Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #405 Dátum: 2009. November 09. - 17:49:18 » |
|
Nah betettem én is a szűrőt Tegnap a Sláger szimpátia koncertre direkt kocsival mentem, hogy próbálhassam Valóban érezhető a változás. Nem egetverően, de mintha 2 ember kiült volna az autóból. A régi szűrőm annyira retkes volt, hogy hihetetlen...pont 18 ezernél cseréltem. Normális, hogy ennyi idő alatt így bekoszolódik? Ilyen nyárfacumó is volt benne A szűkítőt meg nem vettem ki, mert nagyon ragaszkodó típus volt én meg siettem. Amúgy nem tudom, hogy ha kiveszem mi is fog változni...annyira minimális a mérete, számít is az bármit egyáltalán
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #406 Dátum: 2009. November 09. - 18:34:28 » |
|
Nah betettem én is a szűrőt Tegnap a Sláger szimpátia koncertre direkt kocsival mentem, hogy próbálhassam Valóban érezhető a változás. Nem egetverően, de mintha 2 ember kiült volna az autóból. A régi szűrőm annyira retkes volt, hogy hihetetlen...pont 18 ezernél cseréltem. Normális, hogy ennyi idő alatt így bekoszolódik? Ilyen nyárfacumó is volt benne A szűkítőt meg nem vettem ki, mert nagyon ragaszkodó típus volt én meg siettem. Amúgy nem tudom, hogy ha kiveszem mi is fog változni...annyira minimális a mérete, számít is az bármit egyáltalán Elvileg számitania kéne de amikor én kivettem annó nem nagyon éreztem külömbséget.Vagy már olyan régen volt nem is emlékszem rá?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #407 Dátum: 2009. November 09. - 19:18:05 » |
|
Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem? Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? Csak szolgál az a vacak valami célt, nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #408 Dátum: 2009. November 09. - 19:25:03 » |
|
Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem? Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? Csak szolgál az a vacak valami célt, nem? Gondolom valamiféle folytási funkciója lehet más tuti nem.Az pedig nekünk nem kell igy is gyengélkedik a kicsike erőben.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #409 Dátum: 2009. November 09. - 20:35:23 » |
|
Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem? Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? Csak szolgál az a vacak valami célt, nem? A levegő sebességével volt összefüggésben ...asszem...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #410 Dátum: 2009. November 09. - 20:39:54 » |
|
Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem? Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? Csak szolgál az a vacak valami célt, nem? A levegő sebességével volt összefüggésben ...asszem... Szerintem meg a beáramló levegőt hűti
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #411 Dátum: 2009. November 09. - 21:04:08 » |
|
Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem? Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? Csak szolgál az a vacak valami célt, nem? A levegő sebességével volt összefüggésben ...asszem... Szerintem meg a beáramló levegőt hűti Mivelhogy légáramlásnál a nyomás és a hőmérséklet összefüggésben van....és mivel a mennyiség ugyanazon fordulat mellett állandó a belépő keresztmetszet miatt.....egyszerű fizika.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #412 Dátum: 2009. November 09. - 23:36:49 » |
|
Hát akkor kiveszem, de azon gondolkodtam, hogy akkor mi a búbánatért rakták bele, ha felesleges és csak jó (legalábbis biztosan nem ront), ha kiveszem? Ennyi felesleges műanyag van a GM-ben, hogy nem tudják hová tenni? Csak szolgál az a vacak valami célt, nem? A levegő sebességével volt összefüggésben ...asszem... Szerintem meg a beáramló levegőt hűti Mivelhogy légáramlásnál a nyomás és a hőmérséklet összefüggésben van....és mivel a mennyiség ugyanazon fordulat mellett állandó a belépő keresztmetszet miatt.....egyszerű fizika. hu húúúú! Na ez a zavaros nekem.Fizika!!!- te jó ég!44 Mindenesetre jobban megy elvileg a motor hisz könnyebben lélegzik ha nincs benne.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #413 Dátum: 2009. December 24. - 11:47:00 » |
|
DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó ) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #414 Dátum: 2009. December 24. - 13:37:46 » |
|
DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó ) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen. Szerintem ez is mint minden gyártmány-minőség függő, mindegyikben lehet jó és rossz is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #415 Dátum: 2009. December 25. - 09:19:06 » |
|
DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó ) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen. A leírtak szerint már csak volt Power-Flow direktszűrőd- a szétesett példányt el kell felejteni és megbízható márkára váltani, értékelni a bekötés módját. Az univerzális típus is (jól bekötve) bőven elegendő légáramot teljesít a megfelelő méretben és el is fér a Lacsiban kényelmesen. Valamivel több, mint 2 féle dierektszűrő létezik- nem is könnyű eligazodni a kínálatban. A saját tapasztalat is hatásos, de a jótanács sokszor olcsóbb megoldás lehet... BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #416 Dátum: 2009. December 26. - 07:32:06 » |
|
DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó ) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen. A leírtak szerint már csak volt Power-Flow direktszűrőd- a szétesett példányt el kell felejteni és megbízható márkára váltani, értékelni a bekötés módját. Az univerzális típus is (jól bekötve) bőven elegendő légáramot teljesít a megfelelő méretben és el is fér a Lacsiban kényelmesen. Valamivel több, mint 2 féle dierektszűrő létezik- nem is könnyű eligazodni a kínálatban. A saját tapasztalat is hatásos, de a jótanács sokszor olcsóbb megoldás lehet... BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK! Nem a márkát vagy a minöséget akartam kritizálni csak egy hiba forást tártam elétek,lassan 3éve direkt szürözök igy még nem jártam soha
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #417 Dátum: 2009. December 26. - 12:31:24 » |
|
DIREKTSZÜRÖSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szüröröl tudok van az a fajta amelyiknek az eleje levan zárva(ez a jó ) a másik aminek az eleje nyitot és kicsi pupos szürö van befelé(nekem is ilyen van még ) ennek a kis kupnak a belsejébben van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegö utját,nem pörgöt csak 3-5ezret nagyon nehezen. A leírtak szerint már csak volt Power-Flow direktszűrőd- a szétesett példányt el kell felejteni és megbízható márkára váltani, értékelni a bekötés módját. Az univerzális típus is (jól bekötve) bőven elegendő légáramot teljesít a megfelelő méretben és el is fér a Lacsiban kényelmesen. Valamivel több, mint 2 féle dierektszűrő létezik- nem is könnyű eligazodni a kínálatban. A saját tapasztalat is hatásos, de a jótanács sokszor olcsóbb megoldás lehet... BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK! Nem a márkát vagy a minöséget akartam kritizálni csak egy hiba forást tártam elétek,lassan 3éve direkt szürözök igy még nem jártam soha Elfogadom és megértem a véleményed, egy valamirevaló direkt mégsem eshet szét ilyen rövid idő és kevés km után, meg később sem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #418 Dátum: 2010. Február 03. - 15:04:54 » |
|
Nos, a tisztító szetthez kaptam külföldi nyelvű eredeti leírást a műveletekről (tisztítás és olajzás), meg magyart is, de az csak csak egy nyomtatott papír. Mondjuk rendesek, hogy legalább próbálták lefordítani. A gyári papír a direkt tisztításáról ír és több pontban, mint a magyar (mert gondolom ez a betéthez van). Ugye első lépésnek van egy ecsetelős lehetőség a nagyon koszos részekhez a gyáriban, ez a magyarban kimaradt. A gyári szerint csak a szívó oldali részt kell befújni a tisztítóval, a magyar szerint mind2 oldalt. A gyár még írja, hogy forgassuk meg tisztítószeres tálcában úgy, hogy a tisztább rész ne érintkezzen a koszos löttyel (ez fizikai képtelenség szerintem), a magyar ezt is kihagyja. Az öblítés megegyezik , mint ahogy a szárítás is. Az olajzás terén a gyár spray és flakonos olajzást is leír. A gyári papír nem írja, hogy melyik oldalt (bár logikus a külső) kell olajozni, a magyar viszont igen. A gyári papír 10 perc várakozást ír, hogy leellenőrízzük, mindenhova jutott-e olaj, a magyar 20 percet és állítólag mind2 oldalnak pirosnak kell lennie. Melyik variációnak kell hinni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 03. - 15:17:34 írta WERES »
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #419 Dátum: 2010. Február 03. - 16:10:34 » |
|
Olajozáshoz: én véletlenül mindkét oldalnak adtam, mert először a rosszat fújtam le. Attól baja nem lesz. Remélhetőleg...
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|