Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 22:37:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 713997 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3135 Dátum: 2010. Május 27. - 11:36:25 »

a chvyklubból idéznék, E85-szelepégésről és egr-lezárásról volt szó:

Rákérdeztem kollégáknál akik jobban értenek hozzá mint Én, és igen azt a mondták: a motor üzemi hőfoka magasabb szegény keverékű használatnál, de mivel az E85 használata eleve alacsonyabb hőmérsékletet produkál nem törvényszerű a károsodás.

Csak egy apró megjegyzés:
amikor az EGR szelep ledugózásáról beszélünk akkor is biza növeljük a motor hőfokot, mert bármennyire is fura a kipufogógáz visszavezetéssel a cél ugyan a kibocsátás (nitrogén-oxidok) javítása, de ezt a visszavezetés által csökkentett égési hőfokkal érik el!

Hogy mennyire szegény a keverék, azt meg egy régi módszerrel, a gyertya színének megtekintésével meg lehet figyelni.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #3136 Dátum: 2010. Május 27. - 19:57:44 »

Ma megnéztem a 60000-s kmóra állást Mosolyog
Gratula...

Ez viszont ördögi..., ma lőttem...Vigyorog Vigyorog Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 27. - 20:16:45 írta kripic » Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #3137 Dátum: 2010. Május 27. - 21:32:05 »

a chvyklubból idéznék, E85-szelepégésről és egr-lezárásról volt szó:

Rákérdeztem kollégáknál akik jobban értenek hozzá mint Én, és igen azt a mondták: a motor üzemi hőfoka magasabb szegény keverékű használatnál, de mivel az E85 használata eleve alacsonyabb hőmérsékletet produkál nem törvényszerű a károsodás.

Csak egy apró megjegyzés:
amikor az EGR szelep ledugózásáról beszélünk akkor is biza növeljük a motor hőfokot, mert bármennyire is fura a kipufogógáz visszavezetéssel a cél ugyan a kibocsátás (nitrogén-oxidok) javítása, de ezt a visszavezetés által csökkentett égési hőfokkal érik el!

Hogy mennyire szegény a keverék, azt meg egy régi módszerrel, a gyertya színének megtekintésével meg lehet figyelni.
Én meg aztat mondom ha szegény a keverék gyullad a chek lámpa és ha helyrejön kialszik.Sokat játszottam a jó keverék beállitásával amit még elvisel és az ecu jelez ha nem jó.Állitólag e85-el pörgetni sem lehet mert elég a szelep a szerény keveréktől nekem 40Ekm e85 használat után sincs semmi baja a szelepnek,sőt p300 is benzinnel volt utójára. Pedig én hajtom és a tiltást is ismeri szinte a mindenapokból. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #3138 Dátum: 2010. Május 28. - 23:57:34 »

a chvyklubból idéznék, E85-szelepégésről és egr-lezárásról volt szó:

Rákérdeztem kollégáknál akik jobban értenek hozzá mint Én, és igen azt a mondták: a motor üzemi hőfoka magasabb szegény keverékű használatnál, de mivel az E85 használata eleve alacsonyabb hőmérsékletet produkál nem törvényszerű a károsodás.

Csak egy apró megjegyzés:
amikor az EGR szelep ledugózásáról beszélünk akkor is biza növeljük a motor hőfokot, mert bármennyire is fura a kipufogógáz visszavezetéssel a cél ugyan a kibocsátás (nitrogén-oxidok) javítása, de ezt a visszavezetés által csökkentett égési hőfokkal érik el!

Hogy mennyire szegény a keverék, azt meg egy régi módszerrel, a gyertya színének megtekintésével meg lehet figyelni.

Te!

Ezt akárki írta, de értelmetlen!
(ja, az értelmetlen részét Te írtad, bocs!)  Vigyorog

Vagy csak én nem értem. 
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 29. - 00:01:14 írta peti74 » Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #3139 Dátum: 2010. Május 29. - 07:47:24 »

a chvyklubból idéznék, E85-szelepégésről és egr-lezárásról volt szó:

Rákérdeztem kollégáknál akik jobban értenek hozzá mint Én, és igen azt a mondták: a motor üzemi hőfoka magasabb szegény keverékű használatnál, de mivel az E85 használata eleve alacsonyabb hőmérsékletet produkál nem törvényszerű a károsodás.

Csak egy apró megjegyzés:
amikor az EGR szelep ledugózásáról beszélünk akkor is biza növeljük a motor hőfokot, mert bármennyire is fura a kipufogógáz visszavezetéssel a cél ugyan a kibocsátás (nitrogén-oxidok) javítása, de ezt a visszavezetés által csökkentett égési hőfokkal érik el!

Hogy mennyire szegény a keverék, azt meg egy régi módszerrel, a gyertya színének megtekintésével meg lehet figyelni.

Te!

Ezt akárki írta, de értelmetlen!
(ja, az értelmetlen részét Te írtad, bocs!)  Vigyorog

Vagy csak én nem értem. 
Pedig a nitrogén-oxidos hőcsökkentés így van, ezért találták ki ezt a szelepet. Még azt is elhiszem ezáltal, hogy az EGR lezárással hőt növelünk a motorban. A többihez lövésem sincs. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #3140 Dátum: 2010. Május 29. - 10:07:16 »

Most olvastam a www.vezess.hu-n, hogy az európai unió úgy döntött, hogy a garanciának nem lesz ezentúl feltétele a márkaszervizes szervizelés, így a független szervizek is megkaphatják a gyári beszállítóktól a szükséges dolgokat, infókat, és így olcsóbb lehet az autósoknak a javítás. Azt hiszem, hogy ez nem rossz hír. A bevezetése életbe lép, de van 3 év átfutási idő is rá, hogy mindenki felkészülhessen rá. Félek, hogy ez nálunk azt fogja jelenteni, hogy utoljára lesz ez érvényes majd nálunk is...
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 29. - 12:52:30 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #3141 Dátum: 2010. Május 29. - 10:29:05 »

Csütörtökön sikeresen fennakadtam egy tuskón.

Diagnózis:
-törött a lökhárító
-megnyomódott az a profil ami tartja
-végig repedt az alján az a védőlemez
-megsérült egy gégecsőben lévő kábel, ami nem tudom hova megy.

Az első kétségbe esésem már csökkent, de maradandó hangulatváltozást szenvedtem.
Főképp, hogy ezt szakember nem fogja látni, mert  most is 62 a csekkem.
Ragasztót talán tudok szerezni, aztán összeharácsolom valahogy.

Szomorú vagyok. 
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #3142 Dátum: 2010. Május 29. - 12:20:29 »

Csütörtökön sikeresen fennakadtam egy tuskón.

Diagnózis:
-törött a lökhárító
-megnyomódott az a profil ami tartja
-végig repedt az alján az a védőlemez
-megsérült egy gégecsőben lévő kábel, ami nem tudom hova megy.

Az első kétségbe esésem már csökkent, de maradandó hangulatváltozást szenvedtem.
Főképp, hogy ezt szakember nem fogja látni, mert  most is 62 a csekkem.
Ragasztót talán tudok szerezni, aztán összeharácsolom valahogy.

Szomorú vagyok. 

Szegény barátom! Hidd el a nyúlkaland után különösen együtt tudok érezni Veled.
A gégecsőben menő kábel azt hiszen, hogy a légkondi kompresszorához megy, ha igaz.
A műanyagok valószínűleg javíthatóak, bár a javítás sem túl olcsó, de olcsóbb a cserénél, festésnél.
Összeharácsolod hozzá a pénzt! Vagy összebarkácsolásra gondoltál.
Ne légy nagyon szomorú, ha beszakadt volna a volt amcsi elnök, akkor sokkal rosszabbul jártál volna. Fogd fel kicsit pozitívabban, még akkor is, ha piszok nehéz lesz.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #3143 Dátum: 2010. Május 29. - 14:28:09 »

Most olvastam a www.vezess.hu-n, hogy az európai unió úgy döntött, hogy a garanciának nem lesz ezentúl feltétele a márkaszervizes szervizelés, így a független szervizek is megkaphatják a gyári beszállítóktól a szükséges dolgokat, infókat, és így olcsóbb lehet az autósoknak a javítás. Azt hiszem, hogy ez nem rossz hír. A bevezetése életbe lép, de van 3 év átfutási idő is rá, hogy mindenki felkészülhessen rá. Félek, hogy ez nálunk azt fogja jelenteni, hogy utoljára lesz ez érvényes majd nálunk is...
Sajnos leírták azt is, hogy vannak kivételek ami a garanciális feltételekhez tartoznak.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #3144 Dátum: 2010. Május 29. - 18:43:05 »

Most olvastam a www.vezess.hu-n, hogy az európai unió úgy döntött, hogy a garanciának nem lesz ezentúl feltétele a márkaszervizes szervizelés, így a független szervizek is megkaphatják a gyári beszállítóktól a szükséges dolgokat, infókat, és így olcsóbb lehet az autósoknak a javítás. Azt hiszem, hogy ez nem rossz hír. A bevezetése életbe lép, de van 3 év átfutási idő is rá, hogy mindenki felkészülhessen rá. Félek, hogy ez nálunk azt fogja jelenteni, hogy utoljára lesz ez érvényes majd nálunk is...
Sajnos leírták azt is, hogy vannak kivételek ami a garanciális feltételekhez tartoznak.

Ez már most is működik, a szigorú feltétele a javításnál gyári anyag használata.
Naplózva

kathy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144



« Hozzászólás #3145 Dátum: 2010. Május 31. - 21:04:32 »

Sziasztok!

Rég jártam erre - de nem eltűntem, csak kissé sűrű lett az élet felénk. Sok a meló meg a gyerek, meg minden  Vigyorog. Csak a lóvé nem - de hát talán nem is az a legfontosabb, ugye.

Most viszont itt a bárányhimlő, hujjuju, legalább pihizünk egy picit.

Közben lezajlott a tali, amire nagyon szívesen lementünk volna mi is - de majd legközelebb.

Üdv,
Kathy
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #3146 Dátum: 2010. Május 31. - 21:22:01 »

Sziasztok!

Rég jártam erre - de nem eltűntem, csak kissé sűrű lett az élet felénk. Sok a meló meg a gyerek, meg minden  Vigyorog. Csak a lóvé nem - de hát talán nem is az a legfontosabb, ugye.

Most viszont itt a bárányhimlő, hujjuju, legalább pihizünk egy picit.

Közben lezajlott a tali, amire nagyon szívesen lementünk volna mi is - de majd legközelebb.

Üdv,
Kathy
Sok gyerek?!!!   Vigyorog
Bárányhimlő? Küldöm a fiam, nem akarta elkapni.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #3147 Dátum: 2010. Május 31. - 21:46:00 »

Sziasztok!

Rég jártam erre - de nem eltűntem, csak kissé sűrű lett az élet felénk. Sok a meló meg a gyerek, meg minden  Vigyorog. Csak a lóvé nem - de hát talán nem is az a legfontosabb, ugye.

Most viszont itt a bárányhimlő, hujjuju, legalább pihizünk egy picit.

Közben lezajlott a tali, amire nagyon szívesen lementünk volna mi is - de majd legközelebb.

Üdv,
Kathy
Sok gyerek?!!!   Vigyorog
Bárányhimlő? Küldöm a fiam, nem akarta elkapni.
Nálunk is most eset át rajta a gyerek,elég jól viselte hál istennek.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
kathy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144



« Hozzászólás #3148 Dátum: 2010. Május 31. - 22:34:57 »

Sziasztok!

Rég jártam erre - de nem eltűntem, csak kissé sűrű lett az élet felénk. Sok a meló meg a gyerek, meg minden  Vigyorog. Csak a lóvé nem - de hát talán nem is az a legfontosabb, ugye.

Most viszont itt a bárányhimlő, hujjuju, legalább pihizünk egy picit.

Közben lezajlott a tali, amire nagyon szívesen lementünk volna mi is - de majd legközelebb.

Üdv,
Kathy
Sok gyerek?!!!   Vigyorog
Bárányhimlő? Küldöm a fiam, nem akarta elkapni.

A fiadat szívesen látjuk. Viccnek szántad - de egyébként Pozsonyban élő barátaink mondták, hogy náluk szokás a gyerekeket összeterelni egy-egy bárányhimlős lakásába, hogy mindenki jól túlessen rajta  Kacsint.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #3149 Dátum: 2010. Június 01. - 06:31:00 »

A TATABÁNYA vontató  (http://www.hajoregiszter.hu/index.php?ship=343&gyl=1#menusor) 1962-ben épült a Magyar Hajó- és Darugyár Baltonfüredi Gyáregységében (http://www.hajoregiszter.hu/index.php?hgy=62) . A Balaton magas vízállása miatt a következő hetekben folyamatos lesz a vízeresztés a Sió-csatornán, és ez lehetővé teszi, hogy a hajó a Dunáról a Sión felhajózzon a Balatonra. A TATABÁNYA látogatást tesz építése egykori helyén Balatonfüreden, továbbá Badacsony, Balatonfüred és Siófok kikötőjében. Az út tervezett programja:


Június 9.  Délutántól hajózás a Budapest-Keselyűs útvonalon (Duna)

Június 10. Egész nap hajózás a Keselyűs - Siófok útvonalon (Sió-csatorna).

Június 11.  Délelőtt hatósági szemle Siófokon, délután hajózás Badacsonyba (Balaton).

Június 12.  Délelőtt Nyílt nap Badacsonyban; délután Badacsony – Balatonfüred (Balaton).

Június 13.  Délelőtt Nyílt Nap Balatonfüreden; Balatonfüred – Siófok; délután Nyílt Nap Siófokon (Balaton).

Június 14.  Siófok – Keselyűs (Sió).

Június 15. Keselyűs – Budapest (Duna).


A Nyílt Napokon az érdeklődőket végigvezetjük a hajón, bemutatjuk gépészeti, nautikai berendezéseit, a személyzet ellátására szolgáló helyiségeket. A hajó fedélzetén kis kiállítással mutatjuk be a hajót és történetét, a vontatóhajózást és a balatonfüredi hajóépítés történetét.


Az út programját az Egyesület honlapján folyamatosan frissítjük. Szeretettel várjuk az érdeklődőket!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!