Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 08:38:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 146033 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #540 Dátum: 2013. április 14. - 14:49:30 »

mármint a sportbetét vagy a kúp kivétel után érezted a változást?
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #541 Dátum: 2013. április 14. - 15:08:53 »

mármint a sportbetét vagy a kúp kivétel után érezted a változást?
A te kérdésedre válaszolt Komis.... mit nem értesz???
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #542 Dátum: 2013. április 14. - 15:22:10 »

ja most már értem köszi:)
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #543 Dátum: 2013. április 14. - 18:39:55 »

Ha valakit érdekel,eladom a sportbetétemet,tisztító és olajozó készlettel együtt 6 E ft.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #544 Dátum: 2013. április 15. - 12:23:56 »

na tapasztalatom az a kúp kivѐtele után mintha gyorsitáskor vidámabban lazábban pörögne fel a motor illeve pl piros után indulva eltünt az a bólintó ѐrzѐs mintha egy pillanatra megtorpant volna eddig induláskor. Meg olyan egyenletesebben is gyorsul a kocsi.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #545 Dátum: 2013. április 15. - 16:53:18 »

Én most a javítás idejére kaptam egy bérautót, ugyanaz az 1.4-es motor. A légszűrőházban benne volt a kúp, ill. nem volt lezárva az EGR. Sajátomon több, mint 60000 km-rel ezelőtt megtettem mindkettőt, már akkor éreztem a különbséget. Most, hogy a bérautót ugyanolyan körülmények között használtam, ismét visszatértek a régi emlékeim, amikor még az enyémben is benne volt a szűkítő és nem volt lezárva az EGR. 4000-ig nagyon szerény lassabb felpörgés, utána megindul. Amióta én ezt a kettőt elkövettem, ugyanez már 3000-nél jelentkezik (persze nem olyan mértékben, mint 4000-nél), majd a teljes "húzás" ugyanott, ahol a bérautón, 4000 után jelentkezik. Ergo már 3000-től jobban megindul, nem kell 4000-ig várni a teljesítményre. Nekem bevált....ja a bérautó sem evett kevesebbet.... Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #546 Dátum: 2013. április 15. - 17:18:25 »

Én ezt nem értem. He Az 1.4-nek kevesebb levegő kell, mint az 1.6-nak.(szerintem, nem értek hozzá csak így logikus nekem)
Akkor miért az 1.4 megy jobban a szűkítő kivétele után és nem az 1.6? Én kivettem nem volt változás vissza is raktam.
EGR sincs lezárva, azt is próbáltam, de ott sem volt érezhető változás(EU3) csak sárga lámpa.
Minden gyári még a levegőszűrő is, nekem így tökéletes. Nem rángat és jól is megy. Mosolyog
Naplózva


LPG
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #547 Dátum: 2013. április 15. - 17:36:52 »

hát nem tudom de nekem már az egr lezárás után olyan volt mintha kaptam volna +10 pacit ajándékba a kúp kivétele után meg mintha egy ezressel lejjebb jött volna a nyomaték. És ez nem csak placebó mert érezni a különbséget. Még a fogyi csökkenést sem tartom kizártnak
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #548 Dátum: 2013. április 15. - 17:44:18 »

nem ebbe a topikba való de nekem is euro3 az egr lezárás ota kb 550 km mentem még nem volt sárga. az euro3 nál lefelé nyit az egr ezért én oda vágtam lyukat csak a másik nyilás van lezárva. lehet az eu3 nál azért jelez mert belever a lezárásba az egr szelepe. nekem ez volt elöször má 5km után jelzett a check
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #549 Dátum: 2013. április 22. - 18:59:49 »

Én ezt nem értem. He Az 1.4-nek kevesebb levegő kell, mint az 1.6-nak.(szerintem, nem értek hozzá csak így logikus nekem)
Akkor miért az 1.4 megy jobban a szűkítő kivétele után és nem az 1.6? Én kivettem nem volt változás vissza is raktam.
EGR sincs lezárva, azt is próbáltam, de ott sem volt érezhető változás(EU3) csak sárga lámpa.
Minden gyári még a levegőszűrő is, nekem így tökéletes. Nem rángat és jól is megy. Mosolyog

Az enyém 1.6, mégis jót tett neki  szűkitő ki.  Kacsint (EGR zárva, sport betét bent...)
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #550 Dátum: 2013. április 23. - 22:16:27 »

http://technika.halmaz.hu/auto/gazlenges.php ezt találtam a gázlengésekről így olvasgatva nem tudom a szűkítő kivétele mit tesz ezekkel a nyomásokkal, illetve alapból a lacetti szívócsöve hová van hangolva (fordulat)
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #551 Dátum: 2013. április 24. - 21:09:53 »

http://technika.halmaz.hu/auto/gazlenges.php ezt találtam a gázlengésekről így olvasgatva nem tudom a szűkítő kivétele mit tesz ezekkel a nyomásokkal, illetve alapból a lacetti szívócsöve hová van hangolva (fordulat)
Nos  ezért van szakemberekre bízva a dolog.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #552 Dátum: 2013. április 27. - 21:00:41 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #553 Dátum: 2013. április 27. - 21:13:33 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.
Hm. Lehet, hogy nekem is emiatt eszik többet a gép? Tegnap volt kiszerelve a légszűrőház. Lehet hétfő reggel én is kikapom ezt a darabot és megnézem - már ha egyszerű. Fogalmam sincs, hogy milyen a szívászzaj. Gondolom kifelé érdekes csak.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #554 Dátum: 2013. április 27. - 21:51:14 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.
Hm. Lehet, hogy nekem is emiatt eszik többet a gép? Tegnap volt kiszerelve a légszűrőház. Lehet hétfő reggel én is kikapom ezt a darabot és megnézem - már ha egyszerű. Fogalmam sincs, hogy milyen a szívászzaj. Gondolom kifelé érdekes csak.
Tegyél be egy direkt szűrőt, majd megtudod Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!