sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #7920 Dátum: 2016. Május 16. - 12:22:33 » |
|
Autókám ismét megjavítva. Tényleg az üzemanyagszivattyú volt a bűnös, kompletten cserélve, munkadíjjal együtt 40e pénz. Azóta megjárta a Szeged-Anyós (Hajdúböszörmény) távot oda-vissza, és úgy tűnik, a hidegindítás utáni első nagyobb gázadáskor jelentkező torpanás is megoldódott, tehát valószínűleg bejött a tippetek, miszerint a nyomásszabályzó volt a gond okozója.
nem kevés volt a munkadíj(majd 14.000) egy fél órás műveletért
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #7921 Dátum: 2016. Május 16. - 12:49:10 » |
|
nem kevés volt a munkadíj(majd 14.000) egy fél órás műveletért
Szépen fogalmaztál, szerintem krvasok volt (15e pontosan, a postaköltséget nem számoltam bele a 40-be), főleg, hogy láttam, hogy hol van és mennyibe telik hozzáférni. Annyi mondjuk hozzátartozik, hogy kijöttek az autóért -mivel elfelejtették közölni, hogy az általuk beszerelt gázrendszernek van vészindítás funkciója, és bár megpróbáltam, nem jól-, mert úgy tűnt, hogy vontatni kell. Persze 3 km-re eljönni egy Ladával meg 2 fővel sem kerül ennyibe, de ez van. Ha valaki tud Szegeden normális szervizest, telefonszámot elfogadok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #7922 Dátum: 2016. Május 16. - 14:04:30 » |
|
Csak úgy csendesen megjegyezném, hogy az üzemanyag szivattyú cseréje nem fél óra. Illendő a tank tartalmát megnézni, illetve tisztítani. LPG-s autó esetében gyakran a tankban levő üzemanyag is cserés! Garanciális feltétel az üzemanyag szűrő -számlával is igazolt- cseréje. Ezek után üzemanyag nyomás és szállítási mennyiség mérés. Néhány utángyártott komplett szivattyúegységnél tapasztaltam és mértem akár 0,5 barral alacsonyabb rendszernyomást. Ha ezek megtörténtek, akkor az nem fél óra. Ha nem, akkor lehet számítani újabb meghibásodásra, garanciára ellenben nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #7923 Dátum: 2016. Május 16. - 14:22:53 » |
|
Szilárd meggyőződésem, hogy mindezek még gondolati szinten sem merültek fel.
(kivéve a szűrőcsere, az is csak azért, mert vittem nekik. másodjára, mert az olajcserekor "nem volt szabad akna")
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #7924 Dátum: 2016. Május 16. - 14:44:29 » |
|
Szilárd meggyőződésem, hogy mindezek még gondolati szinten sem merültek fel.
(kivéve a szűrőcsere, az is csak azért, mert vittem nekik. másodjára, mert az olajcserekor "nem volt szabad akna")
Hát az sajnálatos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #7925 Dátum: 2016. Május 17. - 02:48:38 » |
|
Szilárd meggyőződésem, hogy mindezek még gondolati szinten sem merültek fel.
(kivéve a szűrőcsere, az is csak azért, mert vittem nekik. másodjára, mert az olajcserekor "nem volt szabad akna")
Hát az sajnálatos. Az, de sajnos nem ritka.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7926 Dátum: 2016. Május 22. - 09:03:57 » |
|
Tegnap voltunk az Opel napon a Hungaroringen. Sikerült nyernem egy kupont élményautózásra Astra GTC OPC autóval vittek körbe, ahogy kimentünk a boxutcából, elkapott a rosszullét az erős gyorsításnál és fékezésnél. Aztán az első kanyar után már élveztem Egyébként Gaál Ádám volt a sofőr. 5 kör után elfogyott negyed tank benzin.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 22. - 09:10:32 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7927 Dátum: 2016. Május 30. - 14:59:20 » |
|
Pénteken alkalmam volt vezetni egy 1.6-os 5 ajtós Lacettit 200 kilométeren keresztül, ami nem sokkal futott többet, mint az enyém. Több dolog feltűnt közben: - a kormányt nehezebb volt tekerni, gondolom ez a sebességfüggés hiánya miatt van - a kuplung nehezebben járt (talán az olaj miatt??) - bár új fékbetétek vannak elöl, mégis az én fékem jobban fog, érzésre olyan volt, mint a gyári betétekkel (neki Ferodo van, nekem TRW) - a váltónál nincs akadás a 2-3 fokozatok között - gyorsításkor más volt a motorhang, talán kicsit hangosabb is.
Aztán átültem az Epicába és hát teljesen más, mint a Lacetti.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
whiteg
|
|
« Hozzászólás #7928 Dátum: 2016. Május 30. - 16:03:57 » |
|
Pénteken alkalmam volt vezetni egy 1.6-os 5 ajtós Lacettit 200 kilométeren keresztül, ami nem sokkal futott többet, mint az enyém. Több dolog feltűnt közben: - a kormányt nehezebb volt tekerni, gondolom ez a sebességfüggés hiánya miatt van - a kuplung nehezebben járt (talán az olaj miatt??) - bár új fékbetétek vannak elöl, mégis az én fékem jobban fog, érzésre olyan volt, mint a gyári betétekkel (neki Ferodo van, nekem TRW) - a váltónál nincs akadás a 2-3 fokozatok között - gyorsításkor más volt a motorhang, talán kicsit hangosabb is.
Aztán átültem az Epicába és hát teljesen más, mint a Lacetti.
Érdekes észrevételek, de valószínű, hogy ahány ötajtós és ahány szedán annyi féle kis különbséget lehet észrevenni autó és autó között. A TRW-t már többen dicsérték, hogy nagyon jó vele a fék, így nem véletlen, hogy jobbnak érzed a tiédet.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7929 Dátum: 2016. Május 31. - 11:04:50 » |
|
Nyilván ugyanazon típus-kialakítás és felszereltség esetén is van különbség más márkáknál is. Nekem leginkább a váltó jobb működése és talán a hangszigetelés mássága az, ami igazán feltűnt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
whiteg
|
|
« Hozzászólás #7930 Dátum: 2016. Május 31. - 15:40:57 » |
|
Nyilván ugyanazon típus-kialakítás és felszereltség esetén is van különbség más márkáknál is. Nekem leginkább a váltó jobb működése és talán a hangszigetelés mássága az, ami igazán feltűnt.
És az Epica, milyen volt a Lacetti-hez képest? Ha már említést tettél róla.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7931 Dátum: 2016. Június 01. - 11:53:26 » |
|
Nyilván ugyanazon típus-kialakítás és felszereltség esetén is van különbség más márkáknál is. Nekem leginkább a váltó jobb működése és talán a hangszigetelés mássága az, ami igazán feltűnt.
És az Epica, milyen volt a Lacetti-hez képest? Ha már említést tettél róla. Teljesen más. Egyrészt diesel, bár belül ez annyira nem zavaró, nem sokat hallani belőle. Igazából 2 ezres fordulattól húz, de akkor nagyon megindul. Nagy, kívül belül, bár a Lacettiben sem panaszkodom, meg a hátul ülők sem szoktak. Belül sokkal csendesebb, még nagy sebességnél is, az úthibákat nem is érezni, viszont kevésbé éreztem stabilnak gyors kanyarokban. Szinte fullextrás, talán a napfénytető hiányzik belőle. Tetszett még, hogy - a Lacettihez hasonlóan - magasabb építésű, így a szegélyekhez állás nem jelent problémát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #7932 Dátum: 2016. Június 01. - 12:48:04 » |
|
Nyilván ugyanazon típus-kialakítás és felszereltség esetén is van különbség más márkáknál is. Nekem leginkább a váltó jobb működése és talán a hangszigetelés mássága az, ami igazán feltűnt.
És az Epica, milyen volt a Lacetti-hez képest? Ha már említést tettél róla. Teljesen más. Egyrészt diesel, bár belül ez annyira nem zavaró, nem sokat hallani belőle. Igazából 2 ezres fordulattól húz, de akkor nagyon megindul. Nagy, kívül belül, bár a Lacettiben sem panaszkodom, meg a hátul ülők sem szoktak. Belül sokkal csendesebb, még nagy sebességnél is, az úthibákat nem is érezni, viszont kevésbé éreztem stabilnak gyors kanyarokban. Szinte fullextrás, talán a napfénytető hiányzik belőle. Tetszett még, hogy - a Lacettihez hasonlóan - magasabb építésű, így a szegélyekhez állás nem jelent problémát. Lacetti esetén a diesel is halkabb a benzinestől szélzaj ami 160km/h felett jelentkezik a benzines után állandó volt a gyorshajtás mivel az érzékek becsapják az embert
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
whiteg
|
|
« Hozzászólás #7933 Dátum: 2016. Június 01. - 14:58:04 » |
|
Nyilván ugyanazon típus-kialakítás és felszereltség esetén is van különbség más márkáknál is. Nekem leginkább a váltó jobb működése és talán a hangszigetelés mássága az, ami igazán feltűnt.
És az Epica, milyen volt a Lacetti-hez képest? Ha már említést tettél róla. Teljesen más. Egyrészt diesel, bár belül ez annyira nem zavaró, nem sokat hallani belőle. Igazából 2 ezres fordulattól húz, de akkor nagyon megindul. Nagy, kívül belül, bár a Lacettiben sem panaszkodom, meg a hátul ülők sem szoktak. Belül sokkal csendesebb, még nagy sebességnél is, az úthibákat nem is érezni, viszont kevésbé éreztem stabilnak gyors kanyarokban. Szinte fullextrás, talán a napfénytető hiányzik belőle. Tetszett még, hogy - a Lacettihez hasonlóan - magasabb építésű, így a szegélyekhez állás nem jelent problémát. Lacetti esetén a diesel is halkabb a benzinestől szélzaj ami 160km/h felett jelentkezik a benzines után állandó volt a gyorshajtás mivel az érzékek becsapják az embert Nekem már a Lacetti zajszigetelése is tetszik, ezért is hallok meg minden kis apró neszt, zörejt, amik meg idegesíteni szoktak, így kezdek rászokni a zenehallgatására. A talán a futómű felöl jöhetne be kevesebb, főleg utahibákon keletkező okozta zaj az utastérbe, de a szél és motorzaj szerintem rendben van. Nekem a Lacetti leginkább a Ford Focusra emlékeztet, de úgy kb mindenben és ezt pozitívként írom. Én nagyon megszerettem a Lacettit, ami tényleg nem egy versenygép még az 1.6os motorral sem, de normális közlekedéshez megfelelő autó. Ezért azt mondom, hogy jól döntöttem amikor engedtem a vásárlási ajánlatnak. Biztos vannak jobb autók, más autók, újabb autók, de egyrészt azokba ritkán ülök, másrészt, némelyik újabb autót vezetve sem tapasztaltam, hogy az annyival jobb lenne, mint amennyivel többe kerül.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7934 Dátum: 2016. Június 01. - 18:24:00 » |
|
Lehet, hogy félreérthető voltam, igazából a Lacetti is jól szigeteli a külső zajoktól az utasteret (jobban mint a Kalosom anno), de azért az Epicaban ez jobb. Nyilván egy drágább autóról van szó, tehát érthető is. Ettől függetlenül én is teljesen elégedett vagyok minden szempontból vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|