|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #7831 Dátum: 2016. Január 18. - 14:18:27 » |
|
Pénteken egy barátomat vittem a következő autóját átvenni (egy Totoja Priusz lett a címerállata) Székesfehrvárra. A srác két autót vált ki eggyel, főleg városi használatra: Xsara Picasso és egy 320i BMW (E4x). A Picasso volt a családi dízelük, a BMW-t meg a napi használatra nyúzta. Pénteken először életében beült a Lacettibe, először jobb 1-re. Fészkelődik, nézelődik, tapogat, majd kinyögi: te, ez ilyen jó anyagokból van összerakva? Tankolunk, majd mondom neki: próbálja ki, vezesse. Úgy 10 km után, mikor visszavettem a volánt, elismerte, nagyon kényelmes a futómű és nem rossz vezetni. Közben még volt egy előzés, amikor gyorsításkor még benyögte: baz***meg, ez így tud gyorsulni? Mondom ez még semmi, próbálná az 1,8-as motorral. -Miért, ebben nem 1,8-as motor van?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #7832 Dátum: 2016. Január 19. - 21:17:35 » |
|
Hát igen. A nem szemellenzős német prémium huszárok és minden értelmes ember tudja értékelni. Persze legjobban azok szidják, akik nem is ismerik, mert vagy fullos A8asba születtek bele, vagy szakadt kettes golfban pöfékelnek. Én is néha meglepődtem, hogy mennyire dicsérték váratlanul. Sőt, volt aki azt mondta, hogy hú de örülne, ha ilyen autója lenne. Ő mondjuk egy Swift tulaj volt. Jó mondjuk az enyém azért tiszta szokott lenni kívül-belül, amikor az idő engedi. Ez is sokat számíthat. Az élet sok területére igaz, hogy nem szabad lenézni senkit/semmit. Én sokféle emberrel találkoztam már és azon belül még több félével. Néha elképedtem.....
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #7833 Dátum: 2016. Január 19. - 21:48:12 » |
|
Hát igen. A nem szemellenzős német prémium huszárok és minden értelmes ember tudja értékelni. Persze legjobban azok szidják, akik nem is ismerik, mert vagy fullos A8asba születtek bele, vagy szakadt kettes golfban pöfékelnek. Én is néha meglepődtem, hogy mennyire dicsérték váratlanul. Sőt, volt aki azt mondta, hogy hú de örülne, ha ilyen autója lenne. Ő mondjuk egy Swift tulaj volt. Jó mondjuk az enyém azért tiszta szokott lenni kívül-belül, amikor az idő engedi. Ez is sokat számíthat. Az élet sok területére igaz, hogy nem szabad lenézni senkit/semmit. Én sokféle emberrel találkoztam már és azon belül még több félével. Néha elképedtem..... És a 2 DIN-es navi + multimédia egység is tetszett neki.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #7835 Dátum: 2016. Január 23. - 11:09:01 » |
|
Már korábban örömködtem itt, hogy Ravon márkanév alatt máig gyártják a mi autókánkat. Megtaláltam az orosz honlapjukat: http://ravon.ru/ravon-gentra/equipment (google fordító ajánlott a magam fajta orosz oktatást -szerencsére- lekésve születőknek) Alapfelszereltséggel ~1,5 MFt, de a fullos, 6 sebességes automatával is 2,3 M alatt megáll. Was?! Jó, a klíma csak manuális (de van), légzsákból is csak 2 van, de akkor is vaze'. És tavaszra jön a frissített modell, LED fényszórókal, meg minden: http://ravon.ru/press-center/all/ravon-rasskazal-kogda-privezet-v-rossiu-obnovlennyi-gentraA motor az valami euro 5-ös "1,5 DOHC" 107 pacival, ami egy jó középút. Gyanítom hogy valami Lanos korabeli GM motor továbbreszelése.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #7836 Dátum: 2016. Január 25. - 19:51:04 » |
|
És neked? Tetszik De vannak bugok.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7837 Dátum: 2016. Január 26. - 08:34:20 » |
|
Nekem meg tegnap a jobb hátsó. A közelmbe se gyertek! Druszám! Itt a borovicska Balázsnak, csak át kell hozzád logisztikáznom. Tegnap épp feléd jártam és egy fél órára meg is kellett állnom hűteni a féket Vörösváron Tomi felé menet. Kiderült, hogy az alig egy éves fékcső ment tönkre, nem picit kidudorodott. A kocsi ott is maradt, holnap reggel viszem be Tomival a szervizbe és amit kell, cserélni fog. Ez már a harmadik eset, hogy nem a kocsi hibájából kell szervizbe mennem, hanem az új alkatrész ment idő előtt tönkre. Diablo! Hol vetted ezeket a silány alkatrészeket? Áruld el, hogy más ne járjon pórul, úgy mint te. Van szolidaritás is a klubban még, remélem. nem mindig az alkatrésszel van a baj van,hogy a nem megfelelő beszerelés az oka a meghibásodásnak,ha nem jól raknak be egy fékjavító készletet és amiatt áll újra be a munkahenger az nem az alkatrész hibája ha megtörnek egy fékcsövet és amiatt megszakad a szövet az sem az alkatrész hibája. az alkatrészek tőlem voltak ezt használom évek egyik ügyfelemnek sem volt baja vele van olyan cartárs akinek én csináltam az autóját ugyanezekkel és nem volt vele gondja miért fékjavítóból az elmúlt 3 évben eladtam kb 200 készletet, hátsó fékcsőből 40párt ennek java részét én raktam be! Ezek alapján kikérem magamnak a silány alkatrész megnevezést! Nem akarok értelmetlen vitát gerjeszteni, ezért csak a tényeket írom le. Az alkatrészek tényleg mind Sebikétől származtak. Egy olyan esztergomi szerelő szerelte be a fékcsöveket, a fékfelújító készletet és a szelepfedéltömítést is, akit egy barátom is ajánlott, neki legalább 15 éve javítja az autóit (hiba nélkül), nem mellesleg inkább BMW-Audi és egyéb prémiummárkák javításával foglalkozik elsősorban. Persze ettől még hibázhat, mert csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Először a szelepfedéltömítés kezdett ereszteni, nem volt még egy éves sem. Amikor Tomi kivette, egyből észrevettük, hogy a tengelyeknél lévő rész teljesen bekeményedett. Nyilván a miértet lehet találgatni, biztosat megállapítani már nehezebb, és igazából a végeredmény szempontjából nem is lényeges. Aztán jött a bal hátsó fék, megduzzadt a karmantyú, ezért szorult. Most a jobb hátsó, szintén megduzzadt a karmantyú illetve mindkét oldalon kipúposodott a fékcső. A leírással vádaskodni nem akarok, szerintem elég tárgyilagos és higgadt (mint amilyen én vagyok). Nyilván egy igazságügyi szakértő meg tudná (talán) állapítani, hogy mi volt a hibák oka, de ez engem, mint végfelhasználót nem igazán érdekel. Továbbra sem állítom, hogy rosszak voltak az alkatrészek, de nyilván azt sem, hogy a szerelő hibázott. Így alakult és kész.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #7838 Dátum: 2016. Január 26. - 13:59:08 » |
|
Hát én azt tudom mondani, hogy a gyári szelepfedél tömítésemet is Tomy cserélte. 2 év után ismét elkezdett ereszteni. Ismét gyárit rakattam bele. Ez ilyen és kész. Bosszantó, de a tervezőkön kívül senki nem tehet róla.
Off prémium japán autón cseréltetve lett szilent az első futóművön. Nem olcsó, a márka által javasolt Lemförder, ami nem alsó polcos. Egy év után lehetett ismét cserélni, mert szétment 6000 km alatt. A beszerzés forrás az Unix volt azt hiszem. Szívja az ember a fogát, dühöng. Vissza lehetne ugyan vinni a kiszerelt alkatrészt a kereskedőhöz, ő meg bokszolja le a gyárral, de minek? Egyik oldal majd azt mondja, a szerelő rosszul rakta be, esetleg én használtam rosszul az autót. A másik oldal meg tudja, csak bizonyítani nehéz, hogy egy pénteki darab került az autóba.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. Január 26. - 14:01:39 írta captainb »
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7839 Dátum: 2016. Január 26. - 17:55:26 » |
|
Na azért mégis reagálok. Ha csak a szelepfedél tömítése lett volna a gond, akkor azt buktam és kész. De sajnos nem csak az ment tönkre rövid idő alatt. Persze kifoghattam gyári hibásat is, azt már nem tudjuk meg, hogy ez volt-e a helyzet. Bevizsgáltatni saját költségemen nem fogom, hiszen gari után már csak szavatossági igényem lehet, ott meg nekem kell bizonyítani, annyit nekem nem ér (örülök, hogy nem egyszerre mindkét fékcső durrant el). Viszont számomra a nagy tanulság, hogy mostantól csak a szerviz által adott alkatrészek kerülnek bele, azért ők kötelesek vállalni a garanciát és ha gond van, nekem cserélik, ők meg lemeccselik az alkatrész eladójával-szállítójával, hogy ki mit rontott el. Egyébként meg pár fotó a fékcsőről: http://kepfeltoltes.hu/view/160126/DSCF0719_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/160126/DSCF0720_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/160126/DSCF0721_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. Január 26. - 17:58:31 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #7840 Dátum: 2016. Január 26. - 18:42:50 » |
|
Ez elég durván néz ki!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7841 Dátum: 2016. Január 26. - 19:04:44 » |
|
Ez a jobbos, a balos ugyanilyen volt. Megtartottam emléknek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7842 Dátum: 2016. Január 28. - 11:28:02 » |
|
És még egy utolsó dolog ehhez, amikor a balos karmantyút ki kellett cserélni, talán október-november tájékán, akkor még nem volt dudor egyik fékcsöven sem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #7843 Dátum: 2016. Január 28. - 19:03:16 » |
|
És még egy utolsó dolog ehhez, amikor a balos karmantyút ki kellett cserélni, talán október-november tájékán, akkor még nem volt dudor egyik fékcsöven sem.
milyen gyártmányú karmantyú ment bele? Seinsa/Autofern vagy Frenkit?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7844 Dátum: 2016. Január 28. - 19:55:47 » |
|
És még egy utolsó dolog ehhez, amikor a balos karmantyút ki kellett cserélni, talán október-november tájékán, akkor még nem volt dudor egyik fékcsöven sem.
milyen gyártmányú karmantyú ment bele? Seinsa/Autofern vagy Frenkit? Ezt most nem tudom pontosan megmondani, mert a kocsiban van a doboza. Talán Frenkit, legalábbis az rémlik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|