Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 08:20:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 143768 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #105 Dátum: 2008. Február 13. - 17:33:39 »

Első tapasztalatok a K&N betétről:

Szubjektív:
- nyomatékosabb lett az autó alacsony fordulaton
- simábban, puhábban jár
- halkabb lett (főleg emelt fordulaton)
- jobban gyorsul (nem sokkal, de azért érezhető)

Objektív:
- a fogyasztása nem változott (mondjuk ez majd igazán hosszabb távon derül ki, a gáz nagyon becsapós)

Mondjuk az várható volt, hogy alacsony fordulaton nyomatékosabb lesz! Minél nagyobb a fordulat, annál nagyobb a leadott teljesítmény és nagyobb energia jut a szűrő átszívására is. Szellősebb szűrőt könnyebben átszívja.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #106 Dátum: 2008. Február 13. - 19:12:47 »

Számoljunk egy kicsit!
A papírbetét felszín vetülete ~2,274 dm2, K&N sportbetét ennél valamivel kevesebb, mert a szűrőtestet rögzíteni kell a kerethez, de vegyük ugyanennyinek!
A K&n RC-2600 kúpost direkt kiterített vetülete ~3,9 dm2[/sup. (166 % a betéthez képest) 1,4-eshez ajánlottam.
A K&n RC-9310 kúpost direkt kiterített vetülete ~5,2 dm2[/sup. (228 % a betéthez képest) 1,6 és nagyobb motorokhoz véleményem szerint.
A sportszűrők messze jobban áteresztenek, mint a papír és K&N minőség legalább úgy szűr!
A betétszűrők Lacsinál a fényszóró mögötti hattyúnyakból szívnak, mint korábban írtam tyúktojásnyi keresztmetszeten, a direkt pedig a tér minden irányából közvetlenül légköri nyomáson szűr.
Hasonlítható a különbség érzékletesen és most jön a döntés pillanata: akarom-e valamelyiket? Sajnos a direkt szívóhangja nem mindenkinek kellemes, de a jelentősen jobb légáramnak ez az ára.
Mégis a legdrágább betét és direkt az olcsó sportszűrő, sokan egy tízezres spóroláson buktak meg és a gyenge légáramú szűrő alapján általánosítanak.
Szép kikeletet mindenkinek! Testközelből http://www.carstyling.hu/prog_shower.php?id=570
Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #107 Dátum: 2008. Február 13. - 21:06:19 »

mégis a  legdrágább betét-tel kezdődő mondatod nem értem...
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #108 Dátum: 2008. Február 13. - 21:56:42 »

mégis a  legdrágább betét-tel kezdődő mondatod nem értem...
Gondolom, hogy összeadva az évek alatt olcsóbb és eredményesebb a direkt.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #109 Dátum: 2008. Február 14. - 04:59:59 »

mégis a  legdrágább betét-tel kezdődő mondatod nem értem...
Mert az beépítés után röviddel leginkább a kukában végzi.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #110 Dátum: 2008. Február 15. - 16:14:06 »

Elindult a rendelési lehetőség.
Bővebb infó a weblap rendelések pontjában.

Az eddigieknek megfelelően itt a fórumon, a partnerek pontban is nyitottam egy új témát evvel kapcsolatban.
Oda a rendelésekkel közvetlenül összefüggő hozzászólásokat (kérdéseket, tapasztalatokat) írjátok meg.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #111 Dátum: 2008. Február 17. - 10:08:59 »

Van esély arra is, hogy egy direktre benevezzek? Esetleg be is szerelnék nekem garanciával? A Typhoon-t kinéztem magamnak! Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #112 Dátum: 2008. Február 17. - 20:23:45 »

Van esély arra is, hogy egy direktre benevezzek? Esetleg be is szerelnék nekem garanciával? A Typhoon-t kinéztem magamnak! Kacsint

A weblapon ez is le van írva.  Kacsint

A K&N honlapján kinézed a cikkszámot. Megírod itt, én meg megírom neked az árat.
Beszerelést nem tudom. Ezt megkérdezheted tőlük, a megrendelésnél indítható mailben. Nem muszáj mindjárt az első mailben konkrétan megrendelni a cuccot, az érdeklődéshez is használható. Ha a szűrő cikkszáma megvan, akkor az árat is megkérdezheted tőlük.

Annyi a lényeg, hogy a klubtagok beazonosítása ezen az úton történik, tehát a kedvezményt csak akkor tudod érvényesíteni, ha a weblapról indítod a dolgot.

Ez a rendszer azért lett kitalálva, mivel nincs klubkártyánk. A forgalmazók pedig valamilyen azonosításhoz minden képpen ragaszkodnak. Bemondásos alapon nem kívánnak kedvezményt adni bárkinek (érthető módon).
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #113 Dátum: 2008. Február 18. - 20:10:29 »

Van esély arra is, hogy egy direktre benevezzek? Esetleg be is szerelnék nekem garanciával? A Typhoon-t kinéztem magamnak! Kacsint
Szépen hangzik, az árára én is kíváncsi lennék! Ha Neked a 70 mm-es krómcső (3000,-ért) nem felel meg, legyen - de beépítve úgy 200 euro felett lehet az ára. 2 éve még az INDEX-ben kitárgyaltuk, feléből is kihozható, ha számít...mint műhelyben. A 70 mm-hez átmérőben mindenképpen igazodni kell(ene)!
Üdv

Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #114 Dátum: 2008. Február 19. - 17:42:13 »

Lacettihez nem találtam TYPHOON kittet, de tájékozódásnak ez is megfelel: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=print&sid=100
ennek ára:
http://cgi.ebay.co.uk/K&N-TYPHOON-INDUCTION-KIT-FORD-FOCUS-ST170_W0QQitemZ150209623191QQcmdZViewItem
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #115 Dátum: 2008. Február 21. - 19:03:11 »

Hát nem éppen akciós a tájfun. Tegnap cseréltem faterom zafirájában izzót (könnyebb volt, mint a lacsiban), ekkor láttam, a porszívócsőszerű légszűrőt. Elég vicces volt.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #116 Dátum: 2008. Február 28. - 10:19:11 »

A Dieseles Lacsihoz is van szűrő? Ha van mennyiért?
Naplózva

mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #117 Dátum: 2008. Február 28. - 13:18:05 »

A Dieseles Lacsihoz is van szűrő? Ha van mennyiért?
Sterintem ezek a szűrők gagyik.A Te motorod amúgy is elég erős és nyomatékos, isteni vétek lenne egy ilyet odasuszterolni.Arról nem beszélve hogy hova?Ha egy csavar bekeveredik abba a motortérbe 2 év mire kitalál.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #118 Dátum: 2008. Március 01. - 16:26:03 »

A Dieseles Lacsihoz is van szűrő? Ha van mennyiért?
Sterintem ezek a szűrők gagyik.A Te motorod amúgy is elég erős és nyomatékos, isteni vétek lenne egy ilyet odasuszterolni.Arról nem beszélve hogy hova?Ha egy csavar bekeveredik abba a motortérbe 2 év mire kitalál.

Gagyik?
Mi alapján mondod ezt? Használtad? Mennyit? Csalódtál benne? Miért?
Véleménye lehet mindenkinek, de azt nem árt tényekkel alátámasztani.
Különösen olyan esetben, ha egy partnerünk által kedvezménnyel kínált termékről van szó.

A K&N egy igen nagynevű márka. Közöttünk is vannak akik már hoszú ideje használják , és még senki nem szólta le.
Az egy más kérdés, hogy valakinek nem jön be valamiért, nem hozza azokat az eredményeket, amiket elvárt tőle. Olyan termék szerintem nincs a világon, ami mindenkinek tökéletesen megfelelne.

Én csak egy pár hete használom, és tetszik. Ez is egy magánvélemény, de legaláb személyes tapasztalaton alapul.

A hozzászólásod második felét meg abszolút nem értem.
Mit kell "odasuszterolni"?
Alapvetően betétekről beszéltünk, ami a gyári légszűrőházba illeszkedik. Pontosan annyi a "veszélye" a beszerelésnek, mint egy hagyományos betét cseréjének.
Naplózva
bzsazsa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Hozzászólás #119 Dátum: 2008. Március 01. - 19:28:32 »

A Dieseles Lacsihoz is van szűrő? Ha van mennyiért?
Sterintem ezek a szűrők gagyik.A Te motorod amúgy is elég erős és nyomatékos, isteni vétek lenne egy ilyet odasuszterolni.Arról nem beszélve hogy hova?Ha egy csavar bekeveredik abba a motortérbe 2 év mire kitalál.

Ugyanazt mondom mint Stocz!
Én már több mint másfél éve használok direktet és mindent tudok rá mondani ,csak azt nem hogy 'gagyi'.....
Nekem R*R cartárs jóvoltából szintén K&N szűrőm van amire a gyár 1millió mérföld garit ad !!
Gagyi...
Hmmm..
Remélem csak poén volt....

Üdv bzsazsa
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!