Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 04:50:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 731127 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #8025 Dátum: 2016. November 21. - 08:55:52 »

Hát ha vettél egy motorhibás RX8-at, akkor most furcsán nézek magam elé. Minden esetre sok sikert hozzá! Ha lábra állt megnézném.

Ezt az autót szinte csak motorhibásan éri meg megvenni, mert így legalább tudom, hogy mi kerül bele. Sajnos a hazai wankel-szcéna tulajdonsága, hogy sok a tákolmány, a fillérekből eladhatóra feltámasztott "felújított motoros" autó, amikről hol publikusan, hol privátba, de jöttek a fülesek a klubban (*), hogy "ezt ne".

Szóval az építés a legjobb út. Annyira nem rossz dolog a wankel, mint a híre, csak pár dolgára figyelemmel kell lenni. Meg véletlenül sem első autóként gondolni rá, ez egy hobbiautó, esetemben pl. a Nubira mellé.

(*amúgy egy használhatatlan mindenegybe index fórumtopikja, meg egy facebook oldala van mindössze a több típust is tömörítő magyar RX-es közösségnek, szóval sehol nem járnak a mi fain oldalunkhoz képest - ezúton is köszönet azoknak, akik ezt összerakták, és fenntartják)
Fiam a tavalyi, Mazdánál tett gyakorlata során mesélt egy ilyenről, ami ott volt szervizen.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #8026 Dátum: 2016. November 24. - 11:13:52 »

Hát ha vettél egy motorhibás RX8-at, akkor most furcsán nézek magam elé. Minden esetre sok sikert hozzá! Ha lábra állt megnézném.

Ezt az autót szinte csak motorhibásan éri meg megvenni, mert így legalább tudom, hogy mi kerül bele. Sajnos a hazai wankel-szcéna tulajdonsága, hogy sok a tákolmány, a fillérekből eladhatóra feltámasztott "felújított motoros" autó, amikről hol publikusan, hol privátba, de jöttek a fülesek a klubban (*), hogy "ezt ne".

Szóval az építés a legjobb út. Annyira nem rossz dolog a wankel, mint a híre, csak pár dolgára figyelemmel kell lenni. Meg véletlenül sem első autóként gondolni rá, ez egy hobbiautó, esetemben pl. a Nubira mellé.

(*amúgy egy használhatatlan mindenegybe index fórumtopikja, meg egy facebook oldala van mindössze a több típust is tömörítő magyar RX-es közösségnek, szóval sehol nem járnak a mi fain oldalunkhoz képest - ezúton is köszönet azoknak, akik ezt összerakták, és fenntartják)
Annyi pénzt elvisz a RX, hogy nem tudnak összedobni egy weboldalra. Vigyorog
Naplózva


LPG
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #8027 Dátum: 2016. November 26. - 21:02:47 »

Mennyire jellemző a Lacetti benzincső repedés? Nem titok, bele olvasok az index Lacetti fórumba és csak az ott olvasottak alapján kérdezem.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #8028 Dátum: 2016. November 27. - 09:28:49 »

Mennyire jellemző a Lacetti benzincső repedés? Nem titok, bele olvasok az index Lacetti fórumba és csak az ott olvasottak alapján kérdezem.


előfordult már,de érdekes módon benzin gázos autók esetén találkoztam vele
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #8029 Dátum: 2016. November 27. - 11:10:09 »

Mennyire jellemző a Lacetti benzincső repedés? Nem titok, bele olvasok az index Lacetti fórumba és csak az ott olvasottak alapján kérdezem.
 
Figyu! A Rick nevű júzer írásaira nem sokat adnák. Vett három autót, extaxikat azzal, hogy faszán karban voltak tartva. Ehhez képest már mindegyikben cserélt lambda szondát, voltak fűtés gondjai és mantrázza a marhaságait, mert ő amerikai autókat szerel. Most meg ugye ez a benzincső + AC pumpa. Közben nálunk még nem volt ilyen.

A legjobb az, amikor sebikének elmondja, hogy nem ért a Chevykhez.
Most meg a Cbevyklubon is osztja az észt, a frissrn kicserélt radiátorra közli, hogy eldugult.

Ignoráld.
« Utoljára szerkesztve: 2016. November 27. - 11:18:48 írta captainb » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8030 Dátum: 2016. November 27. - 11:28:22 »

Elektromos (Oral-B) fogkefékkel kapcsolatban lenne egy kérdésem. 2011-ben vettünk egy Triumph 5000 típusút. Bár a használati útmutató azt írta, hogy nyugodtan lehet folyamatosan a töltőn (félévente kell lemeríteni és teljesen feltölteni a leírás szerint), mi nem így használtuk, hanem amikor jelezte, hogy le fog merülni, rátettük töltőre és feltöltöttük. Így 3 évig nem is volt gond. Aztán gondoltunk egyet - tartsuk be a leírást alapon - állandóan töltőn volt. Na ekkor kezdődtek a problémák. Bár látszólag a kijelző szerint teljesen fel volt töltve, gyakran előfordult, hogy 1-2 fogmosás után lemerült az állandó töltés mellett. Mostanra már fél percet sem bírt, így újat vettünk és gondolkodóba estem, vajon hogyan használjuk ezt (a használati útmutatóban ugyanaz van, mint az előző típuséban). Akinek van esetleg hasonló készüléke, tudna tapasztalatot-véleményt mondani?

Köszi
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #8031 Dátum: 2016. November 27. - 13:33:30 »

Mennyire jellemző a Lacetti benzincső repedés? Nem titok, bele olvasok az index Lacetti fórumba és csak az ott olvasottak alapján kérdezem.
 
Figyu! A Rick nevű júzer írásaira nem sokat adnák. Vett három autót, extaxikat azzal, hogy faszán karban voltak tartva. Ehhez képest már mindegyikben cserélt lambda szondát, voltak fűtés gondjai és mantrázza a marhaságait, mert ő amerikai autókat szerel. Most meg ugye ez a benzincső + AC pumpa. Közben nálunk még nem volt ilyen.

A legjobb az, amikor sebikének elmondja, hogy nem ért a Chevykhez.
Most meg a Cbevyklubon is osztja az észt, a frissrn kicserélt radiátorra közli, hogy eldugult.

Ignoráld.
Olyan mit DT volt a másik fórumon. Én már több helyen összefutottam vele. PH és index fórumokon is. Vigyorog
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #8032 Dátum: 2016. November 27. - 15:13:12 »

Elektromos (Oral-B) fogkefékkel kapcsolatban lenne egy kérdésem. 2011-ben vettünk egy Triumph 5000 típusút. Bár a használati útmutató azt írta, hogy nyugodtan lehet folyamatosan a töltőn (félévente kell lemeríteni és teljesen feltölteni a leírás szerint), mi nem így használtuk, hanem amikor jelezte, hogy le fog merülni, rátettük töltőre és feltöltöttük. Így 3 évig nem is volt gond. Aztán gondoltunk egyet - tartsuk be a leírást alapon - állandóan töltőn volt. Na ekkor kezdődtek a problémák. Bár látszólag a kijelző szerint teljesen fel volt töltve, gyakran előfordult, hogy 1-2 fogmosás után lemerült az állandó töltés mellett. Mostanra már fél percet sem bírt, így újat vettünk és gondolkodóba estem, vajon hogyan használjuk ezt (a használati útmutatóban ugyanaz van, mint az előző típuséban). Akinek van esetleg hasonló készüléke, tudna tapasztalatot-véleményt mondani?

Köszi
ÉN meg nem mondom milyen van, van kettő is. Egyik az utazósom, faék, csak ki- be gombbal, talán 4 éve van meg, mindig akkor töltöm, amikor lemerül, hetente kell töltenem. A másik egy Triumph, ilyen led kijelzős markolattal, külön Smart Guide órával, 5 programmal. Olyan 5 éve van meg. Mindig töltőn van. Szóval nem tudom, valaha lemerült-e. Arra sem emlékszem, hogy elolvastam volna a használati útmutatót.... Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #8033 Dátum: 2016. November 27. - 15:14:44 »

Mennyire jellemző a Lacetti benzincső repedés? Nem titok, bele olvasok az index Lacetti fórumba és csak az ott olvasottak alapján kérdezem.
 
Figyu! A Rick nevű júzer írásaira nem sokat adnák. Vett három autót, extaxikat azzal, hogy faszán karban voltak tartva. Ehhez képest már mindegyikben cserélt lambda szondát, voltak fűtés gondjai és mantrázza a marhaságait, mert ő amerikai autókat szerel. Most meg ugye ez a benzincső + AC pumpa. Közben nálunk még nem volt ilyen.

A legjobb az, amikor sebikének elmondja, hogy nem ért a Chevykhez.
Most meg a Cbevyklubon is osztja az észt, a frissrn kicserélt radiátorra közli, hogy eldugult.

Ignoráld.
Olyan mit DT volt a másik fórumon. Én már több helyen összefutottam vele. PH és index fórumokon is. Vigyorog
Én  is hallottam már róla: haverom Crown Victoriája volt nála, egyszerű fékszervizen, amit sikerült 3 hétig húznia. Kifogásokban nagy volt.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #8034 Dátum: 2016. November 27. - 15:18:51 »

Mennyire jellemző a Lacetti benzincső repedés? Nem titok, bele olvasok az index Lacetti fórumba és csak az ott olvasottak alapján kérdezem.
 
Figyu! A Rick nevű júzer írásaira nem sokat adnák. Vett három autót, extaxikat azzal, hogy faszán karban voltak tartva. Ehhez képest már mindegyikben cserélt lambda szondát, voltak fűtés gondjai és mantrázza a marhaságait, mert ő amerikai autókat szerel. Most meg ugye ez a benzincső + AC pumpa. Közben nálunk még nem volt ilyen.

A legjobb az, amikor sebikének elmondja, hogy nem ért a Chevykhez.
Most meg a Cbevyklubon is osztja az észt, a frissrn kicserélt radiátorra közli, hogy eldugult.

Ignoráld.

Rick nevű felhasználót inkább nem minősítem megtette maga azt más helyett,sz@rból akar pénz nélkül várat építeni egyik szavával ért hozzá következőben megy a szerelőhöz,benzincsőből tartok újat készleten mert a műanyag csatalakozó része is el szokott porladni eddig csak gázos autón volt gondom vele sima benzineseken még nem pedig van 4 ügyfelem ami 250-320 között van
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8035 Dátum: 2016. November 27. - 16:17:56 »

Elektromos (Oral-B) fogkefékkel kapcsolatban lenne egy kérdésem. 2011-ben vettünk egy Triumph 5000 típusút. Bár a használati útmutató azt írta, hogy nyugodtan lehet folyamatosan a töltőn (félévente kell lemeríteni és teljesen feltölteni a leírás szerint), mi nem így használtuk, hanem amikor jelezte, hogy le fog merülni, rátettük töltőre és feltöltöttük. Így 3 évig nem is volt gond. Aztán gondoltunk egyet - tartsuk be a leírást alapon - állandóan töltőn volt. Na ekkor kezdődtek a problémák. Bár látszólag a kijelző szerint teljesen fel volt töltve, gyakran előfordult, hogy 1-2 fogmosás után lemerült az állandó töltés mellett. Mostanra már fél percet sem bírt, így újat vettünk és gondolkodóba estem, vajon hogyan használjuk ezt (a használati útmutatóban ugyanaz van, mint az előző típuséban). Akinek van esetleg hasonló készüléke, tudna tapasztalatot-véleményt mondani?

Köszi
ÉN meg nem mondom milyen van, van kettő is. Egyik az utazósom, faék, csak ki- be gombbal, talán 4 éve van meg, mindig akkor töltöm, amikor lemerül, hetente kell töltenem. A másik egy Triumph, ilyen led kijelzős markolattal, külön Smart Guide órával, 5 programmal. Olyan 5 éve van meg. Mindig töltőn van. Szóval nem tudom, valaha lemerült-e. Arra sem emlékszem, hogy elolvastam volna a használati útmutatót.... Kacsint
Na ilyen Triumph van nekünk is, de sajnos már szinte használhatatlan. Egyébként a családban van még 2 db (mind a három egyszerre lett véve), az egyik még bírja, a másik ugyanezt csinálja (fél perc után lemerül), igaz az csak pár hónapja kezdte.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #8036 Dátum: 2016. November 27. - 16:33:48 »

benzincsőből tartok újat készleten mert a műanyag csatalakozó része is el szokott porladni eddig csak gázos autón volt gondom vele sima benzineseken még nem pedig van 4 ügyfelem ami 250-320 között van
Szerinted ez mitől lehet? Nem kering a benzin?
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #8037 Dátum: 2016. November 27. - 16:37:59 »

benzincsőből tartok újat készleten mert a műanyag csatalakozó része is el szokott porladni eddig csak gázos autón volt gondom vele sima benzineseken még nem pedig van 4 ügyfelem ami 250-320 között van
Szerinted ez mitől lehet? Nem kering a benzin?

nemtudom
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #8038 Dátum: 2016. November 27. - 17:53:57 »

Elektromos (Oral-B) fogkefékkel kapcsolatban lenne egy kérdésem. 2011-ben vettünk egy Triumph 5000 típusút. Bár a használati útmutató azt írta, hogy nyugodtan lehet folyamatosan a töltőn (félévente kell lemeríteni és teljesen feltölteni a leírás szerint), mi nem így használtuk, hanem amikor jelezte, hogy le fog merülni, rátettük töltőre és feltöltöttük. Így 3 évig nem is volt gond. Aztán gondoltunk egyet - tartsuk be a leírást alapon - állandóan töltőn volt. Na ekkor kezdődtek a problémák. Bár látszólag a kijelző szerint teljesen fel volt töltve, gyakran előfordult, hogy 1-2 fogmosás után lemerült az állandó töltés mellett. Mostanra már fél percet sem bírt, így újat vettünk és gondolkodóba estem, vajon hogyan használjuk ezt (a használati útmutatóban ugyanaz van, mint az előző típuséban). Akinek van esetleg hasonló készüléke, tudna tapasztalatot-véleményt mondani?

Köszi
Én PRO 600-as típust használok. Kb. egy éve vettem, Ni-Mh akksis. Mindig akkor teszem töltőre, amikor jelez, hogy lemerül. Átlag 7-9 napig bírja napi 3*2 perc használattal. (30 mp-ként jelez és a negyediknél hosszan jelez, így tudni, mikor van 2 perc) Eddig semmi változástz nem vettem észre. Az előző kefém is hasonló volt, de az egyszerűbb kivitel és Ni-Cd akksival. Mivel azon nem volt jelzőfény, így többször volt az, hogy le nem merült állapotban tettem töltőre. kb 3 év után kezdett gyengélkedni. Onnantól én is bedugva hagytam mindig, gondolván hátha nem tölt fel soha normálisan. Na innentől kezdve egy év sem kelett neki és behalt. Persze az eltérő akksitípus miatt sem lehet általánosítani, de szerintem mint minden akksinál ezeknél sem túl hasznos a túltöltés. Pláne az egyszerű töltővel ellátott daraboknál gondolom semmi túltöltésvédelem sincs.
Én nem javaslom az állandó töltést. Egy cikkből idézve:
link: http://www.anico.hu/anico.php?o=tudod-e/nikkel_metalhidrid_akku_toltese_magyar

A NiMH celláknak a gyorstöltés előnyösebb a lassú töltésnél. Az alkalmazott csepptöltés nagysága lényeges a feltöltött állapot fenntartásához. Mivel a NiMH cellák rosszul viselik a túltöltést, a csepptöltő áram kisebb kell legyen a NiCd akkuknál használt értéktől! A javasolt csepptöltő áram NiMH celláknál körülbelül 0,05C. Ez az, amiért egy eredendően NiCd töltő nem használható NiMH cellák töltésére, kivéve, ha mindkét típust támogatja, ugyanakkor az alacsonyabb csepptöltő áram használható a NiCD celláknál is. Nagyon nehéz, ha csak nem lehetetlen, a NiMH akkuk lassú töltése. 0,1C és 0,3C töltőáram között a feszültség- és hőmérsékletprofilok nem mutatnak kiértékelhető karakterisztikát a teljes töltöttségi állapot méréséhez, így a gyorstöltés egy időzítőtől kell hogy függjön. Káros túltöltést okozhat, ha egy részben vagy teljesen feltöltött telepet helyezünk a fix időzítővel működő töltőbe. Ugyanez a helyzet, ha a cella csökkent töltésbefogadó képességű, vagy régi, és csak 50% töltés befogadására képes. A fix idozítő tehát mindig a feltételezett 100%-nak megfelelő töltésmennyiséget visz be, függetlenül az akku állapotától, ezáltal túltöltést okozva. NiMH akkuknál túltöltés fordulhat elő még akkor is, ha a telep hűvös marad.
« Utoljára szerkesztve: 2016. November 27. - 17:57:29 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8039 Dátum: 2016. November 28. - 07:17:35 »

Köszi mindenkinek, én is úgy gondoltam, hogy jobb teljesen feltölteni, majd mikor jelez töltőre tenni. Csak azt nem értem, a használati utasítás miért az állandó töltést javasolja (talán pénzügyi szempontból ). Eddig az új egyébként jól bírja (1 hetes, még nem merült le pedig ketten használjuk napi 8 percet összesen), bár az extrái (Bluetooth) nem igazán érdekelnek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!