Krisz
|
|
« Hozzászólás #4530 Dátum: 2011. Február 10. - 09:11:57 » |
|
.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 10. - 09:59:57 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #4531 Dátum: 2011. Február 10. - 09:12:17 » |
|
Weres! Igen ám, csak az az érdekes, hogy soha semmi panaszt nem okozott a checklámpás jelzés, és csak a fiamnak jött elő eddig. Ami valószínűvé teszi, hogy valami vezetési dolog miatt jött be mindig. De azért köszi, megnézetem a legközelebb. Amúgy meg mibe fáj egy ilyen csere? Mert fájni fáj, az biztos. De a műszer sem jelzett se fennálló katalizátor, se lambdaszonda hibát, így megnyugodtam- eddig.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #4532 Dátum: 2011. Február 10. - 09:22:11 » |
|
Weres! Igen ám, csak az az érdekes, hogy soha semmi panaszt nem okozott a checklámpás jelzés, és csak a fiamnak jött elő eddig. Ami valószínűvé teszi, hogy valami vezetési dolog miatt jött be mindig. De azért köszi, megnézetem a legközelebb. Amúgy meg mibe fáj egy ilyen csere? Mert fájni fáj, az biztos. De a műszer sem jelzett se fennálló katalizátor, se lambdaszonda hibát, így megnyugodtam- eddig.
Bontott kat.35-40EFt+beszer.Az ujat nem tudom.Esetleg a Janó dobnál lehet olcsóbban uj katot berakatni.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #4533 Dátum: 2011. Február 10. - 09:36:32 » |
|
Ezen felül az unoka testvérem autós szakértő, és újságíró (Karlovitz Kristóf), esetleg együtt elmehetünk hozzá, hogy mit tanácsol, tud-e segíteni ebben az ügyben, esetleg a jó kapcsolataival is.
Te Gidy! Van még valami "híres" rokonod, amiről ne tudunk?? Mert aki még olvass nyomtatott autós szaklapot, az tudja ki az a Karlovitz Kristóf! Most már azt is tudom, hogy az unoka testvéred.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #4534 Dátum: 2011. Február 10. - 10:05:27 » |
|
Weres! Igen ám, csak az az érdekes, hogy soha semmi panaszt nem okozott a checklámpás jelzés, és csak a fiamnak jött elő eddig. Ami valószínűvé teszi, hogy valami vezetési dolog miatt jött be mindig. De azért köszi, megnézetem a legközelebb. Amúgy meg mibe fáj egy ilyen csere? Mert fájni fáj, az biztos. De a műszer sem jelzett se fennálló katalizátor, se lambdaszonda hibát, így megnyugodtam- eddig.
Bontott kat.35-40EFt+beszer.Az ujat nem tudom.Esetleg a Janó dobnál lehet olcsóbban uj katot berakatni. valahogy így, Janóéknál 60-80 körül van új sportkat. megkérdem majd Tomit ajánlja-e hosszú távra.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #4535 Dátum: 2011. Február 10. - 12:55:50 » |
|
Weres! Igen ám, csak az az érdekes, hogy soha semmi panaszt nem okozott a checklámpás jelzés, és csak a fiamnak jött elő eddig. Ami valószínűvé teszi, hogy valami vezetési dolog miatt jött be mindig. De azért köszi, megnézetem a legközelebb. Amúgy meg mibe fáj egy ilyen csere? Mert fájni fáj, az biztos. De a műszer sem jelzett se fennálló katalizátor, se lambdaszonda hibát, így megnyugodtam- eddig.
Bontott kat.35-40EFt+beszer.Az ujat nem tudom.Esetleg a Janó dobnál lehet olcsóbban uj katot berakatni. valahogy így, Janóéknál 60-80 körül van új sportkat. megkérdem majd Tomit ajánlja-e hosszú távra. Gidynek nem kell sport kat.!40 körül van náluk az uj sima univerzális.Be is épitik profin garival. És Közben változások történtek.Felhivtam reggel szervizvezetőt ecseteltem neki a dolgokat,majd nemrég visszahivtak elnézést kérve mert hibáztak és kijavitják a hibás alkatrészt.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #4536 Dátum: 2011. Február 10. - 13:00:13 » |
|
Gidy, ez tényleg nem semmi micsoda rokonságod van!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #4537 Dátum: 2011. Február 10. - 15:20:00 » |
|
Nos, közben hívott Tomi, szétszedte a motort. El is mentem megtárgyalni a dolgokat. A katalizátor széttörve belül, apró homokosra morzsolódva a kerámia, ez okozta az egész mizériát, mert bizonyos körülmények között vissza tudja szippantani ezt a homokot a motor. Lehetett is látni a sok belecsiszolódást a hengerfalakon. amúgy minden pöpec a motortérben. Akinek van vagy volt ilyen hibakódja, NE HALOGASSA TOVÁBB, KATALIZÁTOR CSERE MIELŐTT KUKA A MOTOR! Annyit tudunk tenni velem, hogy ne legyen motorgenerál, hogy valami fullos speckó motorolaj adalékkal ki lehet tölteni a karcolásokat. ha ez sem segít (ne adja Isten), akkor autót kell váltanom. (töröltöröl) Univerzális katalizátort nem ajánlja sokkal rövidebb élettartam miatt, no meg nem véletlenül terveztek ilyet a lacsikba, ennyiért.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #4538 Dátum: 2011. Február 10. - 15:46:08 » |
|
Nos, közben hívott Tomi, szétszedte a motort. El is mentem megtárgyalni a dolgokat. A katalizátor széttörve belül, apró homokosra morzsolódva a kerámia, ez okozta az egész mizériát, mert bizonyos körülmények között vissza tudja szippantani ezt a homokot a motor. Lehetett is látni a sok belecsiszolódást a hengerfalakon. amúgy minden pöpec a motortérben. Akinek van vagy volt ilyen hibakódja, NE HALOGASSA TOVÁBB, KATALIZÁTOR CSERE MIELŐTT KUKA A MOTOR! Annyit tudunk tenni velem, hogy ne legyen motorgenerál, hogy valami fullos speckó motorolaj adalékkal ki lehet tölteni a karcolásokat. ha ez sem segít (ne adja Isten), akkor autót kell váltanom. (töröltöröl) Univerzális katalizátort nem ajánlja sokkal rövidebb élettartam miatt, no meg nem véletlenül terveztek ilyet a lacsikba, ennyiért. Én meg vennék a helyedben egy bontott fűzött blokkot és ámmen.Öszerak és halad tovább.Off vecrámal is rábactam.40EFt -ért lett volna motor bele de én felujitom hülye fejjel és megált 136EFt-ben.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #4539 Dátum: 2011. Február 10. - 16:07:49 » |
|
Ezen felül az unoka testvérem autós szakértő, és újságíró (Karlovitz Kristóf), esetleg együtt elmehetünk hozzá, hogy mit tanácsol, tud-e segíteni ebben az ügyben, esetleg a jó kapcsolataival is.
Te Gidy! Van még valami "híres" rokonod, amiről ne tudunk?? Mert aki még olvass nyomtatott autós szaklapot, az tudja ki az a Karlovitz Kristóf! Most már azt is tudom, hogy az unoka testvéred. Van bizony más is, és persze főleg az őseim közt. Apai nagyapám alapítója volt a Magyar Autóklubnak, és a Magyar Labdarúgó Szövetségnek, kíváló úszó volt, legyőzte az olimpiai bajnok Hajós Alfrédet, és tagja volt a 33FC-nek, aki focis, az tudja, hogy az mi volt anno. Két öcsém többszörös hokibajnok volt a Fradival. Apai őseim közt sok művész volt, és híres építész. Akit érdekel, nézze meg: www.giergl.hu oldalt. Később magyarosítás után Györgyi néven futott tovább a család. Na, de elég a hencegésből, nem az én érdemem ez a sok szép, és jó. Akit meg tényleg érdekel, annak majd sok érdekes dolgot tudok mutatni, és mesélni. Bocsánat a sok szövegért.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #4540 Dátum: 2011. Február 10. - 17:22:49 » |
|
Nos, közben hívott Tomi, szétszedte a motort. El is mentem megtárgyalni a dolgokat. A katalizátor széttörve belül, apró homokosra morzsolódva a kerámia, ez okozta az egész mizériát, mert bizonyos körülmények között vissza tudja szippantani ezt a homokot a motor. Lehetett is látni a sok belecsiszolódást a hengerfalakon. amúgy minden pöpec a motortérben. Akinek van vagy volt ilyen hibakódja, NE HALOGASSA TOVÁBB, KATALIZÁTOR CSERE MIELŐTT KUKA A MOTOR! Annyit tudunk tenni velem, hogy ne legyen motorgenerál, hogy valami fullos speckó motorolaj adalékkal ki lehet tölteni a karcolásokat. ha ez sem segít (ne adja Isten), akkor autót kell váltanom. (töröltöröl) Univerzális katalizátort nem ajánlja sokkal rövidebb élettartam miatt, no meg nem véletlenül terveztek ilyet a lacsikba, ennyiért. Én meg vennék a helyedben egy bontott fűzött blokkot és ámmen.Öszerak és halad tovább.Off vecrámal is rábactam.40EFt -ért lett volna motor bele de én felujitom hülye fejjel és megált 136EFt-ben. a bontott blokkot pont nem javasolta Tomi, max úgy ha azt is szétszednék, de most arra még nem fogok rátolni plusz 20 munkaórát, így is egy vagyon lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #4541 Dátum: 2011. Február 10. - 17:36:13 » |
|
Nos, közben hívott Tomi, szétszedte a motort. El is mentem megtárgyalni a dolgokat. A katalizátor széttörve belül, apró homokosra morzsolódva a kerámia, ez okozta az egész mizériát, mert bizonyos körülmények között vissza tudja szippantani ezt a homokot a motor. Lehetett is látni a sok belecsiszolódást a hengerfalakon. amúgy minden pöpec a motortérben. Akinek van vagy volt ilyen hibakódja, NE HALOGASSA TOVÁBB, KATALIZÁTOR CSERE MIELŐTT KUKA A MOTOR! Annyit tudunk tenni velem, hogy ne legyen motorgenerál, hogy valami fullos speckó motorolaj adalékkal ki lehet tölteni a karcolásokat. ha ez sem segít (ne adja Isten), akkor autót kell váltanom. (töröltöröl) Univerzális katalizátort nem ajánlja sokkal rövidebb élettartam miatt, no meg nem véletlenül terveztek ilyet a lacsikba, ennyiért. Én meg vennék a helyedben egy bontott fűzött blokkot és ámmen.Öszerak és halad tovább.Off vecrámal is rábactam.40EFt -ért lett volna motor bele de én felujitom hülye fejjel és megált 136EFt-ben. a bontott blokkot pont nem javasolta Tomi, max úgy ha azt is szétszednék, de most arra még nem fogok rátolni plusz 20 munkaórát, így is egy vagyon lesz. A fűzött blokban csak főtengely ,hajtókarral,dugóval van. azon nincs mit szétszedni.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #4542 Dátum: 2011. Február 10. - 19:48:02 » |
|
Ezen felül az unoka testvérem autós szakértő, és újságíró (Karlovitz Kristóf), esetleg együtt elmehetünk hozzá, hogy mit tanácsol, tud-e segíteni ebben az ügyben, esetleg a jó kapcsolataival is.
Te Gidy! Van még valami "híres" rokonod, amiről ne tudunk?? Mert aki még olvass nyomtatott autós szaklapot, az tudja ki az a Karlovitz Kristóf! Most már azt is tudom, hogy az unoka testvéred. Van bizony más is, és persze főleg az őseim közt. Apai nagyapám alapítója volt a Magyar Autóklubnak, és a Magyar Labdarúgó Szövetségnek, kíváló úszó volt, legyőzte az olimpiai bajnok Hajós Alfrédet, és tagja volt a 33FC-nek, aki focis, az tudja, hogy az mi volt anno. Két öcsém többszörös hokibajnok volt a Fradival. Apai őseim közt sok művész volt, és híres építész. Akit érdekel, nézze meg: www.giergl.hu oldalt. Később magyarosítás után Györgyi néven futott tovább a család. Na, de elég a hencegésből, nem az én érdemem ez a sok szép, és jó. Akit meg tényleg érdekel, annak majd sok érdekes dolgot tudok mutatni, és mesélni. Bocsánat a sok szövegért. Nem semmi család, gratulálok! Csak azt nem értem, hogy egy ilyen családban, te hogy lettél buszsofőr?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #4543 Dátum: 2011. Február 10. - 19:50:48 » |
|
Ezen felül az unoka testvérem autós szakértő, és újságíró (Karlovitz Kristóf), esetleg együtt elmehetünk hozzá, hogy mit tanácsol, tud-e segíteni ebben az ügyben, esetleg a jó kapcsolataival is.
Te Gidy! Van még valami "híres" rokonod, amiről ne tudunk?? Mert aki még olvass nyomtatott autós szaklapot, az tudja ki az a Karlovitz Kristóf! Most már azt is tudom, hogy az unoka testvéred. Van bizony más is, és persze főleg az őseim közt. Apai nagyapám alapítója volt a Magyar Autóklubnak, és a Magyar Labdarúgó Szövetségnek, kíváló úszó volt, legyőzte az olimpiai bajnok Hajós Alfrédet, és tagja volt a 33FC-nek, aki focis, az tudja, hogy az mi volt anno. Két öcsém többszörös hokibajnok volt a Fradival. Apai őseim közt sok művész volt, és híres építész. Akit érdekel, nézze meg: www.giergl.hu oldalt. Később magyarosítás után Györgyi néven futott tovább a család. Na, de elég a hencegésből, nem az én érdemem ez a sok szép, és jó. Akit meg tényleg érdekel, annak majd sok érdekes dolgot tudok mutatni, és mesélni. Bocsánat a sok szövegért. Nem semmi család, gratulálok! Csak azt nem értem, hogy egy ilyen családban, te hogy lettél buszsofőr? Itt miért nincs tetszik gomb?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Yanee
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
|
« Hozzászólás #4544 Dátum: 2011. Február 10. - 19:54:39 » |
|
Ezen felül az unoka testvérem autós szakértő, és újságíró (Karlovitz Kristóf), esetleg együtt elmehetünk hozzá, hogy mit tanácsol, tud-e segíteni ebben az ügyben, esetleg a jó kapcsolataival is.
Te Gidy! Van még valami "híres" rokonod, amiről ne tudunk?? Mert aki még olvass nyomtatott autós szaklapot, az tudja ki az a Karlovitz Kristóf! Most már azt is tudom, hogy az unoka testvéred. Van bizony más is, és persze főleg az őseim közt. Apai nagyapám alapítója volt a Magyar Autóklubnak, és a Magyar Labdarúgó Szövetségnek, kíváló úszó volt, legyőzte az olimpiai bajnok Hajós Alfrédet, és tagja volt a 33FC-nek, aki focis, az tudja, hogy az mi volt anno. Két öcsém többszörös hokibajnok volt a Fradival. Apai őseim közt sok művész volt, és híres építész. Akit érdekel, nézze meg: www.giergl.hu oldalt. Később magyarosítás után Györgyi néven futott tovább a család. Na, de elég a hencegésből, nem az én érdemem ez a sok szép, és jó. Akit meg tényleg érdekel, annak majd sok érdekes dolgot tudok mutatni, és mesélni. Bocsánat a sok szövegért. Nem semmi család, gratulálok! Csak azt nem értem, hogy egy ilyen családban, te hogy lettél buszsofőr? Nekem is pont ez a kérdés fordult meg a fejemben... Lehet Ő a család fekete báránya?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|