Nos, ma voltam a Gyulaiaknál egy ingyenes átvizsgáláson. A kocsi rendben volt, csak majd a bordás szíjat kell cserélni a következő szerviznél, és a carter tömítés olajos, újabban ragasztással tömítik. De nem csöpög, nincs alatta folt, pedig látnám, mert garban tartom. Tehát nem gond.
Más: Csabával eközben kipróbáltuk a Cruzét, és az új Astra fullosát. Belülről az Insignia, Astra, és a Cruze szinte azonos, tehát nagyon tetszik. Az Insignia fullosát már régebben kipróbáltam, csúcs volt, de az ára miatt nem téma, igaz a többi sem. Mivel a Cruzet már sokan ismeritek, kipróbáltátok, ezért csak annyit, hogy nagyon jó, most az idő engedte, hogy érezzük az ESP-t. Jó volt. Na, de az új Astra legerősebb dizeljével mentünk. Induláskor érdekes módon "beragad", de amikor észbe kap, hát akkor brutális. A mai kocsiknak nem látjuk se az elejét, se a végét, csak sejtjük. Nos ezét még sejteni sem lehet, pláne hátra nézve, nem látszik semmi. Elől elég nagy a holttér, főleg balra tekintve, amit nagyon meg kell szokni. Jó benyomást keltett, de az ára az olyan, hogy ott hagytam, nem vettem meg. Szép sunyi módon drágábbak lettek a kocsik. Ez a kocsi 6 milkó felett volt, ezért már Insigniát is lehet kapni, jól felszereltet, de persze nem fullost. Maradok a Lacetti SW-nél, már csak miattatok is.