cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1425 Dátum: 2009. December 21. - 13:31:30 » |
|
... Egyébként az az érzésem, hogy a Lacsinak a legjobb téli gumi sem elég jó. Csúszik mindegyikkel. Az előző gépen a téli gumival (bármelyikkel, pedig nem volt új egyik sem) sokkal könnyebben lehetett közlekedni. Ez meg még a Michelin-nel is úgy túrja az orrát kanyarban, mintha nyári lenne rajta. Ugyan ezt csinálta a Barummal is. ... Egyszer le kellene mérni "mázsán", csak az elejét. Meg egy hasonló kaliberű autóét is. Mert szerintem kicsit nehéz a motorka az elejében, ezért túrja a nóziját. Sok vas, kevés alu... ....akkor mégegyszer: első tengely 737kg (ablakmosó-tartály is feltöltve) hátsó tengely 509kg (fél tank benzinnel, minden tartozékával, pótkerékkel, emelővel, vonóhoroggal, spoilerrel) ... mindez sofőr nélkül Ebből is látszik, hogy nincs 500 kg sem a hátulja normál esetben, mert a horog és a spoiler együtt legalább 20-25 kg. Csoda, hogy fűrészfogasra kopnak a hátsó gumik ha sokat van használva 1-2 személlyel? (ja...elöl 2,1-2,2, hátul 1,6-1,7 a nyomás és tökéletesen állnak a gumik!!!! Baromság a kesztyűtartóban lévő táblázat, vagy legalábbis megbonthatták volna két fajta terhelésre! Rá is ment 2 nyárim, mert hittem neki és 1,9-2,0-nál nem mertem lejebb ereszteni hátul.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 21. - 13:37:44 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1426 Dátum: 2009. December 21. - 16:27:58 » |
|
... Egyébként az az érzésem, hogy a Lacsinak a legjobb téli gumi sem elég jó. Csúszik mindegyikkel. Az előző gépen a téli gumival (bármelyikkel, pedig nem volt új egyik sem) sokkal könnyebben lehetett közlekedni. Ez meg még a Michelin-nel is úgy túrja az orrát kanyarban, mintha nyári lenne rajta. Ugyan ezt csinálta a Barummal is. ... Egyszer le kellene mérni "mázsán", csak az elejét. Meg egy hasonló kaliberű autóét is. Mert szerintem kicsit nehéz a motorka az elejében, ezért túrja a nóziját. Sok vas, kevés alu... ....akkor mégegyszer: első tengely 737kg (ablakmosó-tartály is feltöltve) hátsó tengely 509kg (fél tank benzinnel, minden tartozékával, pótkerékkel, emelővel, vonóhoroggal, spoilerrel) ... mindez sofőr nélkül Ebből is látszik, hogy nincs 500 kg sem a hátulja normál esetben, mert a horog és a spoiler együtt legalább 20-25 kg. Csoda, hogy fűrészfogasra kopnak a hátsó gumik ha sokat van használva 1-2 személlyel? (ja...elöl 2,1-2,2, hátul 1,6-1,7 a nyomás és tökéletesen állnak a gumik!!!! Baromság a kesztyűtartóban lévő táblázat, vagy legalábbis megbonthatták volna két fajta terhelésre! Rá is ment 2 nyárim, mert hittem neki és 1,9-2,0-nál nem mertem lejebb ereszteni hátul. De ez a HB. Az SW szerintem nehezeb b hátul.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1427 Dátum: 2009. December 21. - 18:52:11 » |
|
... Egyébként az az érzésem, hogy a Lacsinak a legjobb téli gumi sem elég jó. Csúszik mindegyikkel. Az előző gépen a téli gumival (bármelyikkel, pedig nem volt új egyik sem) sokkal könnyebben lehetett közlekedni. Ez meg még a Michelin-nel is úgy túrja az orrát kanyarban, mintha nyári lenne rajta. Ugyan ezt csinálta a Barummal is. ... Egyszer le kellene mérni "mázsán", csak az elejét. Meg egy hasonló kaliberű autóét is. Mert szerintem kicsit nehéz a motorka az elejében, ezért túrja a nóziját. Sok vas, kevés alu... ....akkor mégegyszer: első tengely 737kg (ablakmosó-tartály is feltöltve) hátsó tengely 509kg (fél tank benzinnel, minden tartozékával, pótkerékkel, emelővel, vonóhoroggal, spoilerrel) ... mindez sofőr nélkül Ebből is látszik, hogy nincs 500 kg sem a hátulja normál esetben, mert a horog és a spoiler együtt legalább 20-25 kg. Csoda, hogy fűrészfogasra kopnak a hátsó gumik ha sokat van használva 1-2 személlyel? (ja...elöl 2,1-2,2, hátul 1,6-1,7 a nyomás és tökéletesen állnak a gumik!!!! Baromság a kesztyűtartóban lévő táblázat, vagy legalábbis megbonthatták volna két fajta terhelésre! Rá is ment 2 nyárim, mert hittem neki és 1,9-2,0-nál nem mertem lejebb ereszteni hátul. De ez a HB. Az SW szerintem nehezeb b hátul. Lehet hogy nem sokkal. Dani HB-jának forgalmijában csak 10kilóval kisebb érték szerepel, mint az én forgalmimban. Mondjuk ez elég érdekes, hogy az 5 ajtós csak ennyivel könnyebb a sedannál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1428 Dátum: 2009. December 22. - 17:43:35 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1429 Dátum: 2009. December 22. - 18:58:53 » |
|
Gratulálunk! Van igazság, csak soksztor nagyon nagy megpróbáltatás után, és lassan derül ki, és sajnos nem mindig, de van, és most az a lényeg, hogy Neked sikerült. Jó karácsonyi ajándék ez is, élj vele okosan!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1430 Dátum: 2009. December 22. - 20:00:59 » |
|
Gratulálunk! Van igazság, csak sokszor nagyon nagy megpróbáltatás után, és lassan derül ki, és sajnos nem mindig, de van, és most az a lényeg, hogy Neked sikerült. Jó karácsonyi ajándék ez is, élj vele okosan! Köszönöm szépen. Amúgy tényleg nagy volt a megpróbáltatás Áprilitől mastanig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1431 Dátum: 2009. December 22. - 21:00:06 » |
|
Gratulálunk! Van igazság, csak sokszor nagyon nagy megpróbáltatás után, és lassan derül ki, és sajnos nem mindig, de van, és most az a lényeg, hogy Neked sikerült. Jó karácsonyi ajándék ez is, élj vele okosan! Köszönöm szépen. Amúgy tényleg nagy volt a megpróbáltatás Áprilitől mastanig. Minden tiszteletem a kitartásodért! Gratulálok és kívánom, hogy kitartson 2010re is!
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1432 Dátum: 2009. December 22. - 21:02:33 » |
|
Bevallom most vettem észre Cápa, hogy a neved tényleg nem sokszor villant fel a képernyőn az utóbbi időben! Örülök, hogy újra a mezőnyben vagy!
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1433 Dátum: 2009. December 22. - 21:06:12 » |
|
Ott voltam a kislányom születésénél. Csodálatos volt! És most megadatott, hogy egy új tag születését is lássam
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1434 Dátum: 2009. December 23. - 05:40:06 » |
|
... Egyébként az az érzésem, hogy a Lacsinak a legjobb téli gumi sem elég jó. Csúszik mindegyikkel. Az előző gépen a téli gumival (bármelyikkel, pedig nem volt új egyik sem) sokkal könnyebben lehetett közlekedni. Ez meg még a Michelin-nel is úgy túrja az orrát kanyarban, mintha nyári lenne rajta. Ugyan ezt csinálta a Barummal is. ... Egyszer le kellene mérni "mázsán", csak az elejét. Meg egy hasonló kaliberű autóét is. Mert szerintem kicsit nehéz a motorka az elejében, ezért túrja a nóziját. Sok vas, kevés alu... Szerintem pont fordítva. Nem elég nehéz az eleje. Nincs rajta elég súly.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1435 Dátum: 2009. December 23. - 05:47:10 » |
|
Igaz, most reggel (300 m-re a parkolótól) dobott egy sárga lámpát. Még jó, hogy nálam volt a felszerelés, így egyből ki is olvastam. p0171. Túl szegény üzemanyag keverék. Lehet, hogy a hideg miatt? Nem gázzal mentél? Ilyenkor hidegben nem szeret a benzinen kívül mást. Ismerősöm is leállt pár napja az etanollal, mert hidegben rendetlenkedik a skodája. Persze, hogy gázzal mentem. Indulás után , amikor az automatika átváltott gázra manuálisan vissza is kellett kapcsolnom benzinre, mert csak dadogott vele. Aztán amikor már jól bemelegedett, akkor vissza gázra. Még soha nem csinált ilyet. A sárga lámpa azért érdekes, mert nem hidegen jött meg. Műszak végén, amikor már jó meleg volt a motor. A pláne az, hogy a következő napon ugyan ezt csinálta! Most ugyan egy kicsit hamarabb, a háztól olyan 600 m-re dobta be a sárgát. Szerintem egész addig zabszem volt a kipufogójában, hogy megússza-e ép lemezekkel a melót, és amikor megérezte az otthon illatát kiengedett a félsz. Egyből lett légáramlat a motorjában, és ehhez már kevés volt az üzemanyag. Ma "meleg" volt, nem is csinálta. Az ABS viszont dolgozott rendesen. Szakad az eső, és jó pár helyen kezd lefagyni. Pedig +1 - +3 fok van. Nagyon becsapós! Sok baleset lesz ma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1436 Dátum: 2009. December 23. - 07:53:30 » |
|
Itt is Tükörjég van már mindenütt az éjszakai esőzéstől és még most is tart -3 fokban. Kész jégcsináló. Most lenne jó vállalkozás a jégpálya üzemeltetés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #1437 Dátum: 2009. December 23. - 11:08:16 » |
|
... Egyébként az az érzésem, hogy a Lacsinak a legjobb téli gumi sem elég jó. Csúszik mindegyikkel. Az előző gépen a téli gumival (bármelyikkel, pedig nem volt új egyik sem) sokkal könnyebben lehetett közlekedni. Ez meg még a Michelin-nel is úgy túrja az orrát kanyarban, mintha nyári lenne rajta. Ugyan ezt csinálta a Barummal is. ... Egyszer le kellene mérni "mázsán", csak az elejét. Meg egy hasonló kaliberű autóét is. Mert szerintem kicsit nehéz a motorka az elejében, ezért túrja a nóziját. Sok vas, kevés alu... Szerintem pont fordítva. Nem elég nehéz az eleje. Nincs rajta elég súly. Mennyi súlyt akarsz még előre? Egy kisautó tömege van az elején. Azért túrja az orrát, mert nehéz neki. Te kanyarodnál, de hiába mert viszi a súlya kifelé az ívről. Nagyobb tempónál kezd átmenni gördülésből keresztirányú csúszásba a kerék... Ha a fara lenne túl nehéz, akkor meg az akarná megkerűlni az elejét... Az igazi az lenne, ha megközelítőleg egyforma lenne a tengelyterhelés. ( meg, ha háromszor ennyit keresnénk )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #1438 Dátum: 2009. December 23. - 12:05:14 » |
|
... Egyébként az az érzésem, hogy a Lacsinak a legjobb téli gumi sem elég jó. Csúszik mindegyikkel. Az előző gépen a téli gumival (bármelyikkel, pedig nem volt új egyik sem) sokkal könnyebben lehetett közlekedni. Ez meg még a Michelin-nel is úgy túrja az orrát kanyarban, mintha nyári lenne rajta. Ugyan ezt csinálta a Barummal is. ... Egyszer le kellene mérni "mázsán", csak az elejét. Meg egy hasonló kaliberű autóét is. Mert szerintem kicsit nehéz a motorka az elejében, ezért túrja a nóziját. Sok vas, kevés alu... Szerintem pont fordítva. Nem elég nehéz az eleje. Nincs rajta elég súly. Mennyi súlyt akarsz még előre? Egy kisautó tömege van az elején. Azért túrja az orrát, mert nehéz neki. Te kanyarodnál, de hiába mert viszi a súlya kifelé az ívről. Nagyobb tempónál kezd átmenni gördülésből keresztirányú csúszásba a kerék... Ha a fara lenne túl nehéz, akkor meg az akarná megkerűlni az elejét... Az igazi az lenne, ha megközelítőleg egyforma lenne a tengelyterhelés. ( meg, ha háromszor ennyit keresnénk ) Hátra be kell ültetni két sumót és megoldódott a probléma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1439 Dátum: 2009. December 23. - 13:44:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|