diablo77
|
|
« Hozzászólás #1365 Dátum: 2017. Január 04. - 19:47:03 » |
|
Én még 9 éve kevertettem ki javítófestéket körömlakkos üvegbe, azóta is azt használom és a magasnyomású sem hozza le a fém részekről. Nyilván a műanyag kilincsekről lejönne, de ott nem is próbálkoztam. Igaz, adtak hozzá lakkot is, színjavítás és száradás után azt is használni szoktam.
Sajna Borsod megyében én nem ismerek megbízható szerelőt, de biztos akad valaki, aki tud. A lényeg (szerintem), hogy ne külön vidd az alkatrészeket a szerelőhöz (szerezze be ő), mert probléma esetén egyszerűbb a reklamáció.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1366 Dátum: 2017. Március 04. - 17:18:12 » |
|
Sziasztok. Azt tudja valaki esetleg, hogy a hosszbordásszíj feszítő egysèg alsó rögzítőcsavarjához hogyan lehet hozzá fèrni? Ma akartam cserèlni de a szervó szivattyú kereke miatt nem lehet hozzá fèrni sajnos. Vagy esetleg le lehet valahogy venni a szivattyú kerekèt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1367 Dátum: 2017. Március 04. - 21:13:33 » |
|
Sziasztok. Azt tudja valaki esetleg, hogy a hosszbordásszíj feszítő egysèg alsó rögzítőcsavarjához hogyan lehet hozzá fèrni? Ma akartam cserèlni de a szervó szivattyú kereke miatt nem lehet hozzá fèrni sajnos. Vagy esetleg le lehet valahogy venni a szivattyú kerekèt?
ügyesen csak aluról megfelelő szerszámmal
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1368 Dátum: 2017. Március 04. - 21:59:04 » |
|
Ès milyen a megfelelő szerszám? Próbáltam krovával, hajlított csillagkulcsal de hol a motortèr oldalfala hol a klíma tárcsája van útban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1369 Dátum: 2017. Március 05. - 17:14:37 » |
|
Megoldottam egy 1000 èves règi csuklós szárral meg 14 es krovával
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1370 Dátum: 2017. Június 21. - 17:47:34 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #1371 Dátum: 2017. Június 22. - 22:04:01 » |
|
Meg szabad tudni, hogy mennyi km van benne? Mekkora motor / milyen üzemanyag?
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1372 Dátum: 2017. Június 27. - 13:26:10 » |
|
Ha nekem szólt a kérdés, akkor 2004 év végi gyártmány, 1.6 benzin, 176ezer km-rel.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1373 Dátum: 2017. Június 27. - 13:35:19 » |
|
Volt repedés a hengerfejen. Leghamarabb péntekre lesz autó belőle. Egy komplett nagyszervizzel 150 ezer lesz elvileg. Illetve, mondtam, hogy akkor cseréljenek gyertya kábelt, fékfolyadékot is. Amúgy tényleg durva dolog mit kibírnak ezek a kocsik, akár félholtan is. 4 éve és 55 ezer km-rel ezelőtt volt az első rozsdás vizem, ami észre lett véve. Azóta jóformán tünetmenetesen csak a rozsdásodás volt a baj. Évente lett a hűtőfolydék cserélve és átmosva. De az elmúlt hónapokban tényleg sokszor volt túlnyomás, és tolta ki a cuccot a kiegyenlítőtartályból. Forrás nem volt, mert a venti jól működött, le is lett tesztelve. Anno a katalizátoros balhénál is az első apró tünettől még 3 hónap volt a komolyabb tünet...akkor lett először megbontva a motor. Szerencsére a hengerfalon csak apró horzsolások lettek a kerámia szemcséktől.
Na hát ez van. De még 13 év alatt így sem költöttem rá túl sokat pluszban, mint a kötelezők. Max 300-350 ezer. Az évre lebontva csekély.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1374 Dátum: 2017. Június 27. - 13:48:36 » |
|
Volt repedés a hengerfejen. Leghamarabb péntekre lesz autó belőle. Egy komplett nagyszervizzel 150 ezer lesz elvileg. Illetve, mondtam, hogy akkor cseréljenek gyertya kábelt, fékfolyadékot is. Amúgy tényleg durva dolog mit kibírnak ezek a kocsik, akár félholtan is. 4 éve és 55 ezer km-rel ezelőtt volt az első rozsdás vizem, ami észre lett véve. Azóta jóformán tünetmenetesen csak a rozsdásodás volt a baj. Évente lett a hűtőfolydék cserélve és átmosva. De az elmúlt hónapokban tényleg sokszor volt túlnyomás, és tolta ki a cuccot a kiegyenlítőtartályból. Forrás nem volt, mert a venti jól működött, le is lett tesztelve. Anno a katalizátoros balhénál is az első apró tünettől még 3 hónap volt a komolyabb tünet...akkor lett először megbontva a motor. Szerencsére a hengerfalon csak apró horzsolások lettek a kerámia szemcséktől.
Na hát ez van. De még 13 év alatt így sem költöttem rá túl sokat pluszban, mint a kötelezők. Max 300-350 ezer. Az évre lebontva csekély.
Nem lenne jobb egy rendes motor?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1375 Dátum: 2017. Június 27. - 13:55:03 » |
|
Nem lenne jobb egy rendes motor?
Az sokkal költségesebb lenne, mint egy gépműhely. Nem volt tervben ilyen dolog.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1376 Dátum: 2017. Július 02. - 14:09:38 » |
|
Aszongya hogy, hibajelenség, megint, miért is ne? Mos volt hengerfejtömítés (+vezérlés, meg minden más) cserén az autó, de ott persze nem sikerült tetten érni.
Szóval: - Néha nehezen indul, de általában max. 2-t teker és röff. - Néha gázadásra "föttög". - Néha meló után (tehát meleg idő, de hideg motor) beindítom, indul is könnyen, de utána leáll. Akárhányszor ismétlem meg, ugyanezt teszi. Ha leállás előtt pöccintek egy kis gázt, akkor késve reagál, kis tétovázás után veszi a fordulatot, de utána nem áll le. Akárhányszor rugdalom meg a gázt, mindig ugyanezt csinálja. DE! Ha elindulok, rendbejön minden, gázreakció oké, alapjárat stabil, viszont van egy fütyülő-csikorgó hangja, mintha falsot szívna. De máskor nincs, csak ha így indult.
Benzinen is gázon is csinálja, hisz benzinen indul, később vált gázra, különbség nincs.
A szerelő(i)m (2 db Tibor dolgozik együtt) tapasztalata szerint az AC pumpa reléje miatt előfordulhat a nehéz indulás, majd a leállás. Mivel a relé aprópénz, kicserélem, ezen nem múlik, be fogok számolni, utána előbukkan-e a hiba. De ha valakinek van más ötlete, kérem ne tartsa magában! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1377 Dátum: 2017. Július 02. - 15:29:18 » |
|
Aszongya hogy, hibajelenség, megint, miért is ne? Mos volt hengerfejtömítés (+vezérlés, meg minden más) cserén az autó, de ott persze nem sikerült tetten érni.
Szóval: - Néha nehezen indul, de általában max. 2-t teker és röff. - Néha gázadásra "föttög". - Néha meló után (tehát meleg idő, de hideg motor) beindítom, indul is könnyen, de utána leáll. Akárhányszor ismétlem meg, ugyanezt teszi. Ha leállás előtt pöccintek egy kis gázt, akkor késve reagál, kis tétovázás után veszi a fordulatot, de utána nem áll le. Akárhányszor rugdalom meg a gázt, mindig ugyanezt csinálja. DE! Ha elindulok, rendbejön minden, gázreakció oké, alapjárat stabil, viszont van egy fütyülő-csikorgó hangja, mintha falsot szívna. De máskor nincs, csak ha így indult.
Benzinen is gázon is csinálja, hisz benzinen indul, később vált gázra, különbség nincs.
A szerelő(i)m (2 db Tibor dolgozik együtt) tapasztalata szerint az AC pumpa reléje miatt előfordulhat a nehéz indulás, majd a leállás. Mivel a relé aprópénz, kicserélem, ezen nem múlik, be fogok számolni, utána előbukkan-e a hiba. De ha valakinek van más ötlete, kérem ne tartsa magában! Köszi!
át tudod cserélni a táblában mert több egyforma relé van benn
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1378 Dátum: 2017. Július 03. - 10:11:27 » |
|
át tudod cserélni a táblában mert több egyforma relé van benn
Megtettem asszem elektromos ablak, meg ködlámpa relékre, vagy valami hasonló kevésbé frekventáltra átcseréltem őket. Azóta nem mentem vele, csak elindítottam, indulni akkor épp indult, viszont a gázra most is kicsit késve reagált, de majd hosszabb távon kiderül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1379 Dátum: 2017. Július 03. - 10:14:38 » |
|
Aszongya hogy, hibajelenség, megint, miért is ne? Mos volt hengerfejtömítés (+vezérlés, meg minden más) cserén az autó, de ott persze nem sikerült tetten érni.
Szóval: - Néha nehezen indul, de általában max. 2-t teker és röff. - Néha gázadásra "föttög". - Néha meló után (tehát meleg idő, de hideg motor) beindítom, indul is könnyen, de utána leáll. Akárhányszor ismétlem meg, ugyanezt teszi. Ha leállás előtt pöccintek egy kis gázt, akkor késve reagál, kis tétovázás után veszi a fordulatot, de utána nem áll le. Akárhányszor rugdalom meg a gázt, mindig ugyanezt csinálja. DE! Ha elindulok, rendbejön minden, gázreakció oké, alapjárat stabil, viszont van egy fütyülő-csikorgó hangja, mintha falsot szívna. De máskor nincs, csak ha így indult.
Benzinen is gázon is csinálja, hisz benzinen indul, később vált gázra, különbség nincs.
A szerelő(i)m (2 db Tibor dolgozik együtt) tapasztalata szerint az AC pumpa reléje miatt előfordulhat a nehéz indulás, majd a leállás. Mivel a relé aprópénz, kicserélem, ezen nem múlik, be fogok számolni, utána előbukkan-e a hiba. De ha valakinek van más ötlete, kérem ne tartsa magában! Köszi!
Hasonló velem is előfordult már. Reggel semmi probléma nem volt, délután hideg motornál, de melegben beindult és kicsit elkezdett visszafulladni, de sosem állt le. Gázadásra azonnal beállt alapjáratra és utána már nem jött elő. Az új tulaj szintén jelezte ezt felém, de neki le is állt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|