Lacetti klub fórum
2024. Október 04. - 16:23:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 720698 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #5145 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 00:19:18 »

Tegnap reggel én is beugrottam Zsoltiékhoz egy gyors olajcserére és gyertyakábel cserére. Kaptam speckó grafitos likvimóli adalékot is a karcaimnak, hátha kevésbé fogy majd az olaj és a motor is halkabb lett tőle kicsit.
Köszönöm szépen még egyszer!
Fogy az olajad? Hmmm...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #5146 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 07:17:10 »

Tegnap reggel én is beugrottam Zsoltiékhoz egy gyors olajcserére és gyertyakábel cserére. Kaptam speckó grafitos likvimóli adalékot is a karcaimnak, hátha kevésbé fogy majd az olaj és a motor is halkabb lett tőle kicsit.
Köszönöm szépen még egyszer!
Fogy az olajad? Hmmm...
bizonyos kerámiaporos karcok miatt a hengerfalon, ami februárban lett orvosolva. nagy műtét volt, katalizátor rulez  Zavart
ez az egyetlen probléma, ami felmerülhet, én csak örülök neki, hogy ennyivel megúsztam. 7000 km alatt fél liter 10w-40 fogyott, az nem vészes
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #5147 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 08:01:03 »

Tegnap reggel én is beugrottam Zsoltiékhoz egy gyors olajcserére és gyertyakábel cserére. Kaptam speckó grafitos likvimóli adalékot is a karcaimnak, hátha kevésbé fogy majd az olaj és a motor is halkabb lett tőle kicsit.
Köszönöm szépen még egyszer!
Fogy az olajad? Hmmm...
bizonyos kerámiaporos karcok miatt a hengerfalon, ami februárban lett orvosolva. nagy műtét volt, katalizátor rulez  Zavart
ez az egyetlen probléma, ami felmerülhet, én csak örülök neki, hogy ennyivel megúsztam. 7000 km alatt fél liter 10w-40 fogyott, az nem vészes
Hogy került kerámiapor a hengerekbe?  He
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #5148 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 08:59:10 »

Tegnap reggel én is beugrottam Zsoltiékhoz egy gyors olajcserére és gyertyakábel cserére. Kaptam speckó grafitos likvimóli adalékot is a karcaimnak, hátha kevésbé fogy majd az olaj és a motor is halkabb lett tőle kicsit.
Köszönöm szépen még egyszer!
Fogy az olajad? Hmmm...
bizonyos kerámiaporos karcok miatt a hengerfalon, ami februárban lett orvosolva. nagy műtét volt, katalizátor rulez  Zavart
ez az egyetlen probléma, ami felmerülhet, én csak örülök neki, hogy ennyivel megúsztam. 7000 km alatt fél liter 10w-40 fogyott, az nem vészes
Hogy került kerámiapor a hengerekbe?  He

Korábban leírták:



Idézetet írta: Tomy61 - 2011. Február 19. - 13:06:38
Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.

Idézetet írta: 95LE - 2011. Február 20. - 13:25:43 
A katalizátorod mitől tört össze?

Idézetet írta: WERES - 2011. Február 19. - 22:55:21
Igen, sajnos elég sokat motorfékeztem.  Hááát könnyen lehet, hogy egyszer sikerült beleszáguldanom 70 -80-nal egy Velencei tó méretű árvízbe az Árpád híd budai részén a felüljáró alatt és az adta meg a kezdőlökést a kerámia töredezésének.

« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 05. - 09:02:53 írta sebijoe » Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #5149 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 10:26:00 »

Tegnap reggel én is beugrottam Zsoltiékhoz egy gyors olajcserére és gyertyakábel cserére. Kaptam speckó grafitos likvimóli adalékot is a karcaimnak, hátha kevésbé fogy majd az olaj és a motor is halkabb lett tőle kicsit.
Köszönöm szépen még egyszer!
Fogy az olajad? Hmmm...
bizonyos kerámiaporos karcok miatt a hengerfalon, ami februárban lett orvosolva. nagy műtét volt, katalizátor rulez  Zavart
ez az egyetlen probléma, ami felmerülhet, én csak örülök neki, hogy ennyivel megúsztam. 7000 km alatt fél liter 10w-40 fogyott, az nem vészes
Hogy került kerámiapor a hengerekbe?  He

Korábban leírták:



Idézetet írta: Tomy61 - 2011. Február 19. - 13:06:38
Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.

Idézetet írta: 95LE - 2011. Február 20. - 13:25:43 
A katalizátorod mitől tört össze?

Idézetet írta: WERES - 2011. Február 19. - 22:55:21
Igen, sajnos elég sokat motorfékeztem.  Hááát könnyen lehet, hogy egyszer sikerült beleszáguldanom 70 -80-nal egy Velencei tó méretű árvízbe az Árpád híd budai részén a felüljáró alatt és az adta meg a kezdőlökést a kerámia töredezésének.


Aham...mindig tanul az ember...tehát óvatosan a nagy fordulatról motorfékkel....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #5150 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 09:32:37 »

Tegnap reggel én is beugrottam Zsoltiékhoz egy gyors olajcserére és gyertyakábel cserére. Kaptam speckó grafitos likvimóli adalékot is a karcaimnak, hátha kevésbé fogy majd az olaj és a motor is halkabb lett tőle kicsit.
Köszönöm szépen még egyszer!
Fogy az olajad? Hmmm...
bizonyos kerámiaporos karcok miatt a hengerfalon, ami februárban lett orvosolva. nagy műtét volt, katalizátor rulez  Zavart
ez az egyetlen probléma, ami felmerülhet, én csak örülök neki, hogy ennyivel megúsztam. 7000 km alatt fél liter 10w-40 fogyott, az nem vészes
Hogy került kerámiapor a hengerekbe?  He

Korábban leírták:



Idézetet írta: Tomy61 - 2011. Február 19. - 13:06:38
Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.

Idézetet írta: 95LE - 2011. Február 20. - 13:25:43 
A katalizátorod mitől tört össze?

Idézetet írta: WERES - 2011. Február 19. - 22:55:21
Igen, sajnos elég sokat motorfékeztem.  Hááát könnyen lehet, hogy egyszer sikerült beleszáguldanom 70 -80-nal egy Velencei tó méretű árvízbe az Árpád híd budai részén a felüljáró alatt és az adta meg a kezdőlökést a kerámia töredezésének.


Aham...mindig tanul az ember...tehát óvatosan a nagy fordulatról motorfékkel....
nem azzal van a baj, hanem, hogy az ecu nem véletlenül dobta be párszor a checklámpát, csak senki sem gondolta volna, hogy ez lehet a következmény. én már hiszek az ecunak mindenben. jó kis tanulópénz volt. egyszer letört egy kis darab a kerámiából és az vergődött, lehet valami vízbe hajtástól repedt-tört le, hisz a forró kata alulról kap egy adag hideg vizet 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #5151 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 13:25:36 »

Ahogyan Weres Cartárs írja, kb. így történhetett. Viszont az a fránya checklámpa bizony nem szokott úri passzióból okvetetlenkedni.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #5152 Dátum: 2011. Augusztus 07. - 19:12:27 »

Üdv a társaságnak! Újra itthon egy hét láblógatás után. Picit pihiztünk Zamárdiban. Nagyon jó volt, fürödni is lehetett, de főleg inkább kirándulni. Sajna láttam egy viharvert Lacsit. Jól megverte a jég
Most próbálok átállni, hogy holnap meló
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #5153 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 15:10:53 »

Csoda szerda lesz, mert a benzin -4Ft-tal, a gázolaj -2 Ft-tal lesz "olcsóbb" literenként.
Milyen jó autós lenni, itt van már a Kánaán! Aztán meg jövő szerdán...? De ennek is kell örülni már, ne legyünk telhetetlenek! Forensis kártyával még újabb -8 Ft/l.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #5154 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 06:15:41 »

Csoda szerda lesz, mert a benzin -4Ft-tal, a gázolaj -2 Ft-tal lesz "olcsóbb" literenként.
Milyen jó autós lenni, itt van már a Kánaán! Aztán meg jövő szerdán...? De ennek is kell örülni már, ne legyünk telhetetlenek! Forensis kártyával még újabb -8 Ft/l.
Én 285Ft-ért tankolok,5l a fogyim OFF-al.(tologatva) Vigyorog 14250Ft-ből 950Km hatótáv.A lacsi sajnos csak pihenget,igazi második autó lett. Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 09. - 06:25:50 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #5155 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 19:02:55 »

Na, ha az eddigiek tetszettek, akkor itt a tobbi.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog


Valahol Sevilla környékén fejeztem be az előző részt, ha jól tévedek. Eseménytelen utunk volt, kimaradt La Coruna, mert olyan sok rakomány volt, hogy mi nem tudtuk volna felvenni, a bérlő küldött oda egy másik hajót.  Szépen, economic speeden felcsoszogtunk hát a a sápadt hülyék országába (copyright Zsolti). Kedd reggel 9- kor pilot, nagyon nem is kellett az időt gyilkolnunk a Sunk Centertől délre, csak két kört kellett tenniük a fiúknak.
Hívom Harwich irányítást a rádión, mondván jövünk, helló, amikor beleszól egy ismerős hang, hogy „Béla a pilot ladder a bal oldalon, másfél méter”. Kérdezem ki vagy, hát Malay parancsnok úr, az MSC Fabiolaról. Ott állnak Felixstoweban, ha sietünk, akkor lesz egy jó óránk és meg tudjuk látogatni. Jó lenne, ha már volt olyan kedves és megvárt, hátha van neki jófajta söre.
Úgyhogy amikor a pilot megjött, kértem, hogy igyekezzünk befele, amennyire lehet, mert átmennék a másik hajóra. Siettünk is, a manővert is hamar letudtuk, az ügynök is jött időben, sőt, volt olyan kedves és át is vitt minket a másik terminálra. Hát, a méreteiből már gondoltam, hogy a hajó nem egy kis darab, de amikor elkezdtünk felmászni a hajójárón bizony mondtam, kövér egy dög. Viszont csak két szinttel magasabb a felépítményük, viszont van lift! Az első tiszt fogadott minket, majd beterelt a liftbe és mondta, hogy legfelső szint majd onnan még egy felfele a hídra, ott a barba. Így is volt, Malay ott volt a hídon, ahonnan lenézve az én hajómra nem is volt bántó a megjegyzés, hogy az a mentőcsónak a tiéd? Az hát, mindenki kezdte valahol, én is szeretnék nagyobb hajóra kerülni, de sajnos a beskatulyázás itt is megvan. Legjobb esetben kaphatnék egy 1200- 1500 TEU-s hajót, én már azzal is boldog lennék. Na majd otthon megkérem Malayt, szóljon két szót az érdekemben,hátha. Csak adnak a szavára, ha már a cég zászlóshajójának a parancsnoka.
Szóval meglátogattuk Malayt, volt jófajta sör is, sőt még egy üveg Tshingtaoja is akadt, aminek én jobban örültem, mint bármilyen finom bornak, évek óta nem ittam. Sőt, még egy kávét is kaptam, kifejezetten a híd presszó gépéből- figyelem, gombnyomásos presszó gép -, nem ilyen papírszűrős izé. Rendes, finom presszó kávé volt. Jót beszélgettünk, vagy jó három órát, mert elhúzódott a rakodásuk, csak akkor lettünk kidobva, amikor már a pilot is a hajón volt. Néztem a manőverüket, hát ugye az nem egyszerű történet. Én maximum 6 kötelet használok összesen normál esetben, nekik elől és hátul van ennyi. Nekünk nem kell vontató kikötéshez, induláshoz, nekik kell, mert azért azt a tömeget megmozdítani nem piskóta. Amíg nekünk az elindulás onnan, hogy dobj el mindent, addig, hogy bemegyünk a hídszárnyról 10- 12 perc, nekik bizony jó háromnegyed óra volt, igaz körbe is kellett fordítani a hajót. Sajnos körülnézésre nem volt idő, pedig igen kíváncsi lettem volna a híd navigációs rendszerére, a legújabb modell. Nem baj, majd amikor legközelebb leváltom Malayt, megismerkedek azzal is. Vigyorog
Gond nélkül letudtuk FelixstowetRotterdam is megvolt, szerviz az elfüstölt mélységmérőhöz, meg a watch alarmhoz, ami két hete kissé eseménydússá tette az indulásunkat. Na,a mélységmérő érdekes lett, mert olyan öreg darab, hogy nincs hozzá alkatrész, a szerelők négy másikból próbáltak összerakni egyet, nem sok sikerrel. Mérni mér, de sajnos nem rögzíti az adatokat, pedig az előírás. Így kénytelenek leszünk kapni egy újat, amit duzzogva el is fogunk fogadni. A watch alarmról meg kiderült, hogy bezony NEM lehet rákötni a robotra, mivel az annyira régi modell. Hát nem megmondtam? Eleve mekkora marhaság bármit is rákötni? Úgyhogy a szerkentyű s.k. kibelezése szakorvosilag jóvá lett hagyva.
Hazament Zsolti, legnagyobb sajnálatomra, mert Ő kifejezetten az a csóka, akivel jó együtt hajózni, a gépet is érti nagyon, minden parancsnok ilyen gépészt szeretne. A kihajózása körül lett egy kis kapkodás, mert az OPDR kora reggel helyett éjfélre hozta az indulást. Rögtön szóltam a személyzetisnek, meg annak az ügynökségnek aki a dolgokat intézi Rotterdamban, hogy legyen neki egy szoba a hotelben. Erre lett nagy kapkodás, mert akkor inkább menjen haza az esti Malév géppel, én készíthettem az új fizetési lapot, neki meg lett 2,5 órája átadni a hajót az új gépésznek. Az kajával is volt egy kis csuklás, négy óra körül elkezdtem aggódni, hogy hol van a teherautó, mert sok már nem volta hajón. Elkezdtem telefonálni, kiderült, elnézték a szállítónál a naptárt, másnapra voltunk kiírva náluk. Még jó, hogy péntek óta kétszer is megadtam nekik az érkezést / indulást, és ott eleve éjfelet, hogy minél korábban megkapjuk a kaját.
Kaptam ismét egy utast- kadétot, ismét egy lányt, nekem ez a keresztem úgy fest, bár Malay azt mondta, hogy most nála is van kettő, igaz azok csak ilyen európai körútra szállnak be hozzájuk, az irodába frissen felvett tanoncok, lássanak hajót. Az én tanoncomat viszont elvileg azért küldték, hogy jól piszkolja, meg festékezze össze magát, tanulja a hajósmesterséget. Na, nem ugráltam örömömben, megint nem leszek egyedül a szintemen, de hát ez van, ezt kell szeretni.
Na, a kislány, aki egyébként a Katharine névre hallgat, kisebb izgalmak között érkezett meg. Ugyanis azt nem mondták a cégnek, hogy a kedves papa és mama hozza majd autóval, hogy lássák hová kerül féltett leányuk. Éppen a járónál ácsingóztam, mert Zsolti akkor ment el, amikor megjöttek. Először azt hittem a német rendszám láttán, hogy valaki a cégtől, de láttam, hogy a betűk a rendszámon nem stimmelnek, mondjuk ettől nem nyugodtam meg, de mivel a hátunk mögött egy német önjáró rakodott, gondoltam oda mennek, csak hülye helyen álltak meg. Na meg ugye nem vártam én öltönyös fazont, elegáns nőt, meg kislányt sem, az autóból egy komplett család kászálódott ki. Mivel a hídon a két szerelő kártékonykodott a mélységmérő, meg a watch alarm körül, a kaja úgyében is meg kellett nyomnom a vészporoltam felfele, Ott a két szerelő derékig benne a kontroll pultban, lezöttyenek a számítógép elé, hogy előkeressem a telefonszámot, amit hívnom kell a kaja miatt. Hallom, hogy nyílik az ajtó és valakik bejönnek és németül köszönnek; látni ugye nem látom őket mivel a gép a sarkban van, de az egyik szerelő németül visszaköszön és elkezdenek beszélgetni. Az a szó még megütötte a fülemet, hogy Kapitan, de már tárcsáztam shippi számát, ugyhogy azt most felejtsék el, hogy én bárkinek is megfordulok, kaja kell, ma este. Na, a két perces telefonos vitát letudtam, ami arról szólt, hogy ma semmi szín alatt nem lesz kaja, és azzal zártam le, hogy én kaja nélkül el nem indulok, mert még Tangerig sem tartana ki, ott meg nem veszek, és a késésért, okozott károkért a shippit terheli a felelősség, úgyhogy legyen kaja. Még elolvastam két e-mailt gyorsan, amikor megszólal a hátam mögött egy hang: Herr Kapitan. Megfordulok a székemen, hát az öltönyös fazon áll ott, meg a felesége egy idősebb, meg egy olyan 10 év körüli lánnyal. Az egész család úgy volt öltözve, mintha templomba, vagy esküvőre mennének. Gyorsan végignéztem magamon, hogy most éppen rövid naciba vagyok- e, de még mindig királyi díszben feszítettem, fehér ing, hosszú nadrág, arany csíkok könyékig, úgyhogy a dolgot kis jóindulattalki lehetett hozni döntetlenre.
Na, mondom, ha ezeket a cégtől most ette ide a fene. akkor a legrosszabbkor jöttek, meg szólhattak volna előre, mert a híd is kissé kuplerájos volt, meg a szakács sem készült extra kajával. Felálltam, hogy köszöntsem őket és ekkor megszólalt az asszonyka – aki német mércével mérve egész csinoska volt, úgy 38 körüli-, hogy: Grosse Gott, er ist ein Kind. Na az én németem nincs göthei magasságokban, de ezt azért értem: Jesszumpepi, ez egy kölyök. A hölgy kedves mamája, az a kölyök, ez az új kapcsolat nem kezdődik jól. Reakcióm az arcomra is kiülhetett, mert a hátuk mögött álló szerelő, Arthur, akit évek óta ismerek és tudja, hogy valamit pötyögök németül, elég szélesen vigyorgott. Kérdezem, mit szeretnének, ki fia borja a kis család, mihez tartás végett németül, tudja a hölgy, hogy értettem, amit mondott. Az apuka mondja, hogy hát a nagyobbik lány lenne az én diákom, elhozták, meghozták elkísérték. Erre néztem egy nagyot, elkísérik? Van egy üres kabinunk, itt bizony nem férnek el mindannyian. Megnyugtattak, nem, csak a hajóig kísérték el a lányt, meg megnézték együtt Rotterdamot, és hát látni szerették volna, hova, milyen emberek közé kerül a gyerek,meg az apuka szeretett volna beszélni a Herr Kapitannal. Nézem a lányt- fenét lány, 19 éves, majdnem annyi mint a sajátom-, aki ilyen kosztümféle cuccban egy kész nőnek hatott, műkörmök, tűsarkú cipő, smink, ékszerek; na mondom ez ide mondjuk nem lesz teljesen jó, de majd faragunk rajta.
Hát mondom, akkor tessék, mert a Herr Kapitan itten az kérem én lennék. Jó, jó, mondja az ember, de nem itt, ha lehetne, akkor csak én halljam. Akkor vonuljunk le a kabinomba, legalább megmutatom, hol lakik majd a lány. Gondoltam majd ott a család el lesz a rendezkedéssel, de nem, anyu apu nyomult be utánam a kabinba, ami szerencsére ki volt takarítva, meg minden, háló ajtó becsukva. Na jó, csüccs, és akkor halljuk a mondandót. Hát kérem, használati utasítást kaptam a lányhoz, amit végig tudtam úgy hallgatni, hogy nem röhögtem el magam; hozzátenném, én megértem az atyai aggodalmat, én is így éreznék, csak én mondjuk a lányomat nem engedném így oda egy hajóra. Mondjuk van annyi esze, hogy ne akarjon menni. Szóval meg lettem kérve, hogy a lánynak ne adjak tömény italt, meg cigit se- vazze, 19 évesés ez itten nem óvoda-, sört ihat, tartsam távol tőle a srácokat (aha, gardedám legyek), meg kaptam egy borítékot 1500€- val, hogy ha valahol ki akar menni a városba, adjak neki 200 pénzt, meg ha valamit venni akar, akkor legyen miből fedzni a kiadást. Na a borítékot visszaadtam, tessék a lányra bízni a pénzt, a töményet megígérem, hogy nem adok (arra nézve nem tettem ígéretet, hogy más sem ad), de amúgy ez itt nem kisdedóvó, és azzal indítunk, hogy felnőttként kezeljük majd. Arra figyelünk, hogy össze ne törje magát, de a fiúkat meg tartsa ő távol magától, ez is része ennek a bulinak; na jó, majd azért szólok nekik, hogy ne legyenek romantikus hajlamaik, mondjuk az előző lánynál nem voltak, tehát ilyen szempontból gond nem lesz. Amikor ezt mondtam, akkor érkezett meg a deck hand színe virága, vállukon a lány csomagjaival, három bőrönddel; mondta később Oleg, hogy öten akarták a három bőröndöt felvinni a kabinba; akkor azért itt még majd vigyázni kell, már most erőteljes az érdeklődés. Ebből mi lesz?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #5156 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 20:18:53 »

Na, Urak!

Jok legyetek, szobatisztak, majd jelentkezem.

CB
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #5157 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 21:53:17 »

273 forint közelében járt a frank! 
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #5158 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 08:03:26 »

Te kapitány,a szülők milyen szándékkal rakják hajóra a lányukat? büntetésből?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #5159 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 13:45:30 »

Te kapitány,a szülők milyen szándékkal rakják hajóra a lányukat? büntetésből?
Majd megkérdezem a következőtől.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!