Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 14:31:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 143538 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #345 Dátum: 2009. Július 08. - 19:20:07 »

A szűrőnek mind a két oldalát be kell olajozni? Vagy csak az egyiket és majd onnan átitatódik a másik fele is. He
Szerintem átitatódik, de még nem csináltam én sem.
Én is most pucoltam,beolajoztam mindkét felét.Csak a mennyiséggel voltam egy kicsit gondban.
Én is azzal vagyok gondban. Befújtam egyszer vízszintesen és függőlegesen is vártam 20 percet, de a másik oldal csont száraz.
Ez eljátszottam még kétszer és még mindig száraz, most fujtam be negyedszer. És várok. Vigyorog
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #346 Dátum: 2009. Július 08. - 19:25:32 »

Naná, hogy a matrica! Megér tizenpárezret nem? A szűrő meg a polcon nem tud kárt tenni a kocsiban!  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ne gondolkodj olyan sokat. Tartsd meg a matricá(ka)t a szűrőt meg küld el nekem Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #347 Dátum: 2009. Július 08. - 20:14:59 »


Mikor tisztítunk? Persze majd közösen, a közössel! Kacsint Vigyorog
Felőlem mehet a buli.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #348 Dátum: 2009. Július 08. - 21:03:12 »

A szűrőnek mind a két oldalát be kell olajozni? Vagy csak az egyiket és majd onnan átitatódik a másik fele is. He
Szerintem átitatódik, de még nem csináltam én sem.
Én is most pucoltam,beolajoztam mindkét felét.Csak a mennyiséggel voltam egy kicsit gondban.
Én is azzal vagyok gondban. Befújtam egyszer vízszintesen és függőlegesen is vártam 20 percet, de a másik oldal csont száraz.
Ez eljátszottam még kétszer és még mindig száraz, most fujtam be negyedszer. És várok. Vigyorog

Én is tanácstalan vagyok. Beszereléskor a Janó dobnál befújta nekem a srác, mondta, hogy nem kell rá túl sok, mert az sem jó. Tegnap löttyintgettem rá, de csak kívülről - úgyis onnan támad a kosz...

Majd ezt is talán egy találkozón valamikor, valakitől, valahol...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #349 Dátum: 2009. Július 09. - 09:22:50 »

Írtam a Trix-M kft-nek, erre ma jött az Omega Kft-től az ajánlat a szűrőre. 15.777,- + 1.390,- szállítási ktg.
Rendelt valaki mostanában? Ez a kedvezménnyel csökkentett ár? (A honlapunkon nem ennyi van.)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #350 Dátum: 2009. Július 09. - 09:54:38 »

...
Érdekesség: A Norautos K&N készletben spray a mosó, "öntős" az olaj.
...
Ne idegelj, én is ott vettem, de még ki sem bontottam a dobozt. 
Tutira biztos vagy benne? (ha hazaérek azonnal megnézem, de nem örülnék ha igazad lenne... )
Így tényleg eléggé macerás lehetett megfelelően olajozni - a túl kevés, de a túl sok olaj sem éppen ideális...
A szűrőnek mind a két oldalát be kell olajozni? Vagy csak az egyiket és majd onnan átitatódik a másik fele is. He
Nos kiderült a turpisság, két féle kiszerelésben van:
http://www.knfilters.com/clningacc.htm

És akkor a használatáról, hevenyészett fordítással:
1. APPLY CLEANER (SEE FIGURE 1)
FOLLOW ALL SAFETY INSTRUCTIONS ON THE K&N AIR FILTER CLEANER BOTTLE. IT IS RECOMMENDED TO UTILIZE K&N’S 32oz PUMP SPRAY CLEANER (P/N 99-0621) WHEN SERVICING LARGE OR DIESEL APPLICATION K&N AIR FILTERS.
Spray K&N Air Filter Cleaner onto both sides of the air filter until it completely saturates the pleated material.
Fújja rá a K&N Air Filter Cleanert a légszűrő mindkét oldalára, amíg az teljesen telíti a berakódott anyagot.
A.  Apply K&N Air Filter Cleaner to clean side of filter
A., Alkalmazza a K&N Air Filter Cleanert a szűrő tiszta oldalán
B. Apply K&N Air Filter Cleaner to dirty side of filter
B., Alkalmazza a K&N Air Filter Cleanert a szűrő piszkos oldalán

Allow cleaner to soak into both sides of air filter for 10 minutes to loosen the dirt. Do not let cleaner dry on air filter.
Hagyja hatni 10 percen keresztül a légszűrő mindkét oldalán, hogy a piszok fellalzuljon. iszkot. Nem hagyja rászáradni a szűrőre!
CAUTION: THE USE OF ANY OTHER CLEANING SOLUTION OR METHOD COULD DAMAGE THE FILTER!
2. RINSE (SEE FIGURE 2)  Öblítés
Rinse off air filter with cool low-pressure water. Allow gravity to flush dirt out of air filter by applying water to the clean side of the filter; up and down the length of the pleats.
Öblítse ki alacsony nyomású hidegvízzel a légszűrőt úgy, hogy a szűrő tiszta oldalára ereszti a vizet a redők hosszirányába.
Continue to rinse the filter until all traces of cleaner are gone. If the filter is extremely dirty it may be necessary to repeat steps 1 and 2. If there are spots of dirt remaining on the filter, spray each spot directly with cleaner, allow a few minutes for it to soak and repeat rinsing step.
Öblítse a szűrőt addig, amíg a tisztító minden nyoma eltűnik. Ha a szűrő rendkívül piszkos, szükséges lehet  az 1. és 2. lépéseket ismételni. Ha piszokfoltok maradnak a szűrőn, permetezze be mindegyik foltot közvetlenül a tisztítóval, hagyja néhány percig hatni, majd ismételje meg az öblítést.
3. DRY Szárítás
After rinsing, gently shake off excess water and allow filter to dry naturally.  Do not proceed to the oiling step until the filter is completely dry. 
Öblítés után, finoman rázza le a szűrőről és hagyja, hogy magától megszáradjon. Ne térj át az olajozó lépésre, amíg a szűrő nem teljesen száraz
CAUTION: THE USE OF ANY OTHER DRYING METHODS (I.E. COMPRESSED AIR, DRYER HEATERS, HEAT GUNS) COULD DAMAGE FILTER.
4. OILING (SEE FIGURE 3)   Olajozás
RECOMMENDATION: FOR BEST RESULTS USE K&N AIR FILTER OIL.
Apply K&N Air Filter Oil liberally to the dirty side of the filter only. This will allow for a visual reference of complete coverage.
Alkalmazza a K&N Air Filter Oil-t bőségesen csak a szűrő piszkos oldalára.
A., If using a K&N squeeze bottle, squeeze bead of oil along the crown of each pleat using the lip on the squeeze bottle tip as a guide. Utilize graduated view strip on bottle to dispense proper amount of oil.
A. Ha K&N nyomópalackot használ, mindegyik redő koronája mentén – amely vezetőként szolgál a nyomópalack szájának – egyenletesen olajozza be.
B. If using a K&N aerosol spray, spray an even amount of oil along the crown of each pleat.
B. Ha K&N aeroszolspray-t használ, permetezzen  egyenletes mennyiségű olajat mindegyik redő koronája mentén
Wait 20 minutes for the oil to be absorbed into the filter media. Inspect the clean side of the filter for any areas that are lighter in color. Touch up these areas in the media by applying oil to the dirty side of the filter.  Continue oiling procedure until there is an even red color over the entire surface of the clean and dirty side of filter.
Várjon 20 percig hogy az olaj elnyelődjön a szűrőben. Vizsgálja meg a szűrő tiszta oldalát, lát-e  világosabbak színű területeket. Javítsa ki ezeket a területeket úgy, hogy itt átolajozza a szűrő piszkos oldalát. Addig folytassa az olajozó eljárást, amíg  egyenletesen piros színt lát a szűrő tiszta és piszkos oldalának egész felületén
5. FILTER INSTALLATION
Before reinstalling filter back into vehicle, inspect it for damage. Follow any and all specific installation instructions that came with the K&N Air Filter.
Mielőtt visszahelyezi a szűrőt a gépjárműbe, vizsgálja meg azt sérüléseket keresve,. Kövessen minden üzembehelyezési utasítást, amit a K&N Air Filterrel együtt kapott.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #351 Dátum: 2009. Július 09. - 11:00:08 »

...
Érdekesség: A Norautos K&N készletben spray a mosó, "öntős" az olaj.
...
Ne idegelj, én is ott vettem, de még ki sem bontottam a dobozt. 
Tutira biztos vagy benne? (ha hazaérek azonnal megnézem, de nem örülnék ha igazad lenne... )
Így tényleg eléggé macerás lehetett megfelelően olajozni - a túl kevés, de a túl sok olaj sem éppen ideális...
A szűrőnek mind a két oldalát be kell olajozni? Vagy csak az egyiket és majd onnan átitatódik a másik fele is. He
Nos kiderült a turpisság, két féle kiszerelésben van:
http://www.knfilters.com/clningacc.htm

És akkor a használatáról, hevenyészett fordítással:

Akkor ezek szerint nem olajoztam be eléggé... azóta csak mintegy 5 km-t mentem vele, szerintetek tisztítsam újra, vagy mehet rá az olaj? He
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #352 Dátum: 2009. Július 09. - 13:30:56 »


Alkalmazza a K&N Air Filter Oil-t bőségesen csak a szűrő piszkos oldalára.

Ezek szerint bátrabban kell olajozni. Mosolyog
Mindent meg kell tanulni egyszer. Majd a következő pucolás/olajozás már rutinból fog menni. Kacsint
Naplózva


LPG
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #353 Dátum: 2009. Július 09. - 13:47:12 »

A szűrőnek mind a két oldalát be kell olajozni? Vagy csak az egyiket és majd onnan átitatódik a másik fele is. He
Csak azt az oldalt kell, ahonnan a levegőt szívja.
És a túl bőséges nem jó. Eltömíti a szűrőt, rosszabb esetben átszívja, bekerül a levegőcsatornába, és esetleg kért okozhat a légmennyiség mérőben.
Arany középút.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 09. - 13:50:53 írta Stocz » Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #354 Dátum: 2009. Július 09. - 13:50:55 »

A szűrőnek mind a két oldalát be kell olajozni? Vagy csak az egyiket és majd onnan átitatódik a másik fele is. He
Csak azt az oldalt kell, ahonnan a levegőt szívja.
Én is így gondoltam, csak miután többszöri befújásra sem akart a másik fele is olajos lenni, ezért egy kicsit elbizonytalanodtam. Zavart
Naplózva


LPG
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #355 Dátum: 2009. Július 09. - 16:10:18 »

A szűrőnek mind a két oldalát be kell olajozni? Vagy csak az egyiket és majd onnan átitatódik a másik fele is. He
Csak azt az oldalt kell, ahonnan a levegőt szívja.
Én is így gondoltam, csak miután többszöri befújásra sem akart a másik fele is olajos lenni, ezért egy kicsit elbizonytalanodtam. Zavart

Mintha magamat hallanám... 
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #356 Dátum: 2009. Július 09. - 18:17:32 »

A szűrőnek mind a két oldalát be kell olajozni? Vagy csak az egyiket és majd onnan átitatódik a másik fele is. He
Csak azt az oldalt kell, ahonnan a levegőt szívja.
Én is így gondoltam, csak miután többszöri befújásra sem akart a másik fele is olajos lenni, ezért egy kicsit elbizonytalanodtam. Zavart
    Mennyi olajozás kell a sportszűrőkre? Pontosan annyi, amennyit a gyári kiszereléskor alkalmaznak- azaz a szűrőtest olajos tapintású, de nem csutakos és főleg nem hagy színnyomot. Így pernetezni pusztakézzel lehetetlen, némi többlet olajat én minden felületéről valamilyen nedvszívó pl. konyhai törlő stb. felitatom kb. 10 perc várakozás után. (Már írtunk róla korábban). Csak színváltásnyit fújok a porszáraz testre~30 cm-ről, lehetőleg egyenletesen, közben forgatom a direktet.
Tisztításnál- másodszorra folyékony mosószer és bőséges öblítés még van mit takarítson. A tiszta és jól
(nem túl!) olajozott szűrőnek legjobb a légárama.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #357 Dátum: 2009. Július 09. - 18:45:31 »

Mennyi olajozás kell a sportszűrőkre? Pontosan annyi, amennyit a gyári kiszereléskor alkalmaznak- azaz a szűrőtest olajos tapintású, de nem csutakos és főleg nem hagy színnyomot. Így pernetezni pusztakézzel lehetetlen, némi többlet olajat én minden felületéről valamilyen nedvszívó pl. konyhai törlő stb. felitatom kb. 10 perc várakozás után. (Már írtunk róla korábban). Csak színváltásnyit fújok a porszáraz testre~30 cm-ről, lehetőleg egyenletesen, közben forgatom a direktet.
Tisztításnál- másodszorra folyékony mosószer és bőséges öblítés még van mit takarítson. A tiszta és jól
(nem túl!) olajozott szűrőnek legjobb a légárama.
Próbáltam visszaemlékezni, mennyire volt olajos a szűrő amikor vettem. Ezért is fújkáltam többször.
De azért jobb lenne valami konkrét adat, amihez viszonyítani lehetne, hogy mennyi olaj kell.
Például, ha tudnám hány olajozásra elég egy flakon?
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 09. - 19:35:52 írta Jani » Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #358 Dátum: 2009. Július 09. - 21:32:12 »

...
Érdekesség: A Norautos K&N készletben spray a mosó, "öntős" az olaj.
...
Ne idegelj, én is ott vettem, de még ki sem bontottam a dobozt. 
Tutira biztos vagy benne? (ha hazaérek azonnal megnézem, de nem örülnék ha igazad lenne... )
Így tényleg eléggé macerás lehetett megfelelően olajozni - a túl kevés, de a túl sok olaj sem éppen ideális...
Beletöltjük egy kiürült ablaktisztítós spricnis flakonba és máris müködöképes!  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Mikor tisztítunk? Persze majd közösen, a közössel! Kacsint Vigyorog
Augusztus 20- a után. Mert én is énis. tudom, nem közös, de majd leisszuk!!! Leesszük!!!
Vagy tankolok neketek...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #359 Dátum: 2009. Július 10. - 10:17:10 »

...
Érdekesség: A Norautos K&N készletben spray a mosó, "öntős" az olaj.
...
Ne idegelj, én is ott vettem, de még ki sem bontottam a dobozt. 
Tutira biztos vagy benne? (ha hazaérek azonnal megnézem, de nem örülnék ha igazad lenne... )
Így tényleg eléggé macerás lehetett megfelelően olajozni - a túl kevés, de a túl sok olaj sem éppen ideális...
Beletöltjük egy kiürült ablaktisztítós spricnis flakonba és máris müködöképes!  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Mikor tisztítunk? Persze majd közösen, a közössel! Kacsint Vigyorog
Augusztus 20- a után. Mert én is énis. tudom, nem közös, de majd leisszuk!!! Leesszük!!!
Vagy tankolok neketek...

A sorrend nekünk megfelel! A tankolást pedig úgy időzítjük, hogy a lámpa már régen égjen. Vigyorog Akkor megegyeztünk! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!