Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 18:30:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 713676 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #3075 Dátum: 2010. Május 16. - 09:34:13 »

tegnap este kocsikáztam a városban kb 9-11-ig. sok lacsi taxival találkoztam, de Stoczal nem, vagy igen?
Engem meg sem említesz?
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #3076 Dátum: 2010. Május 16. - 09:43:23 »

tegnap este kocsikáztam a városban kb 9-11-ig. sok lacsi taxival találkoztam, de Stoczal nem, vagy igen?
Engem meg sem említesz?
Mióta taxizol?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3077 Dátum: 2010. Május 16. - 09:45:10 »

tegnap este kocsikáztam a városban kb 9-11-ig. sok lacsi taxival találkoztam, de Stoczal nem, vagy igen?
Engem meg sem említesz?
ja dee  Vigyorog tegnap röpketaliztunk Janiékkal a Hunyadi felüljárónál  Kacsint
már messziről rád éreztem, jók a szenzoraim 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #3078 Dátum: 2010. Május 16. - 09:46:33 »

tegnap este sikerült átmennem egy iszonyatos nagy tócsán, ami 3 sávot elfoglalt óbudán a szentendrei felüljáró alatt. a külsőben szerettem volna maradni, de egy genyó mercis áttolt egy sávot balra, mert az utolsó pillanatban kell erőszakosan sávot váltani gázelvétel nélkül. kissé fura hang jött a motortérből pár másodpercig, de nemtom, hogy az én autómból jött-e egyáltalán a hang. mindenesetre ijesztő volt 60-70-nel átmenni a tavon. annyit tudtam lereagálni, hogy motorfékkel mentem át rajta.
Ezekkel a tavakkal vigyázz mert a légszűrőd a lőkös mögül kapja a levegőt és ha beleszippantasz a vizbe a motor kuka teljesen.
Naplózva

06 70/22 11 222
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #3079 Dátum: 2010. Május 16. - 13:15:44 »

Szerbusz!
Motor kerékpárt találtál vagy csak motor blokkot?Légyszíves küld róla e-mail-ben
képet mert lehet engem érdekelne.

e-mail: Zachar.gyula@indamail.hu

Köszönettel:
Zachár Gyula (KAKAOS)
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #3080 Dátum: 2010. Május 16. - 14:48:24 »

Jó reggelt!

Tegnap este Zsuzskával pakoltunk a pinczéjükben, és, mivel apukája IFA sofőr volt, találtunk egy csomó alkatrészt. Tudtok valakit, akit érdekelhetnek? Van generátor, adagoló, visszapillantók. Meg 2 egyhengeres motor, ismeretlen állapotban, ismeretlen gyártótól. AZ egyiknek nincs meg a hengerfeje, de a dugattyúja kézzel is szépen mozgatható.
Ha valakit érdekel szívesen küldök képeket.
Motor? Nem légkompresszor?
de valszeg inkább kompresszor
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3081 Dátum: 2010. Május 16. - 16:53:02 »

tegnap este sikerült átmennem egy iszonyatos nagy tócsán, ami 3 sávot elfoglalt óbudán a szentendrei felüljáró alatt. a külsőben szerettem volna maradni, de egy genyó mercis áttolt egy sávot balra, mert az utolsó pillanatban kell erőszakosan sávot váltani gázelvétel nélkül. kissé fura hang jött a motortérből pár másodpercig, de nemtom, hogy az én autómból jött-e egyáltalán a hang. mindenesetre ijesztő volt 60-70-nel átmenni a tavon. annyit tudtam lereagálni, hogy motorfékkel mentem át rajta.
Ezekkel a tavakkal vigyázz mert a légszűrőd a lőkös mögül kapja a levegőt és ha beleszippantasz a vizbe a motor kuka teljesen.
tudom, azért is ijedtem meg, de túléltük
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #3082 Dátum: 2010. Május 16. - 16:53:23 »

Nem semmi milyen figyelmesek az emberek a buszsofőrnek a végállomáson nem kell leszállítani az utasokat?
http://www.borsonline.hu/news.php?hid=29838
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #3083 Dátum: 2010. Május 16. - 17:04:57 »

Nem semmi milyen figyelmesek az emberek a buszsofőrnek a végállomáson nem kell leszállítani az utasokat?
http://www.borsonline.hu/news.php?hid=29838
Jellemző az újságra, hogy tévesen adja meg a buszjáratot, mert a 30-as buszon csak Ikarusok járnak, míg a 20E-n jár Volvo, és a képen az van. Amúgy meg, ha leszállítjuk az utasokat az a baj, lelketlenek vagyunk, ha nem, meg az a baj. Sapka effektus. Ja, és sokszor végignéz az ember a kocsin, és nem lát senkit, mert direkt le szoktak bújni a csövesek, és arra nincs mindig idő, hogy végig sétáljunk a kocsin, mikor pár percünk van, hogy WC-re menjünk végre. Meg nem túl kellemes részeg, drogos, büdös embereket felrázni, és lesegíteni, amikor ráadásul ellenállnak. Senkinek nem hiányzik egy nehezen kezelhető konfliktus, meg fertőzés sem. Ennyit erről...Várjuk az újságírókat, hogy jöjjenek segíteni, nemcsak megszólni, igaz azt könnyebb. Elég nekünk a közlekedési stressz is, a vívást másra hagyjuk. Uff, és hőzöngtem.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #3084 Dátum: 2010. Május 16. - 17:37:05 »

Nah, nem is tudom, előny e, vagy hátrány a Lacetti Mosolyog Vittem páromat a meccsre jegyet venni. Az ellenfél szurkolóit már kísérték a pályára. Mivel az örök rivális jön, ezért kiemelt rendőri mozgósítás van. Szóval vonul el előttünk a rendőri konvoly, csapatszállítók, kommandósok, motorosrendőrök. Látom jön a konvolyt záró villogó Ford rendőr. Na mondom végre vége. Lesek a konvoly után jobbra... És feltünk, hogy nem jön a rendőr. Vissza nézek balra, és látom hogy áll a kereszteződésben, mögötte a türelmetlen közlekedők, ez meg nekem integet, hogy jöjjek. Szóval bekerültem a rendőri konvolyba. Amúgy a nyomozók kék Lacsija 50 méterre följebb állt Vigyorog Párom úgy röhögött Vigyorog Én meg jobbnak láttam az első utcán elsunnyogni Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #3085 Dátum: 2010. Május 16. - 17:42:52 »

Nem semmi milyen figyelmesek az emberek a buszsofőrnek a végállomáson nem kell leszállítani az utasokat?
http://www.borsonline.hu/news.php?hid=29838
Jellemző az újságra, hogy tévesen adja meg a buszjáratot, mert a 30-as buszon csak Ikarusok járnak, míg a 20E-n jár Volvo, és a képen az van. Amúgy meg, ha leszállítjuk az utasokat az a baj, lelketlenek vagyunk, ha nem, meg az a baj. Sapka effektus. Ja, és sokszor végignéz az ember a kocsin, és nem lát senkit, mert direkt le szoktak bújni a csövesek, és arra nincs mindig idő, hogy végig sétáljunk a kocsin, mikor pár percünk van, hogy WC-re menjünk végre. Meg nem túl kellemes részeg, drogos, büdös embereket felrázni, és lesegíteni, amikor ráadásul ellenállnak. Senkinek nem hiányzik egy nehezen kezelhető konfliktus, meg fertőzés sem. Ennyit erről...Várjuk az újságírókat, hogy jöjjenek segíteni, nemcsak megszólni, igaz azt könnyebb. Elég nekünk a közlekedési stressz is, a vívást másra hagyjuk. Uff, és hőzöngtem.
A figyelmes emberek alatt az utassókra gondoltam.Tudom hogy a busz vezetőknek nem leányálom a munkájuk,nem is ezt firtattam.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #3086 Dátum: 2010. Május 17. - 22:04:41 »

Bár elüt az eddigi témákból, de hát off topic, így megosztom veletek.
Hétvégén sátorozni voltam Sárospatakon ebben a csodálatos napsütéses időben.
A sátorba egy csepp eső nem esett, pedig kapott vizet 3 napon ketesztül.
Ma jöttem haza. Szóval leesik "néhány" csepp eső és megáll az élet. Sárospatakról nem lehetett tömegközlekedéssel eljutni sehová. Délelőtt 10 kor indultam haza és este fél 7-re értem Miklósra. Miért nem lehet megoldani ezeket a sín problémákat? mert semmi felsővezeték szakadás, csak a tötést mosta el az eső. Miért nem lehet ezt megoldani? Semmi ítélet idő nem volt, Magyarország vasút-hálózata mégis meghalt. Annyira ideges voltam. Stoppal jutottam el félútig, majd onnan másfél óra várakozás után egy kóbor vonattal, aminek kisebb volt az átlag sebessége, mint ha futottam volna... vizsgára siettem, de vizsga előtt hazaértem, majd jön a telefon, hogy áramszünet miatt elmarad... mondom ezért rohantam haza... maga a 4 órás vonat út is abszúrd, de az, hogy ennyi esőtől ilyen probléma legyen....
Belegondolok, ha valaki Balatontól vagy Nyugatról akar Keletre eljutni, az legjobb esetben minimum egy nap. Egy ilyen kis országban. És ehhez a több ezer forintos költség, nulla színvonalon. A benzin ára meg az egekben... felháborító... mindenesetre a hétvége jó volt, még a Chelsea FA döntő meccset sem láttam Vigyorog
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #3087 Dátum: 2010. Május 18. - 06:03:51 »

Tudod Dani, nem a MÁV védelmében, de ilyen zuhék mellett, mint ami az elmúlt napokban volt a belvíz igenis alámoshatta a pályát, töltést. És az nem egy látható dolog, alattomos. Képzeld, ha éppen nagy sebességgel elrobog a gyenge szerkezeten egy utasokkal telezsúolt vonat, az meg szépen összeroskad...
Na ezért a vágányzár, csökkentett sebesség. Nincs az az épeszű vasutas, aki felvállalná egy ilyen döntésért a felelőséget. Illetve inkább a nem megyünket választja.

Ítéletidő azért volt, nézd meg mivé vált Miskolc, vagy a Dél- Dunántúl. De itt Pesten is halál volt tegnap bejutni kidőlt fák, leszakadt vezetékek miatt.
És már szombaton is rémálom volt a közlekedés a szakadó esőben, vasárnap délután meg másfél óráig tartott átérnem Kőbányára, ami 31 km! Hazafele már jobb volt, 1 óra, de az M0- n menetem, ami 78 km.

Egyébként szerintem pl. Bp- Miskolc, ha már ketten vagytok, akkor az autó olcsóbb, mert a vonatjegy...

Ezért járok autóval Gdinyába. Vonatjegy egy árban van a benzinköltséggel, és bár a vonaton éjszaka alhatok, viszont ki is rabolhatnak (sajnos arra ez divat...)
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #3088 Dátum: 2010. Május 18. - 08:41:25 »

Akkor picit a „leesik "néhány" csepp eső és megáll az élet”-ről nem a vasúttal kapcsolatban: Nálunk gáz van. Akarom mondai: víz. Jó sok.
Saját problémám: Panel 10.-en vagyunk. Az egy héttel ezelőtti felhőszakadást nem bírta elnyelni a tetőn a vízelvezető + az egyik szellőzőt valami jó kedélyű szétrúgta. Beáztunk nem kicsit. Szellőzőt már azóta megcsinálták, de felhőszakadáskor kisebb járatokat csinált magának a víz a szigetelésben/alatt/mellett (nem értek hozzá), ami miatt most is nedvesedik a plafon, de legalább nem kell edényeket kerülgetni az előszobában... Biztosítóval tegnap egyezkedtem: nem jönnek ki, mert sok a munka, fizetnek. Ha nem vagyok ilyen rohadt becsületes, akár egy kicsit le is húzhattam volna őket pár ezerrel... Egyébként is tervbe volt már véve egy festés, bár még nem most.
Kazincbarcika város vasárnap: A Tardona patak soha nem látott szintet ért el. A Bükkből jött a víz. A meder mellett 100-200 méterre mindenhol víz van/volt. Volt 4 10 emeletes körbe véve 20-30 centivel. A házak és a patak eredeti medre között lévő 80-100 garázs szinte megközelíthetetlen. A csónakázó tó a patak részévé vált. A város legszebb parkja benne a 2 éve 20 milláért megcsinált valóban gyönyörű játszótérrel = patak meder. A város egyik utcáján 10-20 centi víz, ahol a 10 emeletesek is vannak. Az utca forgalma miatt gerjedő hullámok több az út mellett lévő társasház utcafronti bejáratát áztatták. Az utca és a patak között lévő lidl 10-20 centi vízzel körülvéve, raktár vízben, eladótérbe is beszivárogva. Tegnap este mellette jöttem el: Takarítanak kívül belül.
A város Sajó felőli része jelenleg is víz alatt. Ez több utcát jelent családi házakkal, több helyen térdig-derékig ér. A gáttal nincs gond, de a lefolyó víz egyszerűen alacsonyabban érkezik, mint a Sajó szintje. A Tardona patak kordában tartására való törekvés miatt a városnak ez a része be lett áldozva. 
A Sajó vízszintje rekordmagasságon.
Barcikára tegnap reggelig egy irányba lehetett jönni-menni a négyből.
A környékről: Vasárnap a Sajószentpéteren átfolyó máskor patakocska 2-3 méteresre gyarapodott. A 26-os úton fél métert nem meghaladóan, de erős sodrással folyt keresztül.
A másik irányból a Vadna nevezetű településen van gond. Nem kicsi. Most is. Hosszú lenne leírni miért, lényeg, hogy az elmúlt években több olyan munkát csináltak az egyébként átlagos patakkal, plusz a Lázbérci víztározónál sem voltak a helyzet magaslatán, amik miatt a mostani vízmennyiséget nem tudták kezelni + Sajó vízszintje sem segít... Tudomásom szerint a falu fele, mintegy 90 ház van víz alatt, lakók egy része kitelepítve.
Harmadik irány Tardona. Itt egy kicsi patakocska, ami sokszor csak üres meder, na az csinált gondot. A Bükkből érkező víz nem fér el a mederben, a Tardona és Dédes falvak közötti út alatt két helyen folyna keresztül, és egy 100 méter körüli részen közvetlenül az út mellett, de most nem csak alatta folyik át, hanem felette is, és nem csak mellette folyik, hanem rajta is. Elvileg most is le van zárva. Tegnap este mikor arra jöttem-mentem – muszáj volt, most nem részletezem miért - a legmélyebb helyen sacc a kocsi küszöbét érte víz. Az imént beszéltem egy kollégával, akik tegnap kora este Lada Nívával nem vállalták be, mert látták, hogy az út szélét már elhordta a víz, és tartottak attól, hogy bárhol leszakad. Én ez után, már sötétben jártam arra…
Negyedik irány Múcsony. Ez járható, bár az út mellett folyó máskor patak, most közel eléri az út szintjét. Szerintem 10-20 centi a szintkülönbség.
Ma reggel Sajószentpéter és Múcsony OK, Tardona elvileg le van zárva, bátrak járják. Vadna KO. Szlovákoktól még most várják a Sajón a tetőzést…
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #3089 Dátum: 2010. Május 18. - 08:50:39 »

Dani, ez igenis hogy ítéletídő volt és még van is. Az a pár csepp eső kb. 1-2 havi adag volt 1-2 nap alatt!!! Hogy a földből élőket ne is említsük, mert nekik nem hogy ítéltidő ez, hanem egyenesen a világvége!
Azt ne feledd, hogy a víz az egyik legnagyobb természeti erő. Gondolj csak bele, mikor egy két snassz nyári zivatar igencsak tud károkat okozni az egy óra alatt leesett 30-40mm cspadékával lokálisan. Most 60-80mm-ek estek le szinte országosan, de főleg amerre jártál + még a határokon is túl a vízgyűjtő területeken.... Ez katasztrófa a szó legszorosabb értelmében. Főleg, hogy a ciklon előtt ( Yolanda a neve ) eleve csapadékos volt az idő, így már nem volt hova mennie a leesett víznek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!