whiteg
|
|
« Hozzászólás #8085 Dátum: 2017. Január 28. - 17:27:42 » |
|
Kesztyűtartó? Nyáron még hidegen is tartja. Ez igaz, bár akkor valahogy át kell szerveznem a kesztyűtartóban lévő dolgaimat.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #8086 Dátum: 2017. Január 28. - 18:12:57 » |
|
Kesztyűtartó? Nyáron még hidegen is tartja. Ez igaz, bár akkor valahogy át kell szerveznem a kesztyűtartóban lévő dolgaimat. Lanosnak kb akkora volt a kesztyűtartója mint a lacettinek az ülés alatti rekesz...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
whiteg
|
|
« Hozzászólás #8087 Dátum: 2017. Január 28. - 19:11:08 » |
|
Kesztyűtartó? Nyáron még hidegen is tartja. Ez igaz, bár akkor valahogy át kell szerveznem a kesztyűtartóban lévő dolgaimat. Lanosnak kb akkora volt a kesztyűtartója mint a lacettinek az ülés alatti rekesz... Ez is igaz, csak az ülés alatti rekesz lapos és ez behatárolja, hogy mi fér be oda, de abban igazad van, hogy a kesztyütartóban lévő pár dolg be fér az ülés alatti rekeszbe, szóval ez is egy jó ötlet.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #8088 Dátum: 2017. Január 31. - 23:28:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #8089 Dátum: 2017. Február 14. - 22:40:24 » |
|
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/02/14/meglepetes_a_general_motors_eladja_az_opelt/van ugye a GM, magába olvaszt egy csomó márkát, ami alapjába véve jó, mert sok helyre tudja ugyanazon alkatrészeket beépíteni. Megveszi pl. a Daewoo-t, ami részint az USA piacos Chevrolet kínálatot is adja/adta, meg néhol Buick-ként, meg hol hogy, de árulja a Koreában kifejlesztett modelljeit. Európában feljebb pozicionálja az Opelt (aminek a főleg Európában fejlesztett modelljeit szintén sok helyen, sok néven árulják), meg a Chevyt (Daewoo-t) is és rácsodálkozik, hogy 1. a kutyának nem kell az Opel, 2. hiába több a haszon 1 eladott autón, ha tömeggyártásra van berendezkedve, és üresek a kapacitásai. Ezért mit csinál: beszántja a Chevy-t Európában, és meghagyja az Opelt. Amit most úgy néz ki, hogy elad. Hát normális, Maaargit?? Azt az Opelt, ami azért nem hoz eleget a konyhára, mert más márkák fejlesztését is végzi? Meg azért, mert tévesen lett pozicionálva 2 generációval ezelőtt, de mostanra már felnőhetett volna ehhez?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017. Február 14. - 22:42:03 írta Krupcheck »
|
Naplózva
|
|
|
|
whiteg
|
|
« Hozzászólás #8090 Dátum: 2017. Február 21. - 15:10:59 » |
|
Most, hogy átment pluszba az időjárás, a hátsó futóműfelőli (idönként, döccenőkön) nyikorgó hang is megszűnt, ellenben hidegben nem adott hangot a kormányműnél lévő porvédő gumi és most hogy melegeb lett, ismét nyöszörög :-) Érdeket, hogy a -5 és a +5 mennyire tud befolyásolni dolgokat. (egyiken a víz is befagy, a másikon meg nem)
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
Sanyaa
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
|
|
« Hozzászólás #8091 Dátum: 2017. Február 22. - 05:34:20 » |
|
Sziasztok! bocsi hogy ide írok de nekem vokt egy Chevrolett lacettim és buta fejjel eladtam! . Kérdésem lenne hogy esetleg a Gazdija itt van. e Rendszama: KYB249 Köszönöm előre a segítséget!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #8092 Dátum: 2017. Február 23. - 19:32:52 » |
|
Ma sikeresen levizsgázott a lacsi, gond nélkül. Kedves volt a főnök, adott a srácoknak ajándékot a gyerekülések láttán (Marci azóta azokkal sétál ). Azt hittem már nagyobb szigor van, de szokás szerint semmit sem szóltak a sportdobra sem. Így borravalóval 22 ezret fizettem. Ez is meglepi volt, mert többre emlékeztem. Szóval minden szép és jó így 12 évesen 173 ezer km-rel és még gyári futóművel
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #8093 Dátum: 2017. Február 24. - 11:26:59 » |
|
Ma sikeresen levizsgázott a lacsi, gond nélkül. Kedves volt a főnök, adott a srácoknak ajándékot a gyerekülések láttán (Marci azóta azokkal sétál ). Azt hittem már nagyobb szigor van, de szokás szerint semmit sem szóltak a sportdobra sem. Így borravalóval 22 ezret fizettem. Ez is meglepi volt, mert többre emlékeztem. Szóval minden szép és jó így 12 évesen 173 ezer km-rel és még gyári futóművel Mert jó úton használod Ma egyébként megnéztünk Gidyvel egy Thaliat, ami tényleg alacsony futású volt, de sajnos minimális karbantartásról árulkodott az állapota. Tulajdonképpen úgy nézett ki, hogy a 16 éves autó hátsó futóművében szinte mindent ki kellett volna cserélni, plusz fékjavítás meg egyéb apróságok. Óvatos becslés szerint is minimum 100-150 ezer a javíttatása, akkor lett volna biztonságosan használható. Így persze nem lett megvéve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #8094 Dátum: 2017. Március 04. - 19:12:19 » |
|
Tegnap volt alkalmam hosszabb távon kipróbálni a megvett Thaliat. Meglepően jó futóműve van, nem imbolyog még gyors kanyarokban sem (Dobogókő felé mentem Dunakeszire vele), végtelenül semlegesen viselkedett, ráadásul az úthibákat nagyon jól kezeli, szinte semmit sem érzékelni a rossz utakból. Nyilván ez a ballonos gumiknak is köszönhető, de egyébként elég jó kis gép, az 1.4 16 szelepessel meg lehet haladni rendesen is. Meglepő módon semmi zörgés nem volt a közel 15 éves autóban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
whiteg
|
|
« Hozzászólás #8095 Dátum: 2017. Március 04. - 20:25:41 » |
|
Tegnap volt alkalmam hosszabb távon kipróbálni a megvett Thaliat. Meglepően jó futóműve van, nem imbolyog még gyors kanyarokban sem (Dobogókő felé mentem Dunakeszire vele), végtelenül semlegesen viselkedett, ráadásul az úthibákat nagyon jól kezeli, szinte semmit sem érzékelni a rossz utakból. Nyilván ez a ballonos gumiknak is köszönhető, de egyébként elég jó kis gép, az 1.4 16 szelepessel meg lehet haladni rendesen is. Meglepő módon semmi zörgés nem volt a közel 15 éves autóban.
De, persze a Lacetti az jobb, nemigaz :-)
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #8096 Dátum: 2017. Március 05. - 09:32:44 » |
|
Tegnap volt alkalmam hosszabb távon kipróbálni a megvett Thaliat. Meglepően jó futóműve van, nem imbolyog még gyors kanyarokban sem (Dobogókő felé mentem Dunakeszire vele), végtelenül semlegesen viselkedett, ráadásul az úthibákat nagyon jól kezeli, szinte semmit sem érzékelni a rossz utakból. Nyilván ez a ballonos gumiknak is köszönhető, de egyébként elég jó kis gép, az 1.4 16 szelepessel meg lehet haladni rendesen is. Meglepő módon semmi zörgés nem volt a közel 15 éves autóban.
De, persze a Lacetti az jobb, nemigaz :-) Nyilván azért egy nagyobb-komolyabb autó a Lacetti és nem cserélném el egy Thaliara, viszont ha most kellene venni olcsón egy autót csak munkába járásra, biztos hogy másnak is ajánlanám, mondjuk a Suzuki Swift alternatívájaként. Azért annál mérföldekkel jobb autó, szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
whiteg
|
|
« Hozzászólás #8097 Dátum: 2017. Március 05. - 12:24:23 » |
|
Tegnap volt alkalmam hosszabb távon kipróbálni a megvett Thaliat. Meglepően jó futóműve van, nem imbolyog még gyors kanyarokban sem (Dobogókő felé mentem Dunakeszire vele), végtelenül semlegesen viselkedett, ráadásul az úthibákat nagyon jól kezeli, szinte semmit sem érzékelni a rossz utakból. Nyilván ez a ballonos gumiknak is köszönhető, de egyébként elég jó kis gép, az 1.4 16 szelepessel meg lehet haladni rendesen is. Meglepő módon semmi zörgés nem volt a közel 15 éves autóban.
De, persze a Lacetti az jobb, nemigaz :-) Nyilván azért egy nagyobb-komolyabb autó a Lacetti és nem cserélném el egy Thaliara, viszont ha most kellene venni olcsón egy autót csak munkába járásra, biztos hogy másnak is ajánlanám, mondjuk a Suzuki Swift alternatívájaként. Azért annál mérföldekkel jobb autó, szerintem. Rokonomnak van Thalia, megbízható autó, de amikor elmondta, hogy a vezérléscsere 120ezer forintjába került, akkor azt mondtam, kellene a francnak.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #8098 Dátum: 2017. Március 05. - 15:29:36 » |
|
Tegnap volt alkalmam hosszabb távon kipróbálni a megvett Thaliat. Meglepően jó futóműve van, nem imbolyog még gyors kanyarokban sem (Dobogókő felé mentem Dunakeszire vele), végtelenül semlegesen viselkedett, ráadásul az úthibákat nagyon jól kezeli, szinte semmit sem érzékelni a rossz utakból. Nyilván ez a ballonos gumiknak is köszönhető, de egyébként elég jó kis gép, az 1.4 16 szelepessel meg lehet haladni rendesen is. Meglepő módon semmi zörgés nem volt a közel 15 éves autóban.
De, persze a Lacetti az jobb, nemigaz :-) Nyilván azért egy nagyobb-komolyabb autó a Lacetti és nem cserélném el egy Thaliara, viszont ha most kellene venni olcsón egy autót csak munkába járásra, biztos hogy másnak is ajánlanám, mondjuk a Suzuki Swift alternatívájaként. Azért annál mérföldekkel jobb autó, szerintem. Rokonomnak van Thalia, megbízható autó, de amikor elmondta, hogy a vezérléscsere 120ezer forintjába került, akkor azt mondtam, kellene a francnak. Azt egy kicsit soknak tartom. Valami speciális esetleg? Mondjuk kicsi a motortér, így nehéz hozzáférni, de azért annyira nem tűnt vészesnek a dolog. Ugyanúgy 1.4 16 szelepes?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #8099 Dátum: 2017. Március 05. - 15:57:15 » |
|
Tegnap volt alkalmam hosszabb távon kipróbálni a megvett Thaliat. Meglepően jó futóműve van, nem imbolyog még gyors kanyarokban sem (Dobogókő felé mentem Dunakeszire vele), végtelenül semlegesen viselkedett, ráadásul az úthibákat nagyon jól kezeli, szinte semmit sem érzékelni a rossz utakból. Nyilván ez a ballonos gumiknak is köszönhető, de egyébként elég jó kis gép, az 1.4 16 szelepessel meg lehet haladni rendesen is. Meglepő módon semmi zörgés nem volt a közel 15 éves autóban.
De, persze a Lacetti az jobb, nemigaz :-) Nyilván azért egy nagyobb-komolyabb autó a Lacetti és nem cserélném el egy Thaliara, viszont ha most kellene venni olcsón egy autót csak munkába járásra, biztos hogy másnak is ajánlanám, mondjuk a Suzuki Swift alternatívájaként. Azért annál mérföldekkel jobb autó, szerintem. Rokonomnak van Thalia, megbízható autó, de amikor elmondta, hogy a vezérléscsere 120ezer forintjába került, akkor azt mondtam, kellene a francnak. Azt egy kicsit soknak tartom. Valami speciális esetleg? Mondjuk kicsi a motortér, így nehéz hozzáférni, de azért annyira nem tűnt vészesnek a dolog. Ugyanúgy 1.4 16 szelepes? a 120 az egy nagy lehúzás 30.000 a gyári vezérlés készlet,valeo vízpumpa 13000,munkadíj meg max 15000
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|