Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 29. - 06:31:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 528 529 [530] 531 532 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 714577 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #7935 Dátum: 2016. Június 01. - 20:57:36 »

Lehet, hogy félreérthető voltam, igazából a Lacetti is jól szigeteli a külső zajoktól az utasteret (jobban mint a Kalosom anno), de azért az Epicaban ez jobb. Nyilván egy drágább autóról van szó, tehát érthető is. Ettől függetlenül én is teljesen elégedett vagyok minden szempontból vele. Kacsint

lacetti esetén a dizel teljesen más kategória más a zajszigetelés (több benn)
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7936 Dátum: 2016. Június 02. - 12:33:39 »

Lehet, hogy félreérthető voltam, igazából a Lacetti is jól szigeteli a külső zajoktól az utasteret (jobban mint a Kalosom anno), de azért az Epicaban ez jobb. Nyilván egy drágább autóról van szó, tehát érthető is. Ettől függetlenül én is teljesen elégedett vagyok minden szempontból vele. Kacsint

lacetti esetén a dizel teljesen más kategória más a zajszigetelés (több benn)
Igen, erre gondoltam én is, hogy a motor miatt kapott több hangszigetelést. Azért Epica esetén én a 2.5 soros hathengerest választottam volna. Vigyorog
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #7937 Dátum: 2016. Június 04. - 15:34:05 »

Ma volt az első hosszabb utam az autóval és a teli tankból indulva 314km után még mindig a feles jel felett van a benzin szint mutató, de hogy mennyi lesz a tényleges fogyasztás, nem fogom megtudni, mert nem lesz ismét tele tankolva. (város és országút).
Az autónál tényleg érezni, hogy nehéz a kaszni, simán elviselne egy 150-160Le a hozzá megfelelő nyomatékkal, hogy dinamikusnak lehessen nevezni, így egy remek autó, amivel jól lehet közlekedni.
Futóművel kapcsoltabban nem vagyok benne biztos, hogy, hogy a lengés csillapítóim 100% lennének, de ahogy korábban írtam nekem tisztára Focus-1es érzésem van vele kapcsolatban, vagy legalábbis nagyon hasonlóan viselkedik.
Ha már téma volt a zaj, háromezres fordulatig max a futómű lehetne halkabb, addig csendes a motor, de négyezres fordulatnál, vagy felette nagyban megnő a motorhang. Végül a menetszél zaja, na abból nem tapasztaltam semmit, az nem jön be.
Ahhoz képest, hogy ez egy 2004ben piacra dobott autó típus, azaz a fejlesztés talán 2000es évekbeli lehet (találgat), még 2016ban is elfogadható paraméterekkel használható. Én továbbra is maximálisan elégedet vagyok vele.

Csak találnám már meg végre, hogy idönként mi a fene zörög a jobb első ajtó kárpitja felől / alól.


Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #7938 Dátum: 2016. Június 04. - 17:11:12 »

Ma volt az első hosszabb utam az autóval és a teli tankból indulva 314km után még mindig a feles jel felett van a benzin szint mutató, de hogy mennyi lesz a tényleges fogyasztás, nem fogom megtudni, mert nem lesz ismét tele tankolva. (város és országút).
Az autónál tényleg érezni, hogy nehéz a kaszni, simán elviselne egy 150-160Le a hozzá megfelelő nyomatékkal, hogy dinamikusnak lehessen nevezni, így egy remek autó, amivel jól lehet közlekedni.
Futóművel kapcsoltabban nem vagyok benne biztos, hogy, hogy a lengés csillapítóim 100% lennének, de ahogy korábban írtam nekem tisztára Focus-1es érzésem van vele kapcsolatban, vagy legalábbis nagyon hasonlóan viselkedik.
Ha már téma volt a zaj, háromezres fordulatig max a futómű lehetne halkabb, addig csendes a motor, de négyezres fordulatnál, vagy felette nagyban megnő a motorhang. Végül a menetszél zaja, na abból nem tapasztaltam semmit, az nem jön be.
Ahhoz képest, hogy ez egy 2004ben piacra dobott autó típus, azaz a fejlesztés talán 2000es évekbeli lehet (találgat), még 2016ban is elfogadható paraméterekkel használható. Én továbbra is maximálisan elégedet vagyok vele.

Csak találnám már meg végre, hogy idönként mi a fene zörög a jobb első ajtó kárpitja felől / alól.



Mondom nézd meg az utasülés állító karját. Lehet az zörög.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7939 Dátum: 2016. Június 04. - 19:47:06 »

Az autónál tényleg érezni, hogy nehéz a kaszni, simán elviselne egy 150-160Le a hozzá megfelelő nyomatékkal, hogy dinamikusnak lehessen nevezni, így egy remek autó, amivel jól lehet közlekedni.
Én is éreztem már, hogy mehetne jobban, de valszeg azért mert hozzászoktam. Legtöbbször pedig bőségesen elég az erő benne, főleg lakott területen. Bár lehet a tiéd kissé el van lustulva. A híres 150 ló körüli tádék sem mennek jobban, pont a súly/lóerő arány miatt. Pont, hogy jó súlyban van a lacsi szerintem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #7940 Dátum: 2016. Június 04. - 20:48:13 »

Fura dolog ez a lóerő (még ha nyomatékot is, meg a görbéket is nézünk mellé akkor is). A Nubira 122 paci, normál üzemben 20-ról le is tudnék mondani, de ha ki van használva a kapacitás, akkor bizony kellenek. De még az 5 ember + 5 bringa + cucc kombónál is lehet előzni, hegyre mászni, bármit.

Mindig elcsodálkozok, mikor új, majdnem ekkora autókban 70-80 lovas motorokat látok, és már a 100 ló is masszívan feláras. Ellenben most mentem egy 1,6 dízel Octaviával (legújabb széria), 5 sebességes váltóval. Ugyanezen motorral + 6 sebis váltóval hajtottam korábban egy Passatot, és utáltam, mert 2-esben meg volt halva, városban kínszenvedés volt. Ez meg azon túl, hogy autópályán jól ment, dinamikus volt, városban is használható volt.

Hazajövet utánenéztem, és kiderült, hogy ez a motor az Octáviában csak 105 lovas, míg a Passatban 120-ra van programozva! És mégis, egy jobbnak szánt, 6 sebességes váltó teljesen megölte.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #7941 Dátum: 2016. Június 06. - 11:52:03 »

Nektek is szereti jól összekenni magát a lacetti az első kerék mögött, az A oszlop alatti küszöb és ajtórészen?
Bámulatos, hogy egy, egy út után, mennyi apró kátrány, szurok, aszfalt pöttyöt ver fel oda a kerék. ennek ellenére nem rondítanám el az autót valami csúnya sárfogóval, ami nem illik oda.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7942 Dátum: 2016. Június 06. - 11:53:54 »

Nekem új kora óta van sárfogó (azzal vettem át), nem rondítja el. Ettől függetlenül azért koszos lesz az általad írt részen is, csak nem annyira.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #7943 Dátum: 2016. Június 11. - 11:43:45 »

Érdekesen mér az üzemanyag szint jelző. A mutató a skálázás feléig alig akart lemenni, néha már azt hittem nem is mér, aztán a skálázás felétől a piros jelölésig roham tempóban leért. Lanos után ez furcsa, de most már tudom mire számítsak.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #7944 Dátum: 2016. Június 11. - 11:46:02 »

Nekem új kora óta van sárfogó (azzal vettem át), nem rondítja el. Ettől függetlenül azért koszos lesz az általad írt részen is, csak nem annyira.
Láttam piros Lacettin a fekete gyári sárfogot, de szerintem csúf rajta.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #7945 Dátum: 2016. Június 11. - 11:49:14 »

Érdekesen mér az üzemanyag szint jelző. A mutató a skálázás feléig alig akart lemenni, néha már azt hittem nem is mér, aztán a skálázás felétől a piros jelölésig roham tempóban leért. Lanos után ez furcsa, de most már tudom mire számítsak.

Ez engem is meglepett. De 0 jelzésen még elmegy 100 km felett úgy, hogy nem gyullad ki a narancs lámpa. Már persze ha egyáltalán kigyullad... a gázos autómmal sikerült emiatt megszívni, ugyanis sosem tudom, mennyi benzin van benne (sokat ugye nem rakok bele, mert tönkremegy), és hát ki is ürült.

Most kivételesen kicsit több benya van benne, olyan negyeden áll, de néha bevillan a narancs tanklámpa. WTF?
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #7946 Dátum: 2016. Június 15. - 14:59:43 »

http://www.used-car-report.com/index.php?id=13&no_cache=1&L=2

Mindig jókat nevetgélek az ilyen riportokon, vagyis annyira sötét képet tudnak festeni egy-egy autóról, holott lehet, hogy a sok pont alig takar valós hibát, máshol meg feleennyi is anyagi katasztrófa.

Szerintük pl. nem túl meggyőző, mert:
- az elektromos rendszer nem a legstabilabb - wtf? max a lámpa csatlakozó, meg 1-2 szenzor 10 éven túl
- rossz fényszórók, rendszámtáblavilágítások - jah, csatlakozó (oké ez tényleg típushiba az 5 ajtósoknál), meg a megolvadó foglalat, de ez se világ vége
- hibás légzsákok - amilyen halálosan hangzik, annyira piszlicsáré: az oldallégzsákok csatlakozóit tudtommal gariban javították, aztán semmi gondja nincs, hol van ez egy "hibátlan" Takata légzsákhoz képest?
- szivárgó kormánymű - ja, tényleg, sz*rnirá, évente 1 deci olaj
- szivárgó motor - a tömítések tényleg hulladékok az autóban, de ez sem világ vége, nem egy nagynyomású rendszer felújítás 300k-ért...
- olajos (mmint folyó) lengéscsillapítók -jah, 180e km meg 11 év után nálam is cserélni kellett, jajj...
- hibás tengelykapcsoló csapágyazás - He
- kopott féktárcsák/betétek - boccsmár... (bár az enyémből pl. ezek is 150e km és 9 év után kerültek ki, és még gyáriak voltak elvileg...)

Kicsit komolytalannak érzem a listát. A valós (bár szintén apróbb) típusra jellemző meghibásodásokról meg pont nem ír (termosztát, fékbeállás), vagy az egyetlen drága hibáról, a múltkoriban tárgyalt, nem minden autót érintő ABS tömbről sem.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 15. - 15:01:22 írta Krupcheck » Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #7947 Dátum: 2016. Június 15. - 19:05:12 »

http://www.used-car-report.com/index.php?id=13&no_cache=1&L=2

Mindig jókat nevetgélek az ilyen riportokon, vagyis annyira sötét képet tudnak festeni egy-egy autóról, holott lehet, hogy a sok pont alig takar valós hibát, máshol meg feleennyi is anyagi katasztrófa.

Szerintük pl. nem túl meggyőző, mert:
- az elektromos rendszer nem a legstabilabb - wtf? max a lámpa csatlakozó, meg 1-2 szenzor 10 éven túl
- rossz fényszórók, rendszámtáblavilágítások - jah, csatlakozó (oké ez tényleg típushiba az 5 ajtósoknál), meg a megolvadó foglalat, de ez se világ vége
- hibás légzsákok - amilyen halálosan hangzik, annyira piszlicsáré: az oldallégzsákok csatlakozóit tudtommal gariban javították, aztán semmi gondja nincs, hol van ez egy "hibátlan" Takata légzsákhoz képest?
- szivárgó kormánymű - ja, tényleg, sz*rnirá, évente 1 deci olaj
- szivárgó motor - a tömítések tényleg hulladékok az autóban, de ez sem világ vége, nem egy nagynyomású rendszer felújítás 300k-ért...
- olajos (mmint folyó) lengéscsillapítók -jah, 180e km meg 11 év után nálam is cserélni kellett, jajj...
- hibás tengelykapcsoló csapágyazás - He
- kopott féktárcsák/betétek - boccsmár... (bár az enyémből pl. ezek is 150e km és 9 év után kerültek ki, és még gyáriak voltak elvileg...)

Kicsit komolytalannak érzem a listát. A valós (bár szintén apróbb) típusra jellemző meghibásodásokról meg pont nem ír (termosztát, fékbeállás), vagy az egyetlen drága hibáról, a múltkoriban tárgyalt, nem minden autót érintő ABS tömbről sem.
Más autós cikkeknél is eszembe jutott már és nekem az a véleményem az egészről, hogy illene minden cikk (riport) írónak felvennie a kapcsolatot az adott autó típus klubjával, közösségével (már ha van), hisz a felhasználok tapasztalatai ezekben a közösségekben jól elérhetőek. Mert így csak irkálnak valamiféle személyes indíttatású cikket, de egy nagy közösség véleménye mégiscsak mérvadóbb minta.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #7948 Dátum: 2016. Június 15. - 21:25:06 »

Más autós cikkeknél is eszembe jutott már és nekem az a véleményem az egészről, hogy illene minden cikk (riport) írónak felvennie a kapcsolatot az adott autó típus klubjával, közösségével (már ha van), hisz a felhasználok tapasztalatai ezekben a közösségekben jól elérhetőek. Mert így csak irkálnak valamiféle személyes indíttatású cikket, de egy nagy közösség véleménye mégiscsak mérvadóbb minta.

A Dekra annyiban elvileg jobb, hogy itt a tényleges meghibásodások alapján írják a listát (bár a féktárcsakopást így sem értem, az nem meghibásodás), tehát elvileg objektív kellene, hogy legyen. Illetve az is, de súlyozás hiányában mégsem mond semmit.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7949 Dátum: 2016. Június 16. - 06:41:08 »

Nyilván azok a típusok sokkal jobbak, ahol 40ezer km után a gyári lengéscsillapítók megadják magukat, vagy hasonló futásteljesítmény után elkopnak a fékek vagy a futóműalkatrészek. A fékkopás meg sokszor vezetési stílustól is függ, de szerintem a Lacettire nem jellemző a gyors tárcsa-betét kopás. A fékcső és a szorulás igen, de ez sem jelentkezik mindenkinél.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 528 529 [530] 531 532 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!