Kiküldött tudósítonk jelenti Bagoyírtásról:
Reggel fél 11- kor övig érő ködben találkozott a csapat Hollókő parkolójában.
Megmásztuk a várhoz vezető utat, és megnéztük a romot. Ezután rövid sétát tettünk az Ófaluban.
Mivel mindenki éhes volt, elindultunk Bagolyírtásra.
A babgulyás remek volt, csak sajnos az aperitif elmaradt, mert Jopek otthon hagyta a HP-t. (Ezt még az éjszaka folyamán megkeserüli

).
Ebéd után - egy hadseregre való leves volt- megkezdődött a szerelés.

Elsőként Jopek cserélt izzót akidobos HB- jén. Kétszer!!!

(Cápa, figyelsz?). Képek alant.
Majd szintén akidobos autóján történt a hibakód olvasása. Eredmény: P342 = rossz jel a vezérműtengely jeladójáról. Közben Stocz megtalálta akidobos által hallott rezonáló hang forrását, az EGR visszavezető cső egyik rögzítő csavarja hiányzik.
Konklúzió: vagy a vezérműtengely jeladója rossz, vagy az EGR visszavezetőjén kap falsot a motor és emiatt dadog indításkor. Kiderítéséhez egy 1,4 motor jeladója kellene próbnak, amit holnap betehetnénk, illetve javasolt az egér lezárása.
Utóbbihoz Janinál van anyag, elöbbihez itt van Jopek HB- je.
Jopek egyenlőre ellenkezik, de már kinyítottuk a mások által biztosított pálinkákat, ezért ez még változhat.

Az est további részében pókercsata és az földi nedűk fogyasztása következik.
