Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 03:33:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376653 alkalommal)
tatra
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #975 Dátum: 2013. Augusztus 22. - 14:11:41 »

Köszönöm a hozzászólásokat.
A probléma megoldva úgy tűnik.
A vezérlés cserekor a vízpumpát nem cserélték még a gyári volt benne a többi újnak tűnt.
Cseréltük, és egy picit lazábbra lett hagyva a szíj most kussol.
üdv.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #976 Dátum: 2013. Augusztus 22. - 21:08:50 »

Azért a hosszbordás szíjat ne keverjük a vezérmű szíjjal...
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #977 Dátum: 2013. Szeptember 03. - 18:08:34 »

Ma furcsa dolgot produkált a kocsi. Indítás után kb 500mrel arrébb elkezdett fulladni. Megálltam ,alapjáraton ketyegett ,de ha nyomtam egy kis gázt akkor azonnal fulladt. Leállítottam majd gyors újra indítás után megszűnt a hiba.... Sárga lámpa nem volt.  Mi lehetett vele? Esetleg valami ötlet?
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #978 Dátum: 2013. Szeptember 03. - 19:13:26 »

Ma furcsa dolgot produkált a kocsi. Indítás után kb 500mrel arrébb elkezdett fulladni. Megálltam ,alapjáraton ketyegett ,de ha nyomtam egy kis gázt akkor azonnal fulladt. Leállítottam majd gyors újra indítás után megszűnt a hiba.... Sárga lámpa nem volt.  Mi lehetett vele? Esetleg valami ötlet?

Lehet érdemes beugrani Leonelékhez, vagy Dunakeszire Tomy61-hez, mert ez sok minden lehet.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #979 Dátum: 2013. Szeptember 03. - 21:23:13 »

Ma furcsa dolgot produkált a kocsi. Indítás után kb 500mrel arrébb elkezdett fulladni. Megálltam ,alapjáraton ketyegett ,de ha nyomtam egy kis gázt akkor azonnal fulladt. Leállítottam majd gyors újra indítás után megszűnt a hiba.... Sárga lámpa nem volt.  Mi lehetett vele? Esetleg valami ötlet?

Egyszer csont szárazra kifogyasztottam a tankot, akkor ugyanezt produkálta... Szerencse, hogy 20 méterre volt egy benyakút Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #980 Dátum: 2013. Szeptember 06. - 12:59:29 »

Nekem ezt elég gyakran produkálja.
Kicsit melegíteni kell a motort, akkor rendben van.
Időnként le lehetett beszélni róla: vákumcső igazítással, gyertyahézag állítással.
De azért hűséges, előbb-utóbb mindíg visszajön. Vigyorog

Én már megszoktam.
Naplózva
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #981 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 12:41:44 »

 Nekem a szívósor tömítés ment szét, kifúj és ez miatt hagy ki néha a motor.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 25. - 17:10:04 írta kuruczd » Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #982 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 23:09:57 »

Van valamilyen még elfogadható minimális hűtővíz fogyási sebesség? Például ha 1 év alatt lemegy max állásról min közelébe, az még elfogadható, vagy bármilyen minimális fogyás is problémát jelez?
Naplózva
r3dwo0d
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Hozzászólás #983 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 23:42:18 »

Szaot cartárs által felvetett kérdés engem is érdekelne. Történt ugyanis, hogy nemrégiben fedeztem fel, hogy minimum alá csökkent a hűtőfolyadék szint. Visszatöltésre került fagyállóval az egész utána két hétig minden nap és minden használat után ellenőriztem a tartály tartalmát, de további fogyás nem tapasztalható. Az autó jól működik nem füstöl fehéren nem csöpög semmi külsérelmi nyom nem látható rajta. Kíváncsi lennék, hogy az a cirka 1,5 kg hűtőfolyadék hova tűnt a zárt rendszerből....
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #984 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 06:29:46 »

Bocsi, de lehet hogy hülyeséget kérdezek: Ha ereszt a szelepfedélnél a tömitésem az be tudja mocskolni a hűtőfolyadékot?
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #985 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 06:35:47 »

Bocsi, de lehet hogy hülyeséget kérdezek: Ha ereszt a szelepfedélnél a tömitésem az be tudja mocskolni a hűtőfolyadékot?


hogyan tudná???
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #986 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 06:36:33 »

Van valamilyen még elfogadható minimális hűtővíz fogyási sebesség? Például ha 1 év alatt lemegy max állásról min közelébe, az még elfogadható, vagy bármilyen minimális fogyás is problémát jelez?
valahol van szivárgás
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #987 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 08:09:00 »

Van valamilyen még elfogadható minimális hűtővíz fogyási sebesség? Például ha 1 év alatt lemegy max állásról min közelébe, az még elfogadható, vagy bármilyen minimális fogyás is problémát jelez?
Az problémát jelez. Zárt rendszer, nem fogyhat. Szurkolunk, hogy ne a hengerfejbe dolgozza be.

(A cégesnél napi 200 liter ment el, kinyomozták, a hengerfejnél dolgozta be, majdnem le is szakadt a kipuffogószelep. Namármost a 39600 LE-s gép esetében is randa dolgot tud művelni).

Nem vicc, kerestesd meg sűrgősen a szivárgás helyét. Elsőként kezdheted a vízpumpánál.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #988 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 08:44:43 »

Van valamilyen még elfogadható minimális hűtővíz fogyási sebesség? Például ha 1 év alatt lemegy max állásról min közelébe, az még elfogadható, vagy bármilyen minimális fogyás is problémát jelez?
Az problémát jelez. Zárt rendszer, nem fogyhat. Szurkolunk, hogy ne a hengerfejbe dolgozza be.

(A cégesnél napi 200 liter ment el, kinyomozták, a hengerfejnél dolgozta be, majdnem le is szakadt a kipuffogószelep. Namármost a 39600 LE-s gép esetében is randa dolgot tud művelni).

Nem vicc, kerestesd meg sűrgősen a szivárgás helyét. Elsőként kezdheted a vízpumpánál.

Nekem a hűtővíz max min között van "félúton", ez maxról ment le kb 2-2,5 év alatt, gondoltam felöntöm (még nyár elején) és pont maxig toltam, erre most ősszel megint lent van a max alatt kicsivel talán 0,5-1cm-el (ha lejjebb van, nem csavargatom le a sapkát csak átvilágítom a tartályt egy "izmos" lámpával), akkor izguljak én is, hogy valahol kienged a rendszer?
Környezetemben egy Espero (tudom teljesen más kocsi) víztartály felöntve fullig és egy adott szintig mindig lemegy a víz persze minimum fölött még, a tulaj azt mondja midig kinyomja neki a felesleget, ebből kiindulva bízom benne, az a "kis" mértékű fogyás nem hibára utal...
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 27. - 08:47:11 írta sx2004 » Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #989 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 09:22:21 »

Nekem a hűtővíz max min között van "félúton", ez maxról ment le kb 2-2,5 év alatt, gondoltam felöntöm (még nyár elején) és pont maxig toltam, erre most ősszel megint lent van a max alatt kicsivel talán 0,5-1cm-el (ha lejjebb van, nem csavargatom le a sapkát csak átvilágítom a tartályt egy "izmos" lámpával), akkor izguljak én is, hogy valahol kienged a rendszer?
Környezetemben egy Espero (tudom teljesen más kocsi) víztartály felöntve fullig és egy adott szintig mindig lemegy a víz persze minimum fölött még, a tulaj azt mondja midig kinyomja neki a felesleget, ebből kiindulva bízom benne, az a "kis" mértékű fogyás nem hibára utal...

Nem értek hozzá, de a fizikai tanulmányaim azt mondatják velem, hogy ha mindig hideg motornál ellenőrizzük a vízszintet, télen biztosan kevesebbet látunk benne, mint nyáron, hiszen hőtágulás is van... Vagyis szerintem természetes, hogy most, amikor bejött a hűvös idő, lejjebb van a nyáreleji szinthez képest 0,5-1 cm-rel. Én a hozzá nem értésemmel ebből még nem gondolnám, hogy szivárog.  Az, hogy nyár elején fel kellett tölteni, már más kérdés...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!