Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 20:36:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 143641 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #240 Dátum: 2008. Augusztus 13. - 07:31:07 »

Idézetet írta: BeZe1974 - Tegnap - 13:39:47
"Nem találtam témát ahova írjam a tapasztalatom:
Megejtettem az első KN szürő takarítást.
2x kellett lefújni tisztitóval mire lejött a dzsuva 90%-a
2 napig száradt annyira nem megy ez neki könnyen. (Javaslat: Ezerrel rázzátok ki belőle a lehető legtöbb vizet valahogy akkor hamar megszárad)
Befújtam olajjal de lehet túl sok sikerült mire normális piros majdnem olyan színe lett mint volt. Megpróbáltam egyenletesen.
Ennek ellenére mintha éreznék változást, hogy nehezebben bmegy be a levegő. Túl sok lett az olaj ?"

El nem tudom képzelni milyen utakon és mennyi km eredményezte, hogy a mellékelt leírás szerint K&N szettel kétszeres tisztítás kellett.
Ráadásul betétről van szó.
Ha olajozás után érezhetően visszafogott a teljesítmény, ez csak rosszabb lesz később, mert a lerakódások tovább csökkentik a légáramot.
Én mosnám a helyedben és okulva: messzebről és a töredékét fújnám a korábbinak, időt hagyva a kapilláris szétosulásnak, és pont olyan színű lesz mint az original,   A megfelelően permetezett sportszűrő csak olajos tapintású, de olajnyomot nem hagy. Feles olaj mindig kerül a szűrőtesten kívüli részekre, ezt lehet törölni pl. papírtörlővel (a szűrötestben sem tesz kárt a kíméletes felitatás).
Mostani nappali forróságban 1-2 óra alatt a mosott szűrő porszáraz. A sportszűrőkkel minden fázisban kíméletesen bánok, mert sérülékenyek és nem olcsók. 
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #241 Dátum: 2008. Augusztus 14. - 14:38:30 »

Idézetet írta: BeZe1974 - Tegnap - 13:39:47
"Nem találtam témát ahova írjam a tapasztalatom:
Megejtettem az első KN szürő takarítást.
2x kellett lefújni tisztitóval mire lejött a dzsuva 90%-a
2 napig száradt annyira nem megy ez neki könnyen. (Javaslat: Ezerrel rázzátok ki belőle a lehető legtöbb vizet valahogy akkor hamar megszárad)
Befújtam olajjal de lehet túl sok sikerült mire normális piros majdnem olyan színe lett mint volt. Megpróbáltam egyenletesen.
Ennek ellenére mintha éreznék változást, hogy nehezebben bmegy be a levegő. Túl sok lett az olaj ?"

El nem tudom képzelni milyen utakon és mennyi km eredményezte, hogy a mellékelt leírás szerint K&N szettel kétszeres tisztítás kellett.
Ráadásul betétről van szó.
Ha olajozás után érezhetően visszafogott a teljesítmény, ez csak rosszabb lesz később, mert a lerakódások tovább csökkentik a légáramot.
Én mosnám a helyedben és okulva: messzebről és a töredékét fújnám a korábbinak, időt hagyva a kapilláris szétosulásnak, és pont olyan színű lesz mint az original,   A megfelelően permetezett sportszűrő csak olajos tapintású, de olajnyomot nem hagy. Feles olaj mindig kerül a szűrőtesten kívüli részekre, ezt lehet törölni pl. papírtörlővel (a szűrötestben sem tesz kárt a kíméletes felitatás).
Mostani nappali forróságban 1-2 óra alatt a mosott szűrő porszáraz. A sportszűrőkkel minden fázisban kíméletesen bánok, mert sérülékenyek és nem olcsók. 

Ezt a tisztítás-olajozás dolgot gyakorolni kell.
Az olajozással én is úgy jártam mint BeZe. Az első, vékony rétegtől közel nem lett olyan színe a szűrőnek, mint amilyen gyárilag volt.
féltem, hogy a vékony réteg esetleg nem fog kellőképpen szűrni, ezért ráfújtam még egyet - lehet, nem kellett volna.

Az első 1-2 nap én is azt éreztem, hogy mintha gyengébben húzna a kocsi. utána ez az érzés megszűnt (hozzá szoktam?).

A következő alkalommal majd megfontoltabb leszek.
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #242 Dátum: 2008. Augusztus 15. - 10:53:56 »

Na, végre én is beléptem a K&N szűrőt használók táborába. tegnap délután megrendeltem, reggel 9-kor már itt is volt. Beszereltem, este melóba menet próba.  Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #243 Dátum: 2008. Augusztus 16. - 15:29:07 »

Na, végre én is beléptem a K&N szűrőt használók táborába. tegnap délután megrendeltem, reggel 9-kor már itt is volt. Beszereltem, este melóba menet próba.  Vigyorog

Üdv a csapatban!  Vigyorog
Naplózva
altomi19
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #244 Dátum: 2008. Október 22. - 22:16:48 »

Na én is hozzászólok már direktszűrővel kapcsolatban is. Néhány gondolat rendszerezés nélkül ami eszembe jut, akinek kell elolvassa és hasznosítja:
Aki a hangorkán meg hasonlókat írja vegyen jó minőségű és nagyméretű direktszűrőt és nem lesz hangorkán, csak ha folyamatosan 5000 forsulaton száguld. minnél kisebb méretű a szűrő, annál nagyobb a hangja is (tapasztalat!).
Vki írta hogy éjszaka megáll házak előtt stb.: Lacettiben alapjáraton alig lehet megkülönböztetni a gyári szűrő hangját a direktétől, ugyhogy ezt nem értem. A szűrőhangot gázadáskor lehet hallani.
A direktszűrő és sportgyertya (pl brisk platinaelektródás faszányos cucc.. Vigyorog) páros teljesen kiegészítik egymást. együtt rakja bele vki őket elég nagy a különbség, főleg az 1.6 os és nagyobb testvérei mutatnak lényeges hatást. Ez igy az alap kezdő tuning, de a ki nem tuningol is belerakja ha vmi jót és többet akar az autójának.
Ja és taxisoknak nem ajánlatos?? Épp ellenkezőleg! Sok oktató meg taxis hasznalja épp azért mert a direktszűrők örökéletűek egyszer kell megvenni őket, utána 5000-10000 km-enkent tisztítani kell. Aki kicsit is ad a z autójára nem nagy cucc sztem. a gyárit meg minidig cserélni kell, újat venni meg költséges. SZTEM! Minden jót a csapatnak! Üdv Vigyorog   
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #245 Dátum: 2008. Október 23. - 14:40:55 »


Ja és taxisoknak nem ajánlatos?? Épp ellenkezőleg! Sok oktató meg taxis hasznalja épp azért mert a direktszűrők örökéletűek egyszer kell megvenni őket, utána 5000-10000 km-enkent tisztítani kell. Aki kicsit is ad a z autójára nem nagy cucc sztem. a gyárit meg minidig cserélni kell, újat venni meg költséges. SZTEM! Minden jót a csapatnak! Üdv Vigyorog   

Üdv!
A K&N sportszűrő, amit sokan használunk pont ilyen. Egyszer megveszed, aztán csak tisztítod.
Hogy sok taxis használja a direktet??
Biztosan nem.
Hallanám.  Kacsint
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #246 Dátum: 2008. Október 23. - 18:51:57 »

Na én is hozzászólok már direktszűrővel kapcsolatban is. Néhány gondolat rendszerezés nélkül ami eszembe jut, akinek kell elolvassa és hasznosítja:
Aki a hangorkán meg hasonlókat írja vegyen jó minőségű és nagyméretű direktszűrőt és nem lesz hangorkán, csak ha folyamatosan 5000 forsulaton száguld. minnél kisebb méretű a szűrő, annál nagyobb a hangja is (tapasztalat!).
Vki írta hogy éjszaka megáll házak előtt stb.: Lacettiben alapjáraton alig lehet megkülönböztetni a gyári szűrő hangját a direktétől, ugyhogy ezt nem értem. A szűrőhangot gázadáskor lehet hallani.
A direktszűrő és sportgyertya (pl brisk platinaelektródás faszányos cucc.. Vigyorog) páros teljesen kiegészítik egymást. együtt rakja bele vki őket elég nagy a különbség, főleg az 1.6 os és nagyobb testvérei mutatnak lényeges hatást. Ez igy az alap kezdő tuning, de a ki nem tuningol is belerakja ha vmi jót és többet akar az autójának.
Ja és taxisoknak nem ajánlatos?? Épp ellenkezőleg! Sok oktató meg taxis hasznalja épp azért mert a direktszűrők örökéletűek egyszer kell megvenni őket, utána 5000-10000 km-enkent tisztítani kell. Aki kicsit is ad a z autójára nem nagy cucc sztem. a gyárit meg minidig cserélni kell, újat venni meg költséges. SZTEM! Minden jót a csapatnak! Üdv Vigyorog   
    Képen is megnéznénk miről írsz!? Látatlanban nincs fogalmunk, hogy direktszűrőből mi a nagy ill. kicsi. Annyi viszont biztos hangja egyiknek sincs, minden bizonnyal a szívózajról van szó, de azt nem a szűrő kelti, hanem a motor. Hogy mekkora a szívózaj még azonos direkszűrőnél is több tényező befolyásolja (pl. a szerelés módja, a kitt hossza, a cső anyaga- átmérője, kitámasztása, hővédő lemez vagy pre szűrő használata stb.) A kishordó méret nem Lacettibe való, traktorokba ajánlják. A weblapok keresőjét bátran szabad használni a méret kiválasztásánál.
De nem elsősorban ezért szólok. Ha már itt és sportgyertya- el kell mondani, hogy a gyújtásrendszer módosítását meg kell fontolni. (Lásd Tityesz Lacsiját). Kockázata: gyújtásrendszer károsodhat, dugattyú átég, ismeretlem hibát jelez a computer, az autó lefekszik. Nem azonnal jelentkeznek, de ha jelentkeznek a baj nem kicsi.
Még mindig a gyári gyertyákat használom, igaz csak 30 ezer km-hez közelítek, és még mindig elégedett vagyok a motor képességeivel, (meg a hangokkal is!)
Üdv
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #247 Dátum: 2008. Október 24. - 08:33:09 »


De nem elsősorban ezért szólok. Ha már itt és sportgyertya- el kell mondani, hogy a gyújtásrendszer módosítását meg kell fontolni. (Lásd Tityesz Lacsiját). Kockázata: gyújtásrendszer károsodhat, dugattyú átég, ismeretlem hibát jelez a computer, az autó lefekszik. Nem azonnal jelentkeznek, de ha jelentkeznek a baj nem kicsi.


Ezt jó tudni! Köszi a frissítést.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
altomi19
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #248 Dátum: 2008. Október 27. - 12:17:02 »

Idézet
Képen is megnéznénk miről írsz!? Látatlanban nincs fogalmunk, hogy direktszűrőből mi a nagy ill. kicsi. Annyi viszont biztos hangja egyiknek sincs, minden bizonnyal a szívózajról van szó, de azt nem a szűrő kelti, hanem a motor. Hogy mekkora a szívózaj még azonos direkszűrőnél is több tényező befolyásolja (pl. a szerelés módja, a kitt hossza, a cső anyaga- átmérője, kitámasztása, hővédő lemez vagy pre szűrő használata stb.) A kishordó méret nem Lacettibe való, traktorokba ajánlják. A weblapok keresőjét bátran szabad használni a méret kiválasztásánál.
De nem elsősorban ezért szólok. Ha már itt és sportgyertya- el kell mondani, hogy a gyújtásrendszer módosítását meg kell fontolni. (Lásd Tityesz Lacsiját). Kockázata: gyújtásrendszer károsodhat, dugattyú átég, ismeretlem hibát jelez a computer, az autó lefekszik. Nem azonnal jelentkeznek, de ha jelentkeznek a baj nem kicsi.
Még mindig a gyári gyertyákat használom, igaz csak 30 ezer km-hez közelítek, és még mindig elégedett vagyok a motor képességeivel, (meg a hangokkal is!)
Üdv

Van benne vmi amit mondasz, de ezek a jelenségek akkor jelentkeznek, ha nem jó gyertyát raksz bele. /lehet kapni tescosat 890 ft/db ért persze, de azok tényleg gagyik./Amit használok sztem az egyik legjobb gyertya (Brisk platina elektródás). De tényleg egyetértek Veled amugy. üdv
Naplózva
altomi19
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #249 Dátum: 2008. Október 27. - 12:25:45 »

ja igen és a szűrőnek nincs hangja? az szívóhang. ezt irtad. a szívóhang meg a szűrőé úgyhogy ugyanott vagyunk... Mosolyog szűrő hangján a szívóhangott értettem sorry
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #250 Dátum: 2008. Október 28. - 16:40:43 »

CARTÁRSAK!

Most rendeltem  K&N szűrőt, most nincs raktáron. 10 nap múlva érkezik, tehát ha valakinek kell, szóljon, megrendelem.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #251 Dátum: 2008. Október 29. - 17:19:38 »

CARTÁRSAK!

Most rendeltem  K&N szűrőt, most nincs raktáron. 10 nap múlva érkezik, tehát ha valakinek kell, szóljon, megrendelem.
Senki többet harmadszor, rendelés elment.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #252 Dátum: 2008. Október 29. - 17:27:19 »

CARTÁRSAK!

Most rendeltem  K&N szűrőt, most nincs raktáron. 10 nap múlva érkezik, tehát ha valakinek kell, szóljon, megrendelem.
Senki többet harmadszor, rendelés elment.
A "törzsmag"-nak már van.  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #253 Dátum: 2008. Október 29. - 17:29:18 »

CARTÁRSAK!

Most rendeltem  K&N szűrőt, most nincs raktáron. 10 nap múlva érkezik, tehát ha valakinek kell, szóljon, megrendelem.
Senki többet harmadszor, rendelés elment.
A "törzsmag"-nak már van.  Vigyorog
Nekem meg már a második lesz!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #254 Dátum: 2008. Október 29. - 17:42:25 »

CARTÁRSAK!

Most rendeltem  K&N szűrőt, most nincs raktáron. 10 nap múlva érkezik, tehát ha valakinek kell, szóljon, megrendelem.
Senki többet harmadszor, rendelés elment.
A "törzsmag"-nak már van.  Vigyorog
Nekem meg már a második lesz!
Ha nem tudnáma  történetet, talán meg is kérdezném, hogy talán kölcsönadta a feleséged az előzőt?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!