Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 18:20:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 713613 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #7695 Dátum: 2015. április 01. - 17:09:51 »

autód van és az az állam szerint luxus pláne nagy benzinmotorral..
amúgy ezeknek az autóknak a fenntartási költsége elég alacsony ha egy német autód lenne meglepődnél mit és mennyiért kell rá költeni!

"nagy" benzinmotorral Vigyorog

El tudom képzelni mennyi, illetve hallom, sógoromék is, kollégámék is szívatják magukat 2,0 PD-vel... bár előbbi már talán nem sokáig.

A VW elkezdett áttérni a PD TDI-ről a CR TDI-re, gondolom a CR a common-rail rövidítése.
Már a CR is lefutott a legújabb az MDB
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #7696 Dátum: 2015. április 01. - 17:47:33 »

Kollégám A4 2.0 dízellel szív. 76ekm van benne (gyarantált). Kettőstömegű lendkerék kezdi megadni magát és a motor nehezen indul. Elvitte szervizbe. Lendkerék + kuplungszett, 4 porlasztó, nagynyomású szivattyú, meg valamilyen üzemanyag csövet cserélni kell 1,5millió Ft-ot mondtak csak az alkatrészre (gyári).
Ehhez képest a lacsit gombokért lehet javíttatni.
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 01. - 19:17:14 írta Jani » Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #7697 Dátum: 2015. április 01. - 19:45:31 »

Késik a fórum órája.
Naplózva


LPG
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #7698 Dátum: 2015. április 01. - 21:35:39 »

Késik a fórum órája.
A profilban állítsd utána Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7699 Dátum: 2015. április 02. - 16:11:03 »

őőőőőőőőőőőőőőő
űűűűűűűűűűűűűűű

Nem a gépeddel van valami?
Az Internet Explorer szórakozik, úgy tünik nem szereti a hosszú ü és ö betüket. A Google Chrome-nál nincs ilyen hiba éa a laptomon sincs, lehet valami frissítés a Win7-en viccelödik.

őőőőőőőőőőőőőőűűűűűűűűűűűűű  Vigyorog
Azt hiszem megtaláltam a hiba okát. Pár napja feltelepítettem a Logitech SetPoint legújabb verzióját, amiben van egy IE bővítmény, valami Smooth Scrolling, ha jól emlékszem. Tényleg sokkal jobb, mint a sima scrollozás, ám ez okozza a galibát. Letiltottam és azóta ismét van ő és ű betűm.  Vigyorog Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 03. - 10:04:12 írta diablo77 » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7700 Dátum: 2015. április 08. - 09:40:27 »

http://civilhetes.net/bulvar/kek/itt-lesznek-a-telepitett-trafipaxok
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #7701 Dátum: 2015. április 13. - 09:58:23 »

Teljesen elméleti kérdés, így nem tenném műszaki topikba:

A Saab 1,8-as turbómotorja bemén' vajh a Lacsiba? GM-GM, akár még kompatibilisek is lehetnek.

Elméleti a kérdés, mert itthon hivatalosan kb. sose kapna papírt, meg pénz sincs annyi, mint amennyit el szeretnék költeni, de azért érdekelnek a lehetőségek Vigyorog
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7702 Dátum: 2015. április 13. - 11:13:17 »

Volt ahol más néven a lacsit 2.0 benzinessel árulták, szóval szerintem elfér, de lehet a 3 literes is  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #7703 Dátum: 2015. április 13. - 12:04:50 »

Volt ahol más néven a lacsit 2.0 benzinessel árulták, szóval szerintem elfér, de lehet a 3 literes is  Vigyorog

Persze, jó logisztikával egy 3 literes V6-os is befér, csak nem mindegy, hogy mennyi mindent kell kicserélni miatta... ld. mikor a W140-es Marcibe beoperálták az eggyel újabb S-nek a komplett mindenét. Semmi semmivel nem passzolt, de végülis bement... Vigyorog

Node hátha látta innen valaki mindkét motort olyan közelről, hogy valami infója legyen arról, hogy mennyire kompatibilisek egymással. A Saab turbótlan 1,8-asa is gyanúsan rokon lélek.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7704 Dátum: 2015. április 22. - 14:54:17 »

Megjött a Merkantilos levél....68710 ft-ot szeretnének visszafizetni, miközben több, mint 200 ezret fizettem pluszban 6 év alatt a felvett durván 3 millióra. Korrektek, nem?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7705 Dátum: 2015. Május 23. - 16:55:49 »

Fura volt hogy mögém nem fért be Marci az Orlandoba... a Lacsiba simán elfér. Így Botó mögé ment Marci, de az sem volt egyszerű :-) Megdöbbentő, hogy a Lacetti ennyire jó konstrukció belső térileg.  ;-)
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7706 Dátum: 2015. Június 01. - 09:42:44 »

Néha napján hallottam a nyitott garázsból ciripelést és a sarokban a kutyák is nagyon aktívak voltak, de én nem láttam semmit. Most viszont találkoztam a kis lelkekkel, 3 cinege aktívan bevédi a garázst.  Mosolyog Gondolom a gerendák tövében van fészek és kicsik. A kocsim persze tele****va ma reggelre. Eddig egyszer sem volt rajta madárkaka. Szóval ma valami fordulópont lehet a kapcsolatunkban velük  Vigyorog
Bántani nem akarom őket és a fészküket, mert lehet védett faj. Inkább nem állok be a kocsival teljesen és megvárom amíg továbbállnak. Majd utána olvasok egyáltalán hogyan működnek ezek a dolgok.   Zavart 
A párom szerint vörösbegy  Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 01. - 13:45:17 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #7707 Dátum: 2015. Június 01. - 10:28:16 »

Tegnap én is így közlekedtem...

Egy araszoló sorban a telefonomon akartam a hívásátirányítást beállítani, és arra "ébredtem", hogy egy nagy csattanással belemegyek az előttem épp megállóba. Első ránézésre nem vészes a dolog, de tudom, hogy mindig megbontás után jön a fekete leves. Lökhárító több helyen elrepedt, hűtőrács darabokban (ebből szerencsére van tartalékom), motorháztető pereme kis szakaszon behajlott.
Fényszórók épek, de esti tapasztalat, hogy mintha lejjebb világítanának a szokásosnál.
Most drágul a kötelezőm, és majd beszámolok a javítási költségekről is.

Ezzel az autóm 11 éves korában elvesztette a szüzességét.

Megtörtént a javítás.
Lökhárító "varrás", tartófülek gyógyítása, lámpa, motorháztető igazítás, kalapálás, lökhárító és motorháztető fényezés, szumma 78 000 Ft.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7708 Dátum: 2015. Június 01. - 10:52:12 »

Tegnap én is így közlekedtem...

Egy araszoló sorban a telefonomon akartam a hívásátirányítást beállítani, és arra "ébredtem", hogy egy nagy csattanással belemegyek az előttem épp megállóba. Első ránézésre nem vészes a dolog, de tudom, hogy mindig megbontás után jön a fekete leves. Lökhárító több helyen elrepedt, hűtőrács darabokban (ebből szerencsére van tartalékom), motorháztető pereme kis szakaszon behajlott.
Fényszórók épek, de esti tapasztalat, hogy mintha lejjebb világítanának a szokásosnál.
Most drágul a kötelezőm, és majd beszámolok a javítási költségekről is.

Ezzel az autóm 11 éves korában elvesztette a szüzességét.

Megtörtént a javítás.
Lökhárító "varrás", tartófülek gyógyítása, lámpa, motorháztető igazítás, kalapálás, lökhárító és motorháztető fényezés, szumma 78 000 Ft.
Nem kevés, de nem is vészes összeg szerintem. Casco vagy saját zseb?
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #7709 Dátum: 2015. Június 01. - 14:59:04 »

Nem kevés, de nem is vészes összeg szerintem. Casco vagy saját zseb?

Zsebből ment, soha nem volt Cascom. Ha azt nézzük, ennek már a sokszorosát befizettem volna.
Szerintem sem vészes, viszont ez több, mint az autó értékének 10%-a. Így már nem hangzik olyan jól.  Mosolyog
És tanulópénznek sem kevés.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!