Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 10:36:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 143785 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #90 Dátum: 2008. Január 27. - 15:50:33 »

Van már valami fejlemény a K&N szürő ügyben, hogy mikortól lehet rendelni?

Sajnos még semmi hír.
A hét elején rá fogok kérdezni.
Betét vagy a direkt érdekelne?
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #91 Dátum: 2008. Január 27. - 16:30:21 »

Van már valami fejlemény a K&N szürő ügyben, hogy mikortól lehet rendelni?

Sajnos még semmi hír.
A hét elején rá fogok kérdezni.
Betét vagy a direkt érdekelne?
Köszi! Egyenlőre betét. Márciusban kollégám megdob egy direktel, de nem hiszem, hogy felrakom. Többre értékelem a csendet.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #92 Dátum: 2008. Február 05. - 13:16:56 »

A rendelési lehetőségre még egy picit várni kell, de aki eljön a Váci találkozóra az megnézheti, kipróbálhatja élőben a betétet.
Képek:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=97
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #93 Dátum: 2008. Február 05. - 13:35:23 »

A rendelési lehetőségre még egy picit várni kell, de aki eljön a Váci találkozóra az megnézheti, kipróbálhatja élőben a betétet.
Képek:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=97

Az áráról lehet már tudni valamit?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #94 Dátum: 2008. Február 06. - 11:16:46 »

A rendelési lehetőségre még egy picit várni kell, de aki eljön a Váci találkozóra az megnézheti, kipróbálhatja élőben a betétet.
Képek:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=97

Az áráról lehet már tudni valamit?

A szűrő 15 e. a tisztítókészlet 4 e. körül van. Ebből kapunk 10% engedményt.
A tisztító készlet kb. 10 alkalomra elegendő.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #95 Dátum: 2008. Február 06. - 13:37:47 »

Vagyis még az autó megy nálunk! Gyakorlatilag kiszolgálja a kocsinkat végig. Nem rossz dolog!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #96 Dátum: 2008. Február 06. - 14:15:16 »

Vagyis még az autó megy nálunk! Gyakorlatilag kiszolgálja a kocsinkat végig. Nem rossz dolog!
Na és ha még szebb is lesz a járása, vagy esetleg jobban megy, netán kevesebbet fogyaszt?
Egyébként meg nem kell szűrőt cserélgetni állandóan, kimossuk és már indulunk is!  Vigyorog Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #97 Dátum: 2008. Február 06. - 18:36:34 »

Tudja valaki, hogy a dieselhez is jó e ez a fajta szűrő?
Naplózva

R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #98 Dátum: 2008. Február 06. - 18:40:11 »

Vagyis még az autó megy nálunk! Gyakorlatilag kiszolgálja a kocsinkat végig. Nem rossz dolog!
Na és ha még szebb is lesz a járása, vagy esetleg jobban megy, netán kevesebbet fogyaszt?
Egyébként meg nem kell szűrőt cserélgetni állandóan, kimossuk és már indulunk is!  Vigyorog Kacsint
Ha mindezt el akarod érni érezhetően, ahhoz kicsit több beavatkozás szükségeltetik, mint egy sportbetét.
A Lacsi egyik gyengéje gyári kiszerelésben szívóoldalon -mint már említettük- a légáram korlátozottsága, főleg a szükséges teljesítményt arányosítva, alsó és felső tartományokban. Sajnos ez a tény akár kivett papír betétszűrőnél, vagy sportbetétnél is megmarad. Javítható a torlónyomás közvetlen bekötésével - a légszűrő házba.
Üdv
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #99 Dátum: 2008. Február 06. - 18:42:41 »

Tudja valaki, hogy a dieselhez is jó e ez a fajta szűrő?

A K&N weben nézted?
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #100 Dátum: 2008. Február 06. - 18:50:13 »

Tudja valaki, hogy a dieselhez is jó e ez a fajta szűrő?

A K&N weben nézted?

Még csak a benzinesek választhatók.
Naplózva
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #101 Dátum: 2008. Február 07. - 07:57:36 »

Vagyis még az autó megy nálunk! Gyakorlatilag kiszolgálja a kocsinkat végig. Nem rossz dolog!
Na és ha még szebb is lesz a járása, vagy esetleg jobban megy, netán kevesebbet fogyaszt?
Egyébként meg nem kell szűrőt cserélgetni állandóan, kimossuk és már indulunk is!  Vigyorog Kacsint
Ha mindezt el akarod érni érezhetően, ahhoz kicsit több beavatkozás szükségeltetik, mint egy sportbetét.
A Lacsi egyik gyengéje gyári kiszerelésben szívóoldalon -mint már említettük- a légáram korlátozottsága, főleg a szükséges teljesítményt arányosítva, alsó és felső tartományokban. Sajnos ez a tény akár kivett papír betétszűrőnél, vagy sportbetétnél is megmarad. Javítható a torlónyomás közvetlen bekötésével - a légszűrő házba.
Üdv

Huhh - és annak mi módja? He
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #102 Dátum: 2008. Február 07. - 17:24:31 »

"Huhh - és annak mi módja?"
A ködfény helyére beépítve (akár mindkét oldalról is közösítve), alig észrevehető:
http://www.frigate.hu/index.php?mit=99&termekfocsoport_id=14&termekcsoport_id=102&tipus_id=419
Üdv
Naplózva
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #103 Dátum: 2008. Február 08. - 20:16:37 »

OK. Kösz!
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #104 Dátum: 2008. Február 13. - 15:36:23 »

Első tapasztalatok a K&N betétről:

Szubjektív:
- nyomatékosabb lett az autó alacsony fordulaton
- simábban, puhábban jár
- halkabb lett (főleg emelt fordulaton)
- jobban gyorsul (nem sokkal, de azért érezhető)

Objektív:
- a fogyasztása nem változott (mondjuk ez majd igazán hosszabb távon derül ki, a gáz nagyon becsapós)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!