Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1155 Dátum: 2014. Június 22. - 21:40:04 » |
|
Érdekességnek leírnám a termosztátház cserém tapasztalatait. Sikerült beszereznem viszonylag hamar egy fémből készült termosztátházat és a hozzá való termosztátot a 18.kerületi Chevroletboltba (8900 Ft). Ki is lett cserélve minden simán ment ,visszatöltöttem rendesen fagyálló és desztvíz keverékével a hűtőrendszert. Majd rövid próbakör kb 7-8 km minden ok. Másnap indulok a melóba ami kb 15-20 km-re van itt sem volt semmi probléma a hőfokjelző normális megszokott értékeket mutatott. Majd délután hazaindulás. Ekkor jöttek a gondok. Dugóban araszolás közben megint hallottam a forrásban lévő víz hangját a motortérből. Háromszor álltam meg mire sikerül hazaérnem. Vártam míg lehűl az egész blokk és szétszedtem a termosztátházat és kiderült ,hogy az új termosztát hibás nem nyitott ki. Újabb csere igaz most már csak a termosztátot cseréltem ki(1770 Ft). Most úgy néz ki ,hogy minden ok. Ebbe az egészbe csak azt nem értem és ez bosszant a legjobban ,hogy a vízhőfokmérő miért nem jelzi a magasabb hőmérsékletet ha már forr a kiegyenlítőtartályban a víz? Nem vagyok szerelő, de gondolom nálad is kifáradt valami, ami a hőfokmérésért felelős. Tavaly egy barátom kocsijában (Nubira 1,8) mindig lentebb állt meg a mutató, mint szokott, feltűnt neki. Többek közös véleménye alapján (szerelő is) kicseréltette a termosztátot. Utána ugyanaz maradt a hiba. Ekkor kezdtük el nézegetni az enyémnél is, meg számolgatni, hogy most akkor hányadik osztásnál kellene állni, és az enyém is ugyanott állt, kevesebben, mint kéne. Gyorsan bemelegszik, beáll oda, nincs semmi gond, de nem megy túl rajta. A szerelőnk kimérte mindkét autón a motorblokkot, hűtőt, mittomén, amit kellett hőkamerával, azt mondta rendben vannak a hőmérsékletek, tehát a termosztát oké, a hőmérő viszont nem. Mindkét autó így 2004. decemberi, arra a megállapításra jutottunk, hogy akkor ez az alkatrész most fáradt el, ennyi az élettartam. Gondolom nálad ez a hő jelzési gond társult egy termosztát hibával, amit így viszont nem jelez a hőmérő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1156 Dátum: 2014. Július 04. - 22:42:01 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Chas
|
|
« Hozzászólás #1157 Dátum: 2014. Július 04. - 23:53:39 » |
|
Csak nem?! Nálam már torpangatással jutalmaz meg állandóan lámpázik! Meg olyan vákuumlyukam van, hogy alig él a kocsi. Holnap megpróbálok bűvészkedni vele valamit, mert ez már tarthatatlan. Aztán majd az egérke következik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1158 Dátum: 2014. Július 05. - 07:44:00 » |
|
Csak nem?! Nálam már torpangatással jutalmaz meg állandóan lámpázik! Meg olyan vákuumlyukam van, hogy alig él a kocsi. Holnap megpróbálok bűvészkedni vele valamit, mert ez már tarthatatlan. Aztán majd az egérke következik. Tomy 3:22 alatt orvosolta, közben telefonon diagnosztizált egy dízel problémát, mindezt előírásszerűen egy sörrel a kezében.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Chas
|
|
« Hozzászólás #1159 Dátum: 2014. Július 05. - 13:09:55 » |
|
Csak nem?! Nálam már torpangatással jutalmaz meg állandóan lámpázik! Meg olyan vákuumlyukam van, hogy alig él a kocsi. Holnap megpróbálok bűvészkedni vele valamit, mert ez már tarthatatlan. Aztán majd az egérke következik. Tomy 3:22 alatt orvosolta, közben telefonon diagnosztizált egy dízel problémát, mindezt előírásszerűen egy sörrel a kezében. Kiderült a lyuk eredete. A pipa a szívócsonkról teljesen letört. Ma végre volt lehetőségem próbálkozni. A szívócsonkon levő gumidarabot leszedtem, majd a pipa másik végét amennyire tudtam rányomtam a csonkra. Egyelőre tart, de a fedelet nem csavartam vissza. Hamarosan lesz egy beszerzőkörutam ilyen pipára.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1160 Dátum: 2014. Július 05. - 17:07:19 » |
|
Fura, hogy sokunknak mostanság történt ugyanaz a probléma.....hmm
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1161 Dátum: 2014. Július 05. - 17:14:57 » |
|
Fura, hogy sokunknak mostanság történt ugyanaz a probléma.....hmm
Mi a fura ebben? Egy-két év különbséggel, közel azonos korú autóról van szó. A gumi-és nem csak a felnin-öregszik. Kis túlzással 6 forint 20 fillér az alkatrész, kicserélni sem bonyolult. Inkább ezt cserélgessék a "Cartársak", mint fék és futómű alkatrészt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Montoya
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #1162 Dátum: 2014. Augusztus 14. - 17:07:58 » |
|
Helosztok segitséget szeretnék kérni.olyan gondomvan,hogy a motor 50-es temponál állandoan rángat mostmár anyira,hogy van ,hogy majdnem leis fullad. Felvillant egy sárga kontrollámpa elmentem szervizbe aztmondták o csak idöszakos probléma majd menjek vissza ha állando a probléma.Namost mig a srác nemfigyelt lelestem a kodot eszerint p0172 volt a kod ami aztjelenti motor tul dus keverék. Kérdésem a következö mi okozhatja ezt a problémát sürgös lenne köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Chas
|
|
« Hozzászólás #1163 Dátum: 2014. Augusztus 14. - 19:53:01 » |
|
Helosztok segitséget szeretnék kérni.olyan gondomvan,hogy a motor 50-es temponál állandoan rángat mostmár anyira,hogy van ,hogy majdnem leis fullad. Felvillant egy sárga kontrollámpa elmentem szervizbe aztmondták o csak idöszakos probléma majd menjek vissza ha állando a probléma.Namost mig a srác nemfigyelt lelestem a kodot eszerint p0172 volt a kod ami aztjelenti motor tul dus keverék. Kérdésem a következö mi okozhatja ezt a problémát sürgös lenne köszönöm.
Szia! Nekem is volt ilyen hibajelzésem, bár nekem nem attól rángatott a kocsi, legalábbis nem csak. Valahol vákuumlyukad van. Át kell ellnőrizni az összes vákuumcsövet, valamint én megnézném ugyanazt a pipát, amivel nekem is szívásom volt. Azóta lezsugoroztam, és bár nem tökéletes (nem volt olyan méret) azért működik. Amikor nekem eltört a gumipipa, akkor kaptam ezt az üzit a vastól. De sajnos lehet ez még mástól is. Én csak a saját tapasztalatomat írtam le.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Chas
|
|
« Hozzászólás #1164 Dátum: 2014. Augusztus 14. - 19:56:39 » |
|
Fura, hogy sokunknak mostanság történt ugyanaz a probléma.....hmm
Mi a fura ebben? Egy-két év különbséggel, közel azonos korú autóról van szó. A gumi-és nem csak a felnin-öregszik. Kis túlzással 6 forint 20 fillér az alkatrész, kicserélni sem bonyolult. Inkább ezt cserélgessék a "Cartársak", mint fék és futómű alkatrészt. Tomybácsi! Van ebből a pipából nálatok raktáron? Úgy látom eljött a csereideje. Én beraktároznék egy pár darabot. Nem mellesleg ha lesz egyszer végre úgy lehetőségem, elmegyek már hozzátok, ha már a cég raktárától kb 50m-re vagytok... Azaz csak voltatok, mert múlt héten költöztettük el onnan a rakeszt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Montoya
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #1165 Dátum: 2014. Augusztus 14. - 20:29:48 » |
|
Helosztok segitséget szeretnék kérni.olyan gondomvan,hogy a motor 50-es temponál állandoan rángat mostmár anyira,hogy van ,hogy majdnem leis fullad. Felvillant egy sárga kontrollámpa elmentem szervizbe aztmondták o csak idöszakos probléma majd menjek vissza ha állando a probléma.Namost mig a srác nemfigyelt lelestem a kodot eszerint p0172 volt a kod ami aztjelenti motor tul dus keverék. Kérdésem a következö mi okozhatja ezt a problémát sürgös lenne köszönöm.
Szia! Nekem is volt ilyen hibajelzésem, bár nekem nem attól rángatott a kocsi, legalábbis nem csak. Valahol vákuumlyukad van. Át kell ellnőrizni az összes vákuumcsövet, valamint én megnézném ugyanazt a pipát, amivel nekem is szívásom volt. Azóta lezsugoroztam, és bár nem tökéletes (nem volt olyan méret) azért működik. Amikor nekem eltört a gumipipa, akkor kaptam ezt az üzit a vastól. De sajnos lehet ez még mástól is. Én csak a saját tapasztalatomat írtam le. Ettöl rángathat az autó 50nél söt még van,hogy leis akar fuladni a hibakod szerint /p0172/ tul dus keverék miatt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Chas
|
|
« Hozzászólás #1166 Dátum: 2014. Augusztus 14. - 21:22:27 » |
|
Helosztok segitséget szeretnék kérni.olyan gondomvan,hogy a motor 50-es temponál állandoan rángat mostmár anyira,hogy van ,hogy majdnem leis fullad. Felvillant egy sárga kontrollámpa elmentem szervizbe aztmondták o csak idöszakos probléma majd menjek vissza ha állando a probléma.Namost mig a srác nemfigyelt lelestem a kodot eszerint p0172 volt a kod ami aztjelenti motor tul dus keverék. Kérdésem a következö mi okozhatja ezt a problémát sürgös lenne köszönöm.
Szia! Nekem is volt ilyen hibajelzésem, bár nekem nem attól rángatott a kocsi, legalábbis nem csak. Valahol vákuumlyukad van. Át kell ellnőrizni az összes vákuumcsövet, valamint én megnézném ugyanazt a pipát, amivel nekem is szívásom volt. Azóta lezsugoroztam, és bár nem tökéletes (nem volt olyan méret) azért működik. Amikor nekem eltört a gumipipa, akkor kaptam ezt az üzit a vastól. De sajnos lehet ez még mástól is. Én csak a saját tapasztalatomat írtam le. Ettöl rángathat az autó 50nél söt még van,hogy leis akar fuladni a hibakod szerint /p0172/ tul dus keverék miatt? Bizony tud. De lehet, hogy ha kapsz mellé P1403 vagy P0107 kódokat is, akkor az EGR és MAP szenzor is lehet ludas. Nálam sajnos a P0107 napi rendszerességgel megjelenik, de csak meleg motornál, és olyankor annyira elveszi a motortól a naftát, hogy csak alapjáratot hagy neki. Pumpálom a gázt, és nem csinál semmit. Aztán magához tér, és kilő mint a rakéta. Nagyon kell olyankor figyelnem, hogy leugorjak a gázról.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Montoya
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #1167 Dátum: 2014. Augusztus 15. - 06:49:50 » |
|
Helosztok segitséget szeretnék kérni.olyan gondomvan,hogy a motor 50-es temponál állandoan rángat mostmár anyira,hogy van ,hogy majdnem leis fullad. Felvillant egy sárga kontrollámpa elmentem szervizbe aztmondták o csak idöszakos probléma majd menjek vissza ha állando a probléma.Namost mig a srác nemfigyelt lelestem a kodot eszerint p0172 volt a kod ami aztjelenti motor tul dus keverék. Kérdésem a következö mi okozhatja ezt a problémát sürgös lenne köszönöm.
Szia! Nekem is volt ilyen hibajelzésem, bár nekem nem attól rángatott a kocsi, legalábbis nem csak. Valahol vákuumlyukad van. Át kell ellnőrizni az összes vákuumcsövet, valamint én megnézném ugyanazt a pipát, amivel nekem is szívásom volt. Azóta lezsugoroztam, és bár nem tökéletes (nem volt olyan méret) azért működik. Amikor nekem eltört a gumipipa, akkor kaptam ezt az üzit a vastól. De sajnos lehet ez még mástól is. Én csak a saját tapasztalatomat írtam le. Ettöl rángathat az autó 50nél söt még van,hogy leis akar fuladni a hibakod szerint /p0172/ tul dus keverék miatt? Bizony tud. De lehet, hogy ha kapsz mellé P1403 vagy P0107 kódokat is, akkor az EGR és MAP szenzor is lehet ludas. Nálam sajnos a P0107 napi rendszerességgel megjelenik, de csak meleg motornál, és olyankor annyira elveszi a motortól a naftát, hogy csak alapjáratot hagy neki. Pumpálom a gázt, és nem csinál semmit. Aztán magához tér, és kilő mint a rakéta. Nagyon kell olyankor figyelnem, hogy leugorjak a gázról. Te ez elég veszélyesnek hangzik én a helyedben kicseréltetném.Mert a végén még nekimész valaminek. :O
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Chas
|
|
« Hozzászólás #1168 Dátum: 2014. Augusztus 15. - 08:21:07 » |
|
Helosztok segitséget szeretnék kérni.olyan gondomvan,hogy a motor 50-es temponál állandoan rángat mostmár anyira,hogy van ,hogy majdnem leis fullad. Felvillant egy sárga kontrollámpa elmentem szervizbe aztmondták o csak idöszakos probléma majd menjek vissza ha állando a probléma.Namost mig a srác nemfigyelt lelestem a kodot eszerint p0172 volt a kod ami aztjelenti motor tul dus keverék. Kérdésem a következö mi okozhatja ezt a problémát sürgös lenne köszönöm.
Szia! Nekem is volt ilyen hibajelzésem, bár nekem nem attól rángatott a kocsi, legalábbis nem csak. Valahol vákuumlyukad van. Át kell ellnőrizni az összes vákuumcsövet, valamint én megnézném ugyanazt a pipát, amivel nekem is szívásom volt. Azóta lezsugoroztam, és bár nem tökéletes (nem volt olyan méret) azért működik. Amikor nekem eltört a gumipipa, akkor kaptam ezt az üzit a vastól. De sajnos lehet ez még mástól is. Én csak a saját tapasztalatomat írtam le. Ettöl rángathat az autó 50nél söt még van,hogy leis akar fuladni a hibakod szerint /p0172/ tul dus keverék miatt? Bizony tud. De lehet, hogy ha kapsz mellé P1403 vagy P0107 kódokat is, akkor az EGR és MAP szenzor is lehet ludas. Nálam sajnos a P0107 napi rendszerességgel megjelenik, de csak meleg motornál, és olyankor annyira elveszi a motortól a naftát, hogy csak alapjáratot hagy neki. Pumpálom a gázt, és nem csinál semmit. Aztán magához tér, és kilő mint a rakéta. Nagyon kell olyankor figyelnem, hogy leugorjak a gázról. Te ez elég veszélyesnek hangzik én a helyedben kicseréltetném.Mert a végén még nekimész valaminek. :O Szerencsére mindig előjelei vannak a hibának, ezért rá tudok készülni, és csak gyorsítás esetén csinálja. Amúgy a nagy boltokban kissé hiánycikk a MAP szenzor, ezért a beszerzés még hátra van. Meg sajnos pont "munkaidőben dolgozok".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #1169 Dátum: 2014. Augusztus 19. - 18:51:10 » |
|
Kicsit OFF lesz, de egy probát meger....hova tudok feltölteni kepeket, amiket belinkelhetek ide, hogy megnezzetek? Találtam egy kiszerelt vezermüszij keszletet vizpumpával csak nem tudom,h lacettibe valo-e vagy meg a regi autoba volt.. szeretnem, ha megneznetek es velemenyeznetek. Ha lacettibe valo, akkor már egyszer csereltem vezermüszijat (bár nem igazán emlekszem rá). Ebben az esetben meg van 20000km a következö csereig. Hova tudnám feltölteni?
Köszi: Csaba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|