WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #7755 Dátum: 2015. Július 14. - 16:19:52 » |
|
Ma kipróbáltam az Osannál nemrég telepített 'csináld magad' mosókat. Valóban hatékony és gyors. 2 perc alatt megvolt, ami otthon kb 15 perc
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #7756 Dátum: 2015. Július 14. - 19:09:50 » |
|
Az is van, meg vettem Prevent kátrányoldót is, mert több helyen azt írták, hogy nagyon hatásos és nem bántja a lakkozást, ha 1 percnél tovább nem hagyjuk rajta a fényezésen. Sajnos rengeteg van rajta, főként az első ajtókon és az első sárvédők ívén, na meg persze a küszöb alsó részen, de az nem is izgat annyira Preventet nem használtam de lehet az is jó cucc. A Lacettihez csak sebbenzint használtam, igaz csak úgy, hogy kicsit felitattam egy rongyra vagy ha éppen nem volt a közelben rongy akkor egy papírzsepire és 10 másodperc alatt finoman letörölgettem. Tökéletesen eltűnt a kátrány és nem ette meg a fényezést. A küszöb alján lévőt meg fogd fel kiegészítő alvázvédelemnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7757 Dátum: 2015. Július 28. - 09:30:27 » |
|
Csak kíváncsiságból megnéztem, mit ír a Lacettiről a Dekra. Hát eléggé lesújtó. Leginkább az olajszivárgásokat említik (motor, lengéscsillapító, kormánymű), ezt még értem is, bár szerintem nem vészes. Említik a gyorsan kopó fékeket (ez szerintem nem jellemző, egyéb fékprobléma igen), illetve az elektronika és a világítás hibáit (ezt sem értem).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #7758 Dátum: 2015. Július 28. - 10:36:36 » |
|
Csak kíváncsiságból megnéztem, mit ír a Lacettiről a Dekra. Hát eléggé lesújtó. Leginkább az olajszivárgásokat említik (motor, lengéscsillapító, kormánymű), ezt még értem is, bár szerintem nem vészes. Említik a gyorsan kopó fékeket (ez szerintem nem jellemző, egyéb fékprobléma igen), illetve az elektronika és a világítás hibáit (ezt sem értem).
Elektronikus gány inkább a HB-kra igaz: klímapanel; hátsó ablakmosó cső eltörése miatti érdekes elektromos galibák (ajtónyitásra leáll a kocsi, stb.) ha visszafolyik a cső melletti elektromos csatlakozóra a C oszlopnál; világítás csatlakozó szétolvadása a műszerfal mögött és ezáltal a tompított fény elhalálozása (ezt egyébként sokan a bajszkapcsoló hibájának tudják be és orrba szájba cserélgetik a "hozzáértők" mert a szétégett csatlakozó miatti ellenállásváltozás miatt a bajuszban is meg szokott pörkölődni a vezeték...) Ezekből egy firkász simán elektromosan vacaknak titulálja, bár azért a tompított fény elhalása balesetveszélyes hibajelenség tud lenni főleg, ha éjszaka megy el a világításod, így még ha bagatel is a javítás, bárki érezheti vagy gondolhatja úgy, hogy "b..szki ez egy sz.r, más kocsinál ilyen alap dolog hibája ritka mint az öt találatos lottó", tehát már ez önmagában megért volna egy visszahívást, de mint tudjuk nem történt meg...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7759 Dátum: 2015. Július 28. - 12:31:42 » |
|
A leírásból mondjuk nem ilyen hibákra gondoltam, de ezek tényleg léteznek, igaz csak a HB-knél és a kombinál (legalábbis a cső törése). Érdekes, hogy ugyanilyen elektromos hibákat és a világítás elégtélenségét említik az Octaviánál is. Bezzeg a régi 3-as BMW-k a 90-es évek közepéről-végéről übertutik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7760 Dátum: 2015. Július 31. - 13:41:08 » |
|
Gondoltam a külföldi út előtt kellene kötni egy assistance biztosítást. Már van egy, a Groupama biztosítónál, ami külföldön is érvényes, de a térítési összeg elég kevés (szerintem). Tud valaki ajánlani valami jót, csak az utazás időtartamára köthetőt? Néztem a neten sokfélét, mondial-assitance, europ-assistance, én egyiket sem ismerem. Van valakinek tapasztalata valamelyikkel?
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #7761 Dátum: 2015. Július 31. - 19:16:32 » |
|
Gondoltam a külföldi út előtt kellene kötni egy assistance biztosítást. Már van egy, a Groupama biztosítónál, ami külföldön is érvényes, de a térítési összeg elég kevés (szerintem). Tud valaki ajánlani valami jót, csak az utazás időtartamára köthetőt? Néztem a neten sokfélét, mondial-assitance, europ-assistance, én egyiket sem ismerem. Van valakinek tapasztalata valamelyikkel?
Köszi
Én a postán kötöttem utas, poggyász és kocsi assistance-t, kombóban, de úgy tudom, hogy ott csak 10 éves korig lehet kötni. Mivel vegyített biztosítás volt, elég jól fizetett volna. Bár az assistance csak arra jó, hogy bevontassák a kocsit az első szervizbe és ha nagyon muszáj akkor fizetnek pár nap szállást a családnak, vagy fizetik a hazautazás vagy a romos kocsi hazaszállítási költségeit. Illetve tavaly úgy volt a vegyített biztosítás, hogy ha a kocsi bekrepálása miatt nem tudtuk volna elfoglalni a szállásunkat, és a szállásadó inkasszálta volna a szállásdíjat meg nem jelenés miatt, akkor azt a biztosító a kocsira hivatkozva megtérítette volna. Ebből a szempontból hasznos.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 31. - 19:24:50 írta kubu87 »
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #7762 Dátum: 2015. Július 31. - 20:27:20 » |
|
Mi a netrisken szoktunk kötni, ami a legolcsóbb.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7763 Dátum: 2015. Augusztus 02. - 12:10:04 » |
|
Gondoltam a külföldi út előtt kellene kötni egy assistance biztosítást. Már van egy, a Groupama biztosítónál, ami külföldön is érvényes, de a térítési összeg elég kevés (szerintem). Tud valaki ajánlani valami jót, csak az utazás időtartamára köthetőt? Néztem a neten sokfélét, mondial-assitance, europ-assistance, én egyiket sem ismerem. Van valakinek tapasztalata valamelyikkel?
Köszi
Én a postán kötöttem utas, poggyász és kocsi assistance-t, kombóban, de úgy tudom, hogy ott csak 10 éves korig lehet kötni. Mivel vegyített biztosítás volt, elég jól fizetett volna. Bár az assistance csak arra jó, hogy bevontassák a kocsit az első szervizbe és ha nagyon muszáj akkor fizetnek pár nap szállást a családnak, vagy fizetik a hazautazás vagy a romos kocsi hazaszállítási költségeit. Illetve tavaly úgy volt a vegyített biztosítás, hogy ha a kocsi bekrepálása miatt nem tudtuk volna elfoglalni a szállásunkat, és a szállásadó inkasszálta volna a szállásdíjat meg nem jelenés miatt, akkor azt a biztosító a kocsira hivatkozva megtérítette volna. Ebből a szempontból hasznos. A 10 év nem akadály, még csak 7 éves a kocsi Amiket leírtál, azt nagyjából tudtam, külföldön az is nagy segítség.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7764 Dátum: 2015. Augusztus 02. - 12:10:31 » |
|
Mi a netrisken szoktunk kötni, ami a legolcsóbb.
Csak assistance vagy egyben utas is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #7765 Dátum: 2015. Augusztus 03. - 20:59:26 » |
|
Mi a netrisken szoktunk kötni, ami a legolcsóbb.
Csak assistance vagy egyben utas is? Utas is, mindenes.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #7766 Dátum: 2015. Augusztus 04. - 07:52:52 » |
|
Kissé tehetetlennek érzem magam....fateromat továbbra sem tudom meggyőzni, hogy a kocsi karbantartása nem merül ki a motorolaj, olajszűrő és levegőszűrő cserén. Hihetetlen, hogy megtehetné és mégis le****ja a dolgokat. Pár ezer forintos tételeken spórol évente. Mondjuk amióta kihozta az Orlandot a szalonból 2011-ben, azóta nem hordta márkaszervizbe sem a garanciaidő alatt, csak a sarki szerelőhöz. A kocsiban most 93 ezer km van. Néztem a neten szerviz manualt és kérdeztem tőle, hogy cserélt-e fékfolyadékot 30 ezrenként vagy gyertyákat 60 ezernél. Erre úgy nézett rám, mint a véres rongyra :O szerinte majd rátöltöget a fékfolyadékra, ha fogy (hozzátenném, hogy a motorháztetőt még annyira sem nyitja fel, hogy ablakmosó folyadékot töltsön bele néha).....erre mondtam neki, hogy a fék nagyon nem játék és nem véletlenül írták le a cseréjét viszonylag sűrűn. Ezek szerint ő még a 70es években él és ebből kiindulva akkor csak úgy cseréltek dolgokat, ha tönkrementek. Gondolom, hogy Tomy és Sebiék számtalan ilyen "nagyokossal" találkoznak munkáik során. Úgy érzem, hogy nekem kell átvennem a kocsijaik szervizeltetését, mert alattuk széthullanak idő előtt. Eléggé elszomorító ez a hozzáállás, miközben kb két havonta járnak "nyaralni" vagy síelni....Mondjuk az is űber durva volt, hogy a Captivát azért is cserélte be anno az új Orlandora, mert nagy szervizt kellett volna csináltatni és az egy vagyon a dízelen...már azon is leesett az arcon. Mit is vártam tőle mondjuk ezek után. A 99-es A160 merciről nem is találtam manualt, mondjuk az behozott autó, de kétes a valós 187 ezer km benne.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #7767 Dátum: 2015. Augusztus 04. - 19:45:47 » |
|
Kissé tehetetlennek érzem magam....fateromat továbbra sem tudom meggyőzni, hogy a kocsi karbantartása nem merül ki a motorolaj, olajszűrő és levegőszűrő cserén. Hihetetlen, hogy megtehetné és mégis le****ja a dolgokat. Pár ezer forintos tételeken spórol évente. Mondjuk amióta kihozta az Orlandot a szalonból 2011-ben, azóta nem hordta márkaszervizbe sem a garanciaidő alatt, csak a sarki szerelőhöz. A kocsiban most 93 ezer km van. Néztem a neten szerviz manualt és kérdeztem tőle, hogy cserélt-e fékfolyadékot 30 ezrenként vagy gyertyákat 60 ezernél. Erre úgy nézett rám, mint a véres rongyra :O szerinte majd rátöltöget a fékfolyadékra, ha fogy (hozzátenném, hogy a motorháztetőt még annyira sem nyitja fel, hogy ablakmosó folyadékot töltsön bele néha).....erre mondtam neki, hogy a fék nagyon nem játék és nem véletlenül írták le a cseréjét viszonylag sűrűn. Ezek szerint ő még a 70es években él és ebből kiindulva akkor csak úgy cseréltek dolgokat, ha tönkrementek. Gondolom, hogy Tomy és Sebiék számtalan ilyen "nagyokossal" találkoznak munkáik során. Úgy érzem, hogy nekem kell átvennem a kocsijaik szervizeltetését, mert alattuk széthullanak idő előtt. Eléggé elszomorító ez a hozzáállás, miközben kb két havonta járnak "nyaralni" vagy síelni....Mondjuk az is űber durva volt, hogy a Captivát azért is cserélte be anno az új Orlandora, mert nagy szervizt kellett volna csináltatni és az egy vagyon a dízelen...már azon is leesett az arcon. Mit is vártam tőle mondjuk ezek után. A 99-es A160 merciről nem is találtam manualt, mondjuk az behozott autó, de kétes a valós 187 ezer km benne. Na erre mondták itt többen is, hogyha autót veszel az, hogy idős gondos gazda nem létezik..
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #7768 Dátum: 2015. Augusztus 09. - 13:54:46 » |
|
Tudna nekem valaki holnap délutánra kölcsönadni egy kerékpártartót? Lehet tetőre szerelhető vagy vonóhorogra szerelhető is. A lényeg, hogy egy 40mm*50mm-es váz rögzíthető legyen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Augusztus 09. - 14:14:50 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #7769 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 06:45:04 » |
|
Hazaértünk a nagy útról, kilenc nap alatt 4540km-t mentünk. A kocsi bírta, mi is . Bővebben kicsit később írok még az útról, hátha valaki útra kel Hollandia felé autóval (megéri ).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|