ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #5040 Dátum: 2011. Június 20. - 19:25:18 » |
|
fogyasztáscsökkentő A beszerelést követő 8-10 lóerős nyereség mellett mérhetően 10-15%-al csökken a motorzaj, 50%-al csökken a motor káros anyag kibocsájtása és nem utolsó sorban maximálisan 17% üzemanyag megtakarítás érhető el ennek az eljárásnak az alkalmazásával
A készülék csak Bioetanol üzemű járművekben használható! Ez megint egy parasztvakítás. ..., és nem is az utolsó ebben a témában. Amúgy meg 20 ezerért megéri, mármint a forgalmazónak, no meg a hülyéknek. Mindig fel- feltűnik egy ilyen csodaszer, majd eltűnik, egy kis idő múlva jön a következő csodaszer, persze jó drágán, hogy érezzék, hogy komoly fejlesztés eredménye, egy lyukacsos cső. Ha ezek igazak lennének, minden autógyár alkalmazná, mert egyre inkább le kell nyomniuk a fogyasztást, és ez így nagyon egyszerű lenne, ha igaz lenne, ha a ha nem lenne. Volt már jó pár zseniális találmány, mint pl.: a szűkítő, ami egy gázpedál alá tett tégla is megtette volna, de az nem lett volna szép megoldás, pedig csavarhúzó sem kellett volna hozzá. Persze akinek felesleges pénze van...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #5041 Dátum: 2011. Június 21. - 06:40:17 » |
|
fogyasztáscsökkentő A beszerelést követő 8-10 lóerős nyereség mellett mérhetően 10-15%-al csökken a motorzaj, 50%-al csökken a motor káros anyag kibocsájtása és nem utolsó sorban maximálisan 17% üzemanyag megtakarítás érhető el ennek az eljárásnak az alkalmazásával
A készülék csak Bioetanol üzemű járművekben használható! Ez megint egy parasztvakítás. ..., és nem is az utolsó ebben a témában. Amúgy meg 20 ezerért megéri, mármint a forgalmazónak, no meg a hülyéknek. Mindig fel- feltűnik egy ilyen csodaszer, majd eltűnik, egy kis idő múlva jön a következő csodaszer, persze jó drágán, hogy érezzék, hogy komoly fejlesztés eredménye, egy lyukacsos cső. Ha ezek igazak lennének, minden autógyár alkalmazná, mert egyre inkább le kell nyomniuk a fogyasztást, és ez így nagyon egyszerű lenne, ha igaz lenne, ha a ha nem lenne. Volt már jó pár zseniális találmány, mint pl.: a szűkítő, ami egy gázpedál alá tett tégla is megtette volna, de az nem lett volna szép megoldás, pedig csavarhúzó sem kellett volna hozzá. Persze akinek felesleges pénze van... Ezt a parasztvakítást,és mindig van aki megeszi.Miért csak az etanolos autókhoz jó?Hisz a képen látható gyertya viasszal megy.Én meg feltaláltam a fogyicsökkentő parafadugót,amit az üa.rendszer elzárásával 0-ra csökkenti a fogyit.Igaz csak hegylakók tudják használni és csak lejtmenetben.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #5042 Dátum: 2011. Június 21. - 07:18:33 » |
|
fogyasztáscsökkentő A beszerelést követő 8-10 lóerős nyereség mellett mérhetően 10-15%-al csökken a motorzaj, 50%-al csökken a motor káros anyag kibocsájtása és nem utolsó sorban maximálisan 17% üzemanyag megtakarítás érhető el ennek az eljárásnak az alkalmazásával
A készülék csak Bioetanol üzemű járművekben használható! Ez megint egy parasztvakítás. ..., és nem is az utolsó ebben a témában. Amúgy meg 20 ezerért megéri, mármint a forgalmazónak, no meg a hülyéknek. Mindig fel- feltűnik egy ilyen csodaszer, majd eltűnik, egy kis idő múlva jön a következő csodaszer, persze jó drágán, hogy érezzék, hogy komoly fejlesztés eredménye, egy lyukacsos cső. Ha ezek igazak lennének, minden autógyár alkalmazná, mert egyre inkább le kell nyomniuk a fogyasztást, és ez így nagyon egyszerű lenne, ha igaz lenne, ha a ha nem lenne. Volt már jó pár zseniális találmány, mint pl.: a szűkítő, ami egy gázpedál alá tett tégla is megtette volna, de az nem lett volna szép megoldás, pedig csavarhúzó sem kellett volna hozzá. Persze akinek felesleges pénze van... Ezt a parasztvakítást,és mindig van aki megeszi.Miért csak az etanolos autókhoz jó?Hisz a képen látható gyertya viasszal megy.Én meg feltaláltam a fogyicsökkentő parafadugót,amit az üa.rendszer elzárásával 0-ra csökkenti a fogyit.Igaz csak hegylakók tudják használni és csak lejtmenetben. Biológiailag aktív fogyasztás csökkentő eszköz = LÓ!! A beszerelést követő minden egyes darab felhasználásával 1 LErővel nő a teljesítmény + a káros anyag kibocsátás pedig újra hasznosítható formában kerül ki a rendszerből (értsd:lósz*r) + a motorzajt elnyomja a természetes retrozaj (értsd:a lóf*ng) + vidéki használatkor ( értsd:erdős, fűves terület) csökken az autó fogyasztása ennek az eljárásnak az alkalmazásával. Szabadalmaztatni kéne
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #5043 Dátum: 2011. Június 21. - 07:42:20 » |
|
fogyasztáscsökkentő A beszerelést követő 8-10 lóerős nyereség mellett mérhetően 10-15%-al csökken a motorzaj, 50%-al csökken a motor káros anyag kibocsájtása és nem utolsó sorban maximálisan 17% üzemanyag megtakarítás érhető el ennek az eljárásnak az alkalmazásával
A készülék csak Bioetanol üzemű járművekben használható! Ez megint egy parasztvakítás. ..., és nem is az utolsó ebben a témában. Amúgy meg 20 ezerért megéri, mármint a forgalmazónak, no meg a hülyéknek. Mindig fel- feltűnik egy ilyen csodaszer, majd eltűnik, egy kis idő múlva jön a következő csodaszer, persze jó drágán, hogy érezzék, hogy komoly fejlesztés eredménye, egy lyukacsos cső. Ha ezek igazak lennének, minden autógyár alkalmazná, mert egyre inkább le kell nyomniuk a fogyasztást, és ez így nagyon egyszerű lenne, ha igaz lenne, ha a ha nem lenne. Volt már jó pár zseniális találmány, mint pl.: a szűkítő, ami egy gázpedál alá tett tégla is megtette volna, de az nem lett volna szép megoldás, pedig csavarhúzó sem kellett volna hozzá. Persze akinek felesleges pénze van... Ezt a parasztvakítást,és mindig van aki megeszi.Miért csak az etanolos autókhoz jó?Hisz a képen látható gyertya viasszal megy.Én meg feltaláltam a fogyicsökkentő parafadugót,amit az üa.rendszer elzárásával 0-ra csökkenti a fogyit.Igaz csak hegylakók tudják használni és csak lejtmenetben. Biológiailag aktív fogyasztás csökkentő eszköz = LÓ!! A beszerelést követő minden egyes darab felhasználásával 1 LErővel nő a teljesítmény + a káros anyag kibocsátás pedig újra hasznosítható formában kerül ki a rendszerből (értsd:lósz*r) + a motorzajt elnyomja a természetes retrozaj (értsd:a lóf*ng) + vidéki használatkor ( értsd:erdős, fűves terület) csökken az autó fogyasztása ennek az eljárásnak az alkalmazásával. Szabadalmaztatni kéne Ez jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #5044 Dátum: 2011. Június 21. - 09:28:56 » |
|
fogyasztáscsökkentő A beszerelést követő 8-10 lóerős nyereség mellett mérhetően 10-15%-al csökken a motorzaj, 50%-al csökken a motor káros anyag kibocsájtása és nem utolsó sorban maximálisan 17% üzemanyag megtakarítás érhető el ennek az eljárásnak az alkalmazásával
A készülék csak Bioetanol üzemű járművekben használható! Ez megint egy parasztvakítás. ..., és nem is az utolsó ebben a témában. Amúgy meg 20 ezerért megéri, mármint a forgalmazónak, no meg a hülyéknek. Mindig fel- feltűnik egy ilyen csodaszer, majd eltűnik, egy kis idő múlva jön a következő csodaszer, persze jó drágán, hogy érezzék, hogy komoly fejlesztés eredménye, egy lyukacsos cső. Ha ezek igazak lennének, minden autógyár alkalmazná, mert egyre inkább le kell nyomniuk a fogyasztást, és ez így nagyon egyszerű lenne, ha igaz lenne, ha a ha nem lenne. Volt már jó pár zseniális találmány, mint pl.: a szűkítő, ami egy gázpedál alá tett tégla is megtette volna, de az nem lett volna szép megoldás, pedig csavarhúzó sem kellett volna hozzá. Persze akinek felesleges pénze van... Ezt a parasztvakítást,és mindig van aki megeszi.Miért csak az etanolos autókhoz jó?Hisz a képen látható gyertya viasszal megy.Én meg feltaláltam a fogyicsökkentő parafadugót,amit az üa.rendszer elzárásával 0-ra csökkenti a fogyit.Igaz csak hegylakók tudják használni és csak lejtmenetben. Biológiailag aktív fogyasztás csökkentő eszköz = LÓ!! A beszerelést követő minden egyes darab felhasználásával 1 LErővel nő a teljesítmény + a káros anyag kibocsátás pedig újra hasznosítható formában kerül ki a rendszerből (értsd:lósz*r) + a motorzajt elnyomja a természetes retrozaj (értsd:a lóf*ng) + vidéki használatkor ( értsd:erdős, fűves terület) csökken az autó fogyasztása ennek az eljárásnak az alkalmazásával. Szabadalmaztatni kéne Komis,gyúrjuk össze a két új találmányt,és csináljuk egy közös bizniszt.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #5045 Dátum: 2011. Június 21. - 15:42:16 » |
|
Tegnap megjártuk Brno-t oda-vissza. A cseh autópálya kritikán aluli volt, főleg a külső sáv, ilyen **** utat még sehol sem láttam. Meg volt több olyan szakasz, 100as tábla 60 méter múlva 80as, 60méter múlva felold. Ennek mi értelme van? Te nem jársz a hazai utakon?
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #5046 Dátum: 2011. Június 21. - 15:46:15 » |
|
Tegnap megjártuk Brno-t oda-vissza. A cseh autópálya kritikán aluli volt, főleg a külső sáv, ilyen **** utat még sehol sem láttam. Meg volt több olyan szakasz, 100as tábla 60 méter múlva 80as, 60méter múlva felold. Ennek mi értelme van? Remélem nem a Cheviknek drukkoltatok! Én rohadtul a Chevyknek drukkolok!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #5047 Dátum: 2011. Június 21. - 15:52:56 » |
|
Volt már jó pár zseniális találmány, mint pl.: a szűkítő, ami egy gázpedál alá tett tégla is megtette volna, de az nem lett volna szép megoldás, pedig csavarhúzó sem kellett volna hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #5048 Dátum: 2011. Június 21. - 17:57:33 » |
|
fogyasztáscsökkentő A beszerelést követő 8-10 lóerős nyereség mellett mérhetően 10-15%-al csökken a motorzaj, 50%-al csökken a motor káros anyag kibocsájtása és nem utolsó sorban maximálisan 17% üzemanyag megtakarítás érhető el ennek az eljárásnak az alkalmazásával
A készülék csak Bioetanol üzemű járművekben használható! Ez megint egy parasztvakítás. ..., és nem is az utolsó ebben a témában. Amúgy meg 20 ezerért megéri, mármint a forgalmazónak, no meg a hülyéknek. Mindig fel- feltűnik egy ilyen csodaszer, majd eltűnik, egy kis idő múlva jön a következő csodaszer, persze jó drágán, hogy érezzék, hogy komoly fejlesztés eredménye, egy lyukacsos cső. Ha ezek igazak lennének, minden autógyár alkalmazná, mert egyre inkább le kell nyomniuk a fogyasztást, és ez így nagyon egyszerű lenne, ha igaz lenne, ha a ha nem lenne. Volt már jó pár zseniális találmány, mint pl.: a szűkítő, ami egy gázpedál alá tett tégla is megtette volna, de az nem lett volna szép megoldás, pedig csavarhúzó sem kellett volna hozzá. Persze akinek felesleges pénze van... Ezt a parasztvakítást,és mindig van aki megeszi.Miért csak az etanolos autókhoz jó?Hisz a képen látható gyertya viasszal megy.Én meg feltaláltam a fogyicsökkentő parafadugót,amit az üa.rendszer elzárásával 0-ra csökkenti a fogyit.Igaz csak hegylakók tudják használni és csak lejtmenetben. Biológiailag aktív fogyasztás csökkentő eszköz = LÓ!! A beszerelést követő minden egyes darab felhasználásával 1 LErővel nő a teljesítmény + a káros anyag kibocsátás pedig újra hasznosítható formában kerül ki a rendszerből (értsd:lósz*r) + a motorzajt elnyomja a természetes retrozaj (értsd:a lóf*ng) + vidéki használatkor ( értsd:erdős, fűves terület) csökken az autó fogyasztása ennek az eljárásnak az alkalmazásával. Szabadalmaztatni kéne Komis,gyúrjuk össze a két új találmányt,és csináljuk egy közös bizniszt. Én most ilyet vettem: http://www.lealkudtuk.hu/item/view/?cod=1460858146415 km-nél járok és az üzemanyagműszerem a fél és 3/4 között áll.szinte végig városi menettel e85-ből.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #5049 Dátum: 2011. Június 21. - 19:19:59 » |
|
Gyyors segítség kellene!!!! Kapitány bajba került, fogságba esett a piliscsabai benzinkúton ugyanis a kerekét akarta ellenőrizni, viszont az egyik rejtett szelep nem zár vissza és jön belőle a levegő. A kérdés az lenne, hogy a mankókereket feltéve el tud-e jutni hazáig, tudni kell hogy neki 205/50R16-os kerekei vannak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #5050 Dátum: 2011. Június 21. - 19:24:33 » |
|
Gyyors segítség kellene!!!! Kapitány bajba került, fogságba esett a piliscsabai benzinkúton ugyanis a kerekét akarta ellenőrizni, viszont az egyik rejtett szelep nem zár vissza és jön belőle a levegő. A kérdés az lenne, hogy a mankókereket feltéve el tud-e jutni hazáig, tudni kell hogy neki 205/50R16-os kerekei vannak.
Mért ne tudna hazamenni vele? Azért van.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #5051 Dátum: 2011. Június 21. - 19:31:54 » |
|
Gyyors segítség kellene!!!! Kapitány bajba került, fogságba esett a piliscsabai benzinkúton ugyanis a kerekét akarta ellenőrizni, viszont az egyik rejtett szelep nem zár vissza és jön belőle a levegő. A kérdés az lenne, hogy a mankókereket feltéve el tud-e jutni hazáig, tudni kell hogy neki 205/50R16-os kerekei vannak.
Mért ne tudna hazamenni vele? Azért van. Símán, a kerékagya akkor is gyári. Ja ha van tehermentesítője, akkor azt a mankókerék feltétele elött vegye le ha a tengelyen maradna, nehogy feltegye a mankót a tehermentesítőre.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 21. - 19:35:09 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #5052 Dátum: 2011. Június 21. - 19:34:42 » |
|
Gyyors segítség kellene!!!! Kapitány bajba került, fogságba esett a piliscsabai benzinkúton ugyanis a kerekét akarta ellenőrizni, viszont az egyik rejtett szelep nem zár vissza és jön belőle a levegő. A kérdés az lenne, hogy a mankókereket feltéve el tud-e jutni hazáig, tudni kell hogy neki 205/50R16-os kerekei vannak.
Mért ne tudna hazamenni vele? Azért van. Símán, a kerékagya akkor is gyári. Az igaz, de a maradék 3 kereke kicsit méreten felüli átmérőben is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #5053 Dátum: 2011. Június 21. - 19:35:16 » |
|
Gyyors segítség kellene!!!! Kapitány bajba került, fogságba esett a piliscsabai benzinkúton ugyanis a kerekét akarta ellenőrizni, viszont az egyik rejtett szelep nem zár vissza és jön belőle a levegő. A kérdés az lenne, hogy a mankókereket feltéve el tud-e jutni hazáig, tudni kell hogy neki 205/50R16-os kerekei vannak.
Mért ne tudna hazamenni vele? Azért van. Lehet attól fél, hogy nem ér le a pótkerék a földre...Mert kicsit kisebb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #5054 Dátum: 2011. Június 21. - 19:36:54 » |
|
Gyyors segítség kellene!!!! Kapitány bajba került, fogságba esett a piliscsabai benzinkúton ugyanis a kerekét akarta ellenőrizni, viszont az egyik rejtett szelep nem zár vissza és jön belőle a levegő. A kérdés az lenne, hogy a mankókereket feltéve el tud-e jutni hazáig, tudni kell hogy neki 205/50R16-os kerekei vannak.
Mért ne tudna hazamenni vele? Azért van. Símán, a kerékagya akkor is gyári. Az igaz, de a maradék 3 kereke kicsit méreten felüli átmérőben is. Max kicsit dőlni fog a mankó irányába,de nemhiszem, hogy baja lenne. Elég vékony az a mankókerék.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|