diablo77
|
|
« Hozzászólás #1260 Dátum: 2015. Június 04. - 15:11:18 » |
|
Szerintem ez az összeg nem is vészes. Barátom 1999-es 1.3-as Swiftjében most kellett injektorszelepet cserélni, akciósan 31500 Ft csak az alkatrész (egyébként a Suzukik egyik betegsége ez). Az autó ér 200ezret kb. Egy diesel javítási költségéhez képest meg tényleg elenyésző. Én 6 és fél évig teljesen gondmentesen jártam a kocsimmal, a kötelező cserélendőkön kívül addig nem kellett hozzányúlni. Tavaly október óta viszont már több hiba volt (hátsó fék beszorulása, szelepfedéltömítés cseréje, rezgőcsere, legutóbb pedig a bal hátsó kézifék ragadt be), de ezek összesen sem érték el a 100ezer forintot mindennel együtt. Nem kevés, de melyik autóra nem kell költeni az idő múlásával? Csak az a nem mindegy, hogy mennyit. Érdemes ezt is elolvasni: http://totalcar.hu/autok/suzuki/swift_1989/ne_hazudj_suzukis_tudom_hogy_hazudsz/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1261 Dátum: 2015. Június 04. - 15:28:12 » |
|
Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1262 Dátum: 2015. Június 04. - 15:30:37 » |
|
Hívtak a szervizből. A vezérműtengely jeladóm a rossz, de elvileg míg a főtengely jeladó működik, addig az autó megy, csak világít a lámpa. Az alkatrész amit cserélni kéne negyvenikszezer, amiből 10% kedvezményt adnának. Maradtunk annyiban, hogy világít a lámpa, ott rohadjon meg.
Már bocsánat, de egyre erősebb az érzésem, hogy ez az autó egy hulladék, és nem éri meg költeni rá. Nem szeretek eldobni dolgokat, nem szeretem a gagyi, tökéletlen megoldásokat, de innentől kezdve nem törekszek a műszaki tökéletességére. Menjen. Ha nem megy, megy. A háztól -.- (boccs, ez már off volt)
Nem értelek 12éves korára kell az autóra költeni és az neked akkor egy rakat **** vegyél akkor egy német francia hulladékot és amit erre költöttél 5-6 év alatt arra 1 év alatt többet kell akkor arra mint mondasz amúgy a jeladóra horror ára mondat nagyon! Utángyártott Delphi jeladó 1db van belőle a nagykerben 15.000Ft olasz ERA 10.000 gyári 40.000
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 04. - 15:41:32 írta sebike »
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1263 Dátum: 2015. Június 04. - 15:33:07 » |
|
Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
nálad elindult az özönvíz ,de mint tudjuk nem mindegy a kiindulási alap sajnos az ügyfeleim többségét csak a kötelező szervizeléseken látom
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1264 Dátum: 2015. Június 04. - 15:52:29 » |
|
Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
Legyen szerencséd, főképp, hogy dieselre cseréled. 1.3 vagy 1.7?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1265 Dátum: 2015. Június 04. - 15:58:21 » |
|
Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
Legyen szerencséd, főképp, hogy dieselre cseréled. 1.3 vagy 1.7? egy "agyonhajtott" 1.7DTI 75.000KM es példányára
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1266 Dátum: 2015. Június 04. - 16:01:04 » |
|
Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
nálad elindult az özönvíz ,de mint tudjuk nem mindegy a kiindulási alap sajnos az ügyfeleim többségét csak a kötelező szervizeléseken látom Annyira még nem özönvíz. Most csak a néha előforduló egyenelten alapjárati és terhelésnél a gázadásra történő fuldoklás, valamint a bal első fék nyikorgása amit nagy valószínűséggel a kikopott kengyelfuratok miatt mocorgó féknyereg okozhat. Más jelenleg nincs. Szerintem vannak olyanok akik a kötelező karbantartást is kihagyják, lásd a két HB tulaját február környékén, kb. csoda volt, hogy még megy az a kocsi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1267 Dátum: 2015. Június 04. - 16:03:11 » |
|
Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
Legyen szerencséd, főképp, hogy dieselre cseréled. 1.3 vagy 1.7? egy "agyonhajtott" 1.7DTI 75.000KM es példányára Ja, adagolós gázolajos bádog-büdöge, kemény 75.000 km-mel és maximálisan dokumentált németországi előélettel, évi kb. 6-7000 km-es átlag futással. Valóban "rommá hajtott" példány. Lehet az 5. sebességfokozat még nincs is bekoptatva.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 04. - 16:05:27 írta kubu87 »
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1268 Dátum: 2015. Június 04. - 16:05:52 » |
|
Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
nálad elindult az özönvíz ,de mint tudjuk nem mindegy a kiindulási alap sajnos az ügyfeleim többségét csak a kötelező szervizeléseken látom Annyira még nem özönvíz. Most csak a néha előforduló egyenelten alapjárati és terhelésnél a gázadásra történő fuldoklás, valamint a bal első fék nyikorgása amit nagy valószínűséggel a kikopott kengyelfuratok miatt mocorgó féknyereg okozhat. Más jelenleg nincs. Szerintem vannak olyanok akik a kötelező karbantartást is kihagyják, lásd a kék HB tulaját február környékén, kb. csoda volt, hogy még megy az a kocsi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1269 Dátum: 2015. Június 04. - 16:06:53 » |
|
Hoppá, az előbb véletlenül a "Módosítás" helyett berakta még egyszer az üzenetemet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1270 Dátum: 2015. Június 04. - 16:17:25 » |
|
Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
nálad elindult az özönvíz ,de mint tudjuk nem mindegy a kiindulási alap sajnos az ügyfeleim többségét csak a kötelező szervizeléseken látom Annyira még nem özönvíz. Most csak a néha előforduló egyenelten alapjárati és terhelésnél a gázadásra történő fuldoklás, valamint a bal első fék nyikorgása amit nagy valószínűséggel a kikopott kengyelfuratok miatt mocorgó féknyereg okozhat. Más jelenleg nincs. Szerintem vannak olyanok akik a kötelező karbantartást is kihagyják, lásd a két HB tulaját február környékén, kb. csoda volt, hogy még megy az a kocsi. azóta se láttam de a termosztát szerintem már szétesett neki ,akkor szóltam,hogy szivárog"ráér az még"
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1271 Dátum: 2015. Június 04. - 17:51:57 » |
|
Nem zavar, hogy egy autóra költeni kell. Szerencsére enni is tudok mellette. De az, hogy ahogy a kocsi elmúlt 10 éves, varázsütésre jönnek elő, havi szinten a 30-40-50 ezres problémák, az zavar. Egy darabig tolja bele az ember a pénzt, aztán eljön a pont, hogy nem érdekli. Na nálam most jött el. Olajat, stb. kap, a többit majd ha nem megy.
Nem vagyok hajlandó talicskázni a pénzt egy nulla értékű valamibe. Meg amennyit mostanában ****akodtam vele, annyi plusz időből akár buszozhattam is volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1272 Dátum: 2015. Június 05. - 12:13:26 » |
|
Nem zavar, hogy egy autóra költeni kell. Szerencsére enni is tudok mellette. De az, hogy ahogy a kocsi elmúlt 10 éves, varázsütésre jönnek elő, havi szinten a 30-40-50 ezres problémák, az zavar. Egy darabig tolja bele az ember a pénzt, aztán eljön a pont, hogy nem érdekli. Na nálam most jött el. Olajat, stb. kap, a többit majd ha nem megy.
Nem vagyok hajlandó talicskázni a pénzt egy nulla értékű valamibe. Meg amennyit mostanában ****akodtam vele, annyi plusz időből akár buszozhattam is volna.
nem varázsütésre jönnek a problémák hanem ott voltak csak a karbantartás vagy a hiánya.... Ez a hozzáállás vezet oda,hogy a kis hibából nagy hiba lesz és az sokkal drágább lesz Mik azok a havi 3-50 ezres hibák??
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1273 Dátum: 2015. Június 05. - 13:06:22 » |
|
nem varázsütésre jönnek a problémák hanem ott voltak csak a karbantartás vagy a hiánya.... Ez a hozzáállás vezet oda,hogy a kis hibából nagy hiba lesz és az sokkal drágább lesz Mik azok a havi 3-50 ezres hibák??
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=300.7710 <- itt válaszoltam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
roberto075
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
|
|
« Hozzászólás #1274 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 11:01:53 » |
|
Sziasztok,
Az elmúlt három hétben kétszer fordult elő, hogy hidegindításnál nem indult elsőre a Lacsi, csak harmadik próbálkozásra.
Önindító, akksi rendben, forgatta de csak köszörült és néha brummantott egyet-egyet.
Mire utalhat e jelenség?
A gyertyák, pipák ~ 15 000 km.-en belül voltak cserélve, az EGR le van falazva.
Előre is köszönöm:
Roberto
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|