Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 17:43:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 146237 alkalommal)
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #405 Dátum: 2009. November 09. - 17:49:18 »

Nah betettem én is a szűrőt Vigyorog
Tegnap a Sláger szimpátia koncertre direkt kocsival mentem, hogy próbálhassam Vigyorog
Valóban érezhető a változás. Nem egetverően, de mintha 2 ember kiült volna az autóból.
A régi szűrőm annyira retkes volt, hogy hihetetlen...pont 18 ezernél cseréltem. Normális, hogy ennyi idő alatt így bekoszolódik? Ilyen nyárfacumó is volt benne
A szűkítőt meg nem vettem ki, mert nagyon ragaszkodó típus volt én meg siettem.
Amúgy nem tudom, hogy ha kiveszem mi is fog változni...annyira minimális a mérete, számít is az bármit egyáltalán He
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #406 Dátum: 2009. November 09. - 18:34:28 »

Nah betettem én is a szűrőt Vigyorog
Tegnap a Sláger szimpátia koncertre direkt kocsival mentem, hogy próbálhassam Vigyorog
Valóban érezhető a változás. Nem egetverően, de mintha 2 ember kiült volna az autóból.
A régi szűrőm annyira retkes volt, hogy hihetetlen...pont 18 ezernél cseréltem. Normális, hogy ennyi idő alatt így bekoszolódik? Ilyen nyárfacumó is volt benne
A szűkítőt meg nem vettem ki, mert nagyon ragaszkodó típus volt én meg siettem.
Amúgy nem tudom, hogy ha kiveszem mi is fog változni...annyira minimális a mérete, számít is az bármit egyáltalán He
Elvileg számitania kéne de amikor én kivettem annó nem nagyon éreztem külömbséget.Vagy már olyan régen volt nem is emlékszem rá? Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #407 Dátum: 2009. November 09. - 19:18:05 »

Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem?
Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? 
Csak szolgál az a vacak valami célt, nem?
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #408 Dátum: 2009. November 09. - 19:25:03 »

Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem?
Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? 
Csak szolgál az a vacak valami célt, nem?

Gondolom valamiféle folytási funkciója lehet más tuti nem.Az pedig nekünk nem kell igy is gyengélkedik a kicsike erőben.
Naplózva

06 70/22 11 222
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #409 Dátum: 2009. November 09. - 20:35:23 »

Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem?
Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? 
Csak szolgál az a vacak valami célt, nem?

A levegő sebességével volt összefüggésben ...asszem...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #410 Dátum: 2009. November 09. - 20:39:54 »

Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem?
Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? 
Csak szolgál az a vacak valami célt, nem?

A levegő sebességével volt összefüggésben ...asszem...
Szerintem meg a beáramló levegőt hűti Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #411 Dátum: 2009. November 09. - 21:04:08 »

Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem?
Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? 
Csak szolgál az a vacak valami célt, nem?

A levegő sebességével volt összefüggésben ...asszem...
Szerintem meg a beáramló levegőt hűti Mosolyog
Mivelhogy légáramlásnál a nyomás és a hőmérséklet összefüggésben van....és mivel a mennyiség ugyanazon fordulat mellett állandó a belépő keresztmetszet miatt.....egyszerű fizika. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #412 Dátum: 2009. November 09. - 23:36:49 »

Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem?
Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? 
Csak szolgál az a vacak valami célt, nem?

A levegő sebességével volt összefüggésben ...asszem...
Szerintem meg a beáramló levegőt hűti Mosolyog
Mivelhogy légáramlásnál a nyomás és a hőmérséklet összefüggésben van....és mivel a mennyiség ugyanazon fordulat mellett állandó a belépő keresztmetszet miatt.....egyszerű fizika. Kacsint
hu húúúú! Na ez a zavaros nekem.Fizika!!!- te jó ég!44 Vigyorog Mindenesetre jobban megy elvileg a motor hisz könnyebben lélegzik ha nincs benne.
Naplózva

06 70/22 11 222
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #413 Dátum: 2009. December 24. - 11:47:00 »

DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó Kacsint) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #414 Dátum: 2009. December 24. - 13:37:46 »

DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó Kacsint) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen.

Szerintem ez is mint minden gyártmány-minőség függő, mindegyikben lehet jó és rossz is!
Naplózva

R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #415 Dátum: 2009. December 25. - 09:19:06 »

DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó Kacsint) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen.
    A leírtak szerint már csak volt Power-Flow direktszűrőd- a szétesett példányt el kell felejteni és megbízható márkára váltani, értékelni a bekötés módját. Az univerzális típus is (jól bekötve) bőven elegendő légáramot teljesít a megfelelő méretben és el is fér a Lacsiban kényelmesen. Valamivel több, mint 2 féle dierektszűrő létezik- nem is könnyű eligazodni a kínálatban. A saját tapasztalat is hatásos, de a jótanács sokszor olcsóbb megoldás lehet...
BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #416 Dátum: 2009. December 26. - 07:32:06 »

DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó Kacsint) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen.
    A leírtak szerint már csak volt Power-Flow direktszűrőd- a szétesett példányt el kell felejteni és megbízható márkára váltani, értékelni a bekötés módját. Az univerzális típus is (jól bekötve) bőven elegendő légáramot teljesít a megfelelő méretben és el is fér a Lacsiban kényelmesen. Valamivel több, mint 2 féle dierektszűrő létezik- nem is könnyű eligazodni a kínálatban. A saját tapasztalat is hatásos, de a jótanács sokszor olcsóbb megoldás lehet...
BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!
Nem a márkát vagy a minöséget akartam kritizálni csak egy hiba forást tártam elétek,lassan 3éve direkt szürözök igy még nem jártam soha Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #417 Dátum: 2009. December 26. - 12:31:24 »

DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó Kacsint) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen.
    A leírtak szerint már csak volt Power-Flow direktszűrőd- a szétesett példányt el kell felejteni és megbízható márkára váltani, értékelni a bekötés módját. Az univerzális típus is (jól bekötve) bőven elegendő légáramot teljesít a megfelelő méretben és el is fér a Lacsiban kényelmesen. Valamivel több, mint 2 féle dierektszűrő létezik- nem is könnyű eligazodni a kínálatban. A saját tapasztalat is hatásos, de a jótanács sokszor olcsóbb megoldás lehet...
BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!
Nem a márkát vagy a minöséget akartam kritizálni csak egy hiba forást tártam elétek,lassan 3éve direkt szürözök igy még nem jártam soha Kacsint
Elfogadom és megértem a véleményed, egy valamirevaló direkt mégsem eshet szét ilyen rövid idő és kevés km után, meg később sem!
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #418 Dátum: 2010. Február 03. - 15:04:54 »


Minden esetre most már abban sem vagyok biztos, hogy csak a "koszos" oldalt kell olajozni.
A magyar leírás ezt említi (ez alapján jártam el én is):
http://www.arata.hu/termekleirasok/KN%20tisztitasi%20utmutato.pdf
A KN leírásában is ez áll, csak a "koszos" oldalt kell olajozni:
http://www.knfilters.com/cleaning.htm
A KN honlap GYIK-jában viszont nem ezt olvasom:
http://www.knfilters.com/faq.htm#16
Ott a 17-es pontban azt írja, hogy a megfelelő olajozáshoz egy (vékony) réteget fújjunk a szűrő mindkét oldalára.

Akkor most mi a helyes eljárás? He
Nos, a tisztító szetthez kaptam külföldi nyelvű eredeti leírást a műveletekről (tisztítás és olajzás), meg magyart is, de az csak csak egy nyomtatott papír. Mondjuk rendesek, hogy legalább próbálták lefordítani.  Vigyorog A gyári papír a direkt tisztításáról ír és több pontban, mint a magyar (mert gondolom ez a betéthez van). Ugye első lépésnek van egy ecsetelős lehetőség a nagyon koszos részekhez a gyáriban, ez a magyarban kimaradt. A gyári szerint csak a szívó oldali részt kell befújni a tisztítóval, a magyar szerint mind2 oldalt. A gyár még írja, hogy forgassuk meg tisztítószeres tálcában úgy, hogy a tisztább rész ne érintkezzen a koszos löttyel (ez fizikai képtelenség szerintem), a magyar ezt is kihagyja. Az öblítés megegyezik Vigyorog, mint ahogy a szárítás is. Az olajzás terén a gyár spray és flakonos olajzást is leír. A gyári papír nem írja, hogy melyik oldalt (bár logikus a külső) kell olajozni, a magyar viszont igen. A gyári papír 10 perc várakozást ír, hogy leellenőrízzük, mindenhova jutott-e olaj, a magyar 20 percet és állítólag mind2 oldalnak pirosnak kell lennie.
Melyik variációnak kell hinni?
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 03. - 15:17:34 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #419 Dátum: 2010. Február 03. - 16:10:34 »

Olajozáshoz: én véletlenül mindkét oldalnak adtam, mert először a rosszat fújtam le. Attól baja nem lesz. Vigyorog

Remélhetőleg...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!