Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 05:39:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 146012 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Szeptember 06. - 10:54:37 »

Nekem nem tünt fel, hogy a csavarok le lennének festve.
Ez a hozzászólás viszont nem annyira illik a légszűrős témakörbe. Inkább a társalgóba.
Majd legközelebb oda. Vagy egy új témába ( pl.: ülés gond. Lesz még másnak is, ez is gyenge pontja a gépnek).
OK?  Kacsint
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Szeptember 06. - 16:43:25 »

Hali Stocz !
Végülis mire jutottál légszűrő ügyben ?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Szeptember 07. - 12:12:43 »

Még nem döntöttem. Hagyom érni a dolgot. Ez is olyan, ami úgy motoszkál bennem, de még nem annyira, hogy nekiálljak cselekedni. Idáig nem kaptam meggyőző érveket sem pro sem kontra.
A pénz meg mindíg kell máshova is, úgyhogy napirenden van, de nem erőltetem.
Esetleg Bp-i bolt, ahol érdemes megnézni?
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Szeptember 07. - 16:10:16 »

Otyec! Próbáld meg ezen a helyen / talán útba is esik ha a Gombos felé jársz / :Custom Campany - Tuning Outlet  III.ker. Mátyás Király út 60/b  tel.: 06/30-9-422-699  H.-P.:10.30-18.00  Szo.:10.00-13.00
Ha pedig esetleg a direktszűrőn gondolkozol, tesztelésre átadom az enyémet aztán akkor nem kell beletenni azt a pénzet hiába !  Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 06:04:20 »

Kösz, ez tényleg közel van.
A direkt a már említett okok miatt nem foglalkoztat, de a felajánlást ebben az esetben is csak köszönni tudom!
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #20 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 07:02:31 »

Nincs mit ! Ezekszerint betétszűrő a gondolkodás tárgya , ezzel viszont az lehet a gond , hogy kevés helyen beszerezhető a Lacsihoz való szűrő . Ami biztos , hogy a K&N Filters gyárt hozzávalót , egyszer kérdeztem egy Tatabányai forgalmazónál , akkor akcióban volt minden tipushoz 16.900 Ft.
Naplózva
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #21 Dátum: 2007. Szeptember 11. - 06:06:12 »

Én senki helyébem nem tennék be direktszűrőt, hacsak nincs elválasztva rendesen a motor melegétől.
Mellesleg hasonlítsátok össze egy betétszűrő árával a direktszürő árát.
Egyből kiderül melyik lehet kapósabb/jobb.
Nekem volt mindegyik.A direkt ****t sem ér ha nem kap friss hideg levegőt.
A betétszűrővel megmarad a rezonátordobok minden jó tulajdonsága.
Szal csak okosan. Mosolyog
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #22 Dátum: 2007. Szeptember 14. - 19:58:31 »

ÜDV
A "sport légszűrő téma" a nézettségi index szerint előkelő helyen van. Gondolni való, többen szeretnének jobb teljesítményt, kevesebb fogyasztást, csendesebb motort, biztosabb szűrést elérni. Csodák ugyan nincsenek, de az előző négy kívánságból kettő könnyen elérhető. Háromhoz már többet kell költeni: a minőséget kell választani! A szívóhang az egyedüli, ami gázadáaskor jelentkezni fog valamilyen mértékben diretszűrőnél, a szűrő márkájától és méretétől függően. Tehát, aki a csendre esküszik, az mindenképpen betétet válasszon.
Véleményem és tapasztalatom (próbáltam sport betétet és 4 különböző direktet).
Két megállapítással  nem lehet egyetérteni a korábbi válaszok között:
"2: Ami jobban átengedi a levegőt az valószinűleg kevésbé szűr. Ez pedig ebben a koszos városban a motor élettartamára van rossz hatással." Ez a gagyi szűrökre igaz, a K&N direkt/betét jobban szűr mint a gyári papírszűrő.
"Mellesleg hasonlítsátok össze egy betétszűrő árával a direktszürő árát.
Egyből kiderül melyik lehet kapósabb/jobb." Az árból biztosan nem derül ki, a jó sportszűrő mindkét fajtából (Lacsihoz közel 20 ezer) kb. ugyanannyi. Hogy melyik jobb? Mindegyik jó, csak mások a képességeik. Betétet becserélni sportra egyszerűbb, mint kereket cserélni. Direktet beépíteni körülményesebb és itt követik el többen a hibát (az olcsó és gyenge képességű szűrő megvásárlása melett).
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #23 Dátum: 2007. Szeptember 14. - 20:05:56 »

Bocs nem kívántam új témát nyitni, hibaüzenetek voltak közben.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #24 Dátum: 2007. Szeptember 15. - 11:25:59 »

Szia R*R !
Említetted a direktszűrőt,ezzel kapcsolatban eszembe jutott egy tuningról szóló pár éve olvasott újságcikk.
Az írója hosszasan taglalta a szűrők légáteresztő képességét ,anyagát , fajtáit stb... A direktszűrő légáteresztésére 90% feletti értéket írt szemben a gyári 50-60%-ával . A lényeg a következő : Úgy tudjuk kipróbálni , hogy autónk teljesítményére jó hatással lehet a direktszűrő , hogy vegyük ki a gyárit a helyéről és anélkül ha jobban megy akkor a direkttel is valószinüleg jobban fog menni .Hiszen a légáteresztés így 100 %-os .
Ugye ez nem ilyen egyszerü ?
 Üdv.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #25 Dátum: 2007. Szeptember 15. - 14:33:51 »

Helló Mindenkinek!

A dolog mégis ilyen egyszerű! A Lacetti a lehető legkisebb szűrési ellenállásnál, vagy helyesebben 0 szűrési ellenállásnál fogja elérni pl. a legnagyobb végsebességet. 2 éve lépésről lépésre minden tuning beavatkozás után teszteltem a végsebességet és mindig a szűrő nélkül értem el a legnagyobbat. Sőt az egyes szűrő típusok és méretek összehasonlítására is jó csere módszer. Meglepő kölönbségek is adódhatnak, kényszerből rövid időre használtam kölcsön GREEN kúpos direktet, koszos volt rendesen és így alig volt jobb a gyári papír betétnél.
Gondolom Stocz kolléga majd rendezi a támákat, hogy ne legyen széttördelve.
Üdv
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #26 Dátum: 2007. Szeptember 17. - 12:23:01 »

Rendeztem.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #27 Dátum: 2007. Szeptember 18. - 17:36:28 »

Kösz a választ R*R  Mosolyog
Naplózva
weni
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #28 Dátum: 2007. Október 25. - 12:45:44 »

Üdv Mindekinek!

Úgy látom az elmúlt 1 hónapban nem sokat foglalkoztatok a témával. Szívesen megosztom a saját tapasztalataimat. 4 hónapja használok az kocsimban (1,6) direktszűrőt. Először egy JR (nem biztos, hogy jól emlékszem a nevére) volt benn. Gázadásra (DE CSAK AKKOR) iszonyú erős szívóhangot produkált. A levegőt a motrortérből szívta. Hiába volt hővédő lemez rajta, a motor gyengébbnek tűnt, mint amikor  a gyári levegőszűrőt használtam. Rugalmasságot mértem is (60-100 4 fokozatban). Hát bizony 1 másodperccel tovább tartott a direktszűrővel a gyorsulás. Azt gondoltam, hanyagolom a direktszűrőt és hagyom porosodni a garázsban. Aztán találtam pár képet a neten, és egy új direktszűrőt a tuning boltban. Megvettem (25 rugó), beépítettem. A nevére nem emlékszem, ha valakit érdekel, majd megnézem és leírom. Szóval ez igenis jó!!! Lényege, hogy teljesen zárt, és a levegőt nem a motortérből szívja, hanem a gyári légszűrőnek kialakított, megfelelően elkülönített helyről. Hangja gyakorlatilag nincs, csak előnyös tulajdonságokról tudok beszámolni: élénkebb gázreakció, jobb rugalmasság (a gyári szűrőhöz képest 1 másodperc). A fogyasztás nem csökkent egy decit sem, bár elviekben kellet volna. Csakhogy, ha jobban megy azt az ember gyereke élvezi, és hát jobban tolja neki...
Szóval én bátran ajánlom bárkinek. 9 ezer km-t mentem már vele, és nem bántam meg. Ugyan nem olcsó, viszont nem szabad elfelejteni, hogy az élettartama örök.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #29 Dátum: 2007. Október 25. - 16:21:19 »

Üdv Mindekinek!

Úgy látom az elmúlt 1 hónapban nem sokat foglalkoztatok a témával. Szívesen megosztom a saját tapasztalataimat. 4 hónapja használok az kocsimban (1,6) direktszűrőt. Először egy JR (nem biztos, hogy jól emlékszem a nevére) volt benn. Gázadásra (DE CSAK AKKOR) iszonyú erős szívóhangot produkált. A levegőt a motrortérből szívta. Hiába volt hővédő lemez rajta, a motor gyengébbnek tűnt, mint amikor  a gyári levegőszűrőt használtam. Rugalmasságot mértem is (60-100 4 fokozatban). Hát bizony 1 másodperccel tovább tartott a direktszűrővel a gyorsulás. Azt gondoltam, hanyagolom a direktszűrőt és hagyom porosodni a garázsban. Aztán találtam pár képet a neten, és egy új direktszűrőt a tuning boltban. Megvettem (25 rugó), beépítettem. A nevére nem emlékszem, ha valakit érdekel, majd megnézem és leírom. Szóval ez igenis jó!!! Lényege, hogy teljesen zárt, és a levegőt nem a motortérből szívja, hanem a gyári légszűrőnek kialakított, megfelelően elkülönített helyről. Hangja gyakorlatilag nincs, csak előnyös tulajdonságokról tudok beszámolni: élénkebb gázreakció, jobb rugalmasság (a gyári szűrőhöz képest 1 másodperc). A fogyasztás nem csökkent egy decit sem, bár elviekben kellet volna. Csakhogy, ha jobban megy azt az ember gyereke élvezi, és hát jobban tolja neki...
Szóval én bátran ajánlom bárkinek. 9 ezer km-t mentem már vele, és nem bántam meg. Ugyan nem olcsó, viszont nem szabad elfelejteni, hogy az élettartama örök.
Hali.
Garis még a paripád? Ha igen, nem pofáznak érte a kötelező szervizen?
Várom válaszod, ÜDV: ladlac
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!