Lacetti klub fórum
2024. Október 04. - 12:28:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 720563 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #5070 Dátum: 2011. Június 21. - 22:01:51 »

Ezek szerint sikeresen hazaértél. Mosolyog
Ja, de elég vacak volt. Asszony meg jött mögöttem, mondja időnként nem ért le a kerék az útra. He He He
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #5071 Dátum: 2011. Június 22. - 06:11:29 »

Ezek szerint sikeresen hazaértél. Mosolyog
Ja, de elég vacak volt. Asszony meg jött mögöttem, mondja időnként nem ért le a kerék az útra. He He He
Ez igy valahogy nem valószínű.Hacsak nincs szétkeményítve a futómű. He
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #5072 Dátum: 2011. Június 22. - 09:40:37 »

Na ennyit az ültetésről, meg a peres gumikról. Meg a plusz dolgokról, mint rejtett szelep, meg akármi csicsa-micsa. plusz pénz, plusz bosszúság adott esetben. De más, mint az átlagos autó, és ez a lényeg! Ez a lényeg? He Kacsint Vagy már tényleg nagyon öreg vagyok? He Kacsint De nekem nem fáj, hogy kényelmesebb, nem verem oda, ha elszáll a szelep, beteszek egy másikat, nekem jó, ahogy van. Kacsint Vigyorog
Na most lehet össztűzet lőni rám, már alig várjátok mi? He Kacsint Vigyorog Állni fogom! Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #5073 Dátum: 2011. Június 22. - 10:04:27 »

Na ennyit az ültetésről, meg a peres gumikról. Meg a plusz dolgokról, mint rejtett szelep, meg akármi csicsa-micsa. plusz pénz, plusz bosszúság adott esetben. De más, mint az átlagos autó, és ez a lényeg! Ez a lényeg? He Kacsint Vagy már tényleg nagyon öreg vagyok? He Kacsint De nekem nem fáj, hogy kényelmesebb, nem verem oda, ha elszáll a szelep, beteszek egy másikat, nekem jó, ahogy van. Kacsint Vigyorog
Na most lehet össztűzet lőni rám, már alig várjátok mi? He Kacsint Vigyorog Állni fogom! Vigyorog
Na azért ez elég kocka nézet, nah.  Vigyorog
Majd amikor bedöglik 40 fokban a klímád, és nem tudod leengedni az ablakod, mert nincs tartalék biztid, majd megmondjuk neked, miért nem maradtál a trabantnál, miért kellett neked ilyen luxus autó?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Ritka hibának mondható szegény kapitány esete, de sajnos megjárta. A legjobb dolog benne, hogy nem történt baj. És szerintem ezt kell nézni.  Kacsint

És pont az jó benne, amit írtál, hogy kicsit személyre szabott az autó. Egyedi. A rejtett szelepnek is vannak szépségei. Na ez nem az volt amit cap kapott.  Vigyorog
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #5074 Dátum: 2011. Június 22. - 10:08:54 »

Ez van, IJB. A szerencse az, hogy velem történ és nem Évivel. 1993 óta van jogsim, most kellett először hiba miatt kereket cserélnem.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #5075 Dátum: 2011. Június 23. - 08:53:43 »

Szevasztok,
Nem volt mostanában időm erre járni, de most itt vagyok újra.

A Dacia Klubos haverom hívta fel a figyelmemet a következő cikkre:
http://www.daciaklub.hu/comment.php?comment.news.1043

Eléggé lemaradt a Chevy Németországban, bár nem részletezik, hogy milyen szempontokat mértek a tesztben, érdekes lenne tudni.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #5076 Dátum: 2011. Június 23. - 09:28:30 »

Szevasztok,
Nem volt mostanában időm erre járni, de most itt vagyok újra.

A Dacia Klubos haverom hívta fel a figyelmemet a következő cikkre:
http://www.daciaklub.hu/comment.php?comment.news.1043

Eléggé lemaradt a Chevy Németországban, bár nem részletezik, hogy milyen szempontokat mértek a tesztben, érdekes lenne tudni.
Ez nem passzol a totalcar népítélettel, ami elég objektív statisztikailag. Szerintem valami paraméter nem passzol vagy hibás az adat, mert ekkora különbség a többi között sincs a listán.
sőt....bár ezek 2007 adatok.

http://www.daciaklub.hu/comment.php?comment.news.341
" 65 pontjával a belépő középkategória legelégedetteb vásárlói a Logan tulajdonosok voltak! Ebben a kategóriában a második helyen a Ford Ikon (117), harmadik helyen pedig a Maruti Esteem (174) végzett. A többi kategórát tekintve a Logan olyan típusokat utasított maga mögé, mint a Chevrolet Aveo (109), Honda City (109), Toyota Corolla (108)"
+
http://businesscenter.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2007278

« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 23. - 09:34:15 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #5077 Dátum: 2011. Június 23. - 13:55:09 »

Szevasztok,
Nem volt mostanában időm erre járni, de most itt vagyok újra.

A Dacia Klubos haverom hívta fel a figyelmemet a következő cikkre:
http://www.daciaklub.hu/comment.php?comment.news.1043

Eléggé lemaradt a Chevy Németországban, bár nem részletezik, hogy milyen szempontokat mértek a tesztben, érdekes lenne tudni.
Ez nem passzol a totalcar népítélettel, ami elég objektív statisztikailag. Szerintem valami paraméter nem passzol vagy hibás az adat, mert ekkora különbség a többi között sincs a listán.
sőt....bár ezek 2007 adatok.

http://www.daciaklub.hu/comment.php?comment.news.341
" 65 pontjával a belépő középkategória legelégedetteb vásárlói a Logan tulajdonosok voltak! Ebben a kategóriában a második helyen a Ford Ikon (117), harmadik helyen pedig a Maruti Esteem (174) végzett. A többi kategórát tekintve a Logan olyan típusokat utasított maga mögé, mint a Chevrolet Aveo (109), Honda City (109), Toyota Corolla (108)"
+
http://businesscenter.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2007278


Igényesség kérdése persze. Aki Daciát vett, nyilván a lovasszekér után el volt ájulva, hogy autója lett, és meg is lehet elégedve, mert ez egy nagy lépés volt neki. Ettől felfelé már a pénzéért többet vár a tulaj, jobban várja, hogy hibátlan, kényelmes, takarékos gépe legyen. Amivel mi meg vagyunk elégedve, az kevés egy RR tulajnak, ami nem azt jelenti, hogy a Lacetti jobb, mint a Rolls Royce, mert annál egy bizti kiégése is borzalommal töltené el a tulajt- jogosan. De, ha úgy tették volna fel a kédést, hogy a szuper Dáciája helyett elfogadna-e egy Honda Cityt, vagy Toyota Corollát, hát tuti, hogy igenlő választ kaptak volna. Szóval itt is előjön a "relativitás elmélete", ha nem is a fizikában, de az érzelemben. Szerintem.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #5078 Dátum: 2011. Június 23. - 14:14:24 »

Amit írtam a találkozós topicba, most már itt folytatom.
Szóval odasétáltam a múzeumhoz, és vártam, hogy megjöjjön a csodás autó. Kis késéssel meg is jött, igaz tréleren a biztonság kedvéért. Az autóról:
Maybach Zeppelin, V12 motor, 2,8t önsúly, 120l tank, ez max óvatos vezetés mellett 350-400 km, dupla szervós fék (Vákumos, és csigasoros rásegítéses!), dupla váltó, kézi, plusz vákumos, amit a Ferrari is csinál, kormányról kapcsolható részben! 2750mm tengelytáv, hatalmas kerekek, Ballon Cordatic rajta, ami magyar gumi volt már, kb 80 éves, tulaja nem ismert, de vagy Weiss Manfred, Vagy Horthy Miklós, vagy a Monarchia KundK-é volt. Mert adott időben ezeknek volt ilyen autója. Ez az egy darab 12 hengeres maradt meg a világon, óriási érték. V8-asból van még néhány, úgy tudják.
Szóval, akit érdekel, mától vasárnap estig megtekinthető a Közlekedési Múzeumban. Aki lemaradna róla, annak még az ősszel lesz rá lehetősége, hogy megnézze a Tahi úti raktárban, amikor lesz a múzeum nyílt napja. Ezeket a dolgokat a restaurátor úrtól tudtam meg, akivel jól elbeszélgettem, míg bevitték a múzeumba, és fényképezték, filmezték a gépet. Az MTI, és a TV2 volt jelen, hátha lesz majd feltéve kép, és videó a neten, ígérték. A háborúban üzemképtelenné tették, hogy ne vigyék el se a németek, se az oroszok, és persze el is volt rejtve.
Egy biztos, hogy ősszel elmegyek a nyílt napra, mert van még ott sok csoda, amit máskor nem lehet látni, csak akkor, és ott. Lesz társam ebben? Remélem!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #5079 Dátum: 2011. Június 23. - 14:17:31 »

Amit írtam a találkozós topicba, most már itt folytatom.
Szóval odasétáltam a múzeumhoz, és vártam, hogy megjöjjön a csodás autó. Kis késéssel meg is jött, igaz tréleren a biztonság kedvéért. Az autóról:
Maybach Zeppelin, V12 motor, 2,8t önsúly, 120l tank, ez max óvatos vezetés mellett 350-400 km, dupla szervós fék (Vákumos, és csigasoros rásegítéses!), dupla váltó, kézi, plusz vákumos, amit a Ferrari is csinál, kormányról kapcsolható részben! 2750mm tengelytáv, hatalmas kerekek, Ballon Cordatic rajta, ami magyar gumi volt már, kb 80 éves, tulaja nem ismert, de vagy Weiss Manfred, Vagy Horthy Miklós, vagy a Monarchia KundK-é volt. Mert adott időben ezeknek volt ilyen autója. Ez az egy darab 12 hengeres maradt meg a világon, óriási érték. V8-asból van még néhány, úgy tudják.
Szóval, akit érdekel, mától vasárnap estig megtekinthető a Közlekedési Múzeumban. Aki lemaradna róla, annak még az ősszel lesz rá lehetősége, hogy megnézze a Tahi úti raktárban, amikor lesz a múzeum nyílt napja. Ezeket a dolgokat a restaurátor úrtól tudtam meg, akivel jól elbeszélgettem, míg bevitték a múzeumba, és fényképezték, filmezték a gépet. Az MTI, és a TV2 volt jelen, hátha lesz majd feltéve kép, és videó a neten, ígérték. A háborúban üzemképtelenné tették, hogy ne vigyék el se a németek, se az oroszok, és persze el is volt rejtve.
Egy biztos, hogy ősszel elmegyek a nyílt napra, mert van még ott sok csoda, amit máskor nem lehet látni, csak akkor, és ott. Lesz társam ebben? Remélem!
Engem nagyon érdekelne.
A Chevy klubból is lennénk szerintem még páran. Mindenképpen oszd meg a pontos dátumot ha meglesz.
Ma is nagyon mentem volna, de meló van. Pedig érdekelt volna.
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #5080 Dátum: 2011. Június 23. - 14:34:46 »

Amit írtam a találkozós topicba, most már itt folytatom.
Szóval odasétáltam a múzeumhoz, és vártam, hogy megjöjjön a csodás autó. Kis késéssel meg is jött, igaz tréleren a biztonság kedvéért. Az autóról:
Maybach Zeppelin, V12 motor, 2,8t önsúly, 120l tank, ez max óvatos vezetés mellett 350-400 km, dupla szervós fék (Vákumos, és csigasoros rásegítéses!), dupla váltó, kézi, plusz vákumos, amit a Ferrari is csinál, kormányról kapcsolható részben! 2750mm tengelytáv, hatalmas kerekek, Ballon Cordatic rajta, ami magyar gumi volt már, kb 80 éves, tulaja nem ismert, de vagy Weiss Manfred, Vagy Horthy Miklós, vagy a Monarchia KundK-é volt. Mert adott időben ezeknek volt ilyen autója. Ez az egy darab 12 hengeres maradt meg a világon, óriási érték. V8-asból van még néhány, úgy tudják.
Szóval, akit érdekel, mától vasárnap estig megtekinthető a Közlekedési Múzeumban. Aki lemaradna róla, annak még az ősszel lesz rá lehetősége, hogy megnézze a Tahi úti raktárban, amikor lesz a múzeum nyílt napja. Ezeket a dolgokat a restaurátor úrtól tudtam meg, akivel jól elbeszélgettem, míg bevitték a múzeumba, és fényképezték, filmezték a gépet. Az MTI, és a TV2 volt jelen, hátha lesz majd feltéve kép, és videó a neten, ígérték. A háborúban üzemképtelenné tették, hogy ne vigyék el se a németek, se az oroszok, és persze el is volt rejtve.
Egy biztos, hogy ősszel elmegyek a nyílt napra, mert van még ott sok csoda, amit máskor nem lehet látni, csak akkor, és ott. Lesz társam ebben? Remélem!
Engem nagyon érdekelne.
A Chevy klubból is lennénk szerintem még páran. Mindenképpen oszd meg a pontos dátumot ha meglesz.
Ma is nagyon mentem volna, de meló van. Pedig érdekelt volna.
Amint majd tudok fixet, megírom, hogy csináljunk majd egy talis múzeum látogatást.
Amúgy meg, ha valakit érdekelne még, ajánlom a szentendrei Tömegközlekedési Múzeum, és a Deák téri Földalatti Múzeum meglátogatását is. Ez utóbbinál, ha velem jönnétek, ki is nyitná a kocsikat a főnök, és lehetne fotózni is. Endrén ez ment amúgy is, igaz stikában, mert túl nagy, és nem volt így probléma. Képek a galériában megtekinthetők.
Más: Július 9.-én veterán autók jönnek Németországon, Ausztrián, Szlovákián keresztül Budapestre, mintegy 80! autóval. Végig vonulnak a Hősök teréről a Széchenyi térre, és ott lesznek másnap reggelig. Jó néhány komoly márka képviseli a régmúlt technika csodáit. Ajánlom minden autó mániásnak! (kerestem a szót)
A Vezess.hu-n van cikk róla, olvassátok el, ha érdekelnének a részletek. Uff!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #5081 Dátum: 2011. Június 24. - 07:02:50 »

http://flotta.nelson.hu/kifut-a-95-os.html
nem is hülyék ezek a németek  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #5082 Dátum: 2011. Június 24. - 08:46:06 »

http://flotta.nelson.hu/kifut-a-95-os.html
nem is hülyék ezek a németek  Kacsint
http://www.jovonk.info/2011/03/08/all-bal-nemetorszagban-az-e10-uzemanyag-miatt

http://www.vg.hu/vallalatok/energia/hiszteria-a-nemet-benzinkutakon-bojkottaljak-az-e10-et-342404
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 24. - 09:30:59 írta Jani » Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #5083 Dátum: 2011. Június 24. - 14:18:53 »

Június 26-tól a benzin és dízel üzemanyagok esetében az eddigi 5 Ft/liter kedvezmény,
8 Ft/liter összegre növekszik az Agip kutakon Forensis kártyával.
Naplózva


LPG
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #5084 Dátum: 2011. Június 24. - 15:49:07 »

Június 26-tól a benzin és dízel üzemanyagok esetében az eddigi 5 Ft/liter kedvezmény,
8 Ft/liter összegre növekszik az Agip kutakon Forensis kártyával.
Én az off-ot még mindig 280-ért tankolom. Mosolyog Nem kö ilyen kártya. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!