Nekem is van egy "kedves", aktuális történetem hazánk ügyfélbarát ügyintézési dolgairól.
Kiindulási helyzet: lakásbiztosítás lejelentve a banknak. Kell ugyenis a kölcsönhöz (ha vki nem tudná
)
Díjfizetés negyed évente. Utolsó esedékesség óta eltelt 30 nap (ez az adat még fontos lesz!)
Telefonos megkeresésé érkezik a banktól(!), miszerint a biztosító értesítette őket, hogy a lakásbiztosítás 60(!) napja nincs rendezve, ezért megszüntetik.
Mondom az nem lehet, mert egyrészt fizetve van (rendesen!), másrészt meg én semmilyen megkeresést nem kaptam a biztosítótól.
Hát ők meg igen. Úgyhogy legyek kedves, és egyeztessek a biztosítóval, szerezzek be egy igazolást, hogy OK a biztosítás, majd azt adjam be a banknak. Mert ugye e nélkül ugrik a kölcsön (fennmaradó rész egy összegben befizetendő
).
Telefon a biztosítónak, ugyan mégis mi a helyzet, honnan veszik, hogy képzelik, stb.
Hát náluk rendben van minden, valószínűleg véletlenül(!!) ment el a papír a banknak.
Küldenek nekem (?) egy igazolást, azzal mehetek a bankhoz.
Azért kedvesen (na jó, ez nem igaz) megkérdeztem a leánytól, hogy ezt mégis hogyan képzelik?
Ők hibáznak (többszörösen), és én rohangáljak miatta?
A hisztit el tudták küldeni a banknak, de a helyesbítést nem???
Ő erre nem tud mit mondani, csak az igazolást tudja kiállítani. Panaszt nem kezel.
Azt külön, a panasz irodán lehet (ügyes!).
Hát így mennek ezek a dolgok nálunk.
Mindenütt.
A kölcsönt adó bankot(ha nincs saját biztosítója) nem érdekli,hogy melyik biztosítóval vagy kapcsolatban, csak hogy legyen biztosításod megfelelő biztosítási összeggel, és a hitelfedezeti záradék a hitelt adó bank nevére szóljon. Tehát a jelenlegi biztosítódat, ha nem felel meg
számodra, hagyd ott. A szerződést évforduló előtt 30. nappal mond fel,vagy szüntesd meg a számládról való inkasszót, vagy ne fizesd be a
csekket, ezáltal díjnemfizetés miatt megszűnik a szerződés.