Lacetti klub fórum
2024. Október 03. - 05:26:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 719403 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #6060 Dátum: 2012. április 01. - 06:02:19 »

Kerestem utalást a neten, de nem igazán találtam arra vonatkozóan, hogy garázsba milyen rétegzetű aljzatot kell csinálni? Én kb 20 cm rétegvastag alul kő, felfelé haladva sóderbe átmenő réteget, valamint arra kb. 10 cm betont 15*15 cm osztású 4mm-es acélhálóval merevítve képzeltem el. Viszont középre a padlóösszefolyó felé lejtetve ha 1%-os esést adok a betonnak, az összefolyónál lehet már csak 7-8 cm lesz a vastagság, ill próbálok csalni az alatta lévő sóder vastagságával is. Szerintetek elegendő lesz ez a rétegrend? 
Nekem tökéletes lesz mikor állhatok be? Vigyorog

Viccet félre téve én nem bonyolítanám ennyire a dolgot.
Nem tudom ez mibe kerül. de lehet a térkövezés vagy aszfaltozás olcsóbb, mi több lehet egy egyszerű döngölt föld is meg tenné, de  a körülményeket Te ismered.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #6061 Dátum: 2012. április 01. - 06:05:24 »

Nekem is lenne egy kérdésem, mert nem emlékszem, hogy lett volna róla szó. A váltóban milyen időközönként kell cserélni az olajat és milyen követelményei vannak?
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #6062 Dátum: 2012. április 01. - 06:35:14 »

Kerestem utalást a neten, de nem igazán találtam arra vonatkozóan, hogy garázsba milyen rétegzetű aljzatot kell csinálni? Én kb 20 cm rétegvastag alul kő, felfelé haladva sóderbe átmenő réteget, valamint arra kb. 10 cm betont 15*15 cm osztású 4mm-es acélhálóval merevítve képzeltem el. Viszont középre a padlóösszefolyó felé lejtetve ha 1%-os esést adok a betonnak, az összefolyónál lehet már csak 7-8 cm lesz a vastagság, ill próbálok csalni az alatta lévő sóder vastagságával is. Szerintetek elegendő lesz ez a rétegrend? 
Nekem tökéletes lesz mikor állhatok be? Vigyorog

Viccet félre téve én nem bonyolítanám ennyire a dolgot.
Nem tudom ez mibe kerül. de lehet a térkövezés vagy aszfaltozás olcsóbb, mi több lehet egy egyszerű döngölt föld is meg tenné, de  a körülményeket Te ismered.
Magadnak, vagy az építési hatóságnak csinálod...?
Ha magadnak, akkor pont lesz@...hatod a hivatalos rétegrendet, felül úgyis a beton van. MosolyogMosolyogMosolyogMosolyogMosolyogMosolyog (Jó magyar építőipari szokás szerint tök mindegy mi van a felső réteg alatt, úgysem látszik, ergo teljesen természetesen a lehető leghivatalosabban megfelelő módon lett elkészítve. Aki nem hiszi, járjon utána. Kacsint Kacsint)
Amit leírtál, arra meg nyugodtan ráengedheted a Lacsit - szerintem....
A térkövezés kivitelezése macerásabb (ott tényleg illik normálisan aládolgozni, tömöríteni, majd a végén lapvibrátorral bedolgozni, hogy ne legyen két nap használat múlva hepehupás, és a leegyszerűbb/legolcsóbb kő négyzetméterét sem kapod meg 2000 Ft alatt (a felső határ meg a csillagos ég...) - szóval drágább is...., egy garázsba talán a vizuális hatás nem biztos, hogy megér ennyit....
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #6063 Dátum: 2012. április 01. - 07:33:51 »

Egy program ajánlat gyerekkel rendelkezőknek, és még mindig felnőtt gyerekeknek: egyben talira lehetőség is, az arra vágyóknak?
Ma délután LadLac, és én biztosan, de reméljük még mások is csatlakoznak a vasútmodell, és terepasztal kiállításra, megnézni, és beszélgetni jó volna.
Helyszín: Bp. X. Kőbánya, Szent László tér, a művelődési házban, van már, és estig lesz.  Remélem találkozunk többen is, és hozzátok a srácokat is!
Janiék? Papyék? Döméék? Kripicék? Hawerék? Mások? Ne hagyjhátok ki!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #6064 Dátum: 2012. április 01. - 08:39:27 »

Kerestem utalást a neten, de nem igazán találtam arra vonatkozóan, hogy garázsba milyen rétegzetű aljzatot kell csinálni? Én kb 20 cm rétegvastag alul kő, felfelé haladva sóderbe átmenő réteget, valamint arra kb. 10 cm betont 15*15 cm osztású 4mm-es acélhálóval merevítve képzeltem el. Viszont középre a padlóösszefolyó felé lejtetve ha 1%-os esést adok a betonnak, az összefolyónál lehet már csak 7-8 cm lesz a vastagság, ill próbálok csalni az alatta lévő sóder vastagságával is. Szerintetek elegendő lesz ez a rétegrend? 
Nekem tökéletes lesz mikor állhatok be? Vigyorog

Viccet félre téve én nem bonyolítanám ennyire a dolgot.
Nem tudom ez mibe kerül. de lehet a térkövezés vagy aszfaltozás olcsóbb, mi több lehet egy egyszerű döngölt föld is meg tenné, de  a körülményeket Te ismered.
Magadnak, vagy az építési hatóságnak csinálod...?
Ha magadnak, akkor pont lesz@...hatod a hivatalos rétegrendet, felül úgyis a beton van. MosolyogMosolyogMosolyogMosolyogMosolyogMosolyog (Jó magyar építőipari szokás szerint tök mindegy mi van a felső réteg alatt, úgysem látszik, ergo teljesen természetesen a lehető leghivatalosabban megfelelő módon lett elkészítve. Aki nem hiszi, járjon utána. Kacsint Kacsint)
Amit leírtál, arra meg nyugodtan ráengedheted a Lacsit - szerintem....
A térkövezés kivitelezése macerásabb (ott tényleg illik normálisan aládolgozni, tömöríteni, majd a végén lapvibrátorral bedolgozni, hogy ne legyen két nap használat múlva hepehupás, és a leegyszerűbb/legolcsóbb kő négyzetméterét sem kapod meg 2000 Ft alatt (a felső határ meg a csillagos ég...) - szóval drágább is...., egy garázsba talán a vizuális hatás nem biztos, hogy megér ennyit....
Köszi a válaszokat. Magamnak csinálom és eddig volt földes a garázs. Most szeretnék aljzatot és ajtót rá, mert elegem lett a nyitott térből, ahova nemcsak a falevelek szálltak be, de még a pelék, macskák is bejártak a porszerű földön elvégezni a dolgukat. Szal magánerős, lehetőleg a legkevesebb költséggel, de nem akarok kétszer dolgozni. Ha megrepedne a 7-8 cm vasalt beton, elég nagy meló lenne újrabetonozni. Már a földkitermelés sem volt kis meló. Jelenleg nincs udvar, mert kihordtam 15 m3 földet és 3 m3 követ. Tényleg! Nem kell valakinek föld? Szívesen adom, elviheti!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #6065 Dátum: 2012. április 01. - 09:00:32 »

Kerestem utalást a neten, de nem igazán találtam arra vonatkozóan, hogy garázsba milyen rétegzetű aljzatot kell csinálni? Én kb 20 cm rétegvastag alul kő, felfelé haladva sóderbe átmenő réteget, valamint arra kb. 10 cm betont 15*15 cm osztású 4mm-es acélhálóval merevítve képzeltem el. Viszont középre a padlóösszefolyó felé lejtetve ha 1%-os esést adok a betonnak, az összefolyónál lehet már csak 7-8 cm lesz a vastagság, ill próbálok csalni az alatta lévő sóder vastagságával is. Szerintetek elegendő lesz ez a rétegrend? 
Nekem tökéletes lesz mikor állhatok be? Vigyorog

Viccet félre téve én nem bonyolítanám ennyire a dolgot.
Nem tudom ez mibe kerül. de lehet a térkövezés vagy aszfaltozás olcsóbb, mi több lehet egy egyszerű döngölt föld is meg tenné, de  a körülményeket Te ismered.
Magadnak, vagy az építési hatóságnak csinálod...?
Ha magadnak, akkor pont lesz@...hatod a hivatalos rétegrendet, felül úgyis a beton van. MosolyogMosolyogMosolyogMosolyogMosolyogMosolyog (Jó magyar építőipari szokás szerint tök mindegy mi van a felső réteg alatt, úgysem látszik, ergo teljesen természetesen a lehető leghivatalosabban megfelelő módon lett elkészítve. Aki nem hiszi, járjon utána. Kacsint Kacsint)
Amit leírtál, arra meg nyugodtan ráengedheted a Lacsit - szerintem....
A térkövezés kivitelezése macerásabb (ott tényleg illik normálisan aládolgozni, tömöríteni, majd a végén lapvibrátorral bedolgozni, hogy ne legyen két nap használat múlva hepehupás, és a leegyszerűbb/legolcsóbb kő négyzetméterét sem kapod meg 2000 Ft alatt (a felső határ meg a csillagos ég...) - szóval drágább is...., egy garázsba talán a vizuális hatás nem biztos, hogy megér ennyit....
Köszi a válaszokat. Magamnak csinálom és eddig volt földes a garázs. Most szeretnék aljzatot és ajtót rá, mert elegem lett a nyitott térből, ahova nemcsak a falevelek szálltak be, de még a pelék, macskák is bejártak a porszerű földön elvégezni a dolgukat. Szal magánerős, lehetőleg a legkevesebb költséggel, de nem akarok kétszer dolgozni. Ha megrepedne a 7-8 cm vasalt beton, elég nagy meló lenne újrabetonozni. Már a földkitermelés sem volt kis meló. Jelenleg nincs udvar, mert kihordtam 15 m3 földet és 3 m3 követ. Tényleg! Nem kell valakinek föld? Szívesen adom, elviheti!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Az én véleményem szerint egy 10 centis bevasalt betonréteg bőven elég egy személyautó súlyához. Mi kb öt éve csináltunk édesapáméknak egy jó 20 méteres beton bejárót 10-15 cm vastagságban minimális vasalással és semmi baja. Nem repedezik nem süllyed ,igaz mi is csak személyautóval járunk rajta.    Kacsint
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #6066 Dátum: 2012. április 01. - 17:07:30 »

Nekem is lenne egy kérdésem, mert nem emlékszem, hogy lett volna róla szó. A váltóban milyen időközönként kell cserélni az olajat és milyen követelményei vannak?
elvileg nem kell cserélni, mert a váltó élettartamát kibírja az olaja  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #6067 Dátum: 2012. április 01. - 17:42:33 »

Nekem is lenne egy kérdésem, mert nem emlékszem, hogy lett volna róla szó. A váltóban milyen időközönként kell cserélni az olajat és milyen követelményei vannak?
elvileg nem kell cserélni, mert a váltó élettartamát kibírja az olaja  Kacsint
De mennyi a váltó élettartama olaj csere nélkül vajon?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #6068 Dátum: 2012. április 01. - 17:48:31 »

Ha már felmerült a téma a kenőanyag-üzemanyag topikban, én ma megnéztem a kiszerelt gyári vezérlés alkatrészeimet és meglepve láttam, hogy a feszítő görgőn Made in Canada felírat van a többi koreai. 
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #6069 Dátum: 2012. április 01. - 18:17:54 »

Ha már felmerült a téma a kenőanyag-üzemanyag topikban, én ma megnéztem a kiszerelt gyári vezérlés alkatrészeimet és meglepve láttam, hogy a feszítő görgőn Made in Canada felírat van a többi koreai. 
Így van! Nekem mutatta Sebike a koreai és a kanadai görgő közti különbséget. nekem kanadait tett bele, bizalomgerjesztőbb volt a kidolgozása!  Kacsint Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #6070 Dátum: 2012. április 01. - 18:43:19 »

Ha már felmerült a téma a kenőanyag-üzemanyag topikban, én ma megnéztem a kiszerelt gyári vezérlés alkatrészeimet és meglepve láttam, hogy a feszítő görgőn Made in Canada felírat van a többi koreai. 
Így van! Nekem mutatta Sebike a koreai és a kanadai görgő közti különbséget. nekem kanadait tett bele, bizalomgerjesztőbb volt a kidolgozása!  Kacsint Vigyorog Vigyorog
Ezek szerint a gyárban is jobban bíztak a Canadai görgőben mint a sajátban, vagy csak Canadai a gyári beszállító cég?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #6071 Dátum: 2012. április 01. - 20:55:13 »

Ha már felmerült a téma a kenőanyag-üzemanyag topikban, én ma megnéztem a kiszerelt gyári vezérlés alkatrészeimet és meglepve láttam, hogy a feszítő görgőn Made in Canada felírat van a többi koreai. 
Így van! Nekem mutatta Sebike a koreai és a kanadai görgő közti különbséget. nekem kanadait tett bele, bizalomgerjesztőbb volt a kidolgozása!  Kacsint Vigyorog Vigyorog
Ezek szerint a gyárban is jobban bíztak a Canadai görgőben mint a sajátban, vagy csak Canadai a gyári beszállító cég?
Azt nem tudom, milyen volt benne, nem néztem, de tré hangja volt miután kiszedte és megmutatta. Új görgőből viszont mutatott egy koreait és egy kanadait és látványos volt a két görgő közti megmunkálási eltérés. Persze lehet mindkettőben ugyanaz az SKF csapágy volt, de azért mégis...mi nem az autóiparnak dolgozunk, de eleve kuka lenne ha olyan sorjás alu öntvény terméket szállítanánk, mint amilyen a koreai volt!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #6072 Dátum: 2012. április 02. - 16:19:29 »

Szerdától +5Ft-tal lesz drágább a benzin, a gázolaj ára marad. Már nem is indokolják, csak emelgetik most már minden héten, szünetmentesen. Idén már +50 Ft-tal emelkedett a benzin ára, míg a gázolajé 21 Ft-tal. A gázról nincs adat, de az is emelkedett jócskán az idén. Elértük azt, ha tele a tank, akkor minden autó már luxus autó egyben. Utálom a szerdát!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #6073 Dátum: 2012. április 05. - 08:15:20 »

http://www.vezess.hu/hirek/kupes_szedan_chevytol/36281/
..., és ehhez mit szólnátok szülinapra? Kíváncsi volnék, ki tervezte, mert nagyon is tetszik. Biztosan nem amerikai tette, talán valaki olaszhonból, mert gyönyörű. A belseje sem amerikais, az is klassz, szóval jó lenne, de nem is hozzák ide, és úgysem tudnánk megfizetni mire ideérne. Bezzeg ott felébe lesz, mint mindig, minden, és hát a jövedelmek is mások, mint itt- sajnos ez már így lesz nekünk örökre- gondolom.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #6074 Dátum: 2012. április 05. - 10:07:18 »

http://www.vezess.hu/hirek/kupes_szedan_chevytol/36281/
..., és ehhez mit szólnátok szülinapra? Kíváncsi volnék, ki tervezte, mert nagyon is tetszik. Biztosan nem amerikai tette, talán valaki olaszhonból, mert gyönyörű. A belseje sem amerikais, az is klassz, szóval jó lenne, de nem is hozzák ide, és úgysem tudnánk megfizetni mire ideérne. Bezzeg ott felébe lesz, mint mindig, minden, és hát a jövedelmek is mások, mint itt- sajnos ez már így lesz nekünk örökre- gondolom.
Es ezt csak most mutatod mikorra mar lejart a szulinapom He Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Oldalak: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!