Pittike
|
|
« Hozzászólás #90 Dátum: 2010. Június 02. - 18:44:54 » |
|
És hány rendőrnek van UV lámpája?
Nem kell UV lámpa, hogy észrevedd. Az üvegeken, lámpatesteken ugyanúgy látszik, mint a homokfúvott, csak nem olyan ótvar. A festett elemeken is észre lehet venni, főleg napsütésben. Országkód is van rajta, így egyből lehet tudni honnan lopták a kocsit. Nem az a lényeg, hogy elrondítsák az egész autót, hogy távcsővel is észrevedd hanem, hogy ne merjék bevállalni. Egy ilyen lopott autót nem lehet eladni és a bontós sem veszi meg darabokban, mert egyszer egy műszakin vagy valahol találják meg a jelölt alkatrészt, azonnal bukik mindenki. HuszonX fődarabból meg nem fogják egyenként kiköszörülgetni a jelölést, mert nem éri meg...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #91 Dátum: 2010. Június 05. - 13:55:16 » |
|
Kérdés:
Fóliázott ablakot is lehet gravíroztatni valahogy?
Ez az UV gravír mibe fáj?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #92 Dátum: 2010. Június 05. - 19:43:43 » |
|
Kérdés:
Fóliázott ablakot is lehet gravíroztatni valahogy?
Ez az UV gravír mibe fáj?
Nem drága, Esztergomban 8-10e Ft-ba kerül. Utána csak fémig csiszolással lehet eltűntetni, de még úgy is marad nyoma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #93 Dátum: 2010. Június 07. - 08:36:58 » |
|
Kérdés:
Fóliázott ablakot is lehet gravíroztatni valahogy?
Ez az UV gravír mibe fáj?
Nem drága, Esztergomban 8-10e Ft-ba kerül. Utána csak fémig csiszolással lehet eltűntetni, de még úgy is marad nyoma. Mi anno 18-20 körül csináltattuk egy Astrára, de lehet van olcsóbb is.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Hozzászólás #94 Dátum: 2010. Június 08. - 10:55:53 » |
|
Nekem egyik sincs kint az autón, nem is villog. Szakember mondotta, amit el akarnak lopni, ellopják. Ha trükkös indításgátló, vagy ilyesmi van, akkor vagy járó motorral lopják el, vagy trtéllerezik, de el fogják vinni. [/quote]Ezt mondom!Pénzkidobás a riasztó.Ezeket az olcsó kategóriákat meg nem is nehéz hatástalanitani.Én inkább egy megtaláljam ha elviszik mégis dolgon gondolkodnék.És egy jó helyre eltett mobiltelefon jó akkuval mindig töltőn lehet megoldás,mert a rendőrség lekéri a cellainfót (esetleg ha van szolgáltatónál ismeretség)és az autó ott van,ha időben lépnek.Azonkivül nem drága megoldás!Nem elterjedtt,nem számitanak rá a tolvajok sem. Ettől függetlenül még egy "ál riasztó" is hatásos lehet (ami csak egy villogó LED). Amíg akad olyan autó amiben még ez sincs. Mindig a könnyebbnek ígérkező kocsit fogják bántani. Tökéletes védelem nincs, de minden egyes beépített védő/riasztó cuccal növeled az esélyt, hogy ne a tiedet piszkálják. [/quote] Köszönöm a sok választ. sorban reagálnék rájuk. Akitől vettem az autót, azt mondta, ez a márka nem annyira a autótolvajok "kedvence". Ez jó pont lehet nekünk, vannak kelendőbbek is. Azonban a riasztó szerintem nem felesleges! Addig ugyan egy halott befektetés, amíg működni nem kezd és jó esetben ekkor térül meg. Én nem az autó ellopásától tartok leginkább, hanem a kinyitásától és a benne hagyott (nem látható, de számomra értékes dolgok pl a csomagtartóban) tárgyak eltulajdonításától, illetve a feltöréssel okozott kártól. Ezért mindenkinek én is javasolom, hogy legalább látható helyen sose hagyjon értékes dolgot az autóban! A riasztó minősége, védelmi képessége, tudása stb. csak fokozza védelmet, azonban mint minden eszköz, ez is hatástalanítható vagy megkerülhető. Viszont a legegyszerűbb riasztó is (akár egy immobilizer vagy villogó LED is) adott esetben csökkenti a kárt illetve megszűri a tolvajokat. Nyilván én is arra gondolok, hogy a riasztó vezérelje a centrálzárat és ne fordítva. Sajnos viszont nem találtam még olyan céget, akire rá merném bízni a beépítést. A gyári riasztó (amit mi sajnos nem kaptunk az autónkhoz) is gondolom, így működhet. Viszont annyira spóroltak a gyárban, hogy a kábelkorbácsot sem vitték oda, ahová ezt a modult egyébként szerelik.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #95 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 18:22:02 » |
|
Érdeklődnék, hátha valaki tudja. Először is. A platinum felszereltségben is csak a bal első ablak automata és csak lefelé? Másodszor. Ha nem, és másik is, esetleg felfelé is, akkor mi okozza magát az automata funkciót? Csak a gomb más (mondjuk érezni is, mert két kattanással műxik abba az irányba), vagy maga az ablakmozgató motor is eltér a másiktól? Harmadik. Mennyire bonyolult cserélni ezeket a gombokat? Elég csak a könyöklőn lévő kis műanyag kerettel együtt felfelé kivenni, vagy teljes kárpitot kell bontani hozzá? Ok: azt még elviselem, hogy gyujtáslevétel/motorleállítás után béna az ablak, de kezd elegem lenni abból, hogy végig nyomni kell a gombot. Céges caddyn amíg bent van a kulcs még mozgatható mindegyik, pláne hogy automata fel-le egyaránt. Legalább a jobb elsőt lehetne átalakítani automatára, mitöbb ha még felfelé is az lenne!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #96 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 18:34:35 » |
|
Érdeklődnék, hátha valaki tudja. Először is. A platinum felszereltségben is csak a bal első ablak automata és csak lefelé? Másodszor. Ha nem, és másik is, esetleg felfelé is, akkor mi okozza magát az automata funkciót? Csak a gomb más (mondjuk érezni is, mert két kattanással műxik abba az irányba), vagy maga az ablakmozgató motor is eltér a másiktól? Harmadik. Mennyire bonyolult cserélni ezeket a gombokat? Elég csak a könyöklőn lévő kis műanyag kerettel együtt felfelé kivenni, vagy teljes kárpitot kell bontani hozzá? Ok: azt még elviselem, hogy gyujtáslevétel/motorleállítás után béna az ablak, de kezd elegem lenni abból, hogy végig nyomni kell a gombot. Céges caddyn amíg bent van a kulcs még mozgatható mindegyik, pláne hogy automata fel-le egyaránt. Legalább a jobb elsőt lehetne átalakítani automatára, mitöbb ha még felfelé is az lenne!
Sajnos csak lefelé automata, eléggé le kell nyomni a gombot és akkor lemegy teljesen. Egyébként meg szerintem ablakemelő modult egyszerűbb beszerelni, az felhúzza mind a 4-et akár. A nővérem Corsa D-jében az első 2 ablak le-fel automata, amíg ki nem nyitod a vezető ajtaját, működik le-fel, de a távirányító zárás-nyitás gombjával is lehet zárni-nyitni, addig működik, amíg a gombot nyomod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #97 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 18:37:34 » |
|
Gomb kiszereléshez, elég a műanyag keretet kivenni. Nem kell lebontani a kárpitot.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #98 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 19:10:04 » |
|
Szal platinumban is csak lefelé és csak a vezetőé. Hmmm... És ha mondjuk egy bontott ilyen gombot betennék a vezető oldali panelbe a jobb első ablakmozgató helyére? Úgy vajon a jobb oldali ablak legalább lefelé automata lenne? Az ablakmozgató hasznos dolog, de csak akkor, ha elhagyom a kocsit...nem kell addig bent ülni, amíg fel nem húzom az ablakokat, hanem kiszállás után mondjuk a központi zárral együtt felhúz. De nekem inkább akkor kellene, ha bent ülök és mozog a kocsi...ill. ha indulok. Persze jó lenne leálláskor is felfelé az automata, de egy mozgató modullal a gyári áramkörbe kellene belenyúlni. Amilyen meg a lacsi elektromos rendszere...nem kéne tovább terhelni, már a ködlámpaizzó 55W-osra való lecseréléséről is letettem.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #99 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 19:22:34 » |
|
Szal platinumban is csak lefelé és csak a vezetőé. Hmmm... És ha mondjuk egy bontott ilyen gombot betennék a vezető oldali panelbe a jobb első ablakmozgató helyére? Úgy vajon a jobb oldali ablak legalább lefelé automata lenne? Az ablakmozgató hasznos dolog, de csak akkor, ha elhagyom a kocsit...nem kell addig bent ülni, amíg fel nem húzom az ablakokat, hanem kiszállás után mondjuk a központi zárral együtt felhúz. De nekem inkább akkor kellene, ha bent ülök és mozog a kocsi...ill. ha indulok. Persze jó lenne leálláskor is felfelé az automata, de egy mozgató modullal a gyári áramkörbe kellene belenyúlni. Amilyen meg a lacsi elektromos rendszere...nem kéne tovább terhelni, már a ködlámpaizzó 55W-osra való lecseréléséről is letettem. Nem nagyon kell azért belenyúlni, legalábbis a Kalosba nekem volt, kb 15 perc alatt tették bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #100 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 21:10:30 » |
|
Érdeklődnék, hátha valaki tudja. Először is. A platinum felszereltségben is csak a bal első ablak automata és csak lefelé? Másodszor. Ha nem, és másik is, esetleg felfelé is, akkor mi okozza magát az automata funkciót? Csak a gomb más (mondjuk érezni is, mert két kattanással műxik abba az irányba), vagy maga az ablakmozgató motor is eltér a másiktól? Harmadik. Mennyire bonyolult cserélni ezeket a gombokat? Elég csak a könyöklőn lévő kis műanyag kerettel együtt felfelé kivenni, vagy teljes kárpitot kell bontani hozzá? Ok: azt még elviselem, hogy gyujtáslevétel/motorleállítás után béna az ablak, de kezd elegem lenni abból, hogy végig nyomni kell a gombot. Céges caddyn amíg bent van a kulcs még mozgatható mindegyik, pláne hogy automata fel-le egyaránt. Legalább a jobb elsőt lehetne átalakítani automatára, mitöbb ha még felfelé is az lenne!
Hi! Létezik utólagos automata ablakemelő és komfort modul: http://www.aventron.hu/index.php?tid=r_con2Az ára 10e Ft körül van, és nem kell a kapcsolókat vagy az emelőmotort átalakítani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #101 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 22:16:54 » |
|
Érdeklődnék, hátha valaki tudja. Először is. A platinum felszereltségben is csak a bal első ablak automata és csak lefelé? Másodszor. Ha nem, és másik is, esetleg felfelé is, akkor mi okozza magát az automata funkciót? Csak a gomb más (mondjuk érezni is, mert két kattanással műxik abba az irányba), vagy maga az ablakmozgató motor is eltér a másiktól? Harmadik. Mennyire bonyolult cserélni ezeket a gombokat? Elég csak a könyöklőn lévő kis műanyag kerettel együtt felfelé kivenni, vagy teljes kárpitot kell bontani hozzá? Ok: azt még elviselem, hogy gyujtáslevétel/motorleállítás után béna az ablak, de kezd elegem lenni abból, hogy végig nyomni kell a gombot. Céges caddyn amíg bent van a kulcs még mozgatható mindegyik, pláne hogy automata fel-le egyaránt. Legalább a jobb elsőt lehetne átalakítani automatára, mitöbb ha még felfelé is az lenne!
Hi! Létezik utólagos automata ablakemelő és komfort modul: http://www.aventron.hu/index.php?tid=r_con2Az ára 10e Ft körül van, és nem kell a kapcsolókat vagy az emelőmotort átalakítani. Köszi, valami ilyesmire gondoltam! Na ezen gondolkodunk! Írtam is nekik, majd meglátjuk! A cél, hogy legalább a vezetőülésből lehessen az első két ablakot le-fel automatában vezérelni akár gyújtás nélkül is, de zárás után ne maradjon áram alatt az ablakemelő gomb, ill. központi zár vezérléses zárásnál (nincs riasztó) az ablakokat húzza fel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Szeptember 09. - 23:02:17 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #102 Dátum: 2010. Szeptember 10. - 07:48:25 » |
|
Érdeklődnék, hátha valaki tudja. Először is. A platinum felszereltségben is csak a bal első ablak automata és csak lefelé? Másodszor. Ha nem, és másik is, esetleg felfelé is, akkor mi okozza magát az automata funkciót? Csak a gomb más (mondjuk érezni is, mert két kattanással műxik abba az irányba), vagy maga az ablakmozgató motor is eltér a másiktól? Harmadik. Mennyire bonyolult cserélni ezeket a gombokat? Elég csak a könyöklőn lévő kis műanyag kerettel együtt felfelé kivenni, vagy teljes kárpitot kell bontani hozzá? Ok: azt még elviselem, hogy gyujtáslevétel/motorleállítás után béna az ablak, de kezd elegem lenni abból, hogy végig nyomni kell a gombot. Céges caddyn amíg bent van a kulcs még mozgatható mindegyik, pláne hogy automata fel-le egyaránt. Legalább a jobb elsőt lehetne átalakítani automatára, mitöbb ha még felfelé is az lenne!
Hi! Létezik utólagos automata ablakemelő és komfort modul: http://www.aventron.hu/index.php?tid=r_con2Az ára 10e Ft körül van, és nem kell a kapcsolókat vagy az emelőmotort átalakítani. Köszi, valami ilyesmire gondoltam! Na ezen gondolkodunk! Írtam is nekik, majd meglátjuk! A cél, hogy legalább a vezetőülésből lehessen az első két ablakot le-fel automatában vezérelni akár gyújtás nélkül is, de zárás után ne maradjon áram alatt az ablakemelő gomb, ill. központi zár vezérléses zárásnál (nincs riasztó) az ablakokat húzza fel. Ez az igény szerintem mindenkinél fellépett, csak még senki sem írta le/mondta ki. De örülök, hogy Cápa elindult a megoldáskeresés útján, így, ha lesz megfelelő kütyü, akkor szerintem sokunkat érdekelné a dolog. Engem speciel a beszereltetés is, mivel én nem kezdenék barkácsolni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #103 Dátum: 2010. Szeptember 10. - 09:13:20 » |
|
Érdeklődnék, hátha valaki tudja. Először is. A platinum felszereltségben is csak a bal első ablak automata és csak lefelé? Másodszor. Ha nem, és másik is, esetleg felfelé is, akkor mi okozza magát az automata funkciót? Csak a gomb más (mondjuk érezni is, mert két kattanással műxik abba az irányba), vagy maga az ablakmozgató motor is eltér a másiktól? Harmadik. Mennyire bonyolult cserélni ezeket a gombokat? Elég csak a könyöklőn lévő kis műanyag kerettel együtt felfelé kivenni, vagy teljes kárpitot kell bontani hozzá? Ok: azt még elviselem, hogy gyujtáslevétel/motorleállítás után béna az ablak, de kezd elegem lenni abból, hogy végig nyomni kell a gombot. Céges caddyn amíg bent van a kulcs még mozgatható mindegyik, pláne hogy automata fel-le egyaránt. Legalább a jobb elsőt lehetne átalakítani automatára, mitöbb ha még felfelé is az lenne!
Hi! Létezik utólagos automata ablakemelő és komfort modul: http://www.aventron.hu/index.php?tid=r_con2Az ára 10e Ft körül van, és nem kell a kapcsolókat vagy az emelőmotort átalakítani. Köszi, valami ilyesmire gondoltam! Na ezen gondolkodunk! Írtam is nekik, majd meglátjuk! A cél, hogy legalább a vezetőülésből lehessen az első két ablakot le-fel automatában vezérelni akár gyújtás nélkül is, de zárás után ne maradjon áram alatt az ablakemelő gomb, ill. központi zár vezérléses zárásnál (nincs riasztó) az ablakokat húzza fel. Ez az igény szerintem mindenkinél fellépett, csak még senki sem írta le/mondta ki. De örülök, hogy Cápa elindult a megoldáskeresés útján, így, ha lesz megfelelő kütyü, akkor szerintem sokunkat érdekelné a dolog. Engem speciel a beszereltetés is, mivel én nem kezdenék barkácsolni. Egy dolog tarthat csak vissza, ill. megfontolásra késztet: ha meg kell bontani az ajtókárpitokat. Sok éves tapasztalat, hogy amit leszednek, az utána zörögni fog, az meg a halálom! Lacsinak meg elég törékenyek a patentjai... Barkácsolni én sem akarok, bár a blutoothos, kijelzős nokia kihangosítómat én szereltem be, de ezt inkább szakemberre bíznám...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #104 Dátum: 2010. Szeptember 10. - 10:09:43 » |
|
Érdeklődnék, hátha valaki tudja. Először is. A platinum felszereltségben is csak a bal első ablak automata és csak lefelé? Másodszor. Ha nem, és másik is, esetleg felfelé is, akkor mi okozza magát az automata funkciót? Csak a gomb más (mondjuk érezni is, mert két kattanással műxik abba az irányba), vagy maga az ablakmozgató motor is eltér a másiktól? Harmadik. Mennyire bonyolult cserélni ezeket a gombokat? Elég csak a könyöklőn lévő kis műanyag kerettel együtt felfelé kivenni, vagy teljes kárpitot kell bontani hozzá? Ok: azt még elviselem, hogy gyujtáslevétel/motorleállítás után béna az ablak, de kezd elegem lenni abból, hogy végig nyomni kell a gombot. Céges caddyn amíg bent van a kulcs még mozgatható mindegyik, pláne hogy automata fel-le egyaránt. Legalább a jobb elsőt lehetne átalakítani automatára, mitöbb ha még felfelé is az lenne!
Hi! Létezik utólagos automata ablakemelő és komfort modul: http://www.aventron.hu/index.php?tid=r_con2Az ára 10e Ft körül van, és nem kell a kapcsolókat vagy az emelőmotort átalakítani. Köszi, valami ilyesmire gondoltam! Na ezen gondolkodunk! Írtam is nekik, majd meglátjuk! A cél, hogy legalább a vezetőülésből lehessen az első két ablakot le-fel automatában vezérelni akár gyújtás nélkül is, de zárás után ne maradjon áram alatt az ablakemelő gomb, ill. központi zár vezérléses zárásnál (nincs riasztó) az ablakokat húzza fel. Ez az igény szerintem mindenkinél fellépett, csak még senki sem írta le/mondta ki. De örülök, hogy Cápa elindult a megoldáskeresés útján, így, ha lesz megfelelő kütyü, akkor szerintem sokunkat érdekelné a dolog. Engem speciel a beszereltetés is, mivel én nem kezdenék barkácsolni. Egy dolog tarthat csak vissza, ill. megfontolásra késztet: ha meg kell bontani az ajtókárpitokat. Sok éves tapasztalat, hogy amit leszednek, az utána zörögni fog, az meg a halálom! Lacsinak meg elég törékenyek a patentjai... Barkácsolni én sem akarok, bár a blutoothos, kijelzős nokia kihangosítómat én szereltem be, de ezt inkább szakemberre bíznám... Én sokszor szedtem már le, nem zörög semelyik, viszont a tükö belső takarói és a kilincs körüli műanyag már foghíjas, ami a rögzítő füleket/patentokat illeti. De mindkettő filléres dolog a bontóban!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|