captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #4425 Dátum: 2011. Január 23. - 20:45:23 » |
|
megérkeztünk. Hó van és hideg.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #4426 Dátum: 2011. Január 23. - 22:01:21 » |
|
Nem cikizésként! DE.. a benzin qrva drága, ezért vesztek még egy autót (vásárlás, adók, biztosítás, javítás, tankolás) a Lacsi meg áll, amortizálódik plusz ugyanazon költségek?! Mennyi a megtérülése ennek a pénztárcakimélő biznisznek?? Ott a pont Komisnál! Szerintem is. Hacsak nem céges autó az a bizonyos másik. Ennél már jobb megoldás a gázosítás, vagy az etanolos átalakítás. Vagy nem feleslegesen autózni. A másik megoldás, ami szintén nem éri meg, hogy eladni a Lacettit, de nem kap érte sokat az ember, és venni egy olcsóbb fenttartásut, ami csak régebbi lehet, mert az új, vagy újszerű meg sokkal drágább, amelyik takarékosabb. Szóval sajnos az autózás nálunk bizony luxus. Aki cigizik, és iszik még le tud szokni valamiről, ami pénzt hozhat, de mit csináljak én? Marad az ésszerű autózás, ha indokolt megyek, ha nem, akkor ott a tömegközlekedés. Tudom, kellemetlen alternatíva, de ez van- sajnos. Mennyi második autó! Nekem is pont ez jutott eszembe, amit fentebb írtok... Ezek szerint kezdünk kilábalni a válságból?! Az igazság az , hogy nekem ez nem is második autóm. Viszont egyedül a Lacsi a családé a többi a cégünk nevén van. Szóval a költségek!!! Sajnos ez messze van a válság kilábalástól. Ez egy magyar kényszer vállalkozó tőkeereje!!( 29 éves Golf I.) Nem gondolnám , hogy ezzel versenyképesek leszünk az EU.-ban
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #4427 Dátum: 2011. Január 24. - 08:53:49 » |
|
megérkeztünk. Hó van és hideg.
hó és hideg itt is van
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #4428 Dátum: 2011. Január 24. - 13:11:44 » |
|
rémlik valami, mintha Akidobosnak lett volna görgő problémája
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #4429 Dátum: 2011. Január 24. - 13:28:42 » |
|
rémlik valami, mintha Akidobosnak lett volna görgő problémája Valóban, egy kis darab letörött a feszítő görgőből, és nem működött emiatt a feszítés, és az adott fura hangot. Szerencséjére ez szakadás előtt kiderült, és elég volt kicserélni ezt a hibás görgőt. Bár reklamált ott, ahol ezt csinálták, de nem ment vele sokra, végül is Rudiéknál lett megcsinálva a gép.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #4430 Dátum: 2011. Január 24. - 13:55:05 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #4431 Dátum: 2011. Január 24. - 20:03:22 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #4432 Dátum: 2011. Január 24. - 20:56:25 » |
|
Brávó Giovanni! Elérted, amit már megjósoltam, így hadd gratuláljak elsőnek a 2000.-ikhez. Gratula! Remélem maradsz még néhány ezerig, még akkor is, ha nem minden szerdán csökken a benzin ára. Szép a tüzijátékod, jó lesz emlékbe.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #4433 Dátum: 2011. Január 25. - 07:23:11 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #4434 Dátum: 2011. Január 25. - 09:31:54 » |
|
Na, az már valami! Majd számolj be a tapasztalatodról, hátha veszek másodiknak ilyet. Egyébként Octáviában vezettem ilyent, nagyon jónak éreztem, de tudni kell, hogy ezek a TSI motorok nagyon mennek, de éhesek, szomjasak is. No meg az 1,4-es hiába turbós, azért kicsi egy ilyen nagy batárhoz, és kérdés, hogy mennyire lesznek tartósak az ilyen kihegyezett motorok. Azért kombiban, ha duzzogva is (LadLac után), de elfogadnám, persze a Lacetti mellé pluszba.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #4435 Dátum: 2011. Január 25. - 11:17:07 » |
|
Ne haragudj Gidy, de azért ez a peszimiznus nem indokolt! Emlékezz arra, amikor a 4 szelepes, vagy és változó vezérlésű motorok megjelentek. Akkor mindenki le akart beszélni róla, mert nem lehet tartós. Fogadjuk el a változást, a mérnököknek sem lehet céljuk, hogy rövid időn belül kukába dobd a motort. A másik dolog meg az, hogy nekünk is változni kell, mert a beidegződések tényleg rövidítik a motor élettartamát. Ahhoz, hogy környezetkímélőbbek legyünk,nem csak a motor, hanem a magunk gondolkodását is át kell alakítanunk!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szautera
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #4436 Dátum: 2011. Január 25. - 12:14:14 » |
|
Üdv.Megtudná Valaki mondani,hogy pontosan mekkora a mérete az ajtókban lévő hangszóróknak. Választ előre is köszönöm szépen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
szautera
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #4438 Dátum: 2011. Január 25. - 12:35:30 » |
|
köszönöm szépen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #4439 Dátum: 2011. Január 25. - 19:01:42 » |
|
Na, az már valami! Majd számolj be a tapasztalatodról, hátha veszek másodiknak ilyet. Egyébként Octáviában vezettem ilyent, nagyon jónak éreztem, de tudni kell, hogy ezek a TSI motorok nagyon mennek, de éhesek, szomjasak is. No meg az 1,4-es hiába turbós, azért kicsi egy ilyen nagy batárhoz, és kérdés, hogy mennyire lesznek tartósak az ilyen kihegyezett motorok. Azért kombiban, ha duzzogva is (LadLac után), de elfogadnám, persze a Lacetti mellé pluszba. Elnéztem, 1,6- os a motor. Az automata váltó hihetetlenül kényelmes. Megy, mint a mérgezett egér, a pincéből is húz, a legapróbb gázpöccre is megindul. A fogyasztása viszont jujj.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|