kubu87
|
|
« Hozzászólás #1230 Dátum: 2015. Március 20. - 14:45:26 » |
|
Valószínű tényleg nem ugyanaz a hibaforrás, ennyire konstansul azért nem döglődik a motor, de legalább van checklámpád, így könnyebb a szerelőnek felgöngyölítenie a dolgot. Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat??? Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1231 Dátum: 2015. Március 20. - 17:53:31 » |
|
Valószínű tényleg nem ugyanaz a hibaforrás, ennyire konstansul azért nem döglődik a motor, de legalább van checklámpád, így könnyebb a szerelőnek felgöngyölítenie a dolgot. Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat??? Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi. 15 perc állás után checklámpa nélkül indult az autó. A szervízben megnézték, 1-es lambda szonda hiba, de ez következmény. Nem kap elég üzemanyagot a motor, főleg hidegen. Otthagytam a szervízben, hétfőn hideg állapotba folytatják a hiba keresését. Remélem nem üa. szivattyú.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1232 Dátum: 2015. Március 21. - 08:52:12 » |
|
Valószínű tényleg nem ugyanaz a hibaforrás, ennyire konstansul azért nem döglődik a motor, de legalább van checklámpád, így könnyebb a szerelőnek felgöngyölítenie a dolgot. Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat??? Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi. Nem tudom, de nekem akkor szűnt meg a probléma, amikor kicserélték.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1233 Dátum: 2015. Március 21. - 13:13:30 » |
|
Nekem volt ősszel 2db csekklámpám 1es lambda szondára. Azóta nem, mert tudja, hogy csere lesz, ha még egyszer bejelez. Mindkétszer 1 torpanásnál dobta be. További gond nem volt vele, el is aludt a lámpa, de azért elugrottam a Robihoz megnézetni.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
cucogany
|
|
« Hozzászólás #1234 Dátum: 2015. Március 21. - 14:23:32 » |
|
Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat??? Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi. 2012 őszétől én is P300-as hibakóddal küszködtem. A Gyulai autószervizben szelepeket akartak nekem cserélni horror áron, végül a MEDIC-CAR-nál mutatta meg egy szerelő (aki azóta már nem dolgozik ott), hogy olajosak a gyertyáim, szivárog az olaj, valószínűleg ez okozza a gyújtáskimaradást, szelepfedél tömítést kellene cserélni. 2013 nyár elején ki is cserélték a szelepfedél tömítést, azóta a Check lámpát csak akkor látom felvillanni, amikor indításkor ráadom a gyújtást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1235 Dátum: 2015. Március 21. - 17:12:03 » |
|
Újabb infó: az utolsó kb 120 liternyi benzint a MOL-nál tankolta bele a fiam, de 15 literenként. Mert az anyja így szokott tankolni, és így adott rá pénzt.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1236 Dátum: 2015. Március 21. - 18:17:44 » |
|
Szelepfedéltömítés mit befolyásolhat??? Valakinek a motor se látszik az olajfolyástól, és mégsem betegeskedik a fulfoklástól a kocsi. 2012 őszétől én is P300-as hibakóddal küszködtem. A Gyulai autószervizben szelepeket akartak nekem cserélni horror áron, végül a MEDIC-CAR-nál mutatta meg egy szerelő (aki azóta már nem dolgozik ott), hogy olajosak a gyertyáim, szivárog az olaj, valószínűleg ez okozza a gyújtáskimaradást, szelepfedél tömítést kellene cserélni. 2013 nyár elején ki is cserélték a szelepfedél tömítést, azóta a Check lámpát csak akkor látom felvillanni, amikor indításkor ráadom a gyújtást. Ezt tudtam, viszont az olajos gyertya nálam nem téma, azt hittem valami újabb, eddig soha nem látott boszorkányság van a háttérben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1237 Dátum: 2015. Március 24. - 21:25:04 » |
|
És a megfejtés: nem üzemanyag rendszer. (hála a Magasságosnak) A 2 (kettő) éve cserélt gyári szelepfedél tömítés fosta el magát olyan szinten, hogy a 3. és 4. gyertya is állt az olajban. (De gyújtáskimaradás hibakódot nem dobott). Új tömítés (ismét gyári), új gyertyakábel (95000 km / 100000- nél amúgy is cserés), meg új gyertyák, mert a régieket beköpte. Azóta 200 km hibamentesen. Amiért bosszús vagyok: novemberben a vezérléscsere során még nem szivárgott, láttam. Azóta meg 1200 km ment az autóba. Ennyi idő alatt ment tönkre. Azt jelenti, hogy minden 2 évben rutinszerűen kell majd cserélni azt a tömítést.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1238 Dátum: 2015. Március 25. - 07:11:39 » |
|
Akkor igazam volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Hozzászólás #1239 Dátum: 2015. április 17. - 19:28:32 » |
|
Sziasztok,
jelentkezett már az alábbi jelenség Nálatok? (2005-ös, 1.6-os, gázüzemű Lacetti)
- országúton haladok (gázüzemben), kiteszem üresbe, a fordulatszám elindul lefelé, majd 1500-nál megáll kb. 1-1,5 másodpercre..... aztán beáll 800-900-ra ahogy szokott. Kis sebességnél (alacsonyabb fordulatnál) ha kiteszem üresbe, szépen lemegy 800-900 -ra, majd visszamegy 1200-ra és újra a normál 800-900-ra.
A fenti jelenségek után stabilan tartja az alapjárati fordulatot, nem ingadozik.
Köszönöm a válaszokat. Üdv. Gábor
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1,6 - 2007
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1240 Dátum: 2015. április 17. - 20:07:15 » |
|
Sziasztok,
jelentkezett már az alábbi jelenség Nálatok? (2005-ös, 1.6-os, gázüzemű Lacetti)
- országúton haladok (gázüzemben), kiteszem üresbe, a fordulatszám elindul lefelé, majd 1500-nál megáll kb. 1-1,5 másodpercre..... aztán beáll 800-900-ra ahogy szokott. Kis sebességnél (alacsonyabb fordulatnál) ha kiteszem üresbe, szépen lemegy 800-900 -ra, majd visszamegy 1200-ra és újra a normál 800-900-ra.
A fenti jelenségek után stabilan tartja az alapjárati fordulatot, nem ingadozik.
Köszönöm a válaszokat. Üdv. Gábor
Nálam van ilyen is, és még alá is bemegy olykor... Ilyenkor az ECU löki vissza 800 körülire.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Hozzászólás #1241 Dátum: 2015. április 17. - 20:18:38 » |
|
Sziasztok,
jelentkezett már az alábbi jelenség Nálatok? (2005-ös, 1.6-os, gázüzemű Lacetti)
- országúton haladok (gázüzemben), kiteszem üresbe, a fordulatszám elindul lefelé, majd 1500-nál megáll kb. 1-1,5 másodpercre..... aztán beáll 800-900-ra ahogy szokott. Kis sebességnél (alacsonyabb fordulatnál) ha kiteszem üresbe, szépen lemegy 800-900 -ra, majd visszamegy 1200-ra és újra a normál 800-900-ra.
A fenti jelenségek után stabilan tartja az alapjárati fordulatot, nem ingadozik.
Köszönöm a válaszokat. Üdv. Gábor
Nálam van ilyen is, és még alá is bemegy olykor... Ilyenkor az ECU löki vissza 800 körülire. Korábban nem csinálta ezeket..... :-/
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1,6 - 2007
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1242 Dátum: 2015. április 18. - 10:08:43 » |
|
Fiatalabb korában nekem sem, első körben nézz rá a vákuumcsőre és a gumipipákra.
Egyébként gyanítom, hogy nálam valami elektromos zűr lehet. Már minden olyan mechanikai elem alkatrész ki lett cserélve - kivéve EGR - ami elvileg okozhatná a gondokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1243 Dátum: 2015. április 18. - 10:12:13 » |
|
Fiatalabb korában nekem sem, első körben nézz rá a vákuumcsőre és a gumipipákra.
Egyébként gyanítom, hogy nálam valami elektromos zűr lehet. Már minden olyan mechanikai elem alkatrész ki lett cserélve - kivéve EGR - ami elvileg okozhatná a gondokat.
nálad az a fő gond ,hogy nem mindig csinálja olyan mint az ember,fogorvosnál már nem is fáj a foga
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1244 Dátum: 2015. április 18. - 14:48:40 » |
|
Fiatalabb korában nekem sem, első körben nézz rá a vákuumcsőre és a gumipipákra.
Egyébként gyanítom, hogy nálam valami elektromos zűr lehet. Már minden olyan mechanikai elem alkatrész ki lett cserélve - kivéve EGR - ami elvileg okozhatná a gondokat.
nálad az a fő gond ,hogy nem mindig csinálja olyan mint az ember,fogorvosnál már nem is fáj a foga Sajnos ez tényleg így van. De valaminek tuti okoznia kell ezt az össze-vissza működést, és elég sok minden ki lett már cserélve, ami szóba jöhetett lehetséges hibaforrásként (MAP, vákuumcső + gumipipák, fojtószelepház, lambda). Vagyis még nem hibáztunk rá a tényleges okozóra pont amiatt, amit írtál, hogy nem mindig csinálja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|