2008. Március 16. - 17:26:01 » |
|
A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen... Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy 1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn. 2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét. Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok... Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség... Azon a rugós valamin hogyan lehet állítani? Mert nekem meg sem moccant. Nem ám csak úgy nekiugrasz.. ! Van a tövében egy méretes hatlapfejű csavar - ez kontraanyaként szolgál. Megfelelő méretű kulccsal - én pl. méretes franciakulccsal - kilazítod, azután már egy nagyobb csavarhúzóval tekergetheted azt a menetes szárat (a rugó így - nincs össznyomva - nem túl nagy ellenállást tanusít... ) Ha betekerted a kívánt mélységig, visszaszorítod a kontraanyát és kész. Sok sikert... [/quot A'sszem megoldódott a libegő motorháztető kérdése, mégpedig igen egyszerűen... Pusztán annyi történt, hogy a kazántető rögzítőjén (ott középen, azon a rugós valamin) állítottak - feszesebbre húzták. De valami brutál módon ám , azt hittem, hogy 1., Az állítható rúd szára kijön a tetőn. 2., Az első lecsukásnál letépi a a kocsi elejét. Legalább 1,5-2 centivel (!) beljebb tekerte a szaki, azt hittem rosszul látok... Viszont hatásosnak tűnik. És még le is lehet csukni... Egyenlőre tesztelgetem, legutóbb Tata felé az 1-esen volt alkalmam rá, de ott nem túl egészséges a 140 körüli sebesség... Azon a rugós valamin hogyan lehet állítani? Mert nekem meg sem moccant. Nem ám csak úgy nekiugrasz.. ! Van a tövében egy méretes hatlapfejű csavar - ez kontraanyaként szolgál. Megfelelő méretű kulccsal - én pl. méretes franciakulccsal - kilazítod, azután már egy nagyobb csavarhúzóval tekergetheted azt a menetes szárat (a rugó így - nincs össznyomva - nem túl nagy ellenállást tanusít... ) Ha betekerted a kívánt mélységig, visszaszorítod a kontraanyát és kész. Sok sikert... Képeket kérünk!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #85 Dátum: 2008. Március 16. - 17:36:23 » |
|
Nem ám csak úgy nekiugrasz.. ! Van a tövében egy méretes hatlapfejű csavar - ez kontraanyaként szolgál. Megfelelő méretű kulccsal - én pl. méretes franciakulccsal - kilazítod, azután már egy nagyobb csavarhúzóval tekergetheted azt a menetes szárat (a rugó így - nincs össznyomva - nem túl nagy ellenállást tanusít... ) Ha betekerted a kívánt mélységig, visszaszorítod a kontraanyát és kész. Sok sikert... Hát én nekiugrottam, de erősebb volt mint én. Gondoltam, hogy van valami, csak ne volt kedvem kísérletezni. Majd holnap megnézem.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #86 Dátum: 2008. Március 17. - 18:48:16 » |
|
Másodjára már sikerült állítani rajta. Centiben nem tudom, mert nem mértem, de 2 és 1/2 kört tekertem azon a tengelyen.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
fankyboy
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
|
|
« Hozzászólás #87 Dátum: 2008. április 22. - 20:25:19 » |
|
szia! most akkor minden oké a motorháztetőddel.mert én ma vettem észre először igaz siettem és 160 körül már olyan érzésem volt felcsapódik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #88 Dátum: 2008. április 22. - 20:53:50 » |
|
szia! most akkor minden oké a motorháztetőddel.mert én ma vettem észre először igaz siettem és 160 körül már olyan érzésem volt felcsapódik.
A tanulság az alatt nem tünik úgy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #89 Dátum: 2008. április 22. - 21:14:21 » |
|
szia! most akkor minden oké a motorháztetőddel.mert én ma vettem észre először igaz siettem és 160 körül már olyan érzésem volt felcsapódik.
Nem néztem azóta, de most lejjebb van kb.0,5-1cmrel. Vagyis ennyivel kisebb a rés a hűtőrács és a motorháztető között.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|