Lacetti klub fórum
2024. Június 23. - 20:40:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 366728 alkalommal)
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1230 Dátum: 2015. Március 20. - 14:45:26 »

Valószínű tényleg nem ugyanaz a hibaforrás, ennyire konstansul azért nem döglődik a motor, de legalább van checklámpád, így könnyebb a szerelőnek felgöngyölítenie a dolgot. Mosolyog

Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat???  Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1231 Dátum: 2015. Március 20. - 17:53:31 »

Valószínű tényleg nem ugyanaz a hibaforrás, ennyire konstansul azért nem döglődik a motor, de legalább van checklámpád, így könnyebb a szerelőnek felgöngyölítenie a dolgot. Mosolyog

Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat???  Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi.

15 perc állás után checklámpa nélkül indult az autó. A szervízben megnézték, 1-es lambda szonda hiba, de ez következmény. Nem kap elég üzemanyagot a motor, főleg hidegen. Otthagytam a szervízben, hétfőn hideg állapotba folytatják a hiba keresését. Remélem nem üa. szivattyú.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1232 Dátum: 2015. Március 21. - 08:52:12 »

Valószínű tényleg nem ugyanaz a hibaforrás, ennyire konstansul azért nem döglődik a motor, de legalább van checklámpád, így könnyebb a szerelőnek felgöngyölítenie a dolgot. Mosolyog

Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat???  Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi.

Nem tudom, de nekem akkor szűnt meg a probléma, amikor kicserélték.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1233 Dátum: 2015. Március 21. - 13:13:30 »

Nekem volt ősszel 2db csekklámpám 1es lambda szondára. Azóta nem, mert tudja, hogy csere lesz, ha még egyszer bejelez. Mindkétszer 1 torpanásnál dobta be. További gond nem volt vele, el is aludt a lámpa, de azért elugrottam a Robihoz megnézetni.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1234 Dátum: 2015. Március 21. - 14:23:32 »

Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat???  Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi.
2012 őszétől én is P300-as hibakóddal küszködtem. A Gyulai autószervizben szelepeket akartak nekem cserélni horror áron, végül a MEDIC-CAR-nál mutatta meg egy szerelő (aki azóta már nem dolgozik ott), hogy olajosak a gyertyáim, szivárog az olaj, valószínűleg ez okozza a gyújtáskimaradást, szelepfedél tömítést kellene cserélni. 2013 nyár elején ki is cserélték a szelepfedél tömítést, azóta a Check lámpát csak akkor látom felvillanni, amikor indításkor ráadom a gyújtást.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1235 Dátum: 2015. Március 21. - 17:12:03 »

Újabb infó: az utolsó kb 120 liternyi benzint a MOL-nál tankolta bele a fiam, de 15 literenként. Mert az anyja így szokott tankolni, és így adott rá pénzt.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1236 Dátum: 2015. Március 21. - 18:17:44 »

Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat???  Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi.
2012 őszétől én is P300-as hibakóddal küszködtem. A Gyulai autószervizben szelepeket akartak nekem cserélni horror áron, végül a MEDIC-CAR-nál mutatta meg egy szerelő (aki azóta már nem dolgozik ott), hogy olajosak a gyertyáim, szivárog az olaj, valószínűleg ez okozza a gyújtáskimaradást, szelepfedél tömítést kellene cserélni. 2013 nyár elején ki is cserélték a szelepfedél tömítést, azóta a Check lámpát csak akkor látom felvillanni, amikor indításkor ráadom a gyújtást.

Ezt tudtam, viszont az olajos gyertya nálam nem téma, azt hittem valami újabb, eddig soha nem látott boszorkányság van a háttérben. Mosolyog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1237 Dátum: 2015. Március 24. - 21:25:04 »

És a megfejtés: nem üzemanyag rendszer. (hála a Magasságosnak)

A 2 (kettő) éve cserélt gyári szelepfedél tömítés fosta el magát olyan szinten, hogy a 3. és 4. gyertya is állt az olajban. (De gyújtáskimaradás hibakódot nem dobott). Új tömítés (ismét gyári), új gyertyakábel (95000 km / 100000- nél amúgy is cserés), meg új gyertyák, mert a régieket beköpte. Azóta 200 km hibamentesen.

Amiért bosszús vagyok: novemberben a vezérléscsere során még nem szivárgott, láttam. Azóta meg 1200 km ment az autóba. Ennyi idő alatt ment tönkre. Azt jelenti, hogy minden 2 évben rutinszerűen kell majd cserélni azt a tömítést. 
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1238 Dátum: 2015. Március 25. - 07:11:39 »

Akkor igazam volt. Kacsint
Naplózva
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #1239 Dátum: 2015. április 17. - 19:28:32 »

Sziasztok,

jelentkezett már az alábbi jelenség Nálatok?  (2005-ös, 1.6-os, gázüzemű Lacetti)

 - országúton haladok (gázüzemben), kiteszem üresbe, a fordulatszám elindul lefelé, majd 1500-nál megáll kb. 1-1,5 másodpercre..... aztán beáll 800-900-ra ahogy szokott.   Kis sebességnél (alacsonyabb fordulatnál) ha kiteszem üresbe, szépen lemegy 800-900 -ra, majd visszamegy 1200-ra és újra a normál 800-900-ra. 

A fenti jelenségek után stabilan tartja az alapjárati fordulatot, nem ingadozik.

Köszönöm a válaszokat.
Üdv.
Gábor
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1240 Dátum: 2015. április 17. - 20:07:15 »

Sziasztok,

jelentkezett már az alábbi jelenség Nálatok?  (2005-ös, 1.6-os, gázüzemű Lacetti)

 - országúton haladok (gázüzemben), kiteszem üresbe, a fordulatszám elindul lefelé, majd 1500-nál megáll kb. 1-1,5 másodpercre..... aztán beáll 800-900-ra ahogy szokott.   Kis sebességnél (alacsonyabb fordulatnál) ha kiteszem üresbe, szépen lemegy 800-900 -ra, majd visszamegy 1200-ra és újra a normál 800-900-ra. 

A fenti jelenségek után stabilan tartja az alapjárati fordulatot, nem ingadozik.

Köszönöm a válaszokat.
Üdv.
Gábor

Nálam van ilyen is, és még alá is bemegy olykor... Ilyenkor az ECU löki vissza 800 körülire.  Vigyorog
Naplózva
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #1241 Dátum: 2015. április 17. - 20:18:38 »

Sziasztok,

jelentkezett már az alábbi jelenség Nálatok?  (2005-ös, 1.6-os, gázüzemű Lacetti)

 - országúton haladok (gázüzemben), kiteszem üresbe, a fordulatszám elindul lefelé, majd 1500-nál megáll kb. 1-1,5 másodpercre..... aztán beáll 800-900-ra ahogy szokott.   Kis sebességnél (alacsonyabb fordulatnál) ha kiteszem üresbe, szépen lemegy 800-900 -ra, majd visszamegy 1200-ra és újra a normál 800-900-ra. 

A fenti jelenségek után stabilan tartja az alapjárati fordulatot, nem ingadozik.

Köszönöm a válaszokat.
Üdv.
Gábor

Nálam van ilyen is, és még alá is bemegy olykor... Ilyenkor az ECU löki vissza 800 körülire.  Vigyorog


Korábban nem csinálta ezeket..... :-/
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1242 Dátum: 2015. április 18. - 10:08:43 »

Fiatalabb korában nekem sem, első körben nézz rá a vákuumcsőre és a gumipipákra.

Egyébként gyanítom, hogy nálam valami elektromos zűr lehet. Már minden olyan mechanikai elem alkatrész ki lett cserélve - kivéve EGR - ami elvileg okozhatná a gondokat.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1243 Dátum: 2015. április 18. - 10:12:13 »

Fiatalabb korában nekem sem, első körben nézz rá a vákuumcsőre és a gumipipákra.

Egyébként gyanítom, hogy nálam valami elektromos zűr lehet. Már minden olyan mechanikai elem alkatrész ki lett cserélve - kivéve EGR - ami elvileg okozhatná a gondokat.

nálad az a fő gond ,hogy nem mindig csinálja olyan mint az ember,fogorvosnál már nem is fáj a foga
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1244 Dátum: 2015. április 18. - 14:48:40 »

Fiatalabb korában nekem sem, első körben nézz rá a vákuumcsőre és a gumipipákra.

Egyébként gyanítom, hogy nálam valami elektromos zűr lehet. Már minden olyan mechanikai elem alkatrész ki lett cserélve - kivéve EGR - ami elvileg okozhatná a gondokat.

nálad az a fő gond ,hogy nem mindig csinálja olyan mint az ember,fogorvosnál már nem is fáj a foga


Sajnos ez tényleg így van. De valaminek tuti okoznia kell ezt az össze-vissza működést, és elég sok minden ki lett már cserélve, ami szóba jöhetett lehetséges hibaforrásként (MAP, vákuumcső + gumipipák, fojtószelepház, lambda). Vagyis még nem hibáztunk rá a tényleges okozóra pont amiatt, amit írtál, hogy nem mindig csinálja... Mosolyog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!