Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 00:28:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 712535 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #2820 Dátum: 2010. április 17. - 10:05:09 »

Én azzal a rohadt fékporral szenvedek sokat... lemosom a kocsit, de 3 nap után már olyan fékporos a felni, hogy nem igaz... csúnyán
És nem tudok vele mit csinálni
Pedig nyilvánvaló a megoldás... A gázt kell nyomni Vigyorog
Lehet azért van ennyi fékpor, mert túl sok gázzal megyek és valahogy meg kell állni? Vigyorog
Nálam a gázpedál nyomkodásával nincs gond Vigyorog
Fiatalság- bolondság. Majd lehiggadsz, és utána többszörös ideig lesz jó a féked. Ja, és fogadni mernék nem jutsz 5 percnél előbb sehová sem, mint én, és a többi öreg uras vezető. Na meg nem nyüstöljük feleslegesen a gépet. Szóval SPÓROLUNK.
Ezzel kapcsolatban: észre vettem, hogy amikor nagyon lassan gurulok, és picit nyomom a féket, szakaszosan fogja a kocsit a fék. Utána kérdeztem és belenézett a hátsó tárcsákhoz a szerelőm. Mondta, hogy ha sokat megyek kis terheléssel,vagy lassan, vagy keveset fékezek, akkor a hátsó tárcsán ún. vakrozsdák jelennek meg ( 100ad mm-ekről van szó ) és ezért tud ez okozódni. Tény, hogy sokat használom a motorféket és sokszor fékezek visszakapcsolással. Hm..
A vakrozsdát úgy lehet semlegesíteni, hogy indulás után meg kell vasalni a féket. Jobb láb a gázon, bal láb a féken, és így kell menni egy kicsit, és ez leszedi a vakrozsdát, kiszárítja az esetleges vizet, ami lehet eső után, vagy mosás után, illetve a hajnali lecsapodásnál. Először félre húz, majd teljesen jó lesz a fék. Ezt kell csinálni, nem nagy dolog, de megéri, hogy jó fékkel menjen az ember egy perc múlva már. A buszon is ezt csinálom, és a kapunál már jó a fék! Ajánlom mindenkinek!
Én is ezt csinálom Gidi!Utálom mikor reggel a fék olyan hirtalan bekap és általában még fére is ránt.
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2821 Dátum: 2010. április 17. - 11:30:30 »

Olajszint változást SOHA nem vettem észre, már nem is nézem (jó kis gép ez...!)

Erre egyszer még rá fogsz fázni...
Az nem lehet... Vigyorog Vigyorog Vigyorog, Te hoztad az olajat... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
De kicsit komolyabban: csak arra akartam utalni, hogy szerintem hetente felesleges nézegetni (és senki sem kívánok rábeszélni arra, hogy ne nézegesse...). Alkalomszerűen én is nézegetem (még most is  Kacsint Kacsint), de mivel sohasem tapasztaltam változást, végre van valami - az olajszint -, ami miatt egyáltalán nem aggódom...
Aggodalomra nincs is ok Kacsint De azért érdemes ránézni, bármikor adódhat olyan probléma, ami miatt megnő az olajfogyasztás, nehogy a legrosszabb helyen/időben hagyjon ott az autó...
azt egyébként lehet hallani a hangján, ha kevesebb az olaj, olyankor hangosabb a motor és dízelesebb a hangja
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2822 Dátum: 2010. április 17. - 13:55:11 »

Mikor mosás után elteszem a gépet és másnap kiállok, alig bír elindulni csak egy nagy kattanás után. Valahol jól megfogja a rozsda. Vagy vízkő..
Kézifék miatt.!!!A fékpofa hozzárohad a tárcsához.
Nem! Bármelyik féket fogja a rozsda. A kézifék meg nem tárcsás, hanem dobos! Én szinte sosem használom, csak akkor, ha nem síkon parkolok vele, különben sebességbe hagyom. Lejtőn rükiben, emelkedőn egyesben hagyom.
Mosás után érdemes megvasalni rögtön, és akkor reggel nem kattan, elindul, mert oldódik a fék. De a vasalás minden első induláskor javallott.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #2823 Dátum: 2010. április 17. - 14:52:44 »

Olajszint változást SOHA nem vettem észre, már nem is nézem (jó kis gép ez...!)

Erre egyszer még rá fogsz fázni...
Az nem lehet... Vigyorog Vigyorog Vigyorog, Te hoztad az olajat... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
De kicsit komolyabban: csak arra akartam utalni, hogy szerintem hetente felesleges nézegetni (és senki sem kívánok rábeszélni arra, hogy ne nézegesse...). Alkalomszerűen én is nézegetem (még most is  Kacsint Kacsint), de mivel sohasem tapasztaltam változást, végre van valami - az olajszint -, ami miatt egyáltalán nem aggódom...
Aggodalomra nincs is ok Kacsint De azért érdemes ránézni, bármikor adódhat olyan probléma, ami miatt megnő az olajfogyasztás, nehogy a legrosszabb helyen/időben hagyjon ott az autó...
azt egyébként lehet hallani a hangján, ha kevesebb az olaj, olyankor hangosabb a motor és dízelesebb a hangja

Az alacsonyabb olajszintnél a hidrotőkék azonnal jeleznek!
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2824 Dátum: 2010. április 17. - 16:57:54 »

Hamarosan új esztergomi tag fog ide regisztrálni (remélem), akinek 2008. decemberi HB-je van. Tegnap ping-pongoztunk egy városi "versenyen" kollégámmal párosban, és ő is ott volt. Mosolyog
(2. helyezést értünk el Kacsint )
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #2825 Dátum: 2010. április 17. - 18:09:45 »

Mikor mosás után elteszem a gépet és másnap kiállok, alig bír elindulni csak egy nagy kattanás után. Valahol jól megfogja a rozsda. Vagy vízkő..
Kézifék miatt.!!!A fékpofa hozzárohad a tárcsához.
Nem! Bármelyik féket fogja a rozsda. A kézifék meg nem tárcsás, hanem dobos! Én szinte sosem használom, csak akkor, ha nem síkon parkolok vele, különben sebességbe hagyom. Lejtőn rükiben, emelkedőn egyesben hagyom.
Mosás után érdemes megvasalni rögtön, és akkor reggel nem kattan, elindul, mert oldódik a fék. De a vasalás minden első induláskor javallott.
Igen, én is úgy tudom, hogy a kézifék dobos. Mosolyog
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #2826 Dátum: 2010. április 17. - 18:18:46 »

Mikor mosás után elteszem a gépet és másnap kiállok, alig bír elindulni csak egy nagy kattanás után. Valahol jól megfogja a rozsda. Vagy vízkő..
Kézifék miatt.!!!A fékpofa hozzárohad a tárcsához.
Nem! Bármelyik féket fogja a rozsda. A kézifék meg nem tárcsás, hanem dobos! Én szinte sosem használom, csak akkor, ha nem síkon parkolok vele, különben sebességbe hagyom. Lejtőn rükiben, emelkedőn egyesben hagyom.
Mosás után érdemes megvasalni rögtön, és akkor reggel nem kattan, elindul, mert oldódik a fék. De a vasalás minden első induláskor javallott.
Igen, én is úgy tudom, hogy a kézifék dobos. Mosolyog
Az de a lényegen nem változtat.
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2827 Dátum: 2010. április 17. - 20:09:22 »

Nem jutottam ki a Vasúttörténeti Parkba. De a városban láttam néhány szépséget, mint például egy Ford Mustangot, egy ismeretlen amcsi cabriót, a troliból több Harleyt, majd később a ligetben a Fordos találkozón a Közlekedési Múzeumnál jó néhány Caprit, egy Skoda Feliciát a fecskefarkút, egy 120S is, néhány Minit, két amcsi óriás cirkálót, Oldsmobil, és Chrysler márkájút, egy új Morgant, és a kedvencemet: Lancia Fulviát, az iker lámpást. Gyönyörűek voltak mind.
Valaki eljutott az Old Timer bemutatóra? Ha igen, fényképezett? De persze a csúcsok csúcsa az én megjavult Nyúlölőm volt!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #2828 Dátum: 2010. április 17. - 20:24:07 »

Nem jutottam ki a Vasúttörténeti Parkba. De a városban láttam néhány szépséget, mint például egy Ford Mustangot, egy ismeretlen amcsi cabriót, a troliból több Harleyt, majd később a ligetben a Fordos találkozón a Közlekedési Múzeumnál jó néhány Caprit, egy Skoda Feliciát a fecskefarkút, egy 120S is, néhány Minit, két amcsi óriás cirkálót, Oldsmobil, és Chrysler márkájút, egy új Morgant, és a kedvencemet: Lancia Fulviát, az iker lámpást. Gyönyörűek voltak mind.
Valaki eljutott az Old Timer bemutatóra? Ha igen, fényképezett? De persze a csúcsok csúcsa az én megjavult Nyúlölőm volt!
Mi kint voltunk képeket csináltunk,majd felrakóm (valahogy).Kint volt az autó guru is (Winkler úr)
Ami nem tetszett: az autók folyton cserélődtek (ki-be jártak a parkolóból  )mire megnéztem volna már ment is, de így is látunk sok szép és ritka csodát,láttuk a Román delegációt 2db bogárral,2db T2busz 1db He  nem tudom mi volt,de szépek voltak.

Azért nem telefonáltam mert kikelet mennem a XVII.kerületbe se időpont se pontos címem nem volt csak 1 telefonszám így elég bizonytalan volt a napunk.Utána kiakartunk menni a szigetre de televolt a parkoló így inkább haza jöttünk de majd legközelebb.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 17. - 20:27:55 írta kamikaze » Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2829 Dátum: 2010. április 17. - 20:45:23 »

Néhány cartársnak írtam privátot. Örülnék, ha elolvasása után válaszra méltatnának. Köszönöm előre is. Most is fent vannak...voltak...

Itt a tavasz? Ma nem esett az eső végre. Így tisztán állhattam be a garázsba, ami nagy öröm számomra. Holnap pihi napot tartok végre. A jövő szombati talira jó szórakozást kívánok az úri közönségnek! Májusban meg jöhetnek a kirándulós talik.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #2830 Dátum: 2010. április 17. - 20:55:00 »

Néhány cartársnak írtam privátot. Örülnék, ha elolvasása után válaszra méltatnának. Köszönöm előre is. Most is fent vannak...voltak...

Itt a tavasz? Ma nem esett az eső végre. Így tisztán állhattam be a garázsba, ami nagy öröm számomra. Holnap pihi napot tartok végre. A jövő szombati talira jó szórakozást kívánok az úri közönségnek! Májusban meg jöhetnek a kirándulós talik.

Mi ez, valami búcsúbeszéd?
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #2831 Dátum: 2010. április 17. - 21:13:13 »

Olajszint változást SOHA nem vettem észre, már nem is nézem (jó kis gép ez...!)

Erre egyszer még rá fogsz fázni...
Az nem lehet... Vigyorog Vigyorog Vigyorog, Te hoztad az olajat... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
De kicsit komolyabban: csak arra akartam utalni, hogy szerintem hetente felesleges nézegetni (és senki sem kívánok rábeszélni arra, hogy ne nézegesse...). Alkalomszerűen én is nézegetem (még most is  Kacsint Kacsint), de mivel sohasem tapasztaltam változást, végre van valami - az olajszint -, ami miatt egyáltalán nem aggódom...
Aggodalomra nincs is ok Kacsint De azért érdemes ránézni, bármikor adódhat olyan probléma, ami miatt megnő az olajfogyasztás, nehogy a legrosszabb helyen/időben hagyjon ott az autó...
azt egyébként lehet hallani a hangján, ha kevesebb az olaj, olyankor hangosabb a motor és dízelesebb a hangja

Az alacsonyabb olajszintnél a hidrotőkék azonnal jeleznek!

Tempósabb kanyarban kigyullad a lámpa (ezt az előző autómnál tapasztaltam), ha kevés az olaj.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #2832 Dátum: 2010. április 18. - 07:52:34 »

Olajszint változást SOHA nem vettem észre, már nem is nézem (jó kis gép ez...!)

Erre egyszer még rá fogsz fázni...
Az nem lehet... Vigyorog Vigyorog Vigyorog, Te hoztad az olajat... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
De kicsit komolyabban: csak arra akartam utalni, hogy szerintem hetente felesleges nézegetni (és senki sem kívánok rábeszélni arra, hogy ne nézegesse...). Alkalomszerűen én is nézegetem (még most is  Kacsint Kacsint), de mivel sohasem tapasztaltam változást, végre van valami - az olajszint -, ami miatt egyáltalán nem aggódom...
Aggodalomra nincs is ok Kacsint De azért érdemes ránézni, bármikor adódhat olyan probléma, ami miatt megnő az olajfogyasztás, nehogy a legrosszabb helyen/időben hagyjon ott az autó...
azt egyébként lehet hallani a hangján, ha kevesebb az olaj, olyankor hangosabb a motor és dízelesebb a hangja

Az alacsonyabb olajszintnél a hidrotőkék azonnal jeleznek!

Tempósabb kanyarban kigyullad a lámpa (ezt az előző autómnál tapasztaltam), ha kevés az olaj.
Hát nem kis sebességgel vehetted a kanyarokat,ha eltűnt az olaj a teknőből. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2833 Dátum: 2010. április 18. - 07:55:16 »

Nem jutottam ki a Vasúttörténeti Parkba. De a városban láttam néhány szépséget, mint például egy Ford Mustangot, egy ismeretlen amcsi cabriót, a troliból több Harleyt, majd később a ligetben a Fordos találkozón a Közlekedési Múzeumnál jó néhány Caprit, egy Skoda Feliciát a fecskefarkút, egy 120S is, néhány Minit, két amcsi óriás cirkálót, Oldsmobil, és Chrysler márkájút, egy új Morgant, és a kedvencemet: Lancia Fulviát, az iker lámpást. Gyönyörűek voltak mind.
Valaki eljutott az Old Timer bemutatóra? Ha igen, fényképezett? De persze a csúcsok csúcsa az én megjavult Nyúlölőm volt!
Mi kint voltunk képeket csináltunk,majd felrakóm (valahogy).Kint volt az autó guru is (Winkler úr)
Ami nem tetszett: az autók folyton cserélődtek (ki-be jártak a parkolóból  )mire megnéztem volna már ment is, de így is látunk sok szép és ritka csodát,láttuk a Román delegációt 2db bogárral,2db T2busz 1db He  nem tudom mi volt,de szépek voltak.

Azért nem telefonáltam mert kikelet mennem a XVII.kerületbe se időpont se pontos címem nem volt csak 1 telefonszám így elég bizonytalan volt a napunk.Utána kiakartunk menni a szigetre de televolt a parkoló így inkább haza jöttünk de majd legközelebb.
Én is kint voltam tegnap fiammal. Két oldalnyi rendelést kaptam tőle különböző járművekre.  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #2834 Dátum: 2010. április 18. - 09:09:18 »

Olajszint változást SOHA nem vettem észre, már nem is nézem (jó kis gép ez...!)

Erre egyszer még rá fogsz fázni...
Az nem lehet... Vigyorog Vigyorog Vigyorog, Te hoztad az olajat... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
De kicsit komolyabban: csak arra akartam utalni, hogy szerintem hetente felesleges nézegetni (és senki sem kívánok rábeszélni arra, hogy ne nézegesse...). Alkalomszerűen én is nézegetem (még most is  Kacsint Kacsint), de mivel sohasem tapasztaltam változást, végre van valami - az olajszint -, ami miatt egyáltalán nem aggódom...
Aggodalomra nincs is ok Kacsint De azért érdemes ránézni, bármikor adódhat olyan probléma, ami miatt megnő az olajfogyasztás, nehogy a legrosszabb helyen/időben hagyjon ott az autó...
azt egyébként lehet hallani a hangján, ha kevesebb az olaj, olyankor hangosabb a motor és dízelesebb a hangja

Az alacsonyabb olajszintnél a hidrotőkék azonnal jeleznek!

Tempósabb kanyarban kigyullad a lámpa (ezt az előző autómnál tapasztaltam), ha kevés az olaj.
Hát nem kis sebességgel vehetted a kanyarokat,ha eltűnt az olaj a teknőből. Vigyorog
Ez szerintem fuggött attól is jobbos vagy balos kanyar volt.Mert egy-két autónál az olajszivatyú szivó fej része nem középre van,volt téve.
Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!