sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1200 Dátum: 2014. November 07. - 07:50:24 » |
|
Sziasztok!
A következő a gondom: Pár napja az autóm hosszas indítózás után (kb 4-5 másodperc) hajlandó csak beindulni.Ahogy beindul minden ok szépen jár,jól megy. A következő tippeket kaptam: főtengely jeladó,vezérműtengely jeladó A jelenség hidegen és melegen is megvan,talán meleg motornál kicsit jobb a helyzet. Volt-e már valakinek hasonló gondja? Válaszokat előre is köszi.
U.i.: gyertyákban 5000 km (denso k20tt),üzemanyagszűrő tavasszal cserélve volt.
Tankoltál mostanában? Nem gagyi a benzin benne? (vizes?) semmi köze a benzinhez
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #1201 Dátum: 2014. November 07. - 08:25:33 » |
|
Sziasztok!
A következő a gondom: Pár napja az autóm hosszas indítózás után (kb 4-5 másodperc) hajlandó csak beindulni.Ahogy beindul minden ok szépen jár,jól megy. A következő tippeket kaptam: főtengely jeladó,vezérműtengely jeladó A jelenség hidegen és melegen is megvan,talán meleg motornál kicsit jobb a helyzet. Volt-e már valakinek hasonló gondja? Válaszokat előre is köszi. Tatabányán ott az opel (chevy), nézz be a szervizbe hátha kiderül a hiba valós oka "tipp" nélkül műszeres vizsgálattal..
U.i.: gyertyákban 5000 km (denso k20tt),üzemanyagszűrő tavasszal cserélve volt.
Tankoltál mostanában? Nem gagyi a benzin benne? (vizes?) semmi köze a benzinhez
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pino30
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
1.6 SW Elite
|
|
« Hozzászólás #1202 Dátum: 2014. November 07. - 08:41:03 » |
|
Köszi! A gond hogy a szakember jelenleg nem ér rá , az autó meg kellene
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #1203 Dátum: 2014. November 07. - 09:36:46 » |
|
Köszi! A gond hogy a szakember jelenleg nem ér rá , az autó meg kellene Lehet, hogy az AC döglődik.
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #1204 Dátum: 2014. November 07. - 16:35:12 » |
|
Sziasztok!
A következő a gondom: Pár napja az autóm hosszas indítózás után (kb 4-5 másodperc) hajlandó csak beindulni.Ahogy beindul minden ok szépen jár,jól megy. A következő tippeket kaptam: főtengely jeladó,vezérműtengely jeladó A jelenség hidegen és melegen is megvan,talán meleg motornál kicsit jobb a helyzet. Volt-e már valakinek hasonló gondja? Válaszokat előre is köszi.
U.i.: gyertyákban 5000 km (denso k20tt),üzemanyagszűrő tavasszal cserélve volt.
Tankoltál mostanában? Nem gagyi a benzin benne? (vizes?) semmi köze a benzinhez Ja persze, csak ha etanol van benne, ugyanez a jelenség. Persze Én csak a tapasztalatomat írom le, tudatlan, de segítőkész laikusként.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
pino30
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
1.6 SW Elite
|
|
« Hozzászólás #1205 Dátum: 2014. November 07. - 17:46:40 » |
|
Úgy néz ki megoldódott a gond . A főtengely jeladó tisztítás és egy akksi csere,(ami még GYÁRI volt,9 éves!) úgy tűnik helyre hozta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1206 Dátum: 2014. November 12. - 08:30:48 » |
|
Sziasztok!
A következő a gondom: Pár napja az autóm hosszas indítózás után (kb 4-5 másodperc) hajlandó csak beindulni.Ahogy beindul minden ok szépen jár,jól megy. A következő tippeket kaptam: főtengely jeladó,vezérműtengely jeladó A jelenség hidegen és melegen is megvan,talán meleg motornál kicsit jobb a helyzet. Volt-e már valakinek hasonló gondja? Válaszokat előre is köszi.
U.i.: gyertyákban 5000 km (denso k20tt),üzemanyagszűrő tavasszal cserélve volt.
találgatni lehet de felesleges,el kell vinni szakemberhez mert az említett 2 jeladón kivűl lehet akár kábelköteg akár motorvezérlő is távdiagnosztika pedig nincs Pedig elgondolkodtam, mekkora sikere lenne. Gyurcsók módra: tegye a tévét az autóra....
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
csdani1982
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Hozzászólás #1207 Dátum: 2015. Január 09. - 11:44:20 » |
|
Sziasztok!
Nekem is hasonló gondom akadt, mint "pino30"-nak. Nem ugyan az, de hasonló. Kb egy hete kezdődött. Furcsa módon teljesen hidegen viszonylag jól indul. Kicsivel többet teker az önindító, mint előtte, de indul. A furcsaság abban van, hogy ha reggel az indítás után, munkába menet megállok a boltnál (pár száz méter) és ott leállítom pár percre, utána már csak 3. indítózásra hajlandó beindulni. Teljesen meleg motorral jobb a helyzet, legtöbbször beindul első indítózásra, de mindenképp többet kell forgatni az önindítót, mint korábban. És itt is fontos az, hogy legtöbbször, tehát nem mindig! Szerelő egyelőre fullon van melóval, még az öcsém kocsija is nála van én meg egyre inkább aggódok, nehogy egyik alkalommal végképp ne induljon be és cserben hagyjon az autó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1208 Dátum: 2015. Január 09. - 12:02:47 » |
|
Az szerintem teljesen normális, hogy ha indulás után (néhány 100 métert menve) leállítod, akkor nem tudod rögtön elsőre elindítani. Nekem is volt már ilyen (Gidynél Pesten a zárt helyről kiállások során, amikor a kapu kinyításáig leállítottam a motort), sőt a párom VW Poloja is így viselkedik, ha garázsból kiállás után leállítja és a garázs bezárása után el akarja indítani. Viszont ilyenkor is 2. indítózásra elindul. Gondolom a túl dús keverék miatt van ez. Meleg motornál viszont nem illik ilyet csinálnia.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csdani1982
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Hozzászólás #1209 Dátum: 2015. Január 09. - 12:09:22 » |
|
Eddig nem csinált ilyet. Tavaly télen sem. De akár hideg, akár meleg motornál ...az biztos, hogy lényegesen többet kell forgatni az önindítót. Azt már lehet, hogy csak én képzelem be, de mintha a fogyasztás is megnőtt volna és mintha melegen is párásabbat kipufogna, mint eddig. Látom a tükörben...de ez már lehet, hogy tényleg csak beképzelés a részemről.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csdani1982
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Hozzászólás #1210 Dátum: 2015. Január 14. - 08:40:12 » |
|
Ma vittem volna a kocsit szerelőhöz. Tegnap még végeztettem egy fényszóró beállítást és bízva az akksimban leállítottam a motort, a gyújtást rajta hagytam, kapcsoltam világítást és kb 4 perc alatt be is állították a fényszórót. Utána indultam volna...ha az egy felet is tekert volna a motoron az önindító. Ezen meglepődtem, mert azt hittem az akkum rendben van, mivel nagy hidegben is hajtott, sőt ugye kétszer-háromszor is meg kellett hajtatni, hogy beinduljon. A jelek szerint mégis haldoklott szegény akkumulátor. Tehát tegnap vettem egy újat. Be is került és a jelek szerint furcsa módon az elsőre nem indulás probléma is megoldódott. Ma direkt leállítottam reggel többször is és pöccre indult. Vissza is mondtam a szerelőt, mert eddig jónak tűnik. Hogy lehet ez? Esetleg az akku gyengülése miatt még az önindítót hajtotta, de mondjuk az AC már nem pumpált eleget? Vagy valami elektronikus cucc nem kapott így elég feszkót? Vagy csak egy fura véletlen és a hiba még várható, hogy visszatér?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1211 Dátum: 2015. Január 14. - 10:29:39 » |
|
Én is most cseréltem akkumulátort. Reggelente még nekem is indult (kivéve mikor a gázvezérlő visszajelzője valamiért úgy maradt, meg mikor egyik térképlámpát úgy felejtettem...), ellenben az említett minimális fogyasztók is egy este alatt leszívták, meg tolatóradar szereléskor is sikeresen lemerült 5 perc tolatólámpázás miatt (azt meg ugye nem lehet járó motornál, mert akkor megy is az autó hátrafelé ) Gondolom mikor elsőre indítottál, még valahogy összeszedte magát, aztán másodikra már nem akart meg lenni annyi delej, hogy pöccre indítson, mert a generátornak nem volt ideje visszatölteni. Az enyém azóta minden körülmények között 2.-ra indít (elsőre eddig se ment, valami fáradt már). Hogy lehet ez? Esetleg az akku gyengülése miatt még az önindítót hajtotta, de mondjuk az AC már nem pumpált eleget? Vagy valami elektronikus cucc nem kapott így elég feszkót? Vagy csak egy fura véletlen és a hiba még várható, hogy visszatér?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1212 Dátum: 2015. Február 26. - 16:45:28 » |
|
Üdv!
Olajcsere, stb. miatt szervizben volt az autóm. Észrevették (de basztak elfelejtettek felhívni, hogy megcsinálják-e), hogy szivárog a főtengely szimeringem.
Állítólag emiatt olaj kerülhet a vezérműszíjra, ami nyilvánvalóan galibát tud okozni. Mennyire esélyes ez? Rohanjak szerelőhöz (másikhoz), vagy halogathatom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1213 Dátum: 2015. Február 26. - 17:05:54 » |
|
Én vezérléscserekor éppen ezért automatikusan cseréltettem (nem egy nagy összeg) az összeset. Ha már úgyis szét van bontva az a rész, ne kelljen emiatt ismét megbontani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1214 Dátum: 2015. Február 26. - 17:19:15 » |
|
~20-25.000 km-es vezérműszíjam van, úgyhogy nem akarom még cserélni. Természetesen az a szerelő, aki ezt a cserét végrehajtotta is elfelejtett szólni.
Mondjuk azóta nála sem voltam (nem ezért, csak untam mindig kárpitot takarítani utána, meg olykor azt sem csinálta meg, amit kértem).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|